Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
RVR
28. Mar 2013, 09:04 #3861

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR


28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Offline
ROLEXX
28. Mar 2013, 09:26 #3862

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:

28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.

Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.

Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.

Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).

Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
EimZ
28. Mar 2013, 10:15 #3863

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:

28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.

Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.

Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.

Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).

Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).

pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
ROLEXX
28. Mar 2013, 10:29 #3864

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


28 Mar 2013, 07:45:37 JDS rakstīja:

28 Mar 2013, 01:54:34 ROLEXX rakstīja:
bet vai tev nekas nav pretī, ja, piemēram, atsakot ieguldīt 2ls tavus nodokļus glābšanā, rezultātā tiek zaudēti 5ls no taviem nodokļiem?

Tu nestraadaa pie Z. ?

Nē, nestrādāju gan. Bet man patīk nepaļauties uz mediju viedokli, izsakot argumentus, bet gan pašam papētīt, kas un kā

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
28. Mar 2013, 10:36 #3865

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:

28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:

28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.

Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.

Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.

Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).

Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).

pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.

Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.

Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?


-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
EimZ
28. Mar 2013, 10:59 #3866

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


28 Mar 2013, 10:36:40 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:

28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:

28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.

Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.

Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.

Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).

Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).

pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.

Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.

Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?


Precīzi, jā, nacionalizēšana arī manā izpratnē ir vienīgais pareizais risinājums.
Bet kāmēr tas ir privātais bizness, tikmēr nevar būt nekāda runa par naudas grūšanu tajā.
Konkrēti skaitļi man nav pieejami, bet ja runā par to, ka vot, tagad 2k ģimeņu paliks bez ienākumiem, cik tas būs slikti- Latgalē ir vietas, kur šādu ienākumu nav bijis vispār, bet tas nevienu neuztrauc. Tb valsts iejaukšanās, un vēl īpaši gadījumā, ja LM netiek nacionalizēts, lai tiem, kam ir, viss būtu arī turpmāk, bet tiem, kam nav, tiem arī nevajag, neizklausās īpaši ētiski
Bankrots, cik zinu, tas jau tikai viens no dažiem maksātnespējas risinājumiem. Tās pašas sanācijas gadījumā to varētu sadalīt vairākās mazākās struktūrvienībās.


-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
EimZ
28. Mar 2013, 11:06 #3867

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Metalurga nacionalizēšanai ir vēl viens pluss- ņemot vērā, ka no savas valūtas esam veiksīgi atteikušies, tad būtu vismaz vēl kāds instruments, ar kura palīdzīvu varētu vismaz kaut kādā veidā veicināt problēmu risināšanu, tādām rodoties.

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
RVR
28. Mar 2013, 11:29 #3868

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR

Rolexx, Tu runā par to nacionalizēšanu kā par gandrīz 100% skaidru iespēju, tomēr neviens jau vēl nav pateicis, ka tā notiks. Pagaidām viņi grib tikai naudu un vēl atlaides elektrībai.

Atkārtoju jau nez kuro reizi - Z. pagaidām tikai PIEĻAUJ, ka varētu atdot SAVAS akcijas, apmaiņā pret virkni absurdām prasībām. Par pārējo (nākošo lielāko) akcionāru viedokli vispār nekas nekur nav teikts.
Offline
RVR
28. Mar 2013, 11:31 #3869

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR

Piekritīšu EimZ - Latgalē (Rēzeknē, Daugavpilī) bezdarbs ir vēl lielāks kā būtu Liepājā ar visu LM krahu, bet tur kaut kā neviens nesteidz glābt šo situāciju kā ugunsgrēku.
Offline
matrixxxx
28. Mar 2013, 11:47 #3870

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


28 Mar 2013, 11:31:34 91 rakstīja:
Piekritīšu EimZ - Latgalē (Rēzeknē, Daugavpilī) bezdarbs ir vēl lielāks kā būtu Liepājā ar visu LM krahu, bet tur kaut kā neviens nesteidz glābt šo situāciju kā ugunsgrēku.

Daugavpils raj., Nīcgale, Z/S "Dimanti" ( ex "Sandra". Nodarboshanaas: gateris un mezja zaagjeeshana.
Truukst darba speeka.
Iipashnieks pats divas nedeelja pie zaagja staav un divas nedeeljas mezjaa iet.
Un pats straadaa ne jau sava prieka peec.
Tekoshi suudzas, ka tauta labaak dzerstaas nevis kaadu kapeiku nopelna.
Offline
artis83
28. Mar 2013, 11:49 #3871

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

man kā parastam ierindas pilsonim, kursj nav nekāds eksperts daudzās lietās, tomēr nav skaidrs...airbaltic glābjam, pareks banku (ok, neiedziļinoties niansēs) glaabjam..a metalurgs poh..
principā banku sektoru, apkalpojosjo utt glābjam, a ražošanu pofig..vrb tāpēc ka iepriekšējie koncentrējas ap riigu un iesasita rīdzieniku (valdiibas viiru) liidzekljus utt?: a regjioni jau pa lielam riigai vienmeer bijusji pofig.
Offline
Fruktists
28. Mar 2013, 11:52 #3872

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Ir vēl viena būtiska nianse ar to LM. Ja tas aizvērsies, tad bez darba paliks nevis 2-3k cilvēku, 7-8k. LM ir milzīgs Liepājas donors no kā barojas ārkārtīgi daudz LM apkalpojoši uzņēmumi, transprts, ostas, veikali, utt... Tā kā piekrītu ka LM principā ir Liepājas Parex kuru ir jāglābj, to nacionalizējot.
Offline
Laoshi
28. Mar 2013, 11:53 #3873

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Mar 2013, 11:47:45 matrixxxx rakstīja:
Truukst darba speeka.
Iipashnieks pats divas nedeelja pie zaagja staav un divas nedeeljas mezjaa iet.
Un pats straadaa ne jau sava prieka peec.
Tekoshi suudzas, ka tauta labaak dzerstaas nevis kaadu kapeiku nopelna.


Tad lai arī pats guļās uz lentas
Offline
divkosigais
28. Mar 2013, 11:57 #3874

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6579

Braucu ar:

Tak sen zinaams ,ka Latvijaa nav kurss straadaa, nav darba...un arii maksaat neviens taa iisti negrib

PS: toties varam lepoties ar to,ka katrs otrais (vismaz!!!) ierindas pilsonis ir visnotall zinoss par globaalaam ekonomiskaam probleemaam, bankas sektora darbiibu un visu politikas "virtuvi" (kas,ko,kam) kopumaa

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 28 Mar 2013, 11:58:53 ]

Offline
JDS
28. Mar 2013, 23:56 #3875

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


28 Mar 2013, 10:36:40 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:

28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:

28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.

Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.

Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.

Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).

Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).

pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.

Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.

Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?


Rolex, un cik no tiem paaris k ir latvieshi ( ari krievvalodiige) ? Un cik ir Z tik loti miileetais leetais darbaspeeks no ciganu valstiim?

Matrixx, daudziem ir pa pazinjam kuriem uznjeemums, darbinieku atrast nevar, neviens stradat negrib. Bet kad uzjautaa cik maksaa, tad sanaak smiekli pat minimaalaas nav
Offline
badmoon
29. Mar 2013, 00:13 #3876

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8702

Braucu ar: Braucu ar

Latgalē darba nav bijis un nebūs, ja arī ir, tad strādāt negrib, visi pieraduši (vispārinot un pārspīlējot ), bet, ja salīdzinoši pēkšņi bez darba un ienākumiem paliek tāds cilvēku skaits (jārēķina arī ģimenes, kur nereti viens ir pelnītājs) kā LM...nu nez...bēdīgi.
Offline
ROLEXX
29. Mar 2013, 03:21 #3877

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


28 Mar 2013, 23:56:32 JDS rakstīja:

28 Mar 2013, 10:36:40 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:

28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:

28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:

28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.


Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.

Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.

Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.

Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).

Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).

pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.

Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.

Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?


Rolex, un cik no tiem paaris k ir latvieshi ( ari krievvalodiige) ? Un cik ir Z tik loti miileetais leetais darbaspeeks no ciganu valstiim?

Matrixx, daudziem ir pa pazinjam kuriem uznjeemums, darbinieku atrast nevar, neviens stradat negrib. Bet kad uzjautaa cik maksaa, tad sanaak smiekli pat minimaalaas nav

Man nav tik svarīgi, cik ir tieši pēc tautības latvieši. Svarīga ir tautsaimniecības nozare. Čigānu valstu darbaspēku te tā vienkārši nedabūt- grāmatu esmu lasījis

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
JDS
29. Mar 2013, 09:01 #3878

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Taatad buusi kaadu lappusi izlaidis. Es nosapnjoju ka, Ievilka sheit vinjus itaali kad installeeja iekaartas. Z. Tik ljoti iepatikaas vinji, ka amats kabataa un tika atstaati un nodarbinaati arii taalaak, un atvilkti ari paareejie braalji.
Offline
RVR
29. Mar 2013, 09:35 #3879

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR


29 Mar 2013, 03:21:22 ROLEXX rakstīja:

Man nav tik svarīgi, cik ir tieši pēc tautības latvieši. Svarīga ir tautsaimniecības nozare. Čigānu valstu darbaspēku te tā vienkārši nedabūt- grāmatu esmu lasījis


Vienkārši vai nē, bet viņi te ir - gan LM, gan arī citur (piemēram, Rīgas kuģu būvētavā).
Offline
equations
29. Mar 2013, 12:02 #3880

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1328

Braucu ar:

Veiksmes stāsts neparedz iespēju izdzīvot godīgi ģimenei ar 5 bērniem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4