Online
Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
RVR  | 28. Mar 2013, 09:04 |
#3861
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
|
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk. | Offline | | |
ROLEXX  | 28. Mar 2013, 09:26 |
#3862
|
|  Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.
Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.
Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).
Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
EimZ  | 28. Mar 2013, 10:15 |
#3863
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
|
28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.
Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.
Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).
Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).
pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
ROLEXX  | 28. Mar 2013, 10:29 |
#3864
|
|  Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
28 Mar 2013, 07:45:37 JDS rakstīja:
28 Mar 2013, 01:54:34 ROLEXX rakstīja:
bet vai tev nekas nav pretī, ja, piemēram, atsakot ieguldīt 2ls tavus nodokļus glābšanā, rezultātā tiek zaudēti 5ls no taviem nodokļiem?
Tu nestraadaa pie Z. ? 
Nē, nestrādāju gan. Bet man patīk nepaļauties uz mediju viedokli, izsakot argumentus, bet gan pašam papētīt, kas un kā
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
ROLEXX  | 28. Mar 2013, 10:36 |
#3865
|
|  Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:
28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.
Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.
Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).
Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).
pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.
Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.
Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
EimZ  | 28. Mar 2013, 10:59 |
#3866
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
|
28 Mar 2013, 10:36:40 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:
28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.
Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.
Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).
Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).
pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.
Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.
Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?
Precīzi, jā, nacionalizēšana arī manā izpratnē ir vienīgais pareizais risinājums.
Bet kāmēr tas ir privātais bizness, tikmēr nevar būt nekāda runa par naudas grūšanu tajā.
Konkrēti skaitļi man nav pieejami, bet ja runā par to, ka vot, tagad 2k ģimeņu paliks bez ienākumiem, cik tas būs slikti- Latgalē ir vietas, kur šādu ienākumu nav bijis vispār, bet tas nevienu neuztrauc. Tb valsts iejaukšanās, un vēl īpaši gadījumā, ja LM netiek nacionalizēts, lai tiem, kam ir, viss būtu arī turpmāk, bet tiem, kam nav, tiem arī nevajag, neizklausās īpaši ētiski 
Bankrots, cik zinu, tas jau tikai viens no dažiem maksātnespējas risinājumiem. Tās pašas sanācijas gadījumā to varētu sadalīt vairākās mazākās struktūrvienībās.
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
EimZ  | 28. Mar 2013, 11:06 |
#3867
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
| Metalurga nacionalizēšanai ir vēl viens pluss- ņemot vērā, ka no savas valūtas esam veiksīgi atteikušies, tad būtu vismaz vēl kāds instruments, ar kura palīdzīvu varētu vismaz kaut kādā veidā veicināt problēmu risināšanu, tādām rodoties.
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
RVR  | 28. Mar 2013, 11:29 |
#3868
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
| Rolexx, Tu runā par to nacionalizēšanu kā par gandrīz 100% skaidru iespēju, tomēr neviens jau vēl nav pateicis, ka tā notiks. Pagaidām viņi grib tikai naudu un vēl atlaides elektrībai.
Atkārtoju jau nez kuro reizi - Z. pagaidām tikai PIEĻAUJ, ka varētu atdot SAVAS akcijas, apmaiņā pret virkni absurdām prasībām. Par pārējo (nākošo lielāko) akcionāru viedokli vispār nekas nekur nav teikts. | Offline | | |
|
RVR  | 28. Mar 2013, 11:31 |
#3869
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
| Piekritīšu EimZ - Latgalē (Rēzeknē, Daugavpilī) bezdarbs ir vēl lielāks kā būtu Liepājā ar visu LM krahu, bet tur kaut kā neviens nesteidz glābt šo situāciju kā ugunsgrēku. | Offline | | |
matrixxxx | 28. Mar 2013, 11:47 |
#3870
|
|  Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
28 Mar 2013, 11:31:34 91 rakstīja:
Piekritīšu EimZ - Latgalē (Rēzeknē, Daugavpilī) bezdarbs ir vēl lielāks kā būtu Liepājā ar visu LM krahu, bet tur kaut kā neviens nesteidz glābt šo situāciju kā ugunsgrēku.
Daugavpils raj., Nīcgale, Z/S "Dimanti" ( ex "Sandra" . Nodarboshanaas: gateris un mezja zaagjeeshana.
Truukst darba speeka.
Iipashnieks pats divas nedeelja pie zaagja staav un divas nedeeljas mezjaa iet.
Un pats straadaa ne jau sava prieka peec.
Tekoshi suudzas, ka tauta labaak dzerstaas nevis kaadu kapeiku nopelna. | Offline | | |
artis83 | 28. Mar 2013, 11:49 |
#3871
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| man kā parastam ierindas pilsonim, kursj nav nekāds eksperts daudzās lietās, tomēr nav skaidrs...airbaltic glābjam, pareks banku (ok, neiedziļinoties niansēs) glaabjam..a metalurgs poh..
principā banku sektoru, apkalpojosjo utt glābjam, a ražošanu pofig..vrb tāpēc ka iepriekšējie koncentrējas ap riigu un iesasita rīdzieniku (valdiibas viiru) liidzekljus utt?: a regjioni jau pa lielam riigai vienmeer bijusji pofig. | Offline | | |
Fruktists | 28. Mar 2013, 11:52 |
#3872
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Ir vēl viena būtiska nianse ar to LM. Ja tas aizvērsies, tad bez darba paliks nevis 2-3k cilvēku, 7-8k. LM ir milzīgs Liepājas donors no kā barojas ārkārtīgi daudz LM apkalpojoši uzņēmumi, transprts, ostas, veikali, utt... Tā kā piekrītu ka LM principā ir Liepājas Parex kuru ir jāglābj, to nacionalizējot. | Offline | | |
Laoshi | 28. Mar 2013, 11:53 |
#3873
|
|  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Mar 2013, 11:47:45 matrixxxx rakstīja:
Truukst darba speeka.
Iipashnieks pats divas nedeelja pie zaagja staav un divas nedeeljas mezjaa iet.
Un pats straadaa ne jau sava prieka peec.
Tekoshi suudzas, ka tauta labaak dzerstaas nevis kaadu kapeiku nopelna.
Tad lai arī pats guļās uz lentas | Offline | | |
divkosigais | 28. Mar 2013, 11:57 |
#3874
|
|  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6579
Braucu ar:
| Tak sen zinaams ,ka Latvijaa nav kurss straadaa, nav darba...un arii maksaat neviens taa iisti negrib 
PS: toties varam lepoties ar to,ka katrs otrais (vismaz!!!) ierindas pilsonis ir visnotall zinoss par globaalaam ekonomiskaam probleemaam, bankas sektora darbiibu un visu politikas "virtuvi" (kas,ko,kam) kopumaa  [ Šo ziņu laboja divkosigais, 28 Mar 2013, 11:58:53 ] | Offline | | |
JDS | 28. Mar 2013, 23:56 |
#3875
|
|  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
28 Mar 2013, 10:36:40 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:
28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.
Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.
Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).
Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).
pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.
Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.
Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?
Rolex, un cik no tiem paaris k ir latvieshi ( ari krievvalodiige) ? Un cik ir Z tik loti miileetais leetais darbaspeeks no ciganu valstiim? 
Matrixx, daudziem ir pa pazinjam kuriem uznjeemums, darbinieku atrast nevar, neviens stradat negrib. Bet kad uzjautaa cik maksaa, tad sanaak smiekli pat minimaalaas nav  | Offline | | |
badmoon  | 29. Mar 2013, 00:13 |
#3876
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8702
Braucu ar: Braucu ar
| Latgalē darba nav bijis un nebūs, ja arī ir, tad strādāt negrib, visi pieraduši (vispārinot un pārspīlējot ), bet, ja salīdzinoši pēkšņi bez darba un ienākumiem paliek tāds cilvēku skaits (jārēķina arī ģimenes, kur nereti viens ir pelnītājs) kā LM...nu nez...bēdīgi. | Offline | | |
|
ROLEXX  | 29. Mar 2013, 03:21 |
#3877
|
|  Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
28 Mar 2013, 23:56:32 JDS rakstīja:
28 Mar 2013, 10:36:40 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 10:15:45 EimZ rakstīja:
28 Mar 2013, 09:26:06 ROLEXX rakstīja:
28 Mar 2013, 09:04:05 91 rakstīja:
28 Mar 2013, 09:00:24 tomick rakstīja:
ja LM nogrimst, tad valstij automātā mīnus 60 milj Ls, jo par tādu summu ir 2009. gada galvojums kredītam.
Ja kādam ir info var iemest, vai tam galvojumam ir kāds nodrošinājums vai nē.
Nu jau ir mazāk par 60, jo kaut ko viņi ir maksājuši.
Salīdzinot ar nacionālās aviokompānijas pāris iepriekšējo gadu zaudējumiem, tas nav nemaz tik daudz. Īpaši, ja tiek piedāvāts iedot vēl tikpat un vēl mazliet, bez īstas skaidrības, kas būs tālāk.
Galvojuma apmērs nesamazinās ar aizdevuma atmaksu, tas viens.
Otrs - AB nevar bāzt vienā maisā ar LM.
Salīdzini, cik nodokļos nomaksā abi uzņēmumu, cik nodarbina abi uzņēmumi (ievērojot vēl īpatsvaru katrā darbības pilsētā).
Par tautsaumniecību jārūpējas valstij. Ne visus privātus uzņēmumus var un vajag glābt vai atbalstīt, bet LM priekš valsts apmēriem ir milzīgs uzņēmums ar milzu nozīmi kopējā un reģionālā tautsaimniecībā. Manuprāt, valstij pateikt - nekā nezinām, paši tiekat galā, ir augstākā mērā bezatbildīgi. Ir jāizstrādā konkrēts plāns, ko un kā būtu jādara, lai ražotne nebankrotētu šobrīd, bet valsts iespējamais zaudējums glābjot, nebūtu lielāks kā neglābjot (ilgtermiņā).
pirmkārt- galvojumam ir arī ķīla, tā ka tā summa netiek padirsta.
otrkārt- ja šis uzņēmums ir valsts rokās, tad jā- tai ir jārīkojas, lai to glābtu, bet gāzt iekšā naudu PRIVĀTĀ biznesā? Tb peļņu un bonusus smels tas jūda, bet mēs, viņa izpratnē- lohi, maksāsim par viņa nekompetenci tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir pārāk liels?
Rolex, Tu pašlaik spried tieši tāpat, kā štatos sprieda par viņu banku glābšanu.
Un nevajag dramatizēt, ka izjūkot LM, tur vairs nekas nenotiks.
Iekārtas paliks, darbaspēks paliks. Lai rodas vairāki apmēros mazāki un uzņēmumi ar šaurāku specializāciju vienas lielas bumbas ar laika degli vietā.
Es taču nevienā brīdī nesaku, ka valstij brutāli būtu jāveic pārskaitījums un viss. Ir jāizstrādā plāns - valsts pārņem akcijas, īstermiņā optimizē uzņēmumu, pēc tam meklē investorus - pārdod. Ja valsts neko nedarīs - nekādas iekārtas, nekāds darbaspēks tur nepaliks. Nezini kā maksātnespējas procesi notiek? Pirmkārt - viss tiks paralizēts uz nenoteiktu laiku, otrkārt, viss tiks izpārdots un arī froži vien, ka uz diskutabliem noteikumiem. Kur ir redzēts, ka maksātnespējīgā uzņēmumā vienā dienā nomainās valde/dalībnieki un viss bez problēmām turpina strādāt?
Princips - tas ir PRIVĀTAIS bizness un valsts rokas ir sasietas - tas ir aprobežoti. Nozīmīgus uzņēmumus glābhj valsts, attiecīgi nacionalizējot, lai netiktu radīts lielāks kaitējums pašām valsts interesēm.
Par to, ka, ja vienā jaukā dienā LM izbeigs darboties, tad nekas negatīvs nenotiks - galīgi nevaru piekrist. Pat nepētot tur ietekmi uz IKP utt - neesmu liepājnieks, bet zinu, ka tur darba tirgus ir stipri bēdīgs jau tagad. Ja 2-3k cilvēku paliek bez ienākumiem, iedomājies, cik tās ir ģimenes?
Rolex, un cik no tiem paaris k ir latvieshi ( ari krievvalodiige) ? Un cik ir Z tik loti miileetais leetais darbaspeeks no ciganu valstiim? 
Matrixx, daudziem ir pa pazinjam kuriem uznjeemums, darbinieku atrast nevar, neviens stradat negrib. Bet kad uzjautaa cik maksaa, tad sanaak smiekli pat minimaalaas nav 
Man nav tik svarīgi, cik ir tieši pēc tautības latvieši. Svarīga ir tautsaimniecības nozare. Čigānu valstu darbaspēku te tā vienkārši nedabūt- grāmatu esmu lasījis
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
JDS | 29. Mar 2013, 09:01 |
#3878
|
|  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Taatad buusi kaadu lappusi izlaidis. Es nosapnjoju ka, Ievilka sheit vinjus itaali kad installeeja iekaartas. Z. Tik ljoti iepatikaas vinji, ka amats kabataa un tika atstaati un nodarbinaati arii taalaak, un atvilkti ari paareejie braalji. | Offline | | |
RVR  | 29. Mar 2013, 09:35 |
#3879
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
|
29 Mar 2013, 03:21:22 ROLEXX rakstīja:
Man nav tik svarīgi, cik ir tieši pēc tautības latvieši. Svarīga ir tautsaimniecības nozare. Čigānu valstu darbaspēku te tā vienkārši nedabūt- grāmatu esmu lasījis
Vienkārši vai nē, bet viņi te ir - gan LM, gan arī citur (piemēram, Rīgas kuģu būvētavā). | Offline | | |
equations | 29. Mar 2013, 12:02 |
#3880
|
| Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1328
Braucu ar:
| Veiksmes stāsts neparedz iespēju izdzīvot godīgi ģimenei ar 5 bērniem. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|