Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
cementits | 08. Apr 2013, 16:54 |
#3601
|
|  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
|
08 Apr 2013, 12:23:14 KASELS rakstīja:
Ja braucot automātiski filtrs attīrās, tad kompī atkal tas lietošanas ilgums km palielinās?
k.
Manam nepalielinājās. Ar problēmu bij 200 000 un bez problēmas ar 200 000 | Offline | | |
dainiiz | 08. Apr 2013, 18:03 |
#3602
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Apr 2013, 16:54:34 cementits rakstīja:
08 Apr 2013, 12:23:14 KASELS rakstīja:
Ja braucot automātiski filtrs attīrās, tad kompī atkal tas lietošanas ilgums km palielinās?
k.
Manam nepalielinājās. Ar problēmu bij 200 000 un bez problēmas ar 200 000
Man jau liekas ka ja saakas ar viniem probleemas tad jaagriez aaraa un chiposana. | Offline | | |
icy | 08. Apr 2013, 18:14 |
#3603
|
|  Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
Man ar uzmeta to DPF kļūdu, bet iekš MENU tā pat kā CP17 rāda ka Particle Filter OK, tik remaining distance nevis 200`000, kā CP17, bet 100`000, un ņemot vērā, ka katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj? Kas notiek, ja to filtru netīra, neurbj, bet vnk ignorē un neaiztiek? Aizdir**s tik tālu, ka kaut kas sāk manāmi errorēt? 
Tad tu esi tas trakais kas viilee pa visaam joslaam un regulaari iesleedz luksaforu olaines krustaa ? 
| Offline | | |
Kaross  | 08. Apr 2013, 19:48 |
#3604
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4470
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Apr 2013, 14:16:58 CP17 rakstīja:
Ir spec proga, kuru caur pc aktivizē un drasē pa jūrmaleni ar liesu degmaisījumu dažādos ātrumos, tādejādi dedzinot/tīrot to DPF.
ni, ni, ni!
Degmaisījums nevienā brīdī nav liess, vismaz ne tādā izpausmē kā Tu domā.
Tieši pretēji. Reģenerācijai vadības bloks iesmidzina papildus degvielu jau, kad virzulis ir pēc augstākā maiņas punkta. līdz ar to degviela daļēji sāk degt kolektorā. Kolektorā temperatūra ceļās virs 550C un notiek reģenerācija - filtra dedzināšana.
Tāpat tas notiek ikdienā tikai ne pie tik drastiskiem ātrumiem/apgriezieniem.
Līdz ar to ar garantiju var teikt, ka atslēdzot elektroniski filtru patēriņš samazinās. 
Nekāda spec proga arī nebūs. standarta BMW dianostikas iekārta.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross  | 08. Apr 2013, 19:50 |
#3605
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4470
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Apr 2013, 15:32:54 AV rakstīja:
08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj?
Kads braucu pie INC uz jelgavu/mezciemu uz chiposanu, vins pectam diagnostika redzeja, ka 2km atpakal bija notikusi attirisanas. Tatad tava marsruta procesam ir janotiek Betnu tipiska e60 problema esot izbeidzies temperaturas (?) datchiks, kaa rezultata sistema nemaz nemegina veikt attirisanos. Konkreta datchika izbeigsanas lietotajam neesot redzama, tik diagnostecejot.
+1
temperatūras sensors ir domāts, lai veiktu monitoringu - pārbaudītu cik uzkarsis ir filtrs un vai vispār notiek reģenerācija. Kā arī, lai vadības bloks nepārforsētu ar degvielu un galu galā neaizdedzinātu automašīnu.
Beigts sensors - reģenerācija nenotiek vai notiek ļoti saudzīgā režīmā, kas aizaugušu filtru vairs neglābj.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
cementits | 08. Apr 2013, 20:02 |
#3606
|
|  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
| Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu | Offline | | |
///Meija | 09. Apr 2013, 08:54 |
#3607
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
08 Apr 2013, 18:14:24 icy rakstīja:
08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
Man ar uzmeta to DPF kļūdu, bet iekš MENU tā pat kā CP17 rāda ka Particle Filter OK, tik remaining distance nevis 200`000, kā CP17, bet 100`000, un ņemot vērā, ka katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj? Kas notiek, ja to filtru netīra, neurbj, bet vnk ignorē un neaiztiek? Aizdir**s tik tālu, ka kaut kas sāk manāmi errorēt? 
Tad tu esi tas trakais kas viilee pa visaam joslaam un regulaari iesleedz luksaforu olaines krustaa ? 
Nē, tā ir vieta kur max ir 75km/h Pēdējā laikā jau cilvēki ir iemācījušies uzmest aci spidometram un sarkano neviens vairs tikpat kā neslēdz | Offline | | |
dainiiz | 09. Apr 2013, 08:57 |
#3608
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Vairaak | Offline | | |
|
spridis | 09. Apr 2013, 12:10 |
#3609
|
| Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 598
Braucu ar:
| Manis paša pieredze ar DPF no sērijas "ja stāstītu, neticētu".
Iepirku auto pie 200km, tad DPF kompī vienkārši nometa uz jauniem 200km. Nedaudz pāri 300km parādījās problēma, ka pie 3tk apgriezieniem vienkārši pazūd jauda - sāc apdzīšanas manevru, un pie 100-110km/h + pedālis grīdā notika "nekas".
Pirmā doma, protams - griezt, čipot utml. Bet pirms tam vēl nolēmu pakļaut sevi "topshop" reklāmai - Wessā ir kaut kāda ķīmija (11 ls), kas uz bāku jāielej. Bez tam nomainīju arī abus termostatus.
Pirmo bāku nobraukāju, censdamies turēt apgriezienus pie 2tk. Un faktiski bākas beigās problēma pazuda. Sajūtu nostiprināšanai ielēju to pašu ķīmiju vēlreiz. Jaudas problēmu vairs nav.
Man jau principā vienalga, kas palīdzēja - termostati vai ķīmija vai abi kopā, bet pagaidām DPF izravēšanas plāns atliekas.
| Offline | | |
plakanais  | 09. Apr 2013, 12:26 |
#3610
|
|  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:
08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Vairaak
muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod  | Offline | | |
kastenuteik | 09. Apr 2013, 12:40 |
#3611
|
| Kopš: 13. Oct 2006
Ziņojumi: 829
Braucu ar: ivo
| Kā tas partikulārā atlikums tiek rēķināts borta kompī? Viņš krītas atkarībā no aizdirstības pakāpes vai proporcionāli kaut kādiem izejas datiem? Tb, ja man 2 gadu garumā rēgojās 200k km un tagad pēkšņi ir 160k km, tas nozīmē, ka jāsāk bīties?  | Offline | | |
icy | 09. Apr 2013, 12:45 |
#3612
|
|  Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
09 Apr 2013, 08:54:27 meija rakstīja:
08 Apr 2013, 18:14:24 icy rakstīja:
08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
Man ar uzmeta to DPF kļūdu, bet iekš MENU tā pat kā CP17 rāda ka Particle Filter OK, tik remaining distance nevis 200`000, kā CP17, bet 100`000, un ņemot vērā, ka katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj? Kas notiek, ja to filtru netīra, neurbj, bet vnk ignorē un neaiztiek? Aizdir**s tik tālu, ka kaut kas sāk manāmi errorēt? 
Tad tu esi tas trakais kas viilee pa visaam joslaam un regulaari iesleedz luksaforu olaines krustaa ? 
Nē, tā ir vieta kur max ir 75km/h Pēdējā laikā jau cilvēki ir iemācījušies uzmest aci spidometram un sarkano neviens vairs tikpat kā neslēdz
okey
nu tam indiviidam pajaat uz sarkano..... reaali jau ir, ja ar 115 ej, tad uz sarkano netiec  | Offline | | |
AV  | 09. Apr 2013, 12:47 |
#3613
|
|  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
|
09 Apr 2013, 12:40:52 kastenuteik rakstīja:
Kā tas partikulārā atlikums tiek rēķināts borta kompī? Viņš krītas atkarībā no aizdirstības pakāpes vai proporcionāli kaut kādiem izejas datiem? Tb, ja man 2 gadu garumā rēgojās 200k km un tagad pēkšņi ir 160k km, tas nozīmē, ka jāsāk bīties? 
Man skjiet, ka vienkarsi skaita kilometrus ar lielu soli, kam nav neka kopiga ar patieso stavokli/nolietojumu.[ Šo ziņu laboja AV, 09 Apr 2013, 12:49:50 ] | Offline | | |
dainiiz | 09. Apr 2013, 12:48 |
#3614
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:
09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:
08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Vairaak
muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod 
atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji | Offline | | |
plakanais  | 09. Apr 2013, 12:50 |
#3615
|
|  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
09 Apr 2013, 12:48:30 dainiiz rakstīja:
09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:
09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:
08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Vairaak
muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod 
atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji
Es Tev vēlreiz saku, neko viņi nemaksā, man maiss mājās ar viņiem mētājas | Offline | | |
dainiiz | 09. Apr 2013, 12:51 |
#3616
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
09 Apr 2013, 12:50:37 Bute rakstīja:
09 Apr 2013, 12:48:30 dainiiz rakstīja:
09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:
09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:
08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Vairaak
muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod 
atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji
Es Tev vēlreiz saku, neko viņi nemaksā, man maiss mājās ar viņiem mētājas
ok sodien piebrauksu 
no a4 partikularo nodevu pa 70 ls, pluss vinss bija veel sagraiziits,
takaa graamatinju lasiijis esmu | Offline | | |
|
cementits | 09. Apr 2013, 14:09 |
#3617
|
|  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
|
09 Apr 2013, 12:51:39 dainiiz rakstīja:
09 Apr 2013, 12:50:37 Bute rakstīja:
09 Apr 2013, 12:48:30 dainiiz rakstīja:
09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:
09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:
08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Vairaak
muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod 
atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji
Es Tev vēlreiz saku, neko viņi nemaksā, man maiss mājās ar viņiem mētājas
ok sodien piebrauksu 
no a4 partikularo nodevu pa 70 ls, pluss vinss bija veel sagraiziits,
takaa graamatinju lasiijis esmu
Nemaksā opelim un fordam, bet BMW filtra sastāvā ir platīns kas ar maksā.[ Šo ziņu laboja cementits, 09 Apr 2013, 14:10:24 ] | Offline | | |
plakanais  | 09. Apr 2013, 14:58 |
#3618
|
|  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Mersim ar nekā tur iekšā nav, kas varētu maksāt, nedomā, Krauja, ka Tu vienīgais gudrais esi, kas katiņus ir vedis nodot  | Offline | | |
dainiiz | 09. Apr 2013, 15:09 |
#3619
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
09 Apr 2013, 14:58:09 Bute rakstīja:
Mersim ar nekā tur iekšā nav, kas varētu maksāt, nedomā, Krauja, ka Tu vienīgais gudrais esi, kas katiņus ir vedis nodot 
blad bute, es tev veelreiz saku es nodevu DPF no 2.0 a4 audi samaksaaja 70 ls, par katalizatoriem ir pilniibaa cits staats, tur cenas ir citas,
no 2.5 tdi ar 3 katiniem ir 150ls cena utt utt
a6 3.0tdi kveepinieku nodeva arii dabuuja,
takaa nestaasti man te lalalaaa un kaarto maisu, piebrauksu panemsu pievakaree jo tur nekaa veeriiga nav  [ Šo ziņu laboja dainiiz, 09 Apr 2013, 15:10:28 ] | Offline | | |
iwo | 09. Apr 2013, 15:14 |
#3620
|
|  Kopš: 19. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: TOYOTA AVENSIS
| starp citu, ir reģistrētas pirmās katalizatoru zādzības no mašīnām. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|