Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
cementits
08. Apr 2013, 16:54 #3601

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


08 Apr 2013, 12:23:14 KASELS rakstīja:
Ja braucot automātiski filtrs attīrās, tad kompī atkal tas lietošanas ilgums km palielinās?
k.

Manam nepalielinājās. Ar problēmu bij 200 000 un bez problēmas ar 200 000
Offline
dainiiz
08. Apr 2013, 18:03 #3602

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


08 Apr 2013, 16:54:34 cementits rakstīja:

08 Apr 2013, 12:23:14 KASELS rakstīja:
Ja braucot automātiski filtrs attīrās, tad kompī atkal tas lietošanas ilgums km palielinās?
k.

Manam nepalielinājās. Ar problēmu bij 200 000 un bez problēmas ar 200 000


Man jau liekas ka ja saakas ar viniem probleemas tad jaagriez aaraa un chiposana.
Offline
icy
08. Apr 2013, 18:14 #3603

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
Man ar uzmeta to DPF kļūdu, bet iekš MENU tā pat kā CP17 rāda ka Particle Filter OK, tik remaining distance nevis 200`000, kā CP17, bet 100`000, un ņemot vērā, ka katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj? Kas notiek, ja to filtru netīra, neurbj, bet vnk ignorē un neaiztiek? Aizdir**s tik tālu, ka kaut kas sāk manāmi errorēt?


Tad tu esi tas trakais kas viilee pa visaam joslaam un regulaari iesleedz luksaforu olaines krustaa ?
Offline
Kaross
08. Apr 2013, 19:48 #3604

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4470

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


08 Apr 2013, 14:16:58 CP17 rakstīja:

Ir spec proga, kuru caur pc aktivizē un drasē pa jūrmaleni ar liesu degmaisījumu dažādos ātrumos, tādejādi dedzinot/tīrot to DPF.


ni, ni, ni!

Degmaisījums nevienā brīdī nav liess, vismaz ne tādā izpausmē kā Tu domā.
Tieši pretēji. Reģenerācijai vadības bloks iesmidzina papildus degvielu jau, kad virzulis ir pēc augstākā maiņas punkta. līdz ar to degviela daļēji sāk degt kolektorā. Kolektorā temperatūra ceļās virs 550C un notiek reģenerācija - filtra dedzināšana.
Tāpat tas notiek ikdienā tikai ne pie tik drastiskiem ātrumiem/apgriezieniem.
Līdz ar to ar garantiju var teikt, ka atslēdzot elektroniski filtru patēriņš samazinās.
Nekāda spec proga arī nebūs. standarta BMW dianostikas iekārta.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
08. Apr 2013, 19:50 #3605

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4470

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


08 Apr 2013, 15:32:54 AV rakstīja:

08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj?

Kads braucu pie INC uz jelgavu/mezciemu uz chiposanu, vins pectam diagnostika redzeja, ka 2km atpakal bija notikusi attirisanas. Tatad tava marsruta procesam ir janotiek Betnu tipiska e60 problema esot izbeidzies temperaturas (?) datchiks, kaa rezultata sistema nemaz nemegina veikt attirisanos. Konkreta datchika izbeigsanas lietotajam neesot redzama, tik diagnostecejot.



+1
temperatūras sensors ir domāts, lai veiktu monitoringu - pārbaudītu cik uzkarsis ir filtrs un vai vispār notiek reģenerācija. Kā arī, lai vadības bloks nepārforsētu ar degvielu un galu galā neaizdedzinātu automašīnu.
Beigts sensors - reģenerācija nenotiek vai notiek ļoti saudzīgā režīmā, kas aizaugušu filtru vairs neglābj.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cementits
08. Apr 2013, 20:02 #3606

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu
Offline
///Meija
09. Apr 2013, 08:54 #3607

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


08 Apr 2013, 18:14:24 icy rakstīja:

08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
Man ar uzmeta to DPF kļūdu, bet iekš MENU tā pat kā CP17 rāda ka Particle Filter OK, tik remaining distance nevis 200`000, kā CP17, bet 100`000, un ņemot vērā, ka katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj? Kas notiek, ja to filtru netīra, neurbj, bet vnk ignorē un neaiztiek? Aizdir**s tik tālu, ka kaut kas sāk manāmi errorēt?


Tad tu esi tas trakais kas viilee pa visaam joslaam un regulaari iesleedz luksaforu olaines krustaa ?


Nē, tā ir vieta kur max ir 75km/h Pēdējā laikā jau cilvēki ir iemācījušies uzmest aci spidometram un sarkano neviens vairs tikpat kā neslēdz
Offline
dainiiz
09. Apr 2013, 08:57 #3608

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu


Vairaak
Offline
spridis
09. Apr 2013, 12:10 #3609

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Manis paša pieredze ar DPF no sērijas "ja stāstītu, neticētu".

Iepirku auto pie 200km, tad DPF kompī vienkārši nometa uz jauniem 200km. Nedaudz pāri 300km parādījās problēma, ka pie 3tk apgriezieniem vienkārši pazūd jauda - sāc apdzīšanas manevru, un pie 100-110km/h + pedālis grīdā notika "nekas".

Pirmā doma, protams - griezt, čipot utml. Bet pirms tam vēl nolēmu pakļaut sevi "topshop" reklāmai - Wessā ir kaut kāda ķīmija (11 ls), kas uz bāku jāielej. Bez tam nomainīju arī abus termostatus.
Pirmo bāku nobraukāju, censdamies turēt apgriezienus pie 2tk. Un faktiski bākas beigās problēma pazuda. Sajūtu nostiprināšanai ielēju to pašu ķīmiju vēlreiz. Jaudas problēmu vairs nav.

Man jau principā vienalga, kas palīdzēja - termostati vai ķīmija vai abi kopā, bet pagaidām DPF izravēšanas plāns atliekas.

Offline
plakanais
09. Apr 2013, 12:26 #3610

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:

08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu


Vairaak


muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod
Offline
kastenuteik
09. Apr 2013, 12:40 #3611

Kopš: 13. Oct 2006

Ziņojumi: 829

Braucu ar: ivo

Kā tas partikulārā atlikums tiek rēķināts borta kompī? Viņš krītas atkarībā no aizdirstības pakāpes vai proporcionāli kaut kādiem izejas datiem? Tb, ja man 2 gadu garumā rēgojās 200k km un tagad pēkšņi ir 160k km, tas nozīmē, ka jāsāk bīties?
Offline
icy
09. Apr 2013, 12:45 #3612

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


09 Apr 2013, 08:54:27 meija rakstīja:

08 Apr 2013, 18:14:24 icy rakstīja:

08 Apr 2013, 15:22:29 meija rakstīja:
Man ar uzmeta to DPF kļūdu, bet iekš MENU tā pat kā CP17 rāda ka Particle Filter OK, tik remaining distance nevis 200`000, kā CP17, bet 100`000, un ņemot vērā, ka katru dienu sanāk gasēt Jelgava-Rīga-Jelgava pieklājīgos ātrumos, varu apgalvot ka pats tas sūds man neattīrīsies ne pie 160, ne citiem ātrumiem. Čo delatj? Kas notiek, ja to filtru netīra, neurbj, bet vnk ignorē un neaiztiek? Aizdir**s tik tālu, ka kaut kas sāk manāmi errorēt?


Tad tu esi tas trakais kas viilee pa visaam joslaam un regulaari iesleedz luksaforu olaines krustaa ?


Nē, tā ir vieta kur max ir 75km/h Pēdējā laikā jau cilvēki ir iemācījušies uzmest aci spidometram un sarkano neviens vairs tikpat kā neslēdz


okey
nu tam indiviidam pajaat uz sarkano..... reaali jau ir, ja ar 115 ej, tad uz sarkano netiec
Offline
AV
09. Apr 2013, 12:47 #3613

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


09 Apr 2013, 12:40:52 kastenuteik rakstīja:
Kā tas partikulārā atlikums tiek rēķināts borta kompī? Viņš krītas atkarībā no aizdirstības pakāpes vai proporcionāli kaut kādiem izejas datiem? Tb, ja man 2 gadu garumā rēgojās 200k km un tagad pēkšņi ir 160k km, tas nozīmē, ka jāsāk bīties?

Man skjiet, ka vienkarsi skaita kilometrus ar lielu soli, kam nav neka kopiga ar patieso stavokli/nolietojumu.

[ Šo ziņu laboja AV, 09 Apr 2013, 12:49:50 ]

Offline
dainiiz
09. Apr 2013, 12:48 #3614

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:

09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:

08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu


Vairaak


muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod


atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji
Offline
plakanais
09. Apr 2013, 12:50 #3615

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


09 Apr 2013, 12:48:30 dainiiz rakstīja:

09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:

09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:

08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu


Vairaak


muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod


atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji


Es Tev vēlreiz saku, neko viņi nemaksā, man maiss mājās ar viņiem mētājas
Offline
dainiiz
09. Apr 2013, 12:51 #3616

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


09 Apr 2013, 12:50:37 Bute rakstīja:

09 Apr 2013, 12:48:30 dainiiz rakstīja:

09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:

09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:

08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu


Vairaak


muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod


atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji


Es Tev vēlreiz saku, neko viņi nemaksā, man maiss mājās ar viņiem mētājas


ok sodien piebrauksu

no a4 partikularo nodevu pa 70 ls, pluss vinss bija veel sagraiziits,

takaa graamatinju lasiijis esmu
Offline
cementits
09. Apr 2013, 14:09 #3617

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


09 Apr 2013, 12:51:39 dainiiz rakstīja:

09 Apr 2013, 12:50:37 Bute rakstīja:

09 Apr 2013, 12:48:30 dainiiz rakstīja:

09 Apr 2013, 12:26:33 Bute rakstīja:

09 Apr 2013, 08:57:31 dainiiz rakstīja:

08 Apr 2013, 20:02:39 cementits rakstīja:
Ja nu tomēr te kāds izdomā griezt ārā tad atcerieties kad to filtru pēc tam nododot ar var ~100Ls dabūt Cik zinu


Vairaak


muļķības, tas nav metāliskais katalizators, partikulnieks sastāv no kaut kāda keramiska materiāla līdzīga šamatam, par viņiem pat 5 kapeikas nedod


atved man kravu,savaaksu no tevis. maksaa maksaa vinji


Es Tev vēlreiz saku, neko viņi nemaksā, man maiss mājās ar viņiem mētājas


ok sodien piebrauksu

no a4 partikularo nodevu pa 70 ls, pluss vinss bija veel sagraiziits,

takaa graamatinju lasiijis esmu

Nemaksā opelim un fordam, bet BMW filtra sastāvā ir platīns kas ar maksā.

[ Šo ziņu laboja cementits, 09 Apr 2013, 14:10:24 ]

Offline
plakanais
09. Apr 2013, 14:58 #3618

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Mersim ar nekā tur iekšā nav, kas varētu maksāt, nedomā, Krauja, ka Tu vienīgais gudrais esi, kas katiņus ir vedis nodot
Offline
dainiiz
09. Apr 2013, 15:09 #3619

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


09 Apr 2013, 14:58:09 Bute rakstīja:
Mersim ar nekā tur iekšā nav, kas varētu maksāt, nedomā, Krauja, ka Tu vienīgais gudrais esi, kas katiņus ir vedis nodot


blad bute, es tev veelreiz saku es nodevu DPF no 2.0 a4 audi samaksaaja 70 ls, par katalizatoriem ir pilniibaa cits staats, tur cenas ir citas,


no 2.5 tdi ar 3 katiniem ir 150ls cena utt utt

a6 3.0tdi kveepinieku nodeva arii dabuuja,

takaa nestaasti man te lalalaaa un kaarto maisu, piebrauksu panemsu pievakaree jo tur nekaa veeriiga nav

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 09 Apr 2013, 15:10:28 ]

Offline
iwo
09. Apr 2013, 15:14 #3620

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS

starp citu, ir reģistrētas pirmās katalizatoru zādzības no mašīnām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo