Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Maa
08. Feb 2018, 18:39 #33361

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Kādam vajag 16.9 ekrānu veselu viss strādā kadi80€
Offline
34Touring
08. Feb 2018, 23:32 #33362

Kopš: 20. Nov 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e39 3.0d Touring

Man LED spuldze, vienam no numura apgaismojumiem, nokausēja metāla ķepiņu.

Cik dārgi un cik grūti varētu būt to visu apgaismojuma "serdi" nomainīt?

E39 tourings

[ Šo ziņu laboja 34Touring, 08 Feb 2018, 23:45:11 ]

Offline
GatisB
08. Feb 2018, 23:50 #33363

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 183

Braucu ar: 2

Faktiski kā atsevišķa detaļa netiek piedāvāta, tikai kopā ar visu līsti. Protams, var meklēt lietotu, un tad taisīt no divām vienu.
Links
Offline
E53V8
09. Feb 2018, 10:46 #33364

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Iesakiet labu bmw elektriķi/diagnostiķi. Nepieciešams izzvanīt vadus priekš telestart bloka un vēl šo to.
Offline
RenegadeX
09. Feb 2018, 11:07 #33365

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


09 Feb 2018, 10:46:16 @E53V8 rakstīja:
Iesakiet labu bmw elektriķi/diagnostiķi. Nepieciešams izzvanīt vadus priekš telestart bloka un vēl šo to.

Ja piķis ir un neesi gnīda, vari mēģināt sarunāt ar @driver.
Offline
Ruudis
09. Feb 2018, 12:26 #33366

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


09 Feb 2018, 11:07:07 @RenegadeX rakstīja:

09 Feb 2018, 10:46:16 @E53V8 rakstīja:
Iesakiet labu bmw elektriķi/diagnostiķi. Nepieciešams izzvanīt vadus priekš telestart bloka un vēl šo to.

Ja piķis ir un neesi gnīda, vari mēģināt sarunāt ar @driver.

Cerams tev nav TDS
Offline
RenegadeX
09. Feb 2018, 12:53 #33367

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


09 Feb 2018, 12:26:00 @Ruudis rakstīja:

09 Feb 2018, 11:07:07 @RenegadeX rakstīja:

09 Feb 2018, 10:46:16 @E53V8 rakstīja:
Iesakiet labu bmw elektriķi/diagnostiķi. Nepieciešams izzvanīt vadus priekš telestart bloka un vēl šo to.

Ja piķis ir un neesi gnīda, vari mēģināt sarunāt ar @driver.

Cerams tev nav TDS
man ir komūnreils M57 ar vienu termostatu
Offline
Ruudis
09. Feb 2018, 13:25 #33368

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


09 Feb 2018, 12:53:22 @RenegadeX rakstīja:

09 Feb 2018, 12:26:00 @Ruudis rakstīja:

09 Feb 2018, 11:07:07 @RenegadeX rakstīja:

09 Feb 2018, 10:46:16 @E53V8 rakstīja:
Iesakiet labu bmw elektriķi/diagnostiķi. Nepieciešams izzvanīt vadus priekš telestart bloka un vēl šo to.

Ja piķis ir un neesi gnīda, vari mēģināt sarunāt ar @driver.

Cerams tev nav TDS
man ir komūnreils M57 ar vienu termostatu

Tas bija domāts @E53V8
Offline
Ilvars23
09. Feb 2018, 19:29 #33369

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli

Jautājums par monitora nomaiņu ( no 4:3 uz 16:9 ).Ir DSP audiosistēma ar 10 skaļruņiem un oriģinālo subi, priborka ar lielo (garo) infodispleju. Kaut kur lasīju, ka pietiek kaut kādu zilo štekeri pievienot navi blokam un ir OK, ja negrib filmas skatīties... Kā īsti ir ar attēlu (formātu),regulēšanu, skaņu ?
Offline
edzuss
11. Feb 2018, 17:47 #33370

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 290

Braucu ar: e60, e36/5

Tirgojas densions. Vienreiz lietots, der auto ar bm54. 90eur. Sīkāks apraksts šeit dension

[ Šo ziņu laboja edzuss, 12 Feb 2018, 11:12:48 ]

Offline
Ridlihs
11. Feb 2018, 18:46 #33371

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


09 Feb 2018, 13:25:27 @Ruudis rakstīja:

09 Feb 2018, 12:53:22 @RenegadeX rakstīja:

09 Feb 2018, 12:26:00 @Ruudis rakstīja:

09 Feb 2018, 11:07:07 @RenegadeX rakstīja:

09 Feb 2018, 10:46:16 @E53V8 rakstīja:
Iesakiet labu bmw elektriķi/diagnostiķi. Nepieciešams izzvanīt vadus priekš telestart bloka un vēl šo to.

Ja piķis ir un neesi gnīda, vari mēģināt sarunāt ar @driver.

Cerams tev nav TDS
man ir komūnreils M57 ar vienu termostatu

Tas bija domāts @E53V8


+++ pa draiveri, ari maniem traktoriem visiem ticis galā
Offline
bum_bumz
11. Feb 2018, 18:49 #33372

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7120

Braucu ar: E34


09 Feb 2018, 12:26:00 @Ruudis rakstīja:
Cerams tev nav TDS

TDS un pirmais M57 ir labākie motori, ko vāciets izgudrojis. Izbaudiet kamēr varat.

Pēc kāda principa Webasto slēdzas laukā? Viss uzsilis līdz turku pirtij, bet šis nonstopā griežas. Ir parastā bomžu versija, kad ar aizdedzi piešķiļas.
Offline
RmaxLV
11. Feb 2018, 19:03 #33373

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


11 Feb 2018, 18:49:13 @bum_bumz rakstīja:

09 Feb 2018, 12:26:00 @Ruudis rakstīja:
Cerams tev nav TDS

TDS un pirmais M57 ir labākie motori, ko vāciets izgudrojis. Izbaudiet kamēr varat.

Pēc kāda principa Webasto slēdzas laukā? Viss uzsilis līdz turku pirtij, bet šis nonstopā griežas. Ir parastā bomžu versija, kad ar aizdedzi piešķiļas.

Functional Description Thermo Top Z
(Supplementary Heater)
3.1.1 Switch On / Starting
Diesel
When starting the vehicle engine the heater goes in
standby. With a water circuit temperature below 60° C and
an outside temperature below 5° C (option with outside
temperature sensor) the starting sequence commences.
The glow plug and the combustion air fan are activated.
After 30 seconds the fuel dosing pump starts operation
and combustion air fan operation is suspended for
3 seconds. Subsequently the combustion air fan speed is
increased in two ramps within 56 seconds to nearly full
load operation. After a stabilisation phase (constant
speed) of 15 seconds the combustion air fan speed is
again increased in a ramp within 50 seconds to nearly full
load.
After reaching full load fuel delivery the glow plug is
deactivated and the combustion air fan operation
increased to full load.
During the subsequent 45 seconds as well as in normal
operation the glow plug functions as flame sensor to
monitor the flame condition.
After all these events the automatically controlled heating
operation starts. In case of a no flame condition or a
flameout, a restart is automatically initiated. If the no flame
condition persists, fuel delivery is stopped and the heater
enters an error lockout with a run-down of the combustion
air fan.
A flameout during normal combustion operation causes
an automatic restart.
3.1.2 Heating Operation

Diesel
Heating operation for the Diesel type heater is identical in
the sequence of events. Should the coolant temperature
drop during the control idle period to but not below 71° C
within 900 seconds, a subsequent drop in the coolant
temperature below 71° C causes the heater to perform a
regular starting sequence into full load operation.
A drop in the coolant temperature during part load
operation due to an increased demand in heat will cause
the heater to switch to full load operation at 65° C.




attiecigi sasniedzot 60 grādu temperatūru viņš idlo, un ja pekshnji no 70 gradiem temperatura sak kristies bet dzinejs darbojas, tad piesledzas atkal full load. Principa pie 60 gradiem nestrada vairs.

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 11 Feb 2018, 19:08:31 ]

Offline
sys9291
11. Feb 2018, 19:05 #33374

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT

pēc 20 min darba...ja bija par maz - tad startē atkārtoti...
P.S viņas visas startējas kopā ar aizdedzi... bet ja viņa ir sabojājusies (ka 95% E39) tad viņa nestartējas vispār...
Offline
eddylee
11. Feb 2018, 19:53 #33375

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

E39 Centrālā atslēga ēd akumulatoru viss ir oem. Ko skatīties kas varetu būt par iemeslu?
Offline
bum_bumz
11. Feb 2018, 20:14 #33376

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7120

Braucu ar: E34


11 Feb 2018, 19:03:25 @RmaxLV rakstīja:
attiecigi sasniedzot 60 grādu temperatūru viņš idlo, un ja pekshnji no 70 gradiem temperatura sak kristies bet dzinejs darbojas, tad piesledzas atkal full load. Principa pie 60 gradiem nestrada vairs.

Manuāli lasīju.
Uzrauj viņš smuki, ātri uzsilst, parasti pie +6 ieslēdzas.
Viņam ir temp. sensors, bet tas āra gaisam, lai zinātu kad ieslēgties. Dzesēšanas šķidruma temperatūru viņš ņem kopējo, bet tas man fiksi ir 90. Pēdējie divi izbraucieni, kad tāds brīnums parādījās un gaisa temp.laukā zemāka par mīnus 6 grādi. Rīt jau būs siltāks, redzēs, kas notiks
Offline
rekeds
12. Feb 2018, 07:53 #33377

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

bulta taisna nenozīmē 90. skaties obc
Offline
RenegadeX
12. Feb 2018, 09:12 #33378

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


11 Feb 2018, 19:53:02 @eddylee rakstīja:
E39 Centrālā atslēga ēd akumulatoru viss ir oem. Ko skatīties kas varetu būt par iemeslu?

kā tu zini ka centŗālā?

Ja tiešām zini tad var skatīties visu kas saistīts, vadus, kontaktus vai nav īsais/zaļais iemeties. blokus aktuatorus, vai tie nemet uz īso. savādāk nevajadzētu būt ka centrālā aizmiegot izirj aķi.

Protams kontroljautājums vai auto nav metināts?
Offline
sys9291
12. Feb 2018, 09:27 #33379

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Feb 2018, 20:14:44 @bum_bumz rakstīja:

11 Feb 2018, 19:03:25 @RmaxLV rakstīja:
attiecigi sasniedzot 60 grādu temperatūru viņš idlo, un ja pekshnji no 70 gradiem temperatura sak kristies bet dzinejs darbojas, tad piesledzas atkal full load. Principa pie 60 gradiem nestrada vairs.

Manuāli lasīju.
Uzrauj viņš smuki, ātri uzsilst, parasti pie +6 ieslēdzas.
Viņam ir temp. sensors, bet tas āra gaisam, lai zinātu kad ieslēgties. Dzesēšanas šķidruma temperatūru viņš ņem kopējo, bet tas man fiksi ir 90. Pēdējie divi izbraucieni, kad tāds brīnums parādījās un gaisa temp.laukā zemāka par mīnus 6 grādi. Rīt jau būs siltāks, redzēs, kas notiks

dzeses temperatūrai webastai ir savs devējs, ieslēgšanās notiek balstoties uz āra temperatūru un klimata bloka pieprasījuma pēc siltuma izmantojot K-bus (izslēdzot klimatu Webasta klusēs). Pie 60 grādiem nav IDLE bet part load, idles režīma kā tāda viņai nav un arī nevar būt...(deglis ir un paliek deglis)
Offline
bum_bumz
12. Feb 2018, 11:29 #33380

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7120

Braucu ar: E34


12 Feb 2018, 09:27:08 @sys9291 rakstīja:

11 Feb 2018, 20:14:44 @bum_bumz rakstīja:

11 Feb 2018, 19:03:25 @RmaxLV rakstīja:
attiecigi sasniedzot 60 grādu temperatūru viņš idlo, un ja pekshnji no 70 gradiem temperatura sak kristies bet dzinejs darbojas, tad piesledzas atkal full load. Principa pie 60 gradiem nestrada vairs.

Manuāli lasīju.
Uzrauj viņš smuki, ātri uzsilst, parasti pie +6 ieslēdzas.
Viņam ir temp. sensors, bet tas āra gaisam, lai zinātu kad ieslēgties. Dzesēšanas šķidruma temperatūru viņš ņem kopējo, bet tas man fiksi ir 90. Pēdējie divi izbraucieni, kad tāds brīnums parādījās un gaisa temp.laukā zemāka par mīnus 6 grādi. Rīt jau būs siltāks, redzēs, kas notiks

dzeses temperatūrai webastai ir savs devējs, ieslēgšanās notiek balstoties uz āra temperatūru un klimata bloka pieprasījuma pēc siltuma izmantojot K-bus (izslēdzot klimatu Webasta klusēs). Pie 60 grādiem nav IDLE bet part load, idles režīma kā tāda viņai nav un arī nevar būt...(deglis ir un paliek deglis)

Šis jau laikam tuvāk. Es sen nebiju braucis un klimu pirms tam iekšā slēdzis. Puika izbrauca, viņš teica, salonā mitrs, ieslēdzu klimu. Nu tā viņa tur darbojas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo