Online
Pašreiz BMWPower skatās 155 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
_Jaanis_ | |  Kopš: 02. Jan 2017
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11
Braucu ar: E39 un E36
| Varbūt kāds ir saskāries ar problēmu motoram m52b20 , ka braucot uz maziem apgriezieniem vai stāvot tukšgaitā, pēkšņi pazūd viens pods, dažreiz liekas ka pat divi. Diagnostikā neko īsti neuzrādīja un esmu samainījis sveces un spoles. Ir ieteikumi kuru sensoru vai kko pamēģināt samainīt? | Offline | | |
janexz | |  Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8060
Braucu ar: Euro 4
|
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8 | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.  | Offline | | |
Lew | |  Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
|
12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet. 
tā ir ar tiem bendzīniekiem. | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 20:13:01 @Lew rakstīja:
12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet. 
tā ir ar tiem bendzīniekiem.
tapeec jau prasu par r6 un v8, kaplis jau nav baigais, vieniigais kas interesee ir vai izpederees 2.8 jo ja nevar to izdariit tad nav jeegas no vinja, esu benzingalva, taa kaa diizelji neinteresee... | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4. | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 21:32:13 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 20:13:01 @Lew rakstīja:
12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet. 
tā ir ar tiem bendzīniekiem.
tapeec jau prasu par r6 un v8, kaplis jau nav baigais, vieniigais kas interesee ir vai izpederees 2.8 jo ja nevar to izdariit tad nav jeegas no vinja, esu benzingalva, taa kaa diizelji neinteresee...
nezinu kaa ir ar tiem benziinniekiem, bet personigi man nav bijis probleemu ar r6 benzinu motoriem, tik cik ir bijis naacies savest kaartiibaa dzeseeshanas sisteemu... | Offline | | |
RWD | |  Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
| Tur jau teksti īstie iet Pilnīgi pie kājas kuru no misenēm viņš paņems Ja svarīgākais ir, kas un ko izkodīs, tad tur nav ko komentēt lieki  | Offline | | |
|
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 21:39:04 @RWD rakstīja:
Tur jau teksti īstie iet Pilnīgi pie kājas kuru no misenēm viņš paņems Ja svarīgākais ir, kas un ko izkodīs, tad tur nav ko komentēt lieki 
tu mani pareizi saprati kuram kraaninsh buus garaaks  | Offline | | |
Restt | |  Kopš: 05. Aug 2017
Ziņojumi: 160
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Nu a kāda starpība vai izkož vai nē? Neesi izaudzis no mērīšanās ar krāniņiem? | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
| plus tas autinsh nav paredzeets ikdienai, buus labi ja izturees 3lidz 4 vakarus  | Offline | | |
RWD | |  Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
| nu tad kāda iksa pēc Tev vajadzīgs automāts? | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 21:48:36 @Restt rakstīja:
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Nu a kāda starpība vai izkož vai nē? Neesi izaudzis no mērīšanās ar krāniņiem?
da ladna, visi tik peeksnji pareizi palikushi  | Offline | | |
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 21:52:50 @RWD rakstīja:
nu tad kāda iksa pēc Tev vajadzīgs automāts?
nav vajadziigs automaats vnk taadi divi varianti pieejami pa leeto, tapeec arii prasu no lietotaaju viedoklja kursh griezhaas labaak...
ar r6 dariishana ir bijusi un daudz, bet v8 tumsha bilde  [ Šo ziņu laboja zardoss, 12 Oct 2017, 21:58:16 ] | Offline | | |
Chubakla | |  Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek. | Offline | | |
|
zardoss | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
nu ja skaidrs dizhi lielas starpiibas nav jaudas zinjaa, ja jau liidz sotakam rauj liidziigi, taapat tiem drotiem celsh uz shrotu, laikam buus jaapameegina vai tomaats izdariis to pashu ko piedaavaa manualis  | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Salīdzinājums būs tāds, ka 4.4 izbāž 3.0d, bet tāds 4.4 ir tikai kaut kādiem pāris lietotājiem. Viens un otrs pārlasīja visu, izmaksas bija 4 ciparu skaitlis. Pārējais- tikai benzīnu lej. Bet ja gribi skrieties un lukt slīpi tad e39 nav nekāds e36.
Gaidu disel īpašnieku stāstus par ņūtonmetriem un čipiem  | Offline | | |
RenegadeX | |  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
tomāts toč būs gurdenāks par tādu pašu auto ar manuāli, uz startu toč  | Offline | | |
RenegadeX | |  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
12 Oct 2017, 23:50:14 @edzhaans rakstīja:
12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:
12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Salīdzinājums būs tāds, ka 4.4 izbāž 3.0d, bet tāds 4.4 ir tikai kaut kādiem pāris lietotājiem. Viens un otrs pārlasīja visu, izmaksas bija 4 ciparu skaitlis. Pārējais- tikai benzīnu lej. Bet ja gribi skrieties un lukt slīpi tad e39 nav nekāds e36.
Gaidu disel īpašnieku stāstus par ņūtonmetriem un čipiem 
Nu es jau sevi mierinu ka tavu baudāmo vagu es izkodīšu ar savu 17 gadus veco 3litrīgo dīzeli, bez čipsa  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|