Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 155 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
_Jaanis_
12. Oct 2017, 12:18 #32361

Kopš: 02. Jan 2017

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11

Braucu ar: E39 un E36

Varbūt kāds ir saskāries ar problēmu motoram m52b20 , ka braucot uz maziem apgriezieniem vai stāvot tukšgaitā, pēkšņi pazūd viens pods, dažreiz liekas ka pat divi. Diagnostikā neko īsti neuzrādīja un esmu samainījis sveces un spoles. Ir ieteikumi kuru sensoru vai kko pamēģināt samainīt?
Offline
janexz
12. Oct 2017, 13:18 #32362

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8060

Braucu ar: Euro 4


11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?

Ņem 2.8
Offline
dzuris
12. Oct 2017, 13:30 #32363

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:

11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?

Ņem 2.8


Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.
Offline
Lew
12. Oct 2017, 20:13 #32364

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 412

Braucu ar: 1.1bar


12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:

12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:

11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?

Ņem 2.8


Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.


tā ir ar tiem bendzīniekiem.
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:32 #32365

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 20:13:01 @Lew rakstīja:

12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:

12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:

11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?

Ņem 2.8


Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.


tā ir ar tiem bendzīniekiem.


tapeec jau prasu par r6 un v8, kaplis jau nav baigais, vieniigais kas interesee ir vai izpederees 2.8 jo ja nevar to izdariit tad nav jeegas no vinja, esu benzingalva, taa kaa diizelji neinteresee...
Offline
edzhaans
12. Oct 2017, 21:35 #32366

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:37 #32367

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 21:32:13 @zardoss rakstīja:

12 Oct 2017, 20:13:01 @Lew rakstīja:

12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:

12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:

11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?

Ņem 2.8


Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.


tā ir ar tiem bendzīniekiem.


tapeec jau prasu par r6 un v8, kaplis jau nav baigais, vieniigais kas interesee ir vai izpederees 2.8 jo ja nevar to izdariit tad nav jeegas no vinja, esu benzingalva, taa kaa diizelji neinteresee...


nezinu kaa ir ar tiem benziinniekiem, bet personigi man nav bijis probleemu ar r6 benzinu motoriem, tik cik ir bijis naacies savest kaartiibaa dzeseeshanas sisteemu...
Offline
RWD
12. Oct 2017, 21:39 #32368

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

Tur jau teksti īstie iet Pilnīgi pie kājas kuru no misenēm viņš paņems Ja svarīgākais ir, kas un ko izkodīs, tad tur nav ko komentēt lieki
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:45 #32369

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.


tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:46 #32370

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 21:39:04 @RWD rakstīja:
Tur jau teksti īstie iet Pilnīgi pie kājas kuru no misenēm viņš paņems Ja svarīgākais ir, kas un ko izkodīs, tad tur nav ko komentēt lieki


tu mani pareizi saprati kuram kraaninsh buus garaaks
Offline
Restt
12. Oct 2017, 21:48 #32371

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:


12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:

12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.


tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali

Nu a kāda starpība vai izkož vai nē? Neesi izaudzis no mērīšanās ar krāniņiem?
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:50 #32372

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

plus tas autinsh nav paredzeets ikdienai, buus labi ja izturees 3lidz 4 vakarus
Offline
RWD
12. Oct 2017, 21:52 #32373

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

nu tad kāda iksa pēc Tev vajadzīgs automāts?
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:55 #32374

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 21:48:36 @Restt rakstīja:

12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:

12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.


tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali

Nu a kāda starpība vai izkož vai nē? Neesi izaudzis no mērīšanās ar krāniņiem?


da ladna, visi tik peeksnji pareizi palikushi
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 21:57 #32375

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 21:52:50 @RWD rakstīja:
nu tad kāda iksa pēc Tev vajadzīgs automāts?


nav vajadziigs automaats vnk taadi divi varianti pieejami pa leeto, tapeec arii prasu no lietotaaju viedoklja kursh griezhaas labaak...

ar r6 dariishana ir bijusi un daudz, bet v8 tumsha bilde

[ Šo ziņu laboja zardoss, 12 Oct 2017, 21:58:16 ]

Offline
Chubakla
12. Oct 2017, 22:07 #32376

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)

528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas

Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
Offline
zardoss
12. Oct 2017, 22:18 #32377

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)

528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas

Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.


nu ja skaidrs dizhi lielas starpiibas nav jaudas zinjaa, ja jau liidz sotakam rauj liidziigi, taapat tiem drotiem celsh uz shrotu, laikam buus jaapameegina vai tomaats izdariis to pashu ko piedaavaa manualis
Offline
edzhaans
12. Oct 2017, 23:50 #32378

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:

12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.


tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali

Salīdzinājums būs tāds, ka 4.4 izbāž 3.0d, bet tāds 4.4 ir tikai kaut kādiem pāris lietotājiem. Viens un otrs pārlasīja visu, izmaksas bija 4 ciparu skaitlis. Pārējais- tikai benzīnu lej. Bet ja gribi skrieties un lukt slīpi tad e39 nav nekāds e36.

Gaidu disel īpašnieku stāstus par ņūtonmetriem un čipiem
Offline
RenegadeX
13. Oct 2017, 09:38 #32379

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:

12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.


tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali
tomāts toč būs gurdenāks par tādu pašu auto ar manuāli, uz startu toč
Offline
RenegadeX
13. Oct 2017, 09:40 #32380

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


12 Oct 2017, 23:50:14 @edzhaans rakstīja:

12 Oct 2017, 21:45:00 @zardoss rakstīja:

12 Oct 2017, 21:35:14 @edzhaans rakstīja:
Ņem 2.8. Ja arī gadīsies šaize, tad katrā ziņā lētāk toč sanāks. V8 remonta izmaksas ir vnk psc, un ja tas nav 4.4 tad tur nav vērts. Var jau arī to pašu V8 bezvanosa un it kā problēmu mazāk, bet tomēr, ja R6 noplīst vanoss, pa lielam tas ir lētāk. uz V8 viss ir x2, 2 galvas, ķēdes, 8 sveces un cena to visu salabot vai tik nebija x3 vai x4.


tas tad skaidrs, jautaajums ir vairaak par jaudu, remont izmaksas man ir skaidras... buutu labi kad kaads v8 ipasnieks izteiktu savu viedokli un saliidzinaajumu.... taa jau protams kad izdeviigaak ir r6, bet shobriid runa iet par to vai tas v8 535 automaats iet labaak par 2.8 ar manuaali

Salīdzinājums būs tāds, ka 4.4 izbāž 3.0d, bet tāds 4.4 ir tikai kaut kādiem pāris lietotājiem. Viens un otrs pārlasīja visu, izmaksas bija 4 ciparu skaitlis. Pārējais- tikai benzīnu lej. Bet ja gribi skrieties un lukt slīpi tad e39 nav nekāds e36.

Gaidu disel īpašnieku stāstus par ņūtonmetriem un čipiem

Nu es jau sevi mierinu ka tavu baudāmo vagu es izkodīšu ar savu 17 gadus veco 3litrīgo dīzeli, bez čipsa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo