Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Briesmu lietas XXIV

AutorsZiņojums
mc
10. Apr 2010, 14:07 #321

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48015

Braucu ar: lēnu žurciņu


10 Apr 2010, 14:06:39 JIHAD rakstīja:
vai vai vai... tikko kāreiz sāku šito visu lasīt. Jāiepazīstas vispār sākumā ar notikušo

Nu izsaki savu pilota viedokli saakotneejo


-----------------


Offline
edzulis
10. Apr 2010, 14:09 #322

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Un kas tur ar tām jaunajām gāzes atradnēm Polijā, kas spētu konkurēt ar GAZpromu? Cik sapratu, visai Eiropai ar poļu gāzi būtu pieticis, līdz ar to atkarība no Krievijas vairs nepastāvētu
Offline
edzulis
10. Apr 2010, 14:12 #323

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


10 Apr 2010, 14:12:09 BMW530 rakstīja:

10 Apr 2010, 14:07:35 edzulis rakstīja:
neko uzjautrinošu te nesaskatu

Tu to man?


Visiem, kas liek u.c. smailīšus
Offline
Rufus
10. Apr 2010, 14:13 #324

Kopš: 18. Feb 2010

Ziņojumi: 547

Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:

edzuli tu pm kādreiz lasi?
Offline
VV
10. Apr 2010, 14:17 #325

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


10 Apr 2010, 14:06:49 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 14:04:55 Belluuns rakstīja:

10 Apr 2010, 14:01:24 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem


wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.

tad sanaak stjuartes teik pistas liidz pat izkaapshanas briidim? jaapagaida JIHAD kad pakomentees, shis kaut ko tur driftee pa gaisu laikam


nu bez stjuartēm vēel ir visādas štelles, kam jāseko līdzi. Pareiza iekārtu darbība, sakari ar zemi, gaisa apmaiņa un spiediens fizelāžas iekšpuše utt.


muljkjiibas. full-auto + auto-land reti kad izmanto. liidz minimumiem mosh, bet taalaak manuaali paarsvaraa...
Offline
Ch
10. Apr 2010, 14:19 #326

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 14:17:03 VV rakstīja:

10 Apr 2010, 14:06:49 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 14:04:55 Belluuns rakstīja:

10 Apr 2010, 14:01:24 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem


wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.

tad sanaak stjuartes teik pistas liidz pat izkaapshanas briidim? jaapagaida JIHAD kad pakomentees, shis kaut ko tur driftee pa gaisu laikam


nu bez stjuartēm vēel ir visādas štelles, kam jāseko līdzi. Pareiza iekārtu darbība, sakari ar zemi, gaisa apmaiņa un spiediens fizelāžas iekšpuše utt.


muljkjiibas. full-auto + auto-land reti kad izmanto. liidz minimumiem mosh, bet taalaak manuaali paarsvaraa...


no kurienes tāds info?
aviācijas institūts stāsta citādāk.
katrā ziņā nenoliedzu, ka kļūdos.

[ Šo ziņu laboja Ch, 10 Apr 2010, 14:19:17 ]

Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:23 #327

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Lai kautko secinātu ir jāparokas internetā un jāuzzin atbildes uz sekojošiem jautājumiem.

1. Vajag noskaidrot kāda aparatūra ir uzstādīta tajā lidlaukā prieks IFR (Instrument flight) landings. Bija ILS vai nē un ja bija, tad kāds CAT? I II vai III?

2. Kāda IFR aparatūra ir bijusi uzstādīta uz konkrētā G/K.

3. METAR ziņojums jāredz par laikapstākļiem konkrētā lidostā konkrētā brīdī.

4. Kas tur vispār ir pa Instrument Approach procedūrām.

Kāds var iemest ICAO kodu konkrētajam lidlaukam?

Mana pirmā versija neko nezinot ir tāda, ka konkrētā lidlaukā nav bijis strādājošs ILS (Instrument Landing System) un vini meginajusi nosesties pie DH100 (Decision Height) kā VFR (Vizuālais aproach).

Jāpapēta cik nu iespējams to izdarīt internetā.
Offline
mc
10. Apr 2010, 14:24 #328

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48015

Braucu ar: lēnu žurciņu

Tas ir militaarais lidlauks. vinjiem arii ir kodi

-----------------


Offline
Ch
10. Apr 2010, 14:25 #329

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 14:23:04 JIHAD rakstīja:
Lai kautko secinātu ir jāparokas internetā un jāuzzin atbildes uz sekojošiem jautājumiem.

1. Vajag noskaidrot kāda aparatūra ir uzstādīta tajā lidlaukā prieks IFR (Instrument flight) landings. Bija ILS vai nē un ja bija, tad kāds CAT? I II vai III?

2. Kāda IFR aparatūra ir bijusi uzstādīta uz konkrētā G/K.

3. METAR ziņojums jāredz par laikapstākļiem konkrētā lidostā konkrētā brīdī.

4. Kas tur vispār ir pa Instrument Approach procedūrām.

Kāds var iemest ICAO kodu konkrētajam lidlaukam?

Mana pirmā versija neko nezinot ir tāda, ka konkrētā lidlaukā nav bijis strādājošs ILS (Instrument Landing System) un vini meginajusi nosesties pie DH100 (Decision Height) kā VFR (Vizuālais aproach).

Jāpapēta cik nu iespējams to izdarīt internetā.


A kā reāli ir, migla traucē to sistēmu darbību?
Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:36 #330

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2010, 13:50:23 arizah rakstīja:

10 Apr 2010, 13:49:09 paranormal rakstīja:
jus domajiet ka liela migla lidmasinu sedina tikai piltos, jeb ari autopilots? viss notiek pec merinstrumentiem. un nebija jau nekada cessna, bet labs tupolevs kuru var nosedinat vispar bez pilota, un uzliekot kaut ko kas nolasa nepareizi merijumus ari var nosesties atrak neka uz skrejcela HVZ!


+1
nesmu lidotaajs, bet cik zinu, tad muusdienaas lidmashinu seedina autopilots.
cik liela loma ir pasham pilotam, to vareetu kaads zinosh pakomenteet.


Autoland izmanto tikai pie crosswind mazāka par noteiktiem megliem noteiktam G/K un ja izpildas virkne nosacījumi par laikampstākļiem un lidostas IFR aparatūru. Parasti jau laiciņu līdz DH (Decission Height - augstums pie kura pienem final lēmumu - sēsties vai ne - jābūt pilnībā saredzamai viduslīnijai un RWY sākuma gaismām) pilots ir pārņēmis pats vadību un Autopilots ir atslēgts, netiek lietots ILS, kas tur gan laterālo navi gan G/S (Glideslope - vertikāla trajektorija, pa kuru G/K tuvojas lidlaikam). Bet principā autoland izmanto reti praksē.

Normāli sūdīgā laikā notiek tā.. uztūnē ILS frekvenci - mērinstrumentos parādās novirze no noteiktās trajektorijas, pa kuru jātuvojas lidlaukam. Šo novirzi koriģē vai nu autopilots, vai nu arī pilots. Pilnīgi pieļauju ka tajā Tu nemaz nav App pogas uz AP paneļa. Tātad tas jādara ar roku. Tālāk iek iestatīts DH (augstums pie kura pienem lemumu sesties vai ne). Nu pēc idejas ILS pilotus noved līdz DH un tad tie tālāk rikojas loti vienkarsi - ja redzamibas kriteriji izpildas - seezas. Ja nee - taisa GA (Go Around). Sajā konkrētā gadījumā ziņo ka bijuši 3 GA. 4. ieplēsuši kokos. Secinājums tikai viens - Nav bijuši uz GS. Kāpēc? Varianti - Nestrādās ILS, Nepareiza QNH settings (spiediena korekcija priekš Altimetra), sūdīga redzamība, nestrādājošs DME, nepareiza Approach procedūra utt utt utt.. Šodien uz to visu atbildes domāju nav nevienam.
Offline
VV
10. Apr 2010, 14:38 #331

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

nu principaa tas ir atshkjiriigi no aviokompaanijas uz kompaaniju, bet kaut vai pavisam vienkaarsha lieta, ka ne visas lidostas un visas lidmashiinas autoland vispaar ir speejiigas veikt.
Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:38 #332

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2010, 14:24:52 mcgh rakstīja:
Tas ir militaarais lidlauks. vinjiem arii ir kodi


ICAO Kodi ir visiem. IATA varbūt arī nav militārajiem - nezinu. Piem Rīgas IATA ir RIX, ICAO - EVRA.
Offline
arizah
10. Apr 2010, 14:39 #333

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


10 Apr 2010, 14:33:13 BMW530 rakstīja:
Ta lidosta, kur vinji seedaas, ir viena no mazakajam un nebija apriikota ar ILS (Instrument landing system) - citiem vardiem, nevareja sesties autopilota.
Bija jasezas ''uz redzamibu''.
Mana pilota viedoklis ir, ka polu prezidenta pilots acimredzot parverteja savas speejas.


Krievijas gaisa spēku komandiera vietnieks pretgaisa aizsardzības jautājumos ģenerālleitnants Sergejs Razigrajevs pavēstījis, ka katastrofa pie Smoļenskas militārā lidlauka "Severnij" nav saistīta ar tā kvalitāti.

"Lidlauks "Severnij" ir pirmšķirīgs lidlauks, nedomāju, ka šī katastrofa ir kaut kādā veidā saistīta ar to," sacīja Razigrajevs.


kas vainigs tas bailiigs ?
Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:39 #334

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2010, 14:38:24 VV rakstīja:
nu principaa tas ir atshkjiriigi no aviokompaanijas uz kompaaniju, bet kaut vai pavisam vienkaarsha lieta, ka ne visas lidostas un visas lidmashiinas autoland vispaar ir speejiigas veikt.


Logiski - nav vismaz ILS CAT II un autoland nebūs.
Offline
VV
10. Apr 2010, 14:41 #335

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

ICAO - XUBS
IATA - LNX

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20100410-0

[ Šo ziņu laboja VV, 10 Apr 2010, 14:44:32 ]

Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:42 #336

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2010, 14:33:13 BMW530 rakstīja:
Koroce iisumaa taa (apstakljus nezinot):
Ta lidosta, kur vinji seedaas, ir viena no mazakajam un nebija apriikota ar ILS (Instrument landing system) - citiem vardiem, nevareja sesties autopilota.
Bija jasezas ''uz redzamibu''.
Mana pilota viedoklis ir, ka polu prezidenta pilots acimredzot parverteja savas speejas.
Un piedavats vinjiem tika lidot uz Minsku, kas ir 200km talak, nevis Maskavu,ka ieprieks teicu.

ps.izradas mums Riga arii ir ''apgrieztas'' autopilota iespejas - koroce bananrepublikas limenii - talak negribeju klausities.
Izbaudiet lidojumus

ps.bet par NordStream tomer vienalga der patureet praata, jo ari sis bija viedoklis no malas.


Vienīgais Rīgā nav CAT III, pārējais ir. Nav problēmu, normāla lidosta. Lai tas pilots nosēžas LOWI - tur gan ir ko redzēt Ja nav GlassCockpit un RNAV - reālā dirsā
Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:44 #337

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Sazvērestības teorijas cienītājiem - ATC pateica nepareizu QNH un sadirsa par ILS kaut ko. Ar to pietiek.
Offline
Ch
10. Apr 2010, 14:44 #338

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 14:39:09 JIHAD rakstīja:

10 Apr 2010, 14:38:24 VV rakstīja:
nu principaa tas ir atshkjiriigi no aviokompaanijas uz kompaaniju, bet kaut vai pavisam vienkaarsha lieta, ka ne visas lidostas un visas lidmashiinas autoland vispaar ir speejiigas veikt.


Logiski - nav vismaz ILS CAT II un autoland nebūs.


Skaidrs, paldies par info!
Offline
viesulis
10. Apr 2010, 14:46 #339

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

pilniga nulles tolerance pret mirusajiem- degenerati!
Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:48 #340

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2010, 14:44:34 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 14:39:09 JIHAD rakstīja:

10 Apr 2010, 14:38:24 VV rakstīja:
nu principaa tas ir atshkjiriigi no aviokompaanijas uz kompaaniju, bet kaut vai pavisam vienkaarsha lieta, ka ne visas lidostas un visas lidmashiinas autoland vispaar ir speejiigas veikt.


Logiski - nav vismaz ILS CAT II un autoland nebūs.


Skaidrs, paldies par info!


Vispār jau prasa CAT III, bet varot arī ar CAT II, tikai to neļauj noteikumi cik zinu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo