Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Kaross
30. Apr 2020, 09:50 #3181

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Apr 2020, 19:11:48 @uldens1 rakstīja:
salādēju jau,12,7 volti turās,moci griež raiti,cerams ka visi 340 starta ampēri būs vietā


Tie Volti maz ko izsaka. Priekš tam ir iekārtas, kas pārbauda starta strāvu.
Man šitāds ir krājums. Laba manta.
https://www.ctek.com/au/products/professional/battery-analyzer

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
iwj
30. Apr 2020, 09:56 #3182

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1019

Braucu ar:

Sveiki. Man īpašumā ir nonācis vecs kravas furgons, kuram akumulatori ir pabeigšies. Kā praktiskais latvietis, izdomāju izņemt akumulatorus no saviem nebeidzajamiem projekauto, uzliku 1 lādēt, tad atnāca kaimiņš un sāka stāstīt briesmu lietas. Akumulatoriem uz 24 v saslegtiem jābūt ar vienādām ah un starta strāvu + vienlīdz labā stāvoklī, savādāk var sprāgt utt
Offline
halloween
30. Apr 2020, 16:58 #3183

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X


30 Apr 2020, 09:46:58 @maasters rakstīja:
cela nodoklis


Reku ceļam. Par to gāzi jaatzīst poh Kalvītim vai kādam citam , jo vienmēr jau pie mums kāds uzvārās, bet es esmu par lai tik samazina cenu

kas attiecās uz veciem vācu dīzeļiem , tad kaspich izskatās ir sadzirdēts valdības līmenī.
raxta apakšā lūk teksts

Viens jauninājums valdības rīkojumā ir nācis klāt, un tas skars visus lietoto dīzeļu īpašniekus, kuri izgriezuši mašīnu izpūtējiem vecos kvēpu filtrus, bet jaunus atpakaļ nav ielikuši. Valdība uzdod: «Izvērtēt emisiju kontroles aprīkojuma (piemēram, dīzeļmotoru cieto daļiņu filtru esamību) pārbaudes iespējas (t.sk. apzināt jaunākos tehniskos risinājumus), kad izgatavotāja paredzētais emisiju kontroles aprīkojums ir bojāts vai tam apzināti veikti pārveidojumi, kuru rezultātā tiek ietekmēta emisiju kontroles aprīkojuma funkcionalitāte.» Tālākās konsekvences ir pašsaprotamas - ja pārbaudē atklājas, ka filtra nav, braukšanas liegums virsū.

Kaut kā galīgi apnikusi tā batonu spraušana un makaronu karināšana par to, ka nodoklim vispār ir jebkāds sakars ar to, cik tu kaitē videi - ja tā tiešām būtu, tad to nodokli pieliktu pie degvielas cenas.

1.6L motora taksis, kas uz simtu, varbūt arī, izmet 5x mazāk izmešus kā 4.8L normāls auto, gadā nobraucot 15x vairāk, dabu vienalga piesārņo 3x vairāk. Fizika. Izmešus vistuvāk var noteikt pēc bākā ielietās degvielas apjoma, nevis pēc motora tilpuma - tas lielmotors varbūt nedēļā nobrauc 15km, kamēr taksim motoru visu ziemu nenoglušī vairāk par 5x.
Offline
FFL
30. Apr 2020, 17:40 #3184

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Pakomentējat kāds par to dpf kontroli
Cik tas ir reāli, ka te tas var notikt un kāds tad būs tas veids? Atgāzu analizators?
Ja taisnība, tad tas taču būtu pilnīgs pis*ec Atjaunot kvēpu filtra darbību + savest motoru kārtībā taču nostājas tikpat cik dažam labam kapitalņiks
Un ielās taču ir kosmiski daudz auto ar izravētiem dpf

[ Šo ziņu laboja FFL, 30 Apr 2020, 17:42:03 ]

Offline
FFL
30. Apr 2020, 17:46 #3185

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Kas ir ar vecākām mašīnām, kurām oriģināli nenàk kvēpinieki? Viņām arī nav to cieto daļu tik daudz, ja es pareizi saprotu?
Offline
FFL
30. Apr 2020, 17:54 #3186

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Paag, tad par ko ir runa sakarā ar dpf pārbaudēm. Nevarēs iet skati vai iebraukt zem eu4 zīmes??
Vecākiem modeļiem mazāks cieto daļu sastāvs ir dēļ zemāka iesmidzināšanas spiediena, taa?
Offline
crime
01. May 2020, 08:38 #3187

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8433

Braucu ar: m635csi


30 Apr 2020, 17:51:31 @DM-101 rakstīja:

30 Apr 2020, 17:46:16 @FFL rakstīja:
Kas ir ar vecākām mašīnām, kurām oriģināli nenàk kvēpinieki? Viņām arī nav to cieto daļu tik daudz, ja es pareizi saprotu?


kaut kaa taa.
vieniigi, jaareekjinaas, ka peec kaada laicinja pie Riigas un Juurjmalas robezhas buus ziiniites, ka der tikai, piem., EU4 un jaunaaki auto.
Bez-DPF: paliek aarpusee, staaavvietaa.

nu man ir EU4, filtra nav no zavoda, iesledzas katalizatora regjenerācijas/tīrīšanas/hvz programma, ja ieber grīdā tajā brīdī, tad aizmugurē ir tāds mākonis, ka neko cauri neredz... ar ko es labāks par tiem, kam filtrs izgriezts?
Offline
e34
01. May 2020, 09:11 #3188

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3966

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Tie kūpošie sūdi ir jāizslēdz no satiksmes un sen jau.
Offline
maasters
01. May 2020, 09:41 #3189

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 845

Braucu ar:

halloween vienai lietai varu piekrist, pareizi būtu nodokli rēķināt no degvielas. domāju ka mūsējie mīž to darīt jo saprot ka tad nodokļa dauduzms iekasētais var samazināties,jo neba jau visi kas iziet skati gadā nobrauc 20k un vairāk.

Bet pareiz būtu jā,
1) nodoklis no degvielas
2) DPF off BAN
3) pakāpeniska alternatīvu atbalstīšana.


Nu piem EU dod milzīgas subsīdijas atjaunojamajiem energoresursiem, no kuriem jaatzīst puse nav nemaz tik atjaunojami kā piem šķelda utt.
lai dvj dod subsīdijas elektro auto iegādei. kur problēma.
lai stimulē lādēšanas tīklu izbūvi, kak raz tagad darba vietas būtu vajadzīgas.



Bet viens ir skaidrs, protams LV vienmēr viss notiek vēlāk nekā citur, bet ir jadara gals dīzeļiem, viņi vienkārši nav nepieciešami.
benzīns maksā tikpat cik dīzels palielam, kāda razņica nopērc vienkārši benzīnu un mauc.

dīzelis lai paliek darba transporta un komerctransporta fiška kamēr tur nav labāku alternatīvu neredzu iemeslu kamdeļ ikdienā katram jakratās ar vecu dīzeli.



bet nu tas cieto daļinu analizators katrā TA stacijā būtu baigā fiška, man tīri kā latvietim tā būtu neatņemama bauda palūkoties to BMW uc marku īpašnieku sejās, kas uz cerību ka nutik varēs raznosēt pa lēto dabū skābu ģimi un lapiņu ar atzīmi 3 un parakstu.
moš pat apsvērtu iespēju iet pastrādāt par TA inspektoru


ps. Un lai neviens nedirš ka dīzelis vs benzīns mūsidenu latvijā ir ģimenes izdzīvošanas jautājums, jo tās ir muļķības. tie kas viņus pērk nav nabagi. tie, kam tiesām trūkst naudas un zinu dažus tādus tie brauc ar VW Golf 2.
tas ir vienkārši stulbu izvēļu un infantīlas domāšanas jautājums.

[ Šo ziņu laboja maasters, 01 May 2020, 09:48:55 ]

Offline
kars
01. May 2020, 10:08 #3190

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Benzīns jau tik pa kādi 2-3l vairāk vidēji, nekas traks

Es nopirku dīzeli 1x dzīvē un visticamāk ka pēdējo x Tiesa gan vēl pa 2 gadi neko nēsmu remontējis dzinējam.
Offline
HiJaCKeR
01. May 2020, 10:18 #3191

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i


01 May 2020, 07:31:16 @DM-101 rakstīja:
Mans apkopojums par tēmu:
BMW nedienas ar sprauslām

kā saprotu MSD80/81 ir SIEMENS un MSD87 Continetal. no savas pieredzes kurā darbojos, ne auto sfērā, SIEMENS ir foršāks par pārējiem.
Offline
HiJaCKeR
01. May 2020, 14:20 #3192

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i


01 May 2020, 14:16:04 @DM-101 rakstīja:

01 May 2020, 10:18:02 @HiJaCKeR rakstīja:

01 May 2020, 07:31:16 @DM-101 rakstīja:
Mans apkopojums par tēmu:
BMW nedienas ar sprauslām

kā saprotu MSD80/81 ir SIEMENS un MSD87 Continetal. no savas pieredzes kurā darbojos, ne auto sfērā, SIEMENS ir foršāks par pārējiem.


abi Siemens. Vai tikai Continental nav Siemens apakshuznjeemums


es saprotu, ka Continental nav devuši iespēju pilnvērtīgai diagnostikai ?
Offline
josi
01. May 2020, 14:22 #3193

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3035

Braucu ar: Ne-BMW

Vispār jau Continental nopirka Siemens automotive biznesu daļu, ieskaitot VDO.
Offline
bum_bumz
01. May 2020, 17:05 #3194

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6484

Braucu ar: E34


30 Apr 2020, 17:51:31 @DM-101 rakstīja:

30 Apr 2020, 17:46:16 @FFL rakstīja:
Kas ir ar vecākām mašīnām, kurām oriģināli nenàk kvēpinieki? Viņām arī nav to cieto daļu tik daudz, ja es pareizi saprotu?


kaut kaa taa.
vieniigi, jaareekjinaas, ka peec kaada laicinja pie Riigas un Juurjmalas robezhas buus ziiniites, ka der tikai, piem., EU4 un jaunaaki auto.
Bez-DPF: paliek aarpusee, staaavvietaa.

Z-bis, sen jau gaidu P&R.
Bļauju vietējā portālā, lai aizsit ciet centru autiņiem, tā vietā ierīko jaunas stāvvietas
Offline
sys9291
01. May 2020, 22:34 #3195

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5180

Braucu ar: F20 R1200RT


01 May 2020, 09:54:58 @koderis rakstīja:
dīzelis ēd 5L un nāk ar 300+zs. jebkurā tilpumā un konfigurācijā. nedrīkst atņemt darba tautai kvēpu spēku

kādās pasakās tu dzīvo?
P.S Kaspič! - dieseļiem EU4 nenozīmē DPF esamību... (piemērs E46 kuram nekad NAV bijis DPF bet dažiem modeļiem IR EU4... vienu tādu ārstēju un klients par skarbu naudu pirka citu DDE, jo bija uzlikts no EUR3)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 May 2020, 22:37:36 ]

Offline
HiJaCKeR
02. May 2020, 10:31 #3196

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i


01 May 2020, 09:54:58 @koderis rakstīja:
dīzelis ēd 5L un nāk ar 300+zs. jebkurā tilpumā un konfigurācijā. nedrīkst atņemt darba tautai kvēpu spēku

pie tam viegli remontējas un uzlabojas, demontējot liekās detaļas, vēl mazāks patēriņš un vairāk jaudas, īsts sporta auto
Offline
HiJaCKeR
02. May 2020, 11:20 #3197

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i

man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto
Offline
ATB
02. May 2020, 13:57 #3198

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5195

Braucu ar: ♛ ♛


02 May 2020, 11:20:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto


Pirkta jauna?
Offline
HiJaCKeR
02. May 2020, 15:08 #3199

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i


02 May 2020, 13:57:13 @ATB rakstīja:

02 May 2020, 11:20:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto


Pirkta jauna?

jā, tajā Mežciemā salonā pie SKY
Offline
smudo
02. May 2020, 18:03 #3200

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3534

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


02 May 2020, 15:08:29 @HiJaCKeR rakstīja:

02 May 2020, 13:57:13 @ATB rakstīja:

02 May 2020, 11:20:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto


Pirkta jauna?

jā, tajā Mežciemā salonā pie SKY


Acīm redzot tas vēl bija EURO4 auto - tur bija dažādi ieviešanas posmi periodā no 09/2009 (attiecās uz jaunajiem modeļiem) līdz 01/2011. EURO4 ietvaros nebija prasība likt DPF, ja konkrētais auto spēja sasniegt 0,025g/km cieto daļiņu izmešu apjomu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4