Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
hasans
13. Jul 2017, 10:05 #31461

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

+1 ari mainu abus aizmugurejos, 1 jau ir neliela brivkustiba, tad pie viena chakara tiek nomainits otrs.
Offline
AndrisB525
13. Jul 2017, 10:07 #31462

Kopš: 24. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 427

Braucu ar: Astra J, MK4


13 Jul 2017, 09:54:28 @RmaxLV rakstīja:

13 Jul 2017, 08:36:22 @N53series rakstīja:

13 Jul 2017, 07:05:15 @RmaxLV rakstīja:
bija tas pats, nedaudz pagriežot pa kreisi pazuda, visu 4 gultņu nomaiņa atrisināja problēmu, tagad uz 110 tāda kā vibrācija pa visu kuzavu bet takā caur kautbkādu ciklu viens cikls tuksh nakoshaja novibrē un taa visu laiku. domāju piekaramais varbūt kardanam


WAT?
nu jau nespeejam noteikt, kursh gultnis pie vainas, mainam visus?

gaudoja aizmugurē labais. nomainīju tikai to. pēc mēneša sāka tikšķet priekšā kreisai un pēc nedēļas jau bija tas prikols ar stures pagriešanu ka skaņa pazuda. nomainīju uzreiz abus priekšejos. pēc ~ 4 mēnešiem aizmugures kreisais atdeva galus sapratu ka gultņus jāmaina pa pāriem, tā pat kā amīšus, stures pirkstus, stabilizatoru gumijas, vai jus to visu mainat arī pa 1? varbūt riepas mainot arī nomainat tikai 1 vecako nipeli?


Nah jamaina to, kas ir vesels? Kāds servisnieks sastastija?
Pirkstus mainu pa 1, tpt kaa amishus ja zinaams kas otra pusee staav.

[ Šo ziņu laboja AndrisB525, 13 Jul 2017, 10:09:56 ]

Offline
abyss
13. Jul 2017, 10:10 #31463

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8573

Braucu ar: e39 523

Man suloja 1 amis, nomainīju abus. N53, tad sanāk, ka ir jāmaina, tad, kad detaļa krīt nost vai rada uzkrītošu troksni?
Offline
dzuris
13. Jul 2017, 10:12 #31464

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Puikas necepaties. Ir detalas kuras jamaina pa pariem, bet ne gultni vai pirskti.



P.s mans viedoklis nav svarigs jo pats ari censos nomainit komplektus un miers.
Offline
RmaxLV
13. Jul 2017, 10:16 #31465

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


13 Jul 2017, 10:12:06 @dzuris rakstīja:
Puikas necepaties. Ir detalas kuras jamaina pa pariem, bet ne gultni vai pirskti.



P.s mans viedoklis nav svarigs jo pats ari censos nomainit komplektus un miers.

bljed es tieshi tevi isteniba gaidiju sakam ko citu reali padomaju tulit atskries dzhuris iepljutiis ka shrotaa jāņem gultnis
Offline
rekeds
13. Jul 2017, 10:18 #31466

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

dzuris jau tur ar drāžas pēc kārtības tik daudz postos.

vienā pusē pneimu izņemtu un uz atsperi, otrā atstātu

[ Šo ziņu laboja rekeds, 13 Jul 2017, 10:51:35 ]

Offline
kriii
13. Jul 2017, 10:24 #31467

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Salona filtri arī pa vienam jāmaina?
Offline
RmaxLV
13. Jul 2017, 10:31 #31468

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?

standarta kapeikpisējs powerietis nemaina vispar
Offline
Laoshi
13. Jul 2017, 10:32 #31469

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 Jul 2017, 10:31:02 @RmaxLV rakstīja:

13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?

standarta kapeikpisējs powerietis nemaina vispar


Jā, rāmim pārvelc vecas triķenes un būs
Offline
abyss
13. Jul 2017, 10:36 #31470

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8573

Braucu ar: e39 523


13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?


Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.
Offline
Laoshi
13. Jul 2017, 10:39 #31471

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:

13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?


Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.


...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.

Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.

Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.
Offline
abyss
13. Jul 2017, 10:40 #31472

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8573

Braucu ar: e39 523


13 Jul 2017, 10:39:02 @Laoshi rakstīja:

13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:

13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?


Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.


...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.

Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.

Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.


Degviela arī jālej tikai tā, lai var izbraukt no viena tanka uz otru, savādāk papildus svars, lielāks patēriņš, samazināta jauda.
Offline
RmaxLV
13. Jul 2017, 10:43 #31473

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


13 Jul 2017, 10:39:02 @Laoshi rakstīja:

13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:

13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?


Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.


...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.

Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.

Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.

Kluci var ņemt lietotu
amim var izurbt caurumu, iegriezt vītni, ieskrūvēt štuceru un sakačāt eļļu cik vajag ;^)
Offline
Laoshi
13. Jul 2017, 10:44 #31474

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 Jul 2017, 10:40:44 @abyss rakstīja:

13 Jul 2017, 10:39:02 @Laoshi rakstīja:

13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:

13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?


Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.


...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.

Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.

Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.


Degviela arī jālej tikai tā, lai var izbraukt no viena tanka uz otru, savādāk papildus svars, lielāks patēriņš, samazināta jauda.


Ja degviela ir jālej, tad tas jau ir pa dārgo. Degvielu spiež. Spiežamā degviela turklāt ir vieglāka par lejamo, jau sanāk ietaupīt uz svaru.
Offline
RenegadeX
13. Jul 2017, 10:48 #31475

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


13 Jul 2017, 10:32:59 @Laoshi rakstīja:

13 Jul 2017, 10:31:02 @RmaxLV rakstīja:

13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina?

standarta kapeikpisējs powerietis nemaina vispar


Jā, rāmim pārvelc vecas triķenes un būs
labak samainit sapistos tunelus no filtru kastem lidz ugunsmurim, lai nevelk garam pa izsēdēto porolonu dēļ aplauztăm tuneļa ausīm
Offline
rekeds
13. Jul 2017, 11:02 #31476

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

degvielas pārsmelšana ar sauju, akb joki, eh


Offline
rekeds
13. Jul 2017, 11:06 #31477

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

ātrāk braucot, smagāka stūre patīk pēc reikas maiņas, bet šorīt izbraucot no stāvvietas un parkojoties darbā - pārāk smaga, kā darīt lauku darbus brīvdienā.
liekas, ka ar siltu motoru vakar nebija tik smaga.
štukošu šķidrumu, sūkni pamainīt, mok "piedils"..

[ Šo ziņu laboja rekeds, 13 Jul 2017, 11:12:45 ]

Offline
Kasics
13. Jul 2017, 11:29 #31478

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


Varbūt arī bremžu klučus jāmaina pa vienam un vecos ārā nemetam, lai var pielasīt bēc biezuma vienādu komplektiņu.

Gūltņu mūžs ir aptuveni 150 000 Km, ja viens gūltnis sāk gaudot tad kāda iespēja, ka pārējie ir noskrējuši mazāku distanci?

Bet ja nopietni, tad ir tāda lieta kā TA- Tehniskā Apkope (nejaukt ar CSDD) Un tur pēc konkrēta noskrējiena jāmaina konkrētas daļas, mezgli, filtri un eļļas un neskatoties grab tur kaut kas vai nē, gaudo gultnis vai nē.

To es jums kā diplomēts mehāniķis stāstu.

[ Šo ziņu laboja Kasics, 13 Jul 2017, 11:29:23 ]

Offline
N53series
13. Jul 2017, 11:36 #31479

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Jul 2017, 10:10:17 @abyss rakstīja:
Man suloja 1 amis, nomainīju abus. N53, tad sanāk, ka ir jāmaina, tad, kad detaļa krīt nost vai rada uzkrītošu troksni?


Nee,nesanaak. Bet,tu esi tik glupsh,ka taapat nesapratiisi.
Offline
N53series
13. Jul 2017, 11:37 #31480

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Jul 2017, 11:29:02 @Kasics rakstīja:

Varbūt arī bremžu klučus jāmaina pa vienam un vecos ārā nemetam, lai var pielasīt bēc biezuma vienādu komplektiņu.

Gūltņu mūžs ir aptuveni 150 000 Km, ja viens gūltnis sāk gaudot tad kāda iespēja, ka pārējie ir noskrējuši mazāku distanci?

Bet ja nopietni, tad ir tāda lieta kā TA- Tehniskā Apkope (nejaukt ar CSDD) Un tur pēc konkrēta noskrējiena jāmaina konkrētas daļas, mezgli, filtri un eļļas un neskatoties grab tur kaut kas vai nē, gaudo gultnis vai nē.

To es jums kā diplomēts mehāniķis stāstu.


Diplomeets mehaanikjis raksta guuultnis?????

O.tas ir interesanti - vieglajam transportam gultnju mainjai ir intervaali?woow.
Tie jaamaina pa paariem?wat??????
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo