Autors | Ziņojums |
hasans  | |
 Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7699
Braucu ar:
| +1 ari mainu abus aizmugurejos, 1 jau ir neliela brivkustiba, tad pie viena chakara tiek nomainits otrs. |
Offline | |
|
AndrisB525 | |
Kopš: 24. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 427
Braucu ar: Astra J, MK4
|
13 Jul 2017, 09:54:28 @RmaxLV rakstīja:
13 Jul 2017, 08:36:22 @N53series rakstīja:
13 Jul 2017, 07:05:15 @RmaxLV rakstīja:
bija tas pats, nedaudz pagriežot pa kreisi pazuda, visu 4 gultņu nomaiņa atrisināja problēmu, tagad uz 110 tāda kā vibrācija pa visu kuzavu bet takā caur kautbkādu ciklu viens cikls tuksh nakoshaja novibrē un taa visu laiku. domāju piekaramais varbūt kardanam
WAT? 
nu jau nespeejam noteikt, kursh gultnis pie vainas, mainam visus? 
gaudoja aizmugurē labais. nomainīju tikai to. pēc mēneša sāka tikšķet priekšā kreisai un pēc nedēļas jau bija tas prikols ar stures pagriešanu ka skaņa pazuda. nomainīju uzreiz abus priekšejos. pēc ~ 4 mēnešiem aizmugures kreisais atdeva galus sapratu ka gultņus jāmaina pa pāriem, tā pat kā amīšus, stures pirkstus, stabilizatoru gumijas, vai jus to visu mainat arī pa 1? varbūt riepas mainot arī nomainat tikai 1 vecako nipeli?
Nah jamaina to, kas ir vesels? Kāds servisnieks sastastija?
Pirkstus mainu pa 1, tpt kaa amishus ja zinaams kas otra pusee staav. [ Šo ziņu laboja AndrisB525, 13 Jul 2017, 10:09:56 ] |
Offline | |
|
abyss | |
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8573
Braucu ar: e39 523
| Man suloja 1 amis, nomainīju abus. N53, tad sanāk, ka ir jāmaina, tad, kad detaļa krīt nost vai rada uzkrītošu troksni? |
Offline | |
|
dzuris | |
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Puikas necepaties. Ir detalas kuras jamaina pa pariem, bet ne gultni vai pirskti. 
P.s mans viedoklis nav svarigs jo pats ari censos nomainit komplektus un miers. |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
13 Jul 2017, 10:12:06 @dzuris rakstīja:
Puikas necepaties. Ir detalas kuras jamaina pa pariem, bet ne gultni vai pirskti. 
P.s mans viedoklis nav svarigs jo pats ari censos nomainit komplektus un miers.
bljed es tieshi tevi isteniba gaidiju sakam ko citu reali padomaju tulit atskries dzhuris iepljutiis ka shrotaa jāņem gultnis  |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| dzuris jau tur ar drāžas pēc kārtības tik daudz postos.
vienā pusē pneimu izņemtu un uz atsperi, otrā atstātu  [ Šo ziņu laboja rekeds, 13 Jul 2017, 10:51:35 ] |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Salona filtri arī pa vienam jāmaina?  |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
standarta kapeikpisējs powerietis nemaina vispar |
Offline | |
|
|
Laoshi | |
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Jul 2017, 10:31:02 @RmaxLV rakstīja:
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
standarta kapeikpisējs powerietis nemaina vispar
Jā, rāmim pārvelc vecas triķenes un būs  |
Offline | |
|
abyss | |
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8573
Braucu ar: e39 523
|
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met. |
Offline | |
|
Laoshi | |
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.
...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.
Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.
Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu. |
Offline | |
|
abyss | |
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8573
Braucu ar: e39 523
|
13 Jul 2017, 10:39:02 @Laoshi rakstīja:
13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.
...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.
Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.
Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.
Degviela arī jālej tikai tā, lai var izbraukt no viena tanka uz otru, savādāk papildus svars, lielāks patēriņš, samazināta jauda. |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
13 Jul 2017, 10:39:02 @Laoshi rakstīja:
13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.
...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.
Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.
Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.
Kluci var ņemt lietotu
amim var izurbt caurumu, iegriezt vītni, ieskrūvēt štuceru un sakačāt eļļu cik vajag ;^) |
Offline | |
|
Laoshi | |
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Jul 2017, 10:40:44 @abyss rakstīja:
13 Jul 2017, 10:39:02 @Laoshi rakstīja:
13 Jul 2017, 10:36:21 @abyss rakstīja:
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
Bremžu kluči arī, tikai tajā pusē, kur met.
...un tikai tas viens klucis, kurš izdilis līdz metālam.
Bremžu diskiem noslīpē kantis un maina, kad jau ir caurums.
Amjus vispār nav jāmaina. uz pārdošanu ir jāapslauka un pircējam jāsaka, ka auto slavens ar savu līgano gaitu.
Degviela arī jālej tikai tā, lai var izbraukt no viena tanka uz otru, savādāk papildus svars, lielāks patēriņš, samazināta jauda.
Ja degviela ir jālej, tad tas jau ir pa dārgo. Degvielu spiež. Spiežamā degviela turklāt ir vieglāka par lejamo, jau sanāk ietaupīt uz svaru. |
Offline | |
|
RenegadeX | |
 Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
13 Jul 2017, 10:32:59 @Laoshi rakstīja:
13 Jul 2017, 10:31:02 @RmaxLV rakstīja:
13 Jul 2017, 10:24:45 @kriii rakstīja:
Salona filtri arī pa vienam jāmaina? 
standarta kapeikpisējs powerietis nemaina vispar
Jā, rāmim pārvelc vecas triķenes un būs 
labak samainit sapistos tunelus no filtru kastem lidz ugunsmurim, lai nevelk garam pa izsēdēto porolonu dēļ aplauztăm tuneļa ausīm |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| degvielas pārsmelšana ar sauju, akb joki, eh 
|
Offline | |
|
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| ātrāk braucot, smagāka stūre patīk pēc reikas maiņas, bet šorīt izbraucot no stāvvietas un parkojoties darbā - pārāk smaga, kā darīt lauku darbus brīvdienā.
liekas, ka ar siltu motoru vakar nebija tik smaga.
štukošu šķidrumu, sūkni pamainīt, mok "piedils"..  [ Šo ziņu laboja rekeds, 13 Jul 2017, 11:12:45 ] |
Offline | |
|
Kasics | |
 Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| 
Varbūt arī bremžu klučus jāmaina pa vienam un vecos ārā nemetam, lai var pielasīt bēc biezuma vienādu komplektiņu. 
Gūltņu mūžs ir aptuveni 150 000 Km, ja viens gūltnis sāk gaudot tad kāda iespēja, ka pārējie ir noskrējuši mazāku distanci?
Bet ja nopietni, tad ir tāda lieta kā TA- Tehniskā Apkope (nejaukt ar CSDD) Un tur pēc konkrēta noskrējiena jāmaina konkrētas daļas, mezgli, filtri un eļļas un neskatoties grab tur kaut kas vai nē, gaudo gultnis vai nē.
To es jums kā diplomēts mehāniķis stāstu.  [ Šo ziņu laboja Kasics, 13 Jul 2017, 11:29:23 ] |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jul 2017, 10:10:17 @abyss rakstīja:
Man suloja 1 amis, nomainīju abus. N53, tad sanāk, ka ir jāmaina, tad, kad detaļa krīt nost vai rada uzkrītošu troksni?
Nee,nesanaak. Bet,tu esi tik glupsh,ka taapat nesapratiisi. |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Jul 2017, 11:29:02 @Kasics rakstīja:

Varbūt arī bremžu klučus jāmaina pa vienam un vecos ārā nemetam, lai var pielasīt bēc biezuma vienādu komplektiņu. 
Gūltņu mūžs ir aptuveni 150 000 Km, ja viens gūltnis sāk gaudot tad kāda iespēja, ka pārējie ir noskrējuši mazāku distanci?
Bet ja nopietni, tad ir tāda lieta kā TA- Tehniskā Apkope (nejaukt ar CSDD) Un tur pēc konkrēta noskrējiena jāmaina konkrētas daļas, mezgli, filtri un eļļas un neskatoties grab tur kaut kas vai nē, gaudo gultnis vai nē.
To es jums kā diplomēts mehāniķis stāstu. 
Diplomeets mehaanikjis raksta guuultnis?????
O.tas ir interesanti - vieglajam transportam gultnju mainjai ir intervaali?woow.
Tie jaamaina pa paariem?wat?????? |
Offline | |
|