Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
anarchy
30. Jun 2017, 10:38 #31021

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1429

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!

Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.

zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!


moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.



nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!

a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.

kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.
Offline
N53series
30. Jun 2017, 10:44 #31022

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!

Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.

zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!


moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.



nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!

a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.

kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.


mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs
Offline
palsed
30. Jun 2017, 10:54 #31023

Kopš: 06. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 530


30 Jun 2017, 10:27:58 @dzuris rakstīja:

30 Jun 2017, 10:05:34 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons


kaads sakars aizmugures sluukaashanai ar riepu platumu???


Tapec ka vinam riepas ir apalas. 90% ka ed vidu. Uz 8j jabut 245/40. ja tev vienada platuma diski tad uzkrame visas. Vienadas. Man kad bija 18 8j+9j tad uzliku 235/40 un 275/35. Nekur nemetaja.
Vel jautajums vai nav m+s?


Prieksha 225/40, aizmugure 265/35 vasaras riepas
Visi 8j diski
Vidus nav izests... Drizak ka pat vidus ir biski dziljaak kaa armalas. Ar tadu mazu izliekumu. Esmu dzirdejis runas ka videjie kordi var sapisties un tad veidoties tada forma. Bet nu hz cik tur patiesibas Spiediens 2.4 bar
Priekshaa ar shaurajaam riepaam nav sajuta ka tik traki staigatu. Tpc nevaru saprast vai hadenes vai riepu problema

[ Šo ziņu laboja palsed, 30 Jun 2017, 10:56:07 ]

Offline
anarchy
30. Jun 2017, 11:02 #31024

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1429

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!

Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.

zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!


moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.



nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!

a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.

kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.


mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs


misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?

[ Šo ziņu laboja anarchy, 30 Jun 2017, 11:06:31 ]

Offline
N53series
30. Jun 2017, 11:08 #31025

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 11:02:22 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!

Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.

zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!


moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.



nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!

a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.

kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.


mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs


misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?


klau, es te eksaamenu nelieku. man tev nekas nav jaapieraada. tu uzskati, ka viss normaali, tikai ''raaviens'' reizeem nav. jaa, taa arii ir. tu paarliecinaaji.
Offline
anarchy
30. Jun 2017, 11:26 #31026

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1429

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


30 Jun 2017, 11:08:20 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 11:02:22 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!

Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.

zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!


moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.



nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!

a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.

kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.


mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs


misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?


klau, es te eksaamenu nelieku. man tev nekas nav jaapieraada. tu uzskati, ka viss normaali, tikai ''raaviens'' reizeem nav. jaa, taa arii ir. tu paarliecinaaji.



neuzskatu, ka normāli,tapēc gribu noskaidrot ko vairāk. Paldies!
ne, ne, eksāmenu neliec, bet zinošs, gan īsu skaidrojumu pateiktu, ko tad aizmugurējā zonde ietekmē. ;-)
Offline
N53series
30. Jun 2017, 11:34 #31027

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 11:26:26 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 11:08:20 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 11:02:22 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!

Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.

zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!


moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.



nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!

a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.

kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.


mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs


misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?


klau, es te eksaamenu nelieku. man tev nekas nav jaapieraada. tu uzskati, ka viss normaali, tikai ''raaviens'' reizeem nav. jaa, taa arii ir. tu paarliecinaaji.



neuzskatu, ka normāli,tapēc gribu noskaidrot ko vairāk. Paldies!
ne, ne, eksāmenu neliec, bet zinošs, gan īsu skaidrojumu pateiktu, ko tad aizmugurējā zonde ietekmē. ;-)


nee, peec shaadi uzdota jautaajuma - pasuutitu nah.
Offline
abyss
30. Jun 2017, 11:37 #31028

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8530

Braucu ar: e39 523

N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt
Offline
N53series
30. Jun 2017, 11:41 #31029

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 11:37:23 @abyss rakstīja:
N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt


e39 topika standarti?
tb, posteet dumumu, buut pilniigam nejaagam, klaniities katra loha priekshaa, kursh okonchatelno nopisis savu lamatu, un jautaajumus uzdod ''nu, nu..?'' stilaa?
topikaa, kur pa akumulatoru klapee ar aamuru un nemaak klemmi uzlikt, kur neneedz ritosho paskatiit, bet riepu platumus maina?

un tad kaut kads hjupiks maaciis, kur posteet?
Offline
abyss
30. Jun 2017, 11:46 #31030

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8530

Braucu ar: e39 523


30 Jun 2017, 11:41:08 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 11:37:23 @abyss rakstīja:
N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt


e39 topika standarti?
tb, posteet dumumu, buut pilniigam nejaagam, klaniities katra loha priekshaa, kursh okonchatelno nopisis savu lamatu, un jautaajumus uzdod ''nu, nu..?'' stilaa?
topikaa, kur pa akumulatoru klapee ar aamuru un nemaak klemmi uzlikt, kur neneedz ritosho paskatiit, bet riepu platumus maina?

un tad kaut kads hjupiks maaciis, kur posteet?


Kā Tu sekmīgi vari diagnosticēt kaut vienu mašīnu, ja pat saprātīgi latviski savu domu nespēj nodefinēt?

Vai arī Tev pašam šķiet, ka esi viens to tajiem "speciālajiem" indigo bērniem?

P.s par to jaudas trūkumu, ja negribi servisu apmeklēt var slēgt klāt INPA un skatīties.
Offline
N53series
30. Jun 2017, 11:52 #31031

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 11:46:58 @abyss rakstīja:

30 Jun 2017, 11:41:08 @N53series rakstīja:

30 Jun 2017, 11:37:23 @abyss rakstīja:
N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt


e39 topika standarti?
tb, posteet dumumu, buut pilniigam nejaagam, klaniities katra loha priekshaa, kursh okonchatelno nopisis savu lamatu, un jautaajumus uzdod ''nu, nu..?'' stilaa?
topikaa, kur pa akumulatoru klapee ar aamuru un nemaak klemmi uzlikt, kur neneedz ritosho paskatiit, bet riepu platumus maina?

un tad kaut kads hjupiks maaciis, kur posteet?


Kā Tu sekmīgi vari diagnosticēt kaut vienu mašīnu, ja pat saprātīgi latviski savu domu nespēj nodefinēt?

Vai arī Tev pašam šķiet, ka esi viens to tajiem "speciālajiem" indigo bērniem?

P.s par to jaudas trūkumu, ja negribi servisu apmeklēt var slēgt klāt INPA un skatīties.


kas no manis teiktaa tev bija par sarezgjiitu?

p.s. jaa, inpa - tas ir risinaajums katram, kursh negrib servisu apmekleet
Offline
Peecis
30. Jun 2017, 11:53 #31032

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2313

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons

Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē
Offline
anarchy
30. Jun 2017, 11:58 #31033

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1429

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

Jūs takš klauni esat vai?
Ko man nolasītais kļūdas kods, dos, ja nav cilvēks, kas zin, ko vairāk, kā, davai, pamēginam nomainīt šito bloku, ta to un ta vel šito ar!\

labi, te tas būs bezjēdzīgi, nu apmeklēšu kādu iestādi, tiklīdz sapratīšu kuru!
Offline
dzuris
30. Jun 2017, 11:58 #31034

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


30 Jun 2017, 11:53:21 @Peecis rakstīja:

30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons

Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē


Vinam jau nepareizie izmeri ir uz aizmugurejiem diskiem, jasak ar to ir.

Atkariba kadiem r16. Man ir dazada platuma r16 un aizmugurejie ir 3.5cm uz aru atskiriba no prieksejiem. Lidz ar to sanak nedaudz vazasana, bet ne mirstama. Un ritosa visa ir sataisita, ari aizmugure

[ Šo ziņu laboja dzuris, 30 Jun 2017, 12:03:11 ]

Offline
N53series
30. Jun 2017, 12:01 #31035

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 11:58:18 @anarchy rakstīja:
Jūs takš klauni esat vai?
Ko man nolasītais kļūdas kods, dos, ja nav cilvēks, kas zin, ko vairāk, kā, davai, pamēginam nomainīt šito bloku, ta to un ta vel šito ar!\

labi, te tas būs bezjēdzīgi, nu apmeklēšu kādu iestādi, tiklīdz sapratīšu kuru!



zolotije slova!
kluudu lasiishana ir 1/1000 dalja no diagnostikas!
lielaakoties [man] taa ir par teemu - aa, shoreiz taa nofeiloja pashdiagnostikas algoritms?

INPA bonuss ir viss paareejais. 99% info sniedz aktuaalie parametri, specifiski testi. un tos ir jaajedz izveikt un datus interpreteet.
Offline
palsed
30. Jun 2017, 12:25 #31036

Kopš: 06. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 530


30 Jun 2017, 11:53:21 @Peecis rakstīja:

30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons

Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē


Ieksh prieksheejaam durviim atradu to bljitku ka 265/35 r18 ir piemeroti... Tikai spiedienam jabut ap 3.3 ja brauc ar pilnu auto. Jamegina ttad testet ar to iespejams
Offline
dzuris
30. Jun 2017, 12:43 #31037

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


30 Jun 2017, 12:25:51 @palsed rakstīja:

30 Jun 2017, 11:53:21 @Peecis rakstīja:

30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons

Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē


Ieksh prieksheejaam durviim atradu to bljitku ka 265/35 r18 ir piemeroti... Tikai spiedienam jabut ap 3.3 ja brauc ar pilnu auto. Jamegina ttad testet ar to iespejams

Paskaties kas attela ar taviem izmeriem ir nepareizi?Links uz riepam
Offline
RSAWorkshop
30. Jun 2017, 13:35 #31038

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7463

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


30 Jun 2017, 13:32:35 @N53series rakstīja:


nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?


Par nu/nu teemu.

MS43 un co vienmeeriigu braukashanas apstaaklju rezhiimaa [kad tiek pieprasiita Lambda 1,00] degvielu trimo peec KONTROLES zondeem, uzturot taas aktiivaas liiknes augsheejaa punktaa. Info par to, vai/kaa shajaa briidii reguleejoshaas vispaar tiek kontroleetas – nav. Iespejams, ka prasiiba ir ik pa bridim iet liesajaa, tiiri kontrolei.
Attieciigi – ja kontroles zondei/eem kapi, adpataacijas buus zaraa, liidz pat nespeejai uztureet maisiijumu.
Nakoshaa teema – kaa vispaar MS nosaka zondu kljuudas? Nernstu kontrolee? Meera, bet nekontrolee. Heaterus meera? Nemeera. I nekontrolee. Skata U, ja garais – izmet kljuudu par short circuit.
Bez zondu testa, kuraa L tiek plashaas robezhaas aizdziits prom no 1,00, MS taa iisti nemaz neredz – kurai zondei kapi, ja abas [vienas bankas] ir pusliidz dziivas. Tb., mieriigi var buut storijs, ka kaa defektaina identificeeta nepareizaa zonde.
Kaads statuss tai kljudai par zondi? Hvz. No statusa fundamentaali mainiisies darba rezhiims.
Kaa MS apstraadaa kickdown, ja nav zinaama kata performance [kontroles zonde atziita kaa defektaina]? Nezinu, razhotaajs nesaka. Bet tas, ka bagaatinaatu maisiijumu apgriezh, man taa kaa skjistu logjiski. Domaaju, ka taa ariii tiek dariits.
Ja ir misfires, vrodji MS dazhaadi apstraadaa pirmo 1000 rew misfires un visus paareejos. Vai ir kopeeji skaitiitaju regjistri, kljuudu biti? Hvz, razhotaajs nesaka. Tas, kas man skjiet logjiski – ja vienu reizi shaada kljuuda aukstam nokjerta, katru naakosho sesiju uzsaakot, kljuudas statuss tiek uzstaadiits kaa aktiivs. Un auksta dzineeja darbiba [bet, iespeejams – arii citos rezhiimos, ja bijushi grupveida misfire] tiek manageeta alternatiivaa/avaarijas rezhiimaa. Kaa tas ir – vai bagaatinats maisiijums, vai vanos defaultajaas poziicijaas – es nezinu. Neviens nezin.
Kaadas ir adaptaacijas, ja bijushi tie misfire? Auzaas. Bez variantiem. Gan individualaas, gan auksta papildadaptaacijas.

Bija veerts sho strochiit? Reputaacijas tests iziets? Uz autora jautaajumu atbildeets?

Atkal jāpieraksta

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
anarchy
30. Jun 2017, 14:03 #31039

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1429

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


30 Jun 2017, 13:32:35 @N53series rakstīja:


nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?


Par nu/nu teemu.

MS43 un co vienmeeriigu braukashanas apstaaklju rezhiimaa [kad tiek pieprasiita Lambda 1,00] degvielu trimo peec KONTROLES zondeem, uzturot taas aktiivaas liiknes augsheejaa punktaa. Info par to, vai/kaa shajaa briidii reguleejoshaas vispaar tiek kontroleetas – nav. Iespejams, ka prasiiba ir ik pa bridim iet liesajaa, tiiri kontrolei.
Attieciigi – ja kontroles zondei/eem kapi, adpataacijas buus zaraa, liidz pat nespeejai uztureet maisiijumu.
Nakoshaa teema – kaa vispaar MS nosaka zondu kljuudas? Nernstu kontrolee? Meera, bet nekontrolee. Heaterus meera? Nemeera. I nekontrolee. Skata U, ja garais – izmet kljuudu par short circuit.
Bez zondu testa, kuraa L tiek plashaas robezhaas aizdziits prom no 1,00, MS taa iisti nemaz neredz – kurai zondei kapi, ja abas [vienas bankas] ir pusliidz dziivas. Tb., mieriigi var buut storijs, ka kaa defektaina identificeeta nepareizaa zonde.
Kaads statuss tai kljudai par zondi? Hvz. No statusa fundamentaali mainiisies darba rezhiims.
Kaa MS apstraadaa kickdown, ja nav zinaama kata performance [kontroles zonde atziita kaa defektaina]? Nezinu, razhotaajs nesaka. Bet tas, ka bagaatinaatu maisiijumu apgriezh, man taa kaa skjistu logjiski. Domaaju, ka taa ariii tiek dariits.
Ja ir misfires, vrodji MS dazhaadi apstraadaa pirmo 1000 rew misfires un visus paareejos. Vai ir kopeeji skaitiitaju regjistri, kljuudu biti? Hvz, razhotaajs nesaka. Tas, kas man skjiet logjiski – ja vienu reizi shaada kljuuda aukstam nokjerta, katru naakosho sesiju uzsaakot, kljuudas statuss tiek uzstaadiits kaa aktiivs. Un auksta dzineeja darbiba [bet, iespeejams – arii citos rezhiimos, ja bijushi grupveida misfire] tiek manageeta alternatiivaa/avaarijas rezhiimaa. Kaa tas ir – vai bagaatinats maisiijums, vai vanos defaultajaas poziicijaas – es nezinu. Neviens nezin.
Kaadas ir adaptaacijas, ja bijushi tie misfire? Auzaas. Bez variantiem. Gan individualaas, gan auksta papildadaptaacijas.

Bija veerts sho strochiit? Reputaacijas tests iziets? Uz autora jautaajumu atbildeets?



beidz, pat ne tuvu neatbild uz jautājumiem, tie man rodas vel vairāk! ;-)

pēc misfairiem, kā jau teicu, 3 normālajā aukstā startā check engine pazūd! Vai varu uzskatīt, ka iestatījumi atgriežas normālā režīmā?

un par zondēm tad ko? defektēt nevar, maina visas?
nesaklausīju priekš čaiņika vienkāršāk, ko aizmugurējā zonde man var pie jaudas traucēt? degmaisījumu tā tur galā regulē?

p.s ja negrib rakstīt, var arī neatbildēt! neesmu servisa darbonis. atvaino.
Offline
N53series
30. Jun 2017, 14:20 #31040

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jun 2017, 14:03:47 @anarchy rakstīja:

30 Jun 2017, 13:32:35 @N53series rakstīja:


nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?


Par nu/nu teemu.

MS43 un co vienmeeriigu braukashanas apstaaklju rezhiimaa [kad tiek pieprasiita Lambda 1,00] degvielu trimo peec KONTROLES zondeem, uzturot taas aktiivaas liiknes augsheejaa punktaa. Info par to, vai/kaa shajaa briidii reguleejoshaas vispaar tiek kontroleetas – nav. Iespejams, ka prasiiba ir ik pa bridim iet liesajaa, tiiri kontrolei.
Attieciigi – ja kontroles zondei/eem kapi, adpataacijas buus zaraa, liidz pat nespeejai uztureet maisiijumu.
Nakoshaa teema – kaa vispaar MS nosaka zondu kljuudas? Nernstu kontrolee? Meera, bet nekontrolee. Heaterus meera? Nemeera. I nekontrolee. Skata U, ja garais – izmet kljuudu par short circuit.
Bez zondu testa, kuraa L tiek plashaas robezhaas aizdziits prom no 1,00, MS taa iisti nemaz neredz – kurai zondei kapi, ja abas [vienas bankas] ir pusliidz dziivas. Tb., mieriigi var buut storijs, ka kaa defektaina identificeeta nepareizaa zonde.
Kaads statuss tai kljudai par zondi? Hvz. No statusa fundamentaali mainiisies darba rezhiims.
Kaa MS apstraadaa kickdown, ja nav zinaama kata performance [kontroles zonde atziita kaa defektaina]? Nezinu, razhotaajs nesaka. Bet tas, ka bagaatinaatu maisiijumu apgriezh, man taa kaa skjistu logjiski. Domaaju, ka taa ariii tiek dariits.
Ja ir misfires, vrodji MS dazhaadi apstraadaa pirmo 1000 rew misfires un visus paareejos. Vai ir kopeeji skaitiitaju regjistri, kljuudu biti? Hvz, razhotaajs nesaka. Tas, kas man skjiet logjiski – ja vienu reizi shaada kljuuda aukstam nokjerta, katru naakosho sesiju uzsaakot, kljuudas statuss tiek uzstaadiits kaa aktiivs. Un auksta dzineeja darbiba [bet, iespeejams – arii citos rezhiimos, ja bijushi grupveida misfire] tiek manageeta alternatiivaa/avaarijas rezhiimaa. Kaa tas ir – vai bagaatinats maisiijums, vai vanos defaultajaas poziicijaas – es nezinu. Neviens nezin.
Kaadas ir adaptaacijas, ja bijushi tie misfire? Auzaas. Bez variantiem. Gan individualaas, gan auksta papildadaptaacijas.

Bija veerts sho strochiit? Reputaacijas tests iziets? Uz autora jautaajumu atbildeets?



beidz, pat ne tuvu neatbild uz jautājumiem, tie man rodas vel vairāk! ;-)

pēc misfairiem, kā jau teicu, 3 normālajā aukstā startā check engine pazūd! Vai varu uzskatīt, ka iestatījumi atgriežas normālā režīmā?

un par zondēm tad ko? defektēt nevar, maina visas?
nesaklausīju priekš čaiņika vienkāršāk, ko aizmugurējā zonde man var pie jaudas traucēt? degmaisījumu tā tur galā regulē?

p.s ja negrib rakstīt, var arī neatbildēt! neesmu servisa darbonis. atvaino.


Nee,ja lampinja nodziest,tas noziimee - servisa apmekleejums nav kritiski steidzams.nee,neatgriezhas normaalos rezhiimos.
Nee,nevis nediagnosticee,bet pashdiagnostikas sisteema ir ar ierobezhotu sajeegu. Kruts diagnostikas specs noteiks,kura zonde vainiiga,laameris videejais - mainiis visas.
Kaa ietekmee?lasi,kameer saproti. Ja nesaproti - met mieru.brauc uz servisu,nepis praatu citiem. Ja gribi saprast,chopochom,velti laiku da energjiju lietu apguvei.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo