Online
Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
anarchy | |  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!
Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.
zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!
moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.
nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!
a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.
kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas.  | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!
Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.
zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!
moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.
nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!
a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.
kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas. 
mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs  | Offline | | |
palsed | |  Kopš: 06. Nov 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 81
Braucu ar: 530
|
30 Jun 2017, 10:27:58 @dzuris rakstīja:
30 Jun 2017, 10:05:34 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons 
kaads sakars aizmugures sluukaashanai ar riepu platumu???
Tapec ka vinam riepas ir apalas. 90% ka ed vidu. Uz 8j jabut 245/40. ja tev vienada platuma diski tad uzkrame visas. Vienadas. Man kad bija 18 8j+9j tad uzliku 235/40 un 275/35. Nekur nemetaja.
Vel jautajums vai nav m+s?
Prieksha 225/40, aizmugure 265/35 vasaras riepas
Visi 8j diski
Vidus nav izests... Drizak ka pat vidus ir biski dziljaak kaa armalas. Ar tadu mazu izliekumu. Esmu dzirdejis runas ka videjie kordi var sapisties un tad veidoties tada forma. Bet nu hz cik tur patiesibas Spiediens 2.4 bar
Priekshaa ar shaurajaam riepaam nav sajuta ka tik traki staigatu. Tpc nevaru saprast vai hadenes vai riepu problema[ Šo ziņu laboja palsed, 30 Jun 2017, 10:56:07 ] | Offline | | |
anarchy | |  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!
Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.
zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!
moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.
nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!
a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.
kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas. 
mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs 
misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?[ Šo ziņu laboja anarchy, 30 Jun 2017, 11:06:31 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 11:02:22 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!
Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.
zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!
moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.
nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!
a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.
kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas. 
mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs 
misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?
klau, es te eksaamenu nelieku. man tev nekas nav jaapieraada. tu uzskati, ka viss normaali, tikai ''raaviens'' reizeem nav. jaa, taa arii ir. tu paarliecinaaji.
| Offline | | |
anarchy | |  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
30 Jun 2017, 11:08:20 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 11:02:22 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!
Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.
zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!
moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.
nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!
a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.
kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas. 
mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs 
misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?
klau, es te eksaamenu nelieku. man tev nekas nav jaapieraada. tu uzskati, ka viss normaali, tikai ''raaviens'' reizeem nav. jaa, taa arii ir. tu paarliecinaaji.
neuzskatu, ka normāli,tapēc gribu noskaidrot ko vairāk. Paldies!
ne, ne, eksāmenu neliec, bet zinošs, gan īsu skaidrojumu pateiktu, ko tad aizmugurējā zonde ietekmē. ;-)
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 11:26:26 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 11:08:20 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 11:02:22 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:44:33 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:38:30 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 10:26:11 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 10:23:03 @anarchy rakstīja:
Diena!
Arī benzīns dzinējam problēmas.
Kas varētu pastāstīt, kas par problēmu.
liekas, ka paatrinoties ir reizes, kad paatrinies vienmērīgi, ar pirmo.bet ir reizes, ka liekas, ka pēc 3-4k takā lēciens notiek paātrinājumā!Abos gadījumos ir pedālis grīdā!manualis.
zinu, ka murgaini, bet nu vot šādas benzīn problēmas mani satrauc!
moska tomeer jaasaak ar normaalu diagnostiku?
kas to zin, kaadaa vispaar rezhiimaa dzineejs straadaa? moska braukaa ar vanos kljuuudaam, avaarijas rezhiimaa. moska vispaar nav closed loop degmaisiijuma kontrolei.
nu no tā ko zinu, tad visticamāk ir jābūt kļūdām par kādu misfire, jo kkad nepiešķiļ visus cilindrus pie starta, tad dabuunu dzelteno motoriiti, bet pēc 3 normāliem nākamajiem startiem motorītis pats nodzēšās!
a par citām kļūdām neko nezinu, zondes arī aizmugurē varētu kļūdu mest. a pa citām kļūdām nezinu.
kur tad būtu labā diagnostika pieejama? ssodien algas diena, kā te tagad moderni - hešstegs daudz naudas. 
mjaa.. dzeltenais motoriitis noziimee, ka ir pilnigs kapec. tb, ir grupveida misfire, tiek atrubits nestraadajoshais cilindrs, atrubiita zondu kontrole.
ja ir kljuudas par aizmugureejaam zondeem - kaa tas viss normaali var darboties? KAA?
Tev te ir tik prastas un rupjas lazhas, ka.. jautaajums -kaapec nav raaviena, ir vnk reeciigs 
misfairu kļūdas pie auksta starta... 1 no 20 reizēm. kad ļauju motoram pasam nostāties idlē.
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?
klau, es te eksaamenu nelieku. man tev nekas nav jaapieraada. tu uzskati, ka viss normaali, tikai ''raaviens'' reizeem nav. jaa, taa arii ir. tu paarliecinaaji.
neuzskatu, ka normāli,tapēc gribu noskaidrot ko vairāk. Paldies!
ne, ne, eksāmenu neliec, bet zinošs, gan īsu skaidrojumu pateiktu, ko tad aizmugurējā zonde ietekmē. ;-)
nee, peec shaadi uzdota jautaajuma - pasuutitu nah. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8530
Braucu ar: e39 523
| N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt  | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 11:37:23 @abyss rakstīja:
N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt 
e39 topika standarti?
tb, posteet dumumu, buut pilniigam nejaagam, klaniities katra loha priekshaa, kursh okonchatelno nopisis savu lamatu, un jautaajumus uzdod ''nu, nu..?'' stilaa?
topikaa, kur pa akumulatoru klapee ar aamuru un nemaak klemmi uzlikt, kur neneedz ritosho paskatiit, bet riepu platumus maina? 
un tad kaut kads hjupiks maaciis, kur posteet?  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8530
Braucu ar: e39 523
|
30 Jun 2017, 11:41:08 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 11:37:23 @abyss rakstīja:
N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt 
e39 topika standarti?
tb, posteet dumumu, buut pilniigam nejaagam, klaniities katra loha priekshaa, kursh okonchatelno nopisis savu lamatu, un jautaajumus uzdod ''nu, nu..?'' stilaa?
topikaa, kur pa akumulatoru klapee ar aamuru un nemaak klemmi uzlikt, kur neneedz ritosho paskatiit, bet riepu platumus maina? 
un tad kaut kads hjupiks maaciis, kur posteet? 
Kā Tu sekmīgi vari diagnosticēt kaut vienu mašīnu, ja pat saprātīgi latviski savu domu nespēj nodefinēt?
Vai arī Tev pašam šķiet, ka esi viens to tajiem "speciālajiem" indigo bērniem? 
P.s par to jaudas trūkumu, ja negribi servisu apmeklēt var slēgt klāt INPA un skatīties. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 11:46:58 @abyss rakstīja:
30 Jun 2017, 11:41:08 @N53series rakstīja:
30 Jun 2017, 11:37:23 @abyss rakstīja:
N53, kāda jēga te nākt un postēt? Kāds te Tevi sauca? Sēdi savā N53 topikā un tur arī postē. Ja arī postē, tad raksti sakarīgi un e39 topika standartiem atbilstoši. Tas Tev te nav e60 un f10 topikus aizkakāt 
e39 topika standarti?
tb, posteet dumumu, buut pilniigam nejaagam, klaniities katra loha priekshaa, kursh okonchatelno nopisis savu lamatu, un jautaajumus uzdod ''nu, nu..?'' stilaa?
topikaa, kur pa akumulatoru klapee ar aamuru un nemaak klemmi uzlikt, kur neneedz ritosho paskatiit, bet riepu platumus maina? 
un tad kaut kads hjupiks maaciis, kur posteet? 
Kā Tu sekmīgi vari diagnosticēt kaut vienu mašīnu, ja pat saprātīgi latviski savu domu nespēj nodefinēt?
Vai arī Tev pašam šķiet, ka esi viens to tajiem "speciālajiem" indigo bērniem? 
P.s par to jaudas trūkumu, ja negribi servisu apmeklēt var slēgt klāt INPA un skatīties.
kas no manis teiktaa tev bija par sarezgjiitu?
p.s. jaa, inpa - tas ir risinaajums katram, kursh negrib servisu apmekleet  | Offline | | |
Peecis | |  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons 
Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē | Offline | | |
anarchy | |  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| Jūs takš klauni esat vai?
Ko man nolasītais kļūdas kods, dos, ja nav cilvēks, kas zin, ko vairāk, kā, davai, pamēginam nomainīt šito bloku, ta to un ta vel šito ar!\
labi, te tas būs bezjēdzīgi, nu apmeklēšu kādu iestādi, tiklīdz sapratīšu kuru! | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 11:53:21 @Peecis rakstīja:
30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons 
Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē
Vinam jau nepareizie izmeri ir uz aizmugurejiem diskiem, jasak ar to ir.
Atkariba kadiem r16. Man ir dazada platuma r16 un aizmugurejie ir 3.5cm uz aru atskiriba no prieksejiem. Lidz ar to sanak nedaudz vazasana, bet ne mirstama. Un ritosa visa ir sataisita, ari aizmugure  [ Šo ziņu laboja dzuris, 30 Jun 2017, 12:03:11 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 11:58:18 @anarchy rakstīja:
Jūs takš klauni esat vai?
Ko man nolasītais kļūdas kods, dos, ja nav cilvēks, kas zin, ko vairāk, kā, davai, pamēginam nomainīt šito bloku, ta to un ta vel šito ar!\
labi, te tas būs bezjēdzīgi, nu apmeklēšu kādu iestādi, tiklīdz sapratīšu kuru!
zolotije slova!
kluudu lasiishana ir 1/1000 dalja no diagnostikas!
lielaakoties [man] taa ir par teemu - aa, shoreiz taa nofeiloja pashdiagnostikas algoritms?
INPA bonuss ir viss paareejais. 99% info sniedz aktuaalie parametri, specifiski testi. un tos ir jaajedz izveikt un datus interpreteet.
| Offline | | |
palsed | |  Kopš: 06. Nov 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 81
Braucu ar: 530
|
30 Jun 2017, 11:53:21 @Peecis rakstīja:
30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons 
Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē
Ieksh prieksheejaam durviim atradu to bljitku ka 265/35 r18 ir piemeroti... Tikai spiedienam jabut ap 3.3 ja brauc ar pilnu auto. Jamegina ttad testet ar to iespejams | Offline | | |
|
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 12:25:51 @palsed rakstīja:
30 Jun 2017, 11:53:21 @Peecis rakstīja:
30 Jun 2017, 09:42:26 @palsed rakstīja:
Kāds ir labi piemerots riepu platums uz e39 ar r18 8j diskiem?
Man 265/35 un lietus laikā uz risēm sajūta kā ziemā... Pakaļa iet uz visām pusēm...
Iesakat kadu labaku platumu gan pakaļai gan priekšai lai nav arī baigais balons 
Manam ir 265/35R18 un 235/40 R18. Brauc smuki.
Jārēķinās ar to, ka pie platākas riepas vairāk jūt defektus. Arī no riepām daudz kas ir atkarīgs. Aizmugurē katrā pusē ir divas sviras, peldošā, plaukta bukses. Tilta bukses.
Riteņu ģeometrija.
Ar R16 domājams, ka daudzi brauc un nejūt beigtu hadeni aizmugurē
Ieksh prieksheejaam durviim atradu to bljitku ka 265/35 r18 ir piemeroti... Tikai spiedienam jabut ap 3.3 ja brauc ar pilnu auto. Jamegina ttad testet ar to iespejams
Paskaties kas attela ar taviem izmeriem ir nepareizi?Links uz riepam | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7463
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
30 Jun 2017, 13:32:35 @N53series rakstīja:
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?
Par nu/nu teemu.
MS43 un co vienmeeriigu braukashanas apstaaklju rezhiimaa [kad tiek pieprasiita Lambda 1,00] degvielu trimo peec KONTROLES zondeem, uzturot taas aktiivaas liiknes augsheejaa punktaa. Info par to, vai/kaa shajaa briidii reguleejoshaas vispaar tiek kontroleetas – nav. Iespejams, ka prasiiba ir ik pa bridim iet liesajaa, tiiri kontrolei.
Attieciigi – ja kontroles zondei/eem kapi, adpataacijas buus zaraa, liidz pat nespeejai uztureet maisiijumu.
Nakoshaa teema – kaa vispaar MS nosaka zondu kljuudas? Nernstu kontrolee? Meera, bet nekontrolee. Heaterus meera? Nemeera. I nekontrolee. Skata U, ja garais – izmet kljuudu par short circuit.
Bez zondu testa, kuraa L tiek plashaas robezhaas aizdziits prom no 1,00, MS taa iisti nemaz neredz – kurai zondei kapi, ja abas [vienas bankas] ir pusliidz dziivas. Tb., mieriigi var buut storijs, ka kaa defektaina identificeeta nepareizaa zonde.
Kaads statuss tai kljudai par zondi? Hvz. No statusa fundamentaali mainiisies darba rezhiims.
Kaa MS apstraadaa kickdown, ja nav zinaama kata performance [kontroles zonde atziita kaa defektaina]? Nezinu, razhotaajs nesaka. Bet tas, ka bagaatinaatu maisiijumu apgriezh, man taa kaa skjistu logjiski. Domaaju, ka taa ariii tiek dariits.
Ja ir misfires, vrodji MS dazhaadi apstraadaa pirmo 1000 rew misfires un visus paareejos. Vai ir kopeeji skaitiitaju regjistri, kljuudu biti? Hvz, razhotaajs nesaka. Tas, kas man skjiet logjiski – ja vienu reizi shaada kljuuda aukstam nokjerta, katru naakosho sesiju uzsaakot, kljuudas statuss tiek uzstaadiits kaa aktiivs. Un auksta dzineeja darbiba [bet, iespeejams – arii citos rezhiimos, ja bijushi grupveida misfire] tiek manageeta alternatiivaa/avaarijas rezhiimaa. Kaa tas ir – vai bagaatinats maisiijums, vai vanos defaultajaas poziicijaas – es nezinu. Neviens nezin.
Kaadas ir adaptaacijas, ja bijushi tie misfire? Auzaas. Bez variantiem. Gan individualaas, gan auksta papildadaptaacijas.
Bija veerts sho strochiit? Reputaacijas tests iziets? Uz autora jautaajumu atbildeets?
Atkal jāpieraksta
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
anarchy | |  Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1429
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
30 Jun 2017, 13:32:35 @N53series rakstīja:
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?
Par nu/nu teemu.
MS43 un co vienmeeriigu braukashanas apstaaklju rezhiimaa [kad tiek pieprasiita Lambda 1,00] degvielu trimo peec KONTROLES zondeem, uzturot taas aktiivaas liiknes augsheejaa punktaa. Info par to, vai/kaa shajaa briidii reguleejoshaas vispaar tiek kontroleetas – nav. Iespejams, ka prasiiba ir ik pa bridim iet liesajaa, tiiri kontrolei.
Attieciigi – ja kontroles zondei/eem kapi, adpataacijas buus zaraa, liidz pat nespeejai uztureet maisiijumu.
Nakoshaa teema – kaa vispaar MS nosaka zondu kljuudas? Nernstu kontrolee? Meera, bet nekontrolee. Heaterus meera? Nemeera. I nekontrolee. Skata U, ja garais – izmet kljuudu par short circuit.
Bez zondu testa, kuraa L tiek plashaas robezhaas aizdziits prom no 1,00, MS taa iisti nemaz neredz – kurai zondei kapi, ja abas [vienas bankas] ir pusliidz dziivas. Tb., mieriigi var buut storijs, ka kaa defektaina identificeeta nepareizaa zonde.
Kaads statuss tai kljudai par zondi? Hvz. No statusa fundamentaali mainiisies darba rezhiims.
Kaa MS apstraadaa kickdown, ja nav zinaama kata performance [kontroles zonde atziita kaa defektaina]? Nezinu, razhotaajs nesaka. Bet tas, ka bagaatinaatu maisiijumu apgriezh, man taa kaa skjistu logjiski. Domaaju, ka taa ariii tiek dariits.
Ja ir misfires, vrodji MS dazhaadi apstraadaa pirmo 1000 rew misfires un visus paareejos. Vai ir kopeeji skaitiitaju regjistri, kljuudu biti? Hvz, razhotaajs nesaka. Tas, kas man skjiet logjiski – ja vienu reizi shaada kljuuda aukstam nokjerta, katru naakosho sesiju uzsaakot, kljuudas statuss tiek uzstaadiits kaa aktiivs. Un auksta dzineeja darbiba [bet, iespeejams – arii citos rezhiimos, ja bijushi grupveida misfire] tiek manageeta alternatiivaa/avaarijas rezhiimaa. Kaa tas ir – vai bagaatinats maisiijums, vai vanos defaultajaas poziicijaas – es nezinu. Neviens nezin.
Kaadas ir adaptaacijas, ja bijushi tie misfire? Auzaas. Bez variantiem. Gan individualaas, gan auksta papildadaptaacijas.
Bija veerts sho strochiit? Reputaacijas tests iziets? Uz autora jautaajumu atbildeets?
beidz, pat ne tuvu neatbild uz jautājumiem, tie man rodas vel vairāk! ;-)
pēc misfairiem, kā jau teicu, 3 normālajā aukstā startā check engine pazūd! Vai varu uzskatīt, ka iestatījumi atgriežas normālā režīmā?
un par zondēm tad ko? defektēt nevar, maina visas?
nesaklausīju priekš čaiņika vienkāršāk, ko aizmugurējā zonde man var pie jaudas traucēt? degmaisījumu tā tur galā regulē?
p.s ja negrib rakstīt, var arī neatbildēt! neesmu servisa darbonis. atvaino. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
30 Jun 2017, 14:03:47 @anarchy rakstīja:
30 Jun 2017, 13:32:35 @N53series rakstīja:
nu, nu, ko tad aizmugurējā zonde dara m54 motoram?
Par nu/nu teemu.
MS43 un co vienmeeriigu braukashanas apstaaklju rezhiimaa [kad tiek pieprasiita Lambda 1,00] degvielu trimo peec KONTROLES zondeem, uzturot taas aktiivaas liiknes augsheejaa punktaa. Info par to, vai/kaa shajaa briidii reguleejoshaas vispaar tiek kontroleetas – nav. Iespejams, ka prasiiba ir ik pa bridim iet liesajaa, tiiri kontrolei.
Attieciigi – ja kontroles zondei/eem kapi, adpataacijas buus zaraa, liidz pat nespeejai uztureet maisiijumu.
Nakoshaa teema – kaa vispaar MS nosaka zondu kljuudas? Nernstu kontrolee? Meera, bet nekontrolee. Heaterus meera? Nemeera. I nekontrolee. Skata U, ja garais – izmet kljuudu par short circuit.
Bez zondu testa, kuraa L tiek plashaas robezhaas aizdziits prom no 1,00, MS taa iisti nemaz neredz – kurai zondei kapi, ja abas [vienas bankas] ir pusliidz dziivas. Tb., mieriigi var buut storijs, ka kaa defektaina identificeeta nepareizaa zonde.
Kaads statuss tai kljudai par zondi? Hvz. No statusa fundamentaali mainiisies darba rezhiims.
Kaa MS apstraadaa kickdown, ja nav zinaama kata performance [kontroles zonde atziita kaa defektaina]? Nezinu, razhotaajs nesaka. Bet tas, ka bagaatinaatu maisiijumu apgriezh, man taa kaa skjistu logjiski. Domaaju, ka taa ariii tiek dariits.
Ja ir misfires, vrodji MS dazhaadi apstraadaa pirmo 1000 rew misfires un visus paareejos. Vai ir kopeeji skaitiitaju regjistri, kljuudu biti? Hvz, razhotaajs nesaka. Tas, kas man skjiet logjiski – ja vienu reizi shaada kljuuda aukstam nokjerta, katru naakosho sesiju uzsaakot, kljuudas statuss tiek uzstaadiits kaa aktiivs. Un auksta dzineeja darbiba [bet, iespeejams – arii citos rezhiimos, ja bijushi grupveida misfire] tiek manageeta alternatiivaa/avaarijas rezhiimaa. Kaa tas ir – vai bagaatinats maisiijums, vai vanos defaultajaas poziicijaas – es nezinu. Neviens nezin.
Kaadas ir adaptaacijas, ja bijushi tie misfire? Auzaas. Bez variantiem. Gan individualaas, gan auksta papildadaptaacijas.
Bija veerts sho strochiit? Reputaacijas tests iziets? Uz autora jautaajumu atbildeets?
beidz, pat ne tuvu neatbild uz jautājumiem, tie man rodas vel vairāk! ;-)
pēc misfairiem, kā jau teicu, 3 normālajā aukstā startā check engine pazūd! Vai varu uzskatīt, ka iestatījumi atgriežas normālā režīmā?
un par zondēm tad ko? defektēt nevar, maina visas?
nesaklausīju priekš čaiņika vienkāršāk, ko aizmugurējā zonde man var pie jaudas traucēt? degmaisījumu tā tur galā regulē?
p.s ja negrib rakstīt, var arī neatbildēt! neesmu servisa darbonis. atvaino.
Nee,ja lampinja nodziest,tas noziimee - servisa apmekleejums nav kritiski steidzams.nee,neatgriezhas normaalos rezhiimos.
Nee,nevis nediagnosticee,bet pashdiagnostikas sisteema ir ar ierobezhotu sajeegu. Kruts diagnostikas specs noteiks,kura zonde vainiiga,laameris videejais - mainiis visas.
Kaa ietekmee?lasi,kameer saproti. Ja nesaproti - met mieru.brauc uz servisu,nepis praatu citiem. Ja gribi saprast,chopochom,velti laiku da energjiju lietu apguvei. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|