Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXII

AutorsZiņojums
crime
05. Sep 2025, 21:49 #3061

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8872

Braucu ar: m635csi

kā var prasīt dot garantiju kaut kam, kas jau ir smagi lietots? ok, ja tur nobraukums 100tk km, tad vēl jā, ok. izsolēs visām mašīnām, kam nobraukums virs 200tk km tā arī uzrakstīts, ka nekādas pretenzijas par auto stāvokli netiks pieņemtas, pats redzi un izlem, ko pērc un uzņemies riskus. gribi garantiju, lūdzu, pērc jaunu salonā un būs tev garantija. nav nauda? nu tad pērc jaunu daciju nevis lietotu efku.

kad tirgoju kādu lietotu auto, tad vienīgā garantija, ko varu dot, ka ir nomainīta eļļa, filtri, zobsiksna/sūknis (vag), DPF nav izgriezts, uzliktas jaunas riepas, jaunas bremzes, hadene nav izjukusi un nedeg check engine, viss, ar to arī garantija beidzas.

[ Šo ziņu laboja crime, 05 Sep 2025, 22:01:48 ]

Offline
piradzinjsh
05. Sep 2025, 22:46 #3062

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: vienu radzi


05 Sep 2025, 21:49:43 @crime rakstīja:
kā var prasīt dot garantiju kaut kam, kas jau ir smagi lietots? ok, ja tur nobraukums 100tk km, tad vēl jā, ok. izsolēs visām mašīnām, kam nobraukums virs 200tk km tā arī uzrakstīts, ka nekādas pretenzijas par auto stāvokli netiks pieņemtas, pats redzi un izlem, ko pērc un uzņemies riskus. gribi garantiju, lūdzu, pērc jaunu salonā un būs tev garantija. nav nauda? nu tad pērc jaunu daciju nevis lietotu efku.

kad tirgoju kādu lietotu auto, tad vienīgā garantija, ko varu dot, ka ir nomainīta eļļa, filtri, zobsiksna/sūknis (vag), DPF nav izgriezts, uzliktas jaunas riepas, jaunas bremzes, hadene nav izjukusi un nedeg check engine, viss, ar to arī garantija beidzas.

nu ir autoplači, kas garantē, ka pēc nedēļas nenoklāsies sūknis vai bremzes. iedot kaut kādu 10k km garantiju kaut kadiem mezgliem, jo tie ir nočekoti.
grib jau tomēr, ka pircējs atgriežas vai vismaz pozitivi iesaka citiem.
Offline
Mizx
05. Sep 2025, 23:16 #3063

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7303

Braucu ar:


05 Sep 2025, 21:36:58 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 19:37:04 @e34 rakstīja:
Beļģijā lietotiem auto pārdevējs (arī privātpersona) ir spiests dot 6 mēnešu garantiju, pirms pārdošanas vēl ir jāiziet inspekcija un jāsaņem kāda tur atļauja.


Pilniiga dirshana. Nekur privaatpersona lietotai precei ir artbildiiga ar garantiju.
Tev ir regulas kaa uznjeemeejam, un kameer taas buus pakaartotas metieniem, nekas tev nepaliidzees kaa pirceejam. It seviskji privaatpersonai.
Tas viss ir tik vienkaarshi.

Kļūdies. Ir valstis, kur arī privātpersonām jādod garantija pārdodot lietoto auto. Pamata doma nav tāda, ka pārdod 15-gadīgu auto un sola, ka gadu brauks bez problēmām, bet pārdošanas brīdī pārdevējam ir pircēju jāinformē par visām problēmām un iespējamām problēmām, ja pircējs piekrīt ņemt auto ar tādām, tad viss OK un pats var turpināt tās risināt. Bet ja attiecīgo mēnešu laikā izrādās, ka notirgots slīkonis un elektronikas bloki mirst viens pēc otra, par slikoņa pārdošanu nav bijusi runa, tad pārdevējs savu šrotu savāc atpakaļ un pircējam atdod visu naudu.
Offline
Samsasi
05. Sep 2025, 23:25 #3064

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5346

Braucu ar:


05 Sep 2025, 21:49:43 @crime rakstīja:
kā var prasīt dot garantiju kaut kam, kas jau ir smagi lietots? ok, ja tur nobraukums 100tk km, tad vēl jā, ok. izsolēs visām mašīnām, kam nobraukums virs 200tk km tā arī uzrakstīts, ka nekādas pretenzijas par auto stāvokli netiks pieņemtas, pats redzi un izlem, ko pērc un uzņemies riskus. gribi garantiju, lūdzu, pērc jaunu salonā un būs tev garantija. nav nauda? nu tad pērc jaunu daciju nevis lietotu efku.

kad tirgoju kādu lietotu auto, tad vienīgā garantija, ko varu dot, ka ir nomainīta eļļa, filtri, zobsiksna/sūknis (vag), DPF nav izgriezts, uzliktas jaunas riepas, jaunas bremzes, hadene nav izjukusi un nedeg check engine, viss, ar to arī garantija beidzas.
nu wanabiji cer ieķert 300k km auto ar garantiju līdz 500k km
Offline
Atonioo
05. Sep 2025, 23:53 #3065

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1597

Braucu ar:


05 Sep 2025, 23:16:04 @Mizx rakstīja:

05 Sep 2025, 21:36:58 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 19:37:04 @e34 rakstīja:
Beļģijā lietotiem auto pārdevējs (arī privātpersona) ir spiests dot 6 mēnešu garantiju, pirms pārdošanas vēl ir jāiziet inspekcija un jāsaņem kāda tur atļauja.


Pilniiga dirshana. Nekur privaatpersona lietotai precei ir artbildiiga ar garantiju.
Tev ir regulas kaa uznjeemeejam, un kameer taas buus pakaartotas metieniem, nekas tev nepaliidzees kaa pirceejam. It seviskji privaatpersonai.
Tas viss ir tik vienkaarshi.

Kļūdies. Ir valstis, kur arī privātpersonām jādod garantija pārdodot lietoto auto. Pamata doma nav tāda, ka pārdod 15-gadīgu auto un sola, ka gadu brauks bez problēmām, bet pārdošanas brīdī pārdevējam ir pircēju jāinformē par visām problēmām un iespējamām problēmām, ja pircējs piekrīt ņemt auto ar tādām, tad viss OK un pats var turpināt tās risināt. Bet ja attiecīgo mēnešu laikā izrādās, ka notirgots slīkonis un elektronikas bloki mirst viens pēc otra, par slikoņa pārdošanu nav bijusi runa, tad pārdevējs savu šrotu savāc atpakaļ un pircējam atdod visu naudu.


Good luck.
Es netaisos pieraadiit preteeejo.
Es tev varu paardot cirvi ar savu iespeeju kaa es vinja staavokli esmu noveerteejis. Tu atbraucu un nopirki. Viss. Ko tu ar vinju esi dariijis tajaa pashaa vakaraa, man tas nav saistoshs.
Iesi uz tiesu, luudzu. Papists laiks un Nauda un uz to paashu cirvi skatiisies.

Ko cilveeki nesaprot ir ko vinji parasksta. Un sheit ir tas ko es teicu, kameer likumdoshana nemainiisies, tikmeer arii buus diskusijas.

Veelreiz, kaut cik attiistiistaas valstiis tu kaa privaatpersona nedod nekaadas garantijas vai laiku paardomaat. Uznjeemeejam savaadaak gan tur buus.
Offline
Belluuns
06. Sep 2025, 07:17 #3066

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9716

Braucu ar: quattro

Jūs gribat lai privātais ar rùpnīcu tiek nolikts vienā plauktā, arī tad, ja mašinas nezin cik jau lietota? Garantiju dod vienu reizi, ražotājs, līdz noteiktam nobraukumam, jo rūpnīca garantē ka tie mezgli tik daudz izturēs. Un jūs gribat lai paratsts privātais vēl kautko pa virsu nogarantē? Tipa rupnica ne suda nezin, es zinu ka ies vēl 200k un tā autoplača garantija uz 1 nedēļu un pilnīgs sūds un gamblings no viņu puses
Offline
e34
06. Sep 2025, 19:38 #3067

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4115

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


05 Sep 2025, 21:36:58 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 19:37:04 @e34 rakstīja:
Beļģijā lietotiem auto pārdevējs (arī privātpersona) ir spiests dot 6 mēnešu garantiju, pirms pārdošanas vēl ir jāiziet inspekcija un jāsaņem kāda tur atļauja.


Pilniiga dirshana. Nekur privaatpersona lietotai precei ir artbildiiga ar garantiju.
Tev ir regulas kaa uznjeemeejam, un kameer taas buus pakaartotas metieniem, nekas tev nepaliidzees kaa pirceejam. It seviskji privaatpersonai.
Tas viss ir tik vienkaarshi.



Tu dirs. Es zinu un ir fakti Raksti PM
Offline
e34
06. Sep 2025, 19:40 #3068

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4115

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


05 Sep 2025, 23:53:18 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 23:16:04 @Mizx rakstīja:

05 Sep 2025, 21:36:58 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 19:37:04 @e34 rakstīja:
Beļģijā lietotiem auto pārdevējs (arī privātpersona) ir spiests dot 6 mēnešu garantiju, pirms pārdošanas vēl ir jāiziet inspekcija un jāsaņem kāda tur atļauja.


Pilniiga dirshana. Nekur privaatpersona lietotai precei ir artbildiiga ar garantiju.
Tev ir regulas kaa uznjeemeejam, un kameer taas buus pakaartotas metieniem, nekas tev nepaliidzees kaa pirceejam. It seviskji privaatpersonai.
Tas viss ir tik vienkaarshi.

Kļūdies. Ir valstis, kur arī privātpersonām jādod garantija pārdodot lietoto auto. Pamata doma nav tāda, ka pārdod 15-gadīgu auto un sola, ka gadu brauks bez problēmām, bet pārdošanas brīdī pārdevējam ir pircēju jāinformē par visām problēmām un iespējamām problēmām, ja pircējs piekrīt ņemt auto ar tādām, tad viss OK un pats var turpināt tās risināt. Bet ja attiecīgo mēnešu laikā izrādās, ka notirgots slīkonis un elektronikas bloki mirst viens pēc otra, par slikoņa pārdošanu nav bijusi runa, tad pārdevējs savu šrotu savāc atpakaļ un pircējam atdod visu naudu.


Good luck.
Es netaisos pieraadiit preteeejo.
Es tev varu paardot cirvi ar savu iespeeju kaa es vinja staavokli esmu noveerteejis. Tu atbraucu un nopirki. Viss. Ko tu ar vinju esi dariijis tajaa pashaa vakaraa, man tas nav saistoshs.
Iesi uz tiesu, luudzu. Papists laiks un Nauda un uz to paashu cirvi skatiisies.

Ko cilveeki nesaprot ir ko vinji parasksta. Un sheit ir tas ko es teicu, kameer likumdoshana nemainiisies, tikmeer arii buus diskusijas.

Veelreiz, kaut cik attiistiistaas valstiis tu kaa privaatpersona nedod nekaadas garantijas vai laiku paardomaat. Uznjeemeejam savaadaak gan tur buus.


Nokārto atļauju dzīvo Beļģijā un pamēģini notirgot miseni neko nepārbaudot un neapliecinot.
Offline
atrabotka
06. Sep 2025, 19:59 #3069

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 183

Braucu ar:


06 Sep 2025, 19:40:51 @e34 rakstīja:
Nokārto atļauju dzīvo Beļģijā un pamēģini notirgot miseni neko nepārbaudot un neapliecinot.


Apliecināt (ar dokumentiem) var tikai veiktos remontus un pa lielam tas arī viss. Auto ir tāds kāds ir dotajā brīdī. Rīt var izbeigties ģenerators, uzmesties check-engine, vai sākt tecēt dzesēšanas šķidrums. Vai tur uzreiz pārdevējs vainīgs?

P.S.
Protams, apzināti slēpt vai neuzrādīt eksistējošus defektus nedrīkst - tas skaidrs.

[ Šo ziņu laboja atrabotka, 06 Sep 2025, 20:03:33 ]

Offline
piradzinjsh
06. Sep 2025, 21:10 #3070

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: vienu radzi

Tur jau tā lieta, pārdošanas brīdī ir konkrēta auto apsekojumus ar fiksētu nolietojumu. Tas jauns, tas beigts, tas vēl ies utt.. Tad visām pusēm viss ir skaidrs un saprotams. Nevis kondiša salabotas, bet nekas nav salabotas.
Offline
subaru
06. Sep 2025, 21:47 #3071

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10452

Braucu ar: rokām uz stūres

NU bet mašīnas taču mēdz saplīst pēkšņi. arī, kad tās netiek tirgotas.
Šodien viss kārtībā, rīt pārsprāgst dzesēšanas šķidruma šļauka.
Vai noklājas kaut kāds sensors un auto vairs nelec vai iemet čeku ...

kā nakuj nogarantēsi ko tādu?
Offline
Locis
06. Sep 2025, 21:51 #3072

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11610

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Viss vienkārši. Ir auto ar garantiju,ir bez ,bet viens un tas pats modelis ar garantiju maksās dārgāk.
Offline
AK777
06. Sep 2025, 22:11 #3073

Kopš: 30. Dec 2016

Ziņojumi: 528

Braucu ar:

Var taču būt tā- placis laika gaitā sarēķina, ka piemēram, katram desmitajam auto, nosacītās ''garantijas'' laikā izlec defekts, kura novēršana maksā 1000 eur. Tāpēc visiem auto cenai pieskaita 100 eur. To cenas sadārdzinājumu var uzskatīt par sava veida apdrošināšanas polisi.
Offline
Atonioo
06. Sep 2025, 23:18 #3074

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1597

Braucu ar:


06 Sep 2025, 19:40:51 @e34 rakstīja:

05 Sep 2025, 23:53:18 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 23:16:04 @Mizx rakstīja:

05 Sep 2025, 21:36:58 @Atonioo rakstīja:

05 Sep 2025, 19:37:04 @e34 rakstīja:
Beļģijā lietotiem auto pārdevējs (arī privātpersona) ir spiests dot 6 mēnešu garantiju, pirms pārdošanas vēl ir jāiziet inspekcija un jāsaņem kāda tur atļauja.


Pilniiga dirshana. Nekur privaatpersona lietotai precei ir artbildiiga ar garantiju.
Tev ir regulas kaa uznjeemeejam, un kameer taas buus pakaartotas metieniem, nekas tev nepaliidzees kaa pirceejam. It seviskji privaatpersonai.
Tas viss ir tik vienkaarshi.

Kļūdies. Ir valstis, kur arī privātpersonām jādod garantija pārdodot lietoto auto. Pamata doma nav tāda, ka pārdod 15-gadīgu auto un sola, ka gadu brauks bez problēmām, bet pārdošanas brīdī pārdevējam ir pircēju jāinformē par visām problēmām un iespējamām problēmām, ja pircējs piekrīt ņemt auto ar tādām, tad viss OK un pats var turpināt tās risināt. Bet ja attiecīgo mēnešu laikā izrādās, ka notirgots slīkonis un elektronikas bloki mirst viens pēc otra, par slikoņa pārdošanu nav bijusi runa, tad pārdevējs savu šrotu savāc atpakaļ un pircējam atdod visu naudu.


Good luck.
Es netaisos pieraadiit preteeejo.
Es tev varu paardot cirvi ar savu iespeeju kaa es vinja staavokli esmu noveerteejis. Tu atbraucu un nopirki. Viss. Ko tu ar vinju esi dariijis tajaa pashaa vakaraa, man tas nav saistoshs.
Iesi uz tiesu, luudzu. Papists laiks un Nauda un uz to paashu cirvi skatiisies.

Ko cilveeki nesaprot ir ko vinji parasksta. Un sheit ir tas ko es teicu, kameer likumdoshana nemainiisies, tikmeer arii buus diskusijas.

Veelreiz, kaut cik attiistiistaas valstiis tu kaa privaatpersona nedod nekaadas garantijas vai laiku paardomaat. Uznjeemeejam savaadaak gan tur buus.


Nokārto atļauju dzīvo Beļģijā un pamēģini notirgot miseni neko nepārbaudot un neapliecinot.


Kaarto kur tu gribi savu atljauju. Tu kaa privaatpersona atbrauksi pirkt manu miskasti, tu parakstiisi papiiru kur tu esi pats iepazinies ar pirkumu. Man neiteresee vai tur riit kreeslam diegs sapliisiis. Tu noskaiti man skaidraa, vai paarskaiti un visa paarakstiishana car notikt pat 1:00 naktii un lietus laikaa, brauc ar savu jauno miseni kur gribi. Tu man nekad neko neizdariisi. Ja tevi tur appisa tas nenoziimee, ka tas ir kaa notiek.

No placa peerkot gan ir citaadi, bet arii tur var palikt ar skaistu metienu, bet kaa teicu, lasiet ko parakstat.

Un tu man preteejo nepieraadiisi, un atljaujas dziivoshanai valstii nebuus arguments cik daudz tas noziimee. Ja pat tev tas liekas baigais notikumus, tad nav briinums ka viadriizaak esi appists.
Offline
Locis
06. Sep 2025, 23:19 #3075

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11610

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Negribu samelot ,bet tajā pašā DE ir auto - only export . Cik sapratu ,ka tie ir tādi auto ,kuriem nevar iedot garantiju vietējam tirgum,pēc viņu likumdošanas.

Nu es domāju ,kā arī šeit nevar būt visiem lietotiem auto vienādi nosacījumi. Auto pa 5k,pa 20k ,vai 50k-vienadi nosacījumi? Nu nē,pilnīgi garām.

Pārdevējs vēlas piesaistīt pircēju ,tirgo labu auto par ko viņš daudz maz zin ,ka nav baigi nodzits un reāla garantija pārdevējam strādā kā reklāma un attiecīgi pircējam tas ir iekārojams ,drošs dīls ar garantiju.

Cilvēkiem jābūt arī daudz maz reāliem ,jo pērkot auto pa 5k ,kurš jauns maksāja 50k,tur arī labi ja tie 10 % no mašīnas dzīvi ir palikuši un jāskatās pēc fakta ,realitātes ,nevis ko pārdevejs saka.

Es kaut kā negribu ticēt ,ka citur pasaulē vari nopirkt 20 gadus vecu bembi pa 5k ,ar 500k noskrējienu ar kaut kādu īpaši garantiju,bet pie mums tā ir jābūt.

[ Šo ziņu laboja Locis, 06 Sep 2025, 23:20:49 ]

Offline
Mizx
07. Sep 2025, 00:04 #3076

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7303

Braucu ar:

Tiem, kas no Googla izbanoti, pamēģiniet ar VPN pameklēt kā tieši civilizētā pasaulē daudzās valstīs darbojas privātpersonu garantija un, nē, ne ar kādu līgumu nevar to apiet. Likumi vienmēr ir augstāka spēka par līgumiem. Ja auto ir nobraukts līdz pēdējam un tam sāk plīst viss pēc kārtas, tad tur neviens to nemēģinās pats pārdot, bet vedīs uz tolmetu vai notirgos turienes rumbulniekiem, kas to pēc tam sūtīs uz tādām trešās pasaules valstīm tikai eksportā kā mūsējā. ("Export only" Ja auto ir normāls, tad 1-2 servisa apmeklējumi gadā ir OK un pat ja nākamajam īpašniekam gadīsies kāds no tiem un viņš uzskatīs, ka tā tomēr bija pārdevēja atbildība, tad tas ir 1 nieka servisa apmeklējums, kas jānomaksā. Ja auto netiek no servisa ārā, jo ir pilnīgi kapi, tad pārdevējam ir jāsaņem mācība savus šrotus nošrotot, nevis vest uz tirgu.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 07 Sep 2025, 00:05:38 ]

Offline
Mizx
07. Sep 2025, 00:08 #3077

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7303

Braucu ar:

Kopumā tā būtu pilnīgi normāla pieeja pārdot auto tādu, lai nākamais īpašnieks ar to vismaz gadu var nobraukt bez īpašām galvassāpēm. Ja gadu neizvilks, tad tas šrots jāved uz tometu un tikai. Pats vienmēr esmu pie šī pieturējies pārdošanas brīdī un tas vienmēr ir nostrādājis.
Offline
Atonioo
07. Sep 2025, 00:31 #3078

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1597

Braucu ar:


07 Sep 2025, 00:04:34 @Mizx rakstīja:
Tiem, kas no Googla izbanoti, pamēģiniet ar VPN pameklēt kā tieši civilizētā pasaulē daudzās valstīs darbojas privātpersonu garantija un, nē, ne ar kādu līgumu nevar to apiet. Likumi vienmēr ir augstāka spēka par līgumiem. Ja auto ir nobraukts līdz pēdējam un tam sāk plīst viss pēc kārtas, tad tur neviens to nemēģinās pats pārdot, bet vedīs uz tolmetu vai notirgos turienes rumbulniekiem, kas to pēc tam sūtīs uz tādām trešās pasaules valstīm tikai eksportā kā mūsējā. ("Export only" Ja auto ir normāls, tad 1-2 servisa apmeklējumi gadā ir OK un pat ja nākamajam īpašniekam gadīsies kāds no tiem un viņš uzskatīs, ka tā tomēr bija pārdevēja atbildība, tad tas ir 1 nieka servisa apmeklējums, kas jānomaksā. Ja auto netiek no servisa ārā, jo ir pilnīgi kapi, tad pārdevējam ir jāsaņem mācība savus šrotus nošrotot, nevis vest uz tirgu.


Un tieshi taa arii vinja darbojas jebkuraa civilizeetaa valstii, es kaa privaatpersona paardodu savu miskasti, tu atbrauc un vinju paskaties, ja, tevi kaut kas neapmierina, tas Tiek izrunaats uz vietas un Cena var mainiities.
Mees parakstam papiiru un brauc kur gribi, dari ko gribi.
Ja, tu pie manis piebrauksi pirkt miskasti un saaksi man prasiit garantijas, es tevi maigi paluugshu pamest manu privaatiipashumu.

Un veelreiz mees sheit runaajam kaa privaatpersona pret privaatpersonu paardot lietotu miskasti reizi 5 gados. Nejaukt ar plachiem, vai gudriniekiem kas to meegina izmantot metieniem.
Offline
Sancho1
07. Sep 2025, 00:31 #3079

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


07 Sep 2025, 00:04:34 @Mizx rakstīja:
Tiem, kas no Googla izbanoti, pamēģiniet ar VPN pameklēt kā tieši civilizētā pasaulē daudzās valstīs darbojas privātpersonu garantija un, nē, ne ar kādu līgumu nevar to apiet. Likumi vienmēr ir augstāka spēka par līgumiem. Ja auto ir nobraukts līdz pēdējam un tam sāk plīst viss pēc kārtas, tad tur neviens to nemēģinās pats pārdot, bet vedīs uz tolmetu vai notirgos turienes rumbulniekiem, kas to pēc tam sūtīs uz tādām trešās pasaules valstīm tikai eksportā kā mūsējā. ("Export only" Ja auto ir normāls, tad 1-2 servisa apmeklējumi gadā ir OK un pat ja nākamajam īpašniekam gadīsies kāds no tiem un viņš uzskatīs, ka tā tomēr bija pārdevēja atbildība, tad tas ir 1 nieka servisa apmeklējums, kas jānomaksā. Ja auto netiek no servisa ārā, jo ir pilnīgi kapi, tad pārdevējam ir jāsaņem mācība savus šrotus nošrotot, nevis vest uz tirgu.


Privaatpersonu garantija darbojas kaut kaa vienaa Norveegjijaa. Pameegjini kaut kur citur savu ideju iedarbinaat! No kurienes Tev taadi likumi?

[ Šo ziņu laboja Sancho1, 07 Sep 2025, 00:33:43 ]

Offline
dsks
07. Sep 2025, 10:58 #3080

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1557

Braucu ar:


07 Sep 2025, 00:08:36 @Mizx rakstīja:
Kopumā tā būtu pilnīgi normāla pieeja pārdot auto tādu, lai nākamais īpašnieks ar to vismaz gadu var nobraukt bez īpašām galvassāpēm. Ja gadu neizvilks, tad tas šrots jāved uz tometu un tikai. Pats vienmēr esmu pie šī pieturējies pārdošanas brīdī un tas vienmēr ir nostrādājis.


Gads ir kaut kāds `metrs` automašīnas ekspluatācijai ?

Viens pērk auto, lai svētdien būtu līdz baznīcai ar ko famīliju aizvest un atpakaļ ceļā caur bodi izskriet, otram tas būs nepieciešams, lai katru dienu līdz darbam prom/atpakaļ tikt un nedēļa uzvāks ko otrs pa gadu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4