Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
Feldza
27. Sep 2010, 13:24 #2881

Kopš: 19. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 234

Braucu ar: 330 i, X5 4.6 iS

Cik mana sapratne no brauceeju tehnikas, tad man shkjiet, ka vakardienas lielaakie malachi ar piezemeetaam mashiinaam un skaistu sniegumu ir Freimanis un Madars.. Taa man shkjiet..
Bet vispaar gonkaa vieniigais skaistums bija brauceeju sniegums..vadiitaaji un pasaakums man shkjita vnk nekaads..
Offline
sh0rty
27. Sep 2010, 13:25 #2882

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: diesel power


27 Sep 2010, 13:23:12 Archuks rakstīja:

27 Sep 2010, 13:18:49 archiijs rakstīja:
pilnigi piekriitu bet ta ir latvija tur neko nemainiis nolikumus vispar var izmest miskaste..kas ta pa ielas masinu kam dugas un zirgi pie 400hp tad jo kada jega tad taisit un organizet street posmus ja tur piedalas pro masinas kur street masinas pat klat nestav tur pat naw ar ko konkuret ... uz beigam jau sii sezona izskatijas ka otra proo klase..un arii par lambertu kada sakara atlaavt vinjam parnaakt??? tad jau visi pro vareja parnaakt un visus streetiniekus izp...... nesaprotu so loogiku ..... bet nu paldies par so sezonu ceresim ka nakamgad buus jums pa ko padomat...

Izlasi nolikumu(s) un beidz raudāt 1x sezonā (gadā) braucējs drīkst pāriet no street uz pro, vai no pro uz street, zaudējot iepriekšējā klasē uzkrātos punktus! Līdz ar to Lambertam PRO ieskaitē punkti ir 0.


prieks PRO Lambertam rokas pa isu....jo ipashi atras trases! un domaju, ka sponsori ari gribeja redzer savu brauceju uz pjedestala, tapec ari tads lemums, manuprat.
Offline
Puce
27. Sep 2010, 13:25 #2883

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6430

Braucu ar: BMW 315 e21

Pāriešanu pēc noteikumiem no vienas uz otru klasi var veikt 1x sezonā. Turklāt tiek anulēti rezultāti iepriekšējā klasē.

Uz pjedestāla sponsori street klasē diezvai alka Lambertu redzēt. Drīzāk jau vēlējāmies, lai mūsu sponsorējamais piedalītos pēc iespējas vairāk pasākumos.

[ Šo ziņu laboja Puce, 27 Sep 2010, 13:28:22 ]



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
archiijs
27. Sep 2010, 13:30 #2884

Kopš: 28. Apr 2009

Ziņojumi: 252

Braucu ar: melno


27 Sep 2010, 13:23:12 Archuks rakstīja:

27 Sep 2010, 13:18:49 archiijs rakstīja:
pilnigi piekriitu bet ta ir latvija tur neko nemainiis nolikumus vispar var izmest miskaste..kas ta pa ielas masinu kam dugas un zirgi pie 400hp tad jo kada jega tad taisit un organizet street posmus ja tur piedalas pro masinas kur street masinas pat klat nestav tur pat naw ar ko konkuret ... uz beigam jau sii sezona izskatijas ka otra proo klase..un arii par lambertu kada sakara atlaavt vinjam parnaakt??? tad jau visi pro vareja parnaakt un visus streetiniekus izp...... nesaprotu so loogiku ..... bet nu paldies par so sezonu ceresim ka nakamgad buus jums pa ko padomat...

Izlasi nolikumu(s) un beidz raudāt 1x sezonā (gadā) braucējs drīkst pāriet no street uz pro, vai no pro uz street, zaudējot iepriekšējā klasē uzkrātos punktus! Līdz ar to Lambertam PRO ieskaitē punkti ir 0.


kurs tew te raud es vnk izsaku savu viedokli ko vajadzetu mainit lai ir lidzvertigi pretinieki kad pats brauksi tad sapratisi
Offline
gg
27. Sep 2010, 13:32 #2885

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

Lēnām ateju no nedēļas transa - tehnikas gatavošana treniņi darbs pa vidu vēl

Paldies visiem sveicējējiem īpaši šīs sezonas atbalstītājiem:
GROSAUTO ( latisi-idut.lv ) kas nodrošināja visu sezonu ar riepām!
FixBox (ēdiet kebabus lai turpmāk atbalsta driftu )
JapFactory ( sagatavos jebkuru auto driftam, autosportam, ielai )

Pasākums labs patika ka Orgi īpaši iespringa lai viss ritētu raiti.. tomēr Divi vienā!!!

par sniegumu - tehnika tomēr bišku sagura un šo trasi varēju maukt tikai ar pedāli grīdā, kad ir vajadzīga kāda korekcija tad ir slikti bija jārēķina cik startā dot foras sēžot aizmugurē...

nissaniem bija labi ātrumi aiz tiem manuprāt arī bija labākie braucieni...

p.s. man ir TA braucu ikdienā ar šo auto!!!
Offline
Rihy
27. Sep 2010, 13:36 #2886

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Edij svecieni
Offline
Juanito
27. Sep 2010, 13:47 #2887

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Edij apsveicu!
Ja neskaita dazhas retas lazhinjas prieks skatiities - i tehnika, i meistariiba i shovs...
Ceru nakoshgad Tevi redzeet PRO!

No vienas puses nedaudz netaisnigi pret Street brauceejiem, ka PRO caari piedalaas, no otras puses A grupas finaals bija skaistaaks nekaa PRO finaals!
Offline
klons
27. Sep 2010, 13:52 #2888

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E30


27 Sep 2010, 13:23:12 Archuks rakstīja:

27 Sep 2010, 13:18:49 archiijs rakstīja:
pilnigi piekriitu bet ta ir latvija tur neko nemainiis nolikumus vispar var izmest miskaste..kas ta pa ielas masinu kam dugas un zirgi pie 400hp tad jo kada jega tad taisit un organizet street posmus ja tur piedalas pro masinas kur street masinas pat klat nestav tur pat naw ar ko konkuret ... uz beigam jau sii sezona izskatijas ka otra proo klase..un arii par lambertu kada sakara atlaavt vinjam parnaakt??? tad jau visi pro vareja parnaakt un visus streetiniekus izp...... nesaprotu so loogiku ..... bet nu paldies par so sezonu ceresim ka nakamgad buus jums pa ko padomat...

Izlasi nolikumu(s) un beidz raudāt 1x sezonā (gadā) braucējs drīkst pāriet no street uz pro, vai no pro uz street, zaudējot iepriekšējā klasē uzkrātos punktus! Līdz ar to Lambertam PRO ieskaitē punkti ir 0.

Pateicoties tādiem klauniem,kas sastāda nolikumus,
Drifts Latvijā ilgi nepastāvēs.Kāpēc ārzemēs tā nav?Kāpec jāapvieno street klase ar pro,tad vēl izdomājuši,lai nebūtu garlaicīgi ņemt mašīnas no pro klases un piedalīties street klasē.Lamberts arī savā klasē pabraukt nevar atlīda,sačakarēt tikai citiem rezultātus.Ja esi tāds kruts braucējs,ņem ielas mašīnu un parādi uz ko esi spējīgs.
Offline
Aigarz
27. Sep 2010, 13:57 #2889

Kopš: 05. Dec 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1335

Braucu ar: Ko vajag un gribu


27 Sep 2010, 13:52:01 klons rakstīja:

27 Sep 2010, 13:23:12 Archuks rakstīja:

27 Sep 2010, 13:18:49 archiijs rakstīja:
pilnigi piekriitu bet ta ir latvija tur neko nemainiis nolikumus vispar var izmest miskaste..kas ta pa ielas masinu kam dugas un zirgi pie 400hp tad jo kada jega tad taisit un organizet street posmus ja tur piedalas pro masinas kur street masinas pat klat nestav tur pat naw ar ko konkuret ... uz beigam jau sii sezona izskatijas ka otra proo klase..un arii par lambertu kada sakara atlaavt vinjam parnaakt??? tad jau visi pro vareja parnaakt un visus streetiniekus izp...... nesaprotu so loogiku ..... bet nu paldies par so sezonu ceresim ka nakamgad buus jums pa ko padomat...

Izlasi nolikumu(s) un beidz raudāt 1x sezonā (gadā) braucējs drīkst pāriet no street uz pro, vai no pro uz street, zaudējot iepriekšējā klasē uzkrātos punktus! Līdz ar to Lambertam PRO ieskaitē punkti ir 0.

Pateicoties tādiem klauniem,kas sastāda nolikumus,
Drifts Latvijā ilgi nepastāvēs.Kāpēc ārzemēs tā nav?Kāpec jāapvieno street klase ar pro,tad vēl izdomājuši,lai nebūtu garlaicīgi ņemt mašīnas no pro klases un piedalīties street klasē.Lamberts arī savā klasē pabraukt nevar atlīda,sačakarēt tikai citiem rezultātus.Ja esi tāds kruts braucējs,ņem ielas mašīnu un parādi uz ko esi spējīgs.

Domājams, ka Lamberts to darija, jo nebrauca pirmo posmu. Un sponsoru dēļ nolēma uz šo posmu pārkvalificēties par street klases braucēju, lai varētu vēlvienu posmu nobraukt ar aplīmēto auto!
Tā tomēr sponsoriem ir reklāma!!!
Offline
grimS
27. Sep 2010, 14:15 #2890

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


27 Sep 2010, 13:40:29 Lusijs rakstīja:

27 Sep 2010, 12:48:29 Puce rakstīja:
man ar šķiet, ka tā ar vajadzētu, lai nenobendētu ielas klasi.


+1

Piekrītu savā ziņā. Pirms gada teica, ka taisīs Street klasi, kur jebkurš varēs piedalīties ar savu ielas auto, cīnīties un augt īstam driftam PRO klasē. Uz gada beigām ar ielas auto jau vairs tur nevarēja cīnīties.

BET ko darīt tiem, kas domā laicīgi un ir jau savus ielas auto pārdevuši, lai būvētu nākamā gada Street klasei ko nopietnāku??? Ja pa ziemu izmainīs nolikumu - tad ne vienā, ne otrā klasē, ne pa ielu?? Naudu podā?
Offline
wu-ryder
27. Sep 2010, 14:16 #2891

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///

Domāju, ka cepienam nav baigi lielā pamata, ka Streetā brauc PRO mašīnās utt.

Streets no PRO jau atškirās ar trasēm, streetam ir lēnākas trases. līdz ar to pro mašīnām nekādas lielās priekšrocības jau vairs nav. Tākā pa lielam jau vis ir ok.

Par gonku: bija jautri, skatīties gan kā visi krāmē, gan klausīties ko runā komentieri .

Man kā neRīgas cilvēkam servisa parkā pieejamās pusdienas likās OK. Silts, puslīdz garšīgs - tātad labi.

Par braucējiem: Vis vairāk gribās uzteikt tos kas brauca ar BMW 2.5/2.8 Atvilkt cik iet, un gāzi neatmetot lidot cauri līkumiem

Apsveikumi arī visiem uzvarētājiem un kopvērtējuma līderim.
Offline
uzgriezniite
27. Sep 2010, 14:26 #2892

Kopš: 21. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 245

Braucu ar: E36 328

Labrīt jaunieši!

Super Giga mega sveicieni viesiem Street 5. un 6. posma uzvarētājiem.

Neizpaliek tik pat Milzīgi apsveikumi Dugotās klases LV pirmajām vietām, kā arī lepojos ar Latvijas Balijas čempionāta dalībniekiem, kuri šogad izglāba šo čempi ar kuplo skaitu un ar neatlaidīgo cīņu trasē!
Dugotie-> kopvērtējuma razultāti būs nedaudz vēlāk- man viss info jādabū un jāsaliek- tad arī pēc tam izlabos šī brīža kļūdas un publicēs pareizos cipariņus.

Nu ko, Sportisti- kausi un čempji šogad galā!
Man bija neizsakāms prieks piedalīties kopā ar Jums un ķert kaifu!

Vēl jau sniegs nav uzsnidzis un pāris treniņi + pasākumi vēl šogad būs-> tākā tiekamies vēl trasē un Ballllītēs
Offline
archiijs
27. Sep 2010, 14:26 #2893

Kopš: 28. Apr 2009

Ziņojumi: 252

Braucu ar: melno


27 Sep 2010, 14:16:44 wu-ryder rakstīja:
Domāju, ka cepienam nav baigi lielā pamata, ka Streetā brauc PRO mašīnās utt.

Streets no PRO jau atškirās ar trasēm, streetam ir lēnākas trases. līdz ar to pro mašīnām nekādas lielās priekšrocības jau vairs nav. Tākā pa lielam jau vis ir ok.

Par gonku: bija jautri, skatīties gan kā visi krāmē, gan klausīties ko runā komentieri .

Man kā neRīgas cilvēkam servisa parkā pieejamās pusdienas likās OK. Silts, puslīdz garšīgs - tātad labi.

Par braucējiem: Vis vairāk gribās uzteikt tos kas brauca ar BMW 2.5/2.8 Atvilkt cik iet, un gāzi neatmetot lidot cauri līkumiem

Apsveikumi arī visiem uzvarētājiem un kopvērtējuma līderim.


kas tew tur liidzvertiigs padoma logiski pro masinas ir prieks pro ka var cinities stret auto pret pro ja pro masinai ir lielaks atrums lenkis ir kudi lielaks un punktus ar to ari vairak dabu nesaskatu neko liidzigu
Offline
RM1
27. Sep 2010, 14:29 #2894

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


27 Sep 2010, 14:16:44 wu-ryder rakstīja:
Par braucējiem: Vis vairāk gribās uzteikt tos kas brauca ar BMW 2.5/2.8 Atvilkt cik iet, un gāzi neatmetot lidot cauri līkumiem


5.posmā 3robam grīda visā trasē
6.posmā 4robam grīda visā trasē un pēc pāmetiena pirms tramplīna sitiens pa sajūga, lai atkal paceltu apgriezienus

[ Šo ziņu laboja RM1, 27 Sep 2010, 14:30:46 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
klons
27. Sep 2010, 14:30 #2895

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E30


27 Sep 2010, 14:16:44 wu-ryder rakstīja:
Domāju, ka cepienam nav baigi lielā pamata, ka Streetā brauc PRO mašīnās utt.

Streets no PRO jau atškirās ar trasēm, streetam ir lēnākas trases. līdz ar to pro mašīnām nekādas lielās priekšrocības jau vairs nav. Tākā pa lielam jau vis ir ok.

Par gonku: bija jautri, skatīties gan kā visi krāmē, gan klausīties ko runā komentieri .

Man kā neRīgas cilvēkam servisa parkā pieejamās pusdienas likās OK. Silts, puslīdz garšīgs - tātad labi.

Par braucējiem: Vis vairāk gribās uzteikt tos kas brauca ar BMW 2.5/2.8 Atvilkt cik iet, un gāzi neatmetot lidot cauri līkumiem

Apsveikumi arī visiem uzvarētājiem un kopvērtējuma līderim.


Domāju,ka ir gan pamats cepienam!
Braucot tandemā,street auto ar 2,5 nemaz netiek līdzi Pro auto.
Offline
runcens
27. Sep 2010, 14:45 #2896

Kopš: 04. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3849

Braucu ar: pirkstu pa karti

Tas jautājums pro nepro neko nelīdzēs jo vienmēr būs kāds streets bez trubām ar V8 vai M serijas dzineju kur jaudas starpiba ir leila ... vai ari labi uzpimpots Niizans... tas gluzi nau risinajums ... ir jabut izaugsmei un tada ir jutama diezgan specigi ... pec idejas Edijam tagad nedrikstetu nakamgad laut startet street klase

[ Šo ziņu laboja runcens, 27 Sep 2010, 14:46:25 ]



-----------------
autoremap.lv
chiptuning, egr off, dpf off, flaps off.
Kvalitāte par draudzīgām cenām!
Offline
RM1
27. Sep 2010, 14:47 #2897

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Edijam tak ielas auto

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
klons
27. Sep 2010, 15:05 #2898

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: E30

Es uzskatu,ka sezonas sākumā katram dalībniekam jāizvēlas,kurā klasē braukt,nevis jālēkā no vienas klases uz otru.(atkarībā no punktu skaita).Tāpat ar auto,nevis ņems viens no otra un taisīs bardaku.Drošības pēc kāds padomāja par traumām,kādas būs,ja saskriesies dugota mašīna ar auto bez dugām.
Vai kā tas parasti pie mums notiek,domā pēc tam.
Offline
wu-ryder
27. Sep 2010, 15:07 #2899

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///


27 Sep 2010, 14:30:16 klons rakstīja:

Domāju,ka ir gan pamats cepienam!
Braucot tandemā,street auto ar 2,5 nemaz netiek līdzi Pro auto.


Nu bet tad kādi ir iespējamie šīs situācijas risinājumi? Sākt dalīt auto pēc motora tilpumiem/jaudām? Būri/nebūri. TA uzlīmēm? TA uzlīmes drifta mašīnai nemaz tā 100% legāli nevar būt. Jā protams, ja nav hidro rocenes, sporta ķebļa, tad jā.
Runa ir par to, ka sākumā jau doma bija streetam - lēnākas trases. Piem. tas pats stadions, nu nav tur nekādas priekšrocības nevienam, ne tam 2.5 ne V8, ne tīrasīnu PRO klases auto. Visi bija puslīdz vienādi, jo trase neatļāva tur kādam baigās priekšrocības. Tas ka trases ir palikušas manāmi ātrākas un parasts 2.5 tur labi, ja ar inerci spēj izlidot cauri ir jau cits jautājums, kurš būtu jāatrisina.

Bet ideja kā tāda stret Vs PRO jau ir OK.

Pats arī tač braucu ar 2.5, uzzinot kādas būs trases uz šiem posmiem - nemaz negāju uz garažu kautko sākt likt kopā un darīt. Neiet man tā ļerkata tā, lai es tur varētu domāt par kaut kādu normālu braukšanu.

Offline
uzgriezniite
27. Sep 2010, 15:08 #2900

Kopš: 21. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 245

Braucu ar: E36 328

Tā pat kā pagājušo gadu, tā arī šogad sastādīsim nolikumu un Drifta sapulcēs ar visiem dalībniekiem (kuri ieradīsies, jo pagājušo gadu daudzi bija pa slinku, lai ierastos) izrunāsim katru punktu.
Tā pat kā pagājušo gadu paši braucēji balsos vai var pieļaut to, šito, un vai var darīt tā un šitā.
Nevienam neviens neko nespiež un neliek, un tā arī nebūs- būs tikai noteikumi.
Un Streetā jārēķinās, ka vienmēr kāds būs ar super jaudīgu mašīnu, un kādam jauda būs par maz... bet neaizmirstiet, ka nopirkt jaudu var, bet braukt prasmi nopirkt nevar.
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo