Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
mats
21. Jun 2015, 10:51 #2866

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

BMW e21 bija tizlā meh. šprice , bet audi tāda vel dzivoja ar dažiem uzlabojumiem pat uz AUDI C4
Offline
Driver
21. Jun 2015, 11:35 #2867

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

E32 salons ir perfekts! Un tas nav tads pats kaa e34, kaa tulitdazi bljaus, kam nav bijis neviens auto vai labakaja gadijuma 88gada pliks 520.

Un vienigais audi salons, kas kautcik bija cieshams gan kvalitates, gan izskata zinja bija facelift 200simta un v8, visi parejie pectam un lidztam bija kaka.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
xjs_4
21. Jun 2015, 12:38 #2868

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

1 MB
2 AUDI
3 BMW



-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
add
21. Jun 2015, 12:41 #2869

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Starp 2. un 3. pozīciju iztrūkst vw un opel

Offline
koni4jo
21. Jun 2015, 12:42 #2870

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


21 Jun 2015, 12:38:46 xjs_4 rakstīja:
1 MB
2 AUDI, visa VAG grupa, visādi pežo, reno un cits gavno, hyundaji, hondas un citi šķībacainie. edit vēl opeļi fordi un citas veneriskās slimības.
2.7 visi citi iespējamie transportlīdzekļi
2.9 kaut kādi velomēsli
3 BMW




labots

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 21 Jun 2015, 12:43:21 ]

Offline
Driver
21. Jun 2015, 12:45 #2871

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jun 2015, 12:42:26 koni4jo rakstīja:

21 Jun 2015, 12:38:46 xjs_4 rakstīja:
1 MB
2 AUDI, visa VAG grupa, visādi pežo, reno un cits gavno, hyundaji, hondas un citi šķībacainie. edit vēl opeļi fordi un citas veneriskās slimības.
2.7 visi citi iespējamie transportlīdzekļi
2.9 kaut kādi velomēsli
3 BMW




labots

Tas ir tas sudainibas reitings, tjipa servisa apmeklejumu biezums, ja?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janexz
21. Jun 2015, 13:18 #2872

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8060

Braucu ar: Euro 4


21 Jun 2015, 10:21:00 artis83 rakstīja:

b4_diezgan normāli lietojams auto..pillni lauki


Ar b3/b4 brauc tikai vectēvi , kas tiko nokāpuši no žiguļa.


21 Jun 2015, 10:21:00 artis83 rakstīja:

example_ e 30(raritāte), huljiganka..kulta auto, bet galīgi novecojis vs b4_diezgan normāli lietojams auto..pillni lauki



e30 (82-91 gads, neskaitot touringus)
b4 (91-95 gads)
ko Tu salīdzini?

[ Šo ziņu laboja janexz, 21 Jun 2015, 13:19:32 ]

Offline
kurlis
21. Jun 2015, 13:46 #2873

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4197

Braucu ar:


21 Jun 2015, 11:35:24 Driver rakstīja:
E32 salons ir perfekts! Un tas nav tads pats kaa e34, kaa tulitdazi bljaus, kam nav bijis neviens auto vai labakaja gadijuma 88gada pliks 520.

Un vienigais audi salons, kas kautcik bija cieshams gan kvalitates, gan izskata zinja bija facelift 200simta un v8, visi parejie pectam un lidztam bija kaka.


E32 salons man arī dikti patika. Bija prieks ar to auto braukt
Offline
howitzer
21. Jun 2015, 16:52 #2874

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


21 Jun 2015, 13:46:19 kurlis rakstīja:

21 Jun 2015, 11:35:24 Driver rakstīja:
E32 salons ir perfekts! Un tas nav tads pats kaa e34, kaa tulitdazi bljaus, kam nav bijis neviens auto vai labakaja gadijuma 88gada pliks 520.

Un vienigais audi salons, kas kautcik bija cieshams gan kvalitates, gan izskata zinja bija facelift 200simta un v8, visi parejie pectam un lidztam bija kaka.


E32 salons man arī dikti patika. Bija prieks ar to auto braukt

+1, ir ļoti foršs!
Un es nezinu, cik saspiestam jābūt, lai 80to un 90to gadu Audi salonus varētu nosaukt par foršiem...
Vecās, kantainās kupejas salons ar digitālo paneli un sporta taburetēm vēl spēj piesaistīt aci, bet nu audi 80 un audi 100...
Offline
martinssirants
21. Jun 2015, 17:01 #2875

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

teiksu ka ir. man ir bijis gan A4, gan E46. ar abiem esmu pabraucis samera ilgu laiku.

E46 ir viennozimigi paraaks komforta zinjaa, ja nemam vera salona kvalitati un izolaciju.

pluss A4 ir daudzsviru aluminija piekare. komforta zinjaa taa ir stipri priekshaa visam ko razojao sakot n 90to gadu vidus. vienigais Latvija laikam tas nav iisti pluss, jo musu sliktos celus ta piekare ne suuda netur. audi A4 motori ir stipri ekonomisskaaki.

E46 pluss ir automatiska karba, viennozimigi. veel pluss ir laikam paterins pa soseju. toties pilseta patere neadekvati daudz.

katram no tiem auto ir savi plusi un minusi. A4 nemaz tik lets uzturesna nav, ja ta godigi. vienigais nebirst viniem nekas cits iznemot piekari.
Offline
Harcix
21. Jun 2015, 17:03 #2876

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7813

Braucu ar: V10

v8 salons tomeer ir modernaaks manupraat par e32. e30 vs typ 82/85 tieši otrādi (un ar olu nebūt korekti salīdzināt). Un S meršiem vispār tas salons līdz w220 bija vienu paaudzi iepalicis. Man piem patīk w140 ļoti, bet salons (panelis tieši) galīgi kretinē

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
edzulis
21. Jun 2015, 17:13 #2877

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


21 Jun 2015, 17:01:16 martinssirants rakstīja:
teiksu ka ir. man ir bijis gan A4, gan E46. ar abiem esmu pabraucis samera ilgu laiku.

E46 ir viennozimigi paraaks komforta zinjaa, ja nemam vera salona kvalitati un izolaciju.

pluss A4 ir daudzsviru aluminija piekare. komforta zinjaa taa ir stipri priekshaa visam ko razojao sakot n 90to gadu vidus. vienigais Latvija laikam tas nav iisti pluss, jo musu sliktos celus ta piekare ne suuda netur. audi A4 motori ir stipri ekonomisskaaki.

E46 pluss ir automatiska karba, viennozimigi. veel pluss ir laikam paterins pa soseju. toties pilseta patere neadekvati daudz.

katram no tiem auto ir savi plusi un minusi. A4 nemaz tik lets uzturesna nav, ja ta godigi. vienigais nebirst viniem nekas cits iznemot piekari.


kādu sūdu jūs te esat sākuši rakstīt klasiku topikā
Offline
martinssirants
21. Jun 2015, 17:14 #2878

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

nu es ljoti atvainojos, tas laikam praida iespaidaa
Offline
Arturiks
21. Jun 2015, 17:17 #2879

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9276

Braucu ar: 26 & 26 & 11


21 Jun 2015, 17:13:36 edzulis rakstīja:

21 Jun 2015, 17:01:16 martinssirants rakstīja:
teiksu ka ir. man ir bijis gan A4, gan E46. ar abiem esmu pabraucis samera ilgu laiku.

E46 ir viennozimigi paraaks komforta zinjaa, ja nemam vera salona kvalitati un izolaciju.

pluss A4 ir daudzsviru aluminija piekare. komforta zinjaa taa ir stipri priekshaa visam ko razojao sakot n 90to gadu vidus. vienigais Latvija laikam tas nav iisti pluss, jo musu sliktos celus ta piekare ne suuda netur. audi A4 motori ir stipri ekonomisskaaki.

E46 pluss ir automatiska karba, viennozimigi. veel pluss ir laikam paterins pa soseju. toties pilseta patere neadekvati daudz.

katram no tiem auto ir savi plusi un minusi. A4 nemaz tik lets uzturesna nav, ja ta godigi. vienigais nebirst viniem nekas cits iznemot piekari.


kādu sūdu jūs te esat sākuši rakstīt klasiku topikā

Jā, nakuj neviens neaprunā 944tās porkas un pirmos goļārus?
Offline
SteelRat
21. Jun 2015, 17:19 #2880

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164153

Braucu ar: Challenger

Tie jau IR klasikas, nekada nakotne tur vairs nav

-----------------
Offline
Belluuns
21. Jun 2015, 17:37 #2881

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9713

Braucu ar: quattro

nākotnes klasika ir cilvēks, cilvēks parastais, kurš nav nedz pidars, nedz lezba, nedz multimākslinieks (razpizģajs), nedz hipsters (pohujists) ar darba tikumu, ģimeni griboš, vecāku cienoš. Sākat krāt tādus, tiem būs vērtība
Offline
karlsonss
21. Jun 2015, 17:46 #2882

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


21 Jun 2015, 17:37:34 Belluuns rakstīja:
nākotnes klasika ir cilvēks, cilvēks parastais, kurš nav nedz pidars, nedz lezba, nedz multimākslinieks (razpizģajs), nedz hipsters (pohujists) ar darba tikumu, ģimeni griboš, vecāku cienoš. Sākat krāt tādus, tiem būs vērtība



Bet tas tik aarpus riigas koteejas
Offline
Solo
21. Jun 2015, 17:49 #2883

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986


17 Jun 2015, 17:27:46 patric rakstīja:

17 Jun 2015, 16:03:09 PASSATizhi rakstīja:

17 Jun 2015, 11:56:02 Driver rakstīja:
Nu saksim, ka LV nekad ari nebija neviens m5 e28, ir dazi ar swapotiem s38 motoriem.
Un vertiba drizak ir nevis 525 vai 535, bet gan vai prieksha ir M burts vai nav. Jo 535i un m535 nav viens un tas pats.

Savu e28 nolemu pardot tikai tapec, ka tas bija bez M.

pielipināts M

[IMG]ex[/IMG]

528 konstruktors


Konstruktors vai né, bet pa 5.5k tika párdots ká nakotnes klasika uz Holandi tad kad vél sis topic nebija dzimis !
Lieki teikt cik daudzi ir prasíjusi ká kártot papírus utt

Joprojám tikai labákás atmiñas par to auto!

Patriic - varu saderét ka péc 3gadi teiksi ka tavs fiat bija lieláká (jau kártéjá e28-e34-italajano) klúda!

[ Šo ziņu laboja Solo, 21 Jun 2015, 17:56:00 ]

Offline
Belluuns
21. Jun 2015, 17:51 #2884

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9713

Braucu ar: quattro


21 Jun 2015, 17:46:29 karlsonss rakstīja:

21 Jun 2015, 17:37:34 Belluuns rakstīja:
nākotnes klasika ir cilvēks, cilvēks parastais, kurš nav nedz pidars, nedz lezba, nedz multimākslinieks (razpizģajs), nedz hipsters (pohujists) ar darba tikumu, ģimeni griboš, vecāku cienoš. Sākat krāt tādus, tiem būs vērtība



Bet tas tik aarpus riigas koteejas

es zinu, tāpēc lūdzu paliekat tur perdaki ovālie
Offline
artis83
21. Jun 2015, 20:45 #2885

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

nu es iemetīsū savu sūdu, kā es diletantiski dalu auto_kantainais audi 80(mega suuds)- konkurents e21, strīdēties kursj mazāk progresīvs te ir lieki.

burbulis(taalaak b4) 1986-1994, ieliek e30 1991-1996-8? (jā burbulis ir primitīvs, bet manā uztverē tas pats b4 ir tas pats burbulis) un burbulis ir manā skatījumā ērtāks par huljiganku, jo tur manuprāt nekā, bez sporta nav_..un cik jūs esat redzējuši lauku opjiem huljigankas? un cik normālā stāvoklī b4?

tālāk a4 viennozīmīgi manā skatījumā pāraāks par zjurku..un atkal, nejau stilīguma ziņā, bet praktiskuma...tie jau vairāk līdzīgi gadu ražoojumi...

taļākos gados jau var strīdēties, bmw liekas labāks par audi a4.
un par saloniem; nepiekritīšju nekad, ka zjurkas salons ir labāks, modernāks par a4.
līdzīga situācija ir ar vidējo klasi.

rezumē_sjie modeļi ir viens otram konkurenti, tas nekas, ka bembjus daudzus nonjēma agrāk no konveijera un audi turpin[āja ražot un pilveidot, tādējādi audis vienmēr taka sadzen bmw, un kka'du laiku ir pārāks, līdz nākamam modelim. bet vienā laika momentā tie bija konkurenti, un manā skatījumā neviens bmw nav viennozīmīgi pāāks par konkrēto audi.

p.s. par salonu. man vienmēr ovālais audi salons (100,a6, v8 (kas būtība ir viens pret vienu), un a4 liekas labāks par analogiem bmw, mb.
bet tas ir mans subjektīvs viedoklis

[ Šo ziņu laboja artis83, 21 Jun 2015, 20:47:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo