Online
Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto eksotika LV ielās
Autors | Ziņojums |
CP17  | 02. Mar 2025, 10:06 |
#2741
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Šitas laikam bija kkas kruts, dārgs un rets?
AUDI RS 6 GT AVANT
[ Šo ziņu laboja CP17, 02 Mar 2025, 10:16:49 ] | Offline | | |
smudo  | 02. Mar 2025, 15:37 |
#2742
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3872
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| GT4RS
| Offline | | |
Kaross  | 02. Mar 2025, 18:57 |
#2743
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4449
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Diezgan. Ap 250k maksā un 660 gabali.
Īpašniekam vēl daudz labi Audi kolekcijā.
02 Mar 2025, 10:06:29 @CP17 rakstīja:
Šitas laikam bija kkas kruts, dārgs un rets?
AUDI RS 6 GT AVANT
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
CP17  | 07. Mar 2025, 09:14 |
#2744
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| No IG
| Offline | | |
CP17  | 07. Mar 2025, 09:14 |
#2745
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| No IG
| Offline | | |
soulfreak | 07. Mar 2025, 10:38 |
#2746
|
|  Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6633
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Divi klasiski winterbīteri 
| Offline | | |
CP17  | 11. Mar 2025, 16:14 |
#2747
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| | Offline | | |
kurlis | 11. Mar 2025, 19:41 |
#2748
|
|  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4173
Braucu ar: mexipoku.com
|
07 Mar 2025, 10:08:40 @GirtzB rakstīja:
Tur priekšā spīd dzeltens 993 GT2 aizmugurējais spoileris, bet gan jau parasts mirstīgs 993
Tā kā šajā topikā mūžīgi 911 tēmā izskan tādas frāzes kā "drošvien apkarināts parastais" , kāds man (pieļauju, ka arī kādam citam) var apskaidrot skaitļos aptuvenas tā laika un šī brīža cenas atšķirības no "parastā" pret GT2 (GT3? RS?) ? Tirāža, specs, utt? Interese dabīga, bet ne tik ļoti, lai pētītu pats 
Par bembjiem un m-pakām viss skaidrs 
| Offline | | |
|
smudo  | 11. Mar 2025, 22:10 |
#2749
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3872
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Mar 2025, 19:41:52 @kurlis rakstīja:
07 Mar 2025, 10:08:40 @GirtzB rakstīja:
Tur priekšā spīd dzeltens 993 GT2 aizmugurējais spoileris, bet gan jau parasts mirstīgs 993
Tā kā šajā topikā mūžīgi 911 tēmā izskan tādas frāzes kā "drošvien apkarināts parastais" , kāds man (pieļauju, ka arī kādam citam) var apskaidrot skaitļos aptuvenas tā laika un šī brīža cenas atšķirības no "parastā" pret GT2 (GT3? RS?) ? Tirāža, specs, utt? Interese dabīga, bet ne tik ļoti, lai pētītu pats 
Par bembjiem un m-pakām viss skaidrs 
Tas ir samērā plašs jautājums. Būtu jāsāk ar to, ka 911 trīs klasiskas modeļu kategorijas ir Carreras, Turbo un GT modeļi. Carreras ir nosacīti base modeļi, bet iedalās (base, S, GTS, T) un vēl pieejamas Coupe, Targa un Cabrio virsbūvē. 2025. gadā aktuālā 911 paaudze ir 992.2 un Carreras bāzīte Vācijā sākas no nepilni 130k. Savukārt aktuālais GT3 sākas no 210k. 992.2 Turbo vēl nav prezentāts, bet noteikti sāksies no 250+k. Savukŗt, 992.2 Carrera GTS Targa sākas no 190k un ar full spec var pārsniegt 250k EUR, līdz ar to nav tā, ka Carreras pērk nabaKi un GT3 tie, kam nauda. Tie auto ir samērā atšķirīgi un at atšķirīgu pielietojumu.
Atgriežoties pie sākotnējā jautājuma par "apkarinātajām 911 Carrerām" jānorāda, ka 90% gadījumu tāds teiciens attiecināms uz 996 paaudzi (pirmais water cooled 911, ko sāka ražot 1998. gadā), jo tajā paaudzē parādijās pirmais masveida GT3 modelis un tas bija bāzēts uz Carreras virsbūves un tam standartā pieejamā Aero "apkare", kas ietvēra citādus sliekšņus un priekšas bamperi, kā arī fiksētu pakaļas spārnu, bija pieejama kā papildus aprīkojums arī parastajai Carrerai. Pat diskus varēj uzlikt no GT3 un vizuāli tāds auto no malas izskatītos 1 pret 1 ar GT3. Google saka ka 911 996.1 Carrera Vācijā sākās no 67k EUR, GT3 no 90k EUR un turbo maksāka no 112k EUR.
Nākamajās paaudzēs Carreras un GT3 attālinājās un Carreru vairs nevarēja sakonfigurēt tā, lai tā vizuāli izskatītos pēc GT3, ja vien netika veiktas daudz izmaiņas + vēl tad vajadzēja Carreru ar plato virsbūvi, kāda nāca GTS vai 4S modeļiem. Savukŗt GT3RS ir vēl cits stāsts un tas modelis ir samērā atšķirīgs arī no GT3.
GT3 vienmēr ir bijis krietni mazākos skaitos dēļ tā, ka tos parasti prezentēja modeļu beigu fāzē, bet tā kā pēc tiem vienmēr bijis liels pieprasījums un dažās valstīs (UK, ASV) tie pēdējos gados jau tirgojās ar dealer mark-up, tad 992.2 paaudze ir pirmā, kad GT3 tiks prezentēts un sākts ražot īsi pēc Carreras iznākšanas (tas pats attiecas uz 992.2 GTSu, ko senāk izlaida kā "parts special" modeli model run beigās, lai noturētu interesi pirms nākamā modeļ iznākšanas, bet tagad tas ir prezentēts kopā ar base Carreru un pirmo reizi ur ar savu drivetrain, vairs nedalot to ar Carrera S. | Offline | | |
GirtzB  | 12. Mar 2025, 11:25 |
#2750
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Te gan ir runa pa paaudzi agrākiem 911.
"apkarināts" parastais 911 bija piejams no rūpnīcas jau labi sen, arī G-model oficiāli varēja dabūt atmosfērisko ar "turbo" look. 993 arī bija dažādas "aero" pakas pieejamas no sērijas Aero kit 1,2 utml. + vēl bija Carrera S un 4S, 4S jau no sākta gala bija "turbo" virsbūve, S tikai uz ražošanas beigām.
Īstie karstie auto 993 bija Carrera RS un GT2
no 996 uz augšu Carrera RS aizstāja GT3 un GT2 ik pa brīdim parādās.
RS/GT3 - atmosfēriskāis "karstais" auto
GT2 Turbo RWD "karstais" auto
Attiecīgi 993 GT2 tika radīts homolgācijai FIA-GT2 klasei, pārsvara ir sacīkšu auto un eksistē oficiāli 194 ielas auto un to cena vienmēr ir bijusi būtiski augstāka par atbilstošu 993 turbo
Standrta 993 cenas +/- 00 tajos gados bija ap 30k, GT2 - 150+
Pašlaik GT2 ir x10 t.i. ~1,5milj
Standrata 993 60+.
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 Mar 2025, 11:26:07 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
zebra | 12. Mar 2025, 13:48 |
#2751
|
|  Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: tavu mammu
| Kāds man nesen "sačakarēja" 911 uztveri, t.i., viss, kam nav aizmugurējā spārnā "air intake duct", ir sūds. 
izrādās, ka arī GT3 ir nothing special, ja vien tas nav GT3rs. Long story short - Turbo ir štelle. un GT2rs ir next level.
P.S.
par šo pašu tēmu - porsche guys are most annoying type of car owners 
https://www.instagram.com/ryankumarsv/reel/DGfO1F5xRgH/[ Šo ziņu laboja zebra, 12 Mar 2025, 13:55:29 ] | Offline | | |
GirtzB  | 12. Mar 2025, 14:05 |
#2752
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
12 Mar 2025, 13:48:18 @zebra rakstīja:
Kāds man nesen "sačakarēja" 911 uztveri, t.i., viss, kam nav aizmugurējā spārnā "air intake duct", ir sūds. 
izrādās, ka arī GT3 ir nothing special, ja vien tas nav GT3rs. Long story short - Turbo ir štelle. un GT2rs ir next level.
P.S.
par šo pašu tēmu - porsche guys are most annoying type of car owners 
https://www.instagram.com/ryankumarsv/reel/DGfO1F5xRgH/
911R 911Gt3 touring un S/T gan būtu ko teikt par šo...
Tieši tie ar lielajiem spārniem ir "ielai" nepiemēroti.
P.S. Cilvēkam ar "audi" fonā ir viedoklis par garlaicīgiem auto...
P.S.S. Visiem tāpat sen ir skaidrs ka 911 nav supercar, to nav jāatkārto uz katra stūra .[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 Mar 2025, 14:07:11 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
smudo  | 12. Mar 2025, 15:14 |
#2753
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3872
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
12 Mar 2025, 13:48:18 @zebra rakstīja:
Kāds man nesen "sačakarēja" 911 uztveri, t.i., viss, kam nav aizmugurējā spārnā "air intake duct", ir sūds. 
izrādās, ka arī GT3 ir nothing special, ja vien tas nav GT3rs. Long story short - Turbo ir štelle. un GT2rs ir next level.
P.S.
par šo pašu tēmu - porsche guys are most annoying type of car owners 
https://www.instagram.com/ryankumarsv/reel/DGfO1F5xRgH/
GT3 un īpaši GT3RS ir track day auto. Carreras ir sportscari, ko var braukt relatīvi ērti gan ikdienā, gan ceļojumos un Eiropu, gan trasē dzīt stock formā bez problēmām. Turbo būtībā ir ļoti ātra Carrera, kas pieejama tikai AWD formātā un ar automātu. Labs auto pa bāņiem un arī trasi (daudzās strasēs tas ir ātrāks par GT3), bet visgarlaicīgāk skan no visiem 911 un braucas, ja vien nedzenies pēc max paātrinājuma, ko tas spēj sniegt. Un tas vēl ir Cabrio, targas, īpašie limited modeļi un vēsturieskie 911 - katrs kaut ko sev var atrast, ja vēlas. | Offline | | |
Valcha  | 12. Mar 2025, 16:29 |
#2754
|
|  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21314
Braucu ar: ar ar ar ..
| | Offline | | |
badmoon  | 12. Mar 2025, 20:44 |
#2755
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8584
Braucu ar: Braucu ar
| https://www.youtube.com/@mgcharoudin
Šis kadrs dzenā pa Nürburgring ntos auto, Porsches tur arī ir biezā slānī. Labs kanāls  | Offline | | |
smudo  | 13. Mar 2025, 16:45 |
#2756
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3872
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2025, 15:18:40 @Jurka88 rakstīja:
13 Mar 2025, 14:50:51 @smudo rakstīja:
Tagad par decibeliem ne tikai sertifikācijā, bet arī TA ļoti piekasās. Paziņam bija gadījums, kad svaigam auto OE izpildījumā ieslēdz sport režīmu un samērot secināja, ka nedaudz tiekot pārsniegti CSDD moteiktie decibeli. Pēdējos 2-3 gados arī auto ar VS statusu ar relatīvi klusām izplūdēm (95dB pie 94dB atļautā) dabū 2.
Sertifikācijā tam visam pieeiet vēl stringrāk, un ja ASV būs uzlikta aftermarket uzplūde, tad ar to sertifikācija nespīd, jo zinu gadījumus sportcariem ar stock izplūdēm kur mērītāji komentē, ka tas jau esot uz max pieļaujamās robežas.
Cik tagad ir pieļaujamie Db jauniem auto? Un vai ir kaut kādi izņēmumi tiem auto kas tiek saražoti niecīgā skaitā? Piem. šis 2024 gada ielai legāls auto Eiropā ar stock izplūdi skan crazy 
https://vm.tiktok.com/ZNdevG6Lq/
GMA skaņa vs pāris gadus vecs Lambo Huricane ar OE izplūdi ir vēl ļoti klusa 
Bet problēma ir citā apstāklī. ES saskaņā ar attiecīgo regulu auto max pieļaujamais troksnis tiek mērīts pēc citas metodoloģijas - tas tiek darīts gaitā, no 50kmh paātrunoties ar pilnugāzi notiektā posma un rēķina 4 mērījumu vidējo, turklāt baucieni tiek veikti uz abām pusēm. Mērīšanas attālums un augstums arī ir lielāks nekā CSDD testos. Papildus ir ļoti stingras prasības pret laika apstākļiem mērījums brīdī. Turklāt tie limiti ir sadalīti daudzās klasēs, kur skatās jaudas un svara attiecību + 2 vietīgiem un jaudīgiem auto ir lielāki pieļaujamie limiti, nekā "golfam", piemēram. Ik pa četriem gadiem stājas spēka stingrākas prasības un tagad tās ir nokritušas jau līdz 72-74dB un tālākā nākotnē target is 68dB. Skaidrs, ka CSDD neko no tā nevar atkŗtot, tādēļ ir pašu izdomātas normas, kuras ik pa laikam kāds sportscars vai supervars ar ES atbilstošu OE izplūdi nevar izpildīt. Turklāt, ES testi tiek veikti standarta režīmā un problēmas sākas, ka CSDD inspektori izdomā, ka jāsāk spaidīt pogas ar režīmiem un ieslēdz Sport+ režimu, kur vārsti atveras un parādās OE burble, kas 100% "nospaikos" un pīķa brīdī pārsniegs CSDD normas.
| Offline | | |
|
Kaross  | 17. Mar 2025, 09:41 |
#2757
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4449
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| GT3
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
wheelie  | 31. Mar 2025, 17:57 |
#2758
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6813
Braucu ar: 1.6
|
----------------- 8) | Offline | | |
treshaa_josla | 31. Mar 2025, 20:01 |
#2759
|
|  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 559
Braucu ar:
| Tikmēr Mārupē
est reģistrācija
 | Offline | | |
GirtzB  | 01. Apr 2025, 10:16 |
#2760
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
31 Mar 2025, 17:57:58 @wheelie rakstīja:
Cik tomēr labi tas 70-to dizains mūsdienās izskatās...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|