Autors | Ziņojums |
Lafter  | |
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
22 Dec 2021, 08:16:23 @Belluuns rakstīja:
Brauc ar ko gribi, tikai nevajag glorificēt savas spējas smērēt špakteli. Un nav jau arī tā, ka neviens nav depo bijis. Un ja tu saki par depo, tad ar tiem materiāliem točn nevajag 500eur, pat ne 200. 
Paņem uzsmērē kādam klientam! Lūdzu. Kas liedz. Ticamākais pārtaisīsi 2x un pec tam aizpisīsies prom atpakaļ neskatoties.
2)
Jā. Kāpēc lai nevarētu braukt manis pēc ar RR.??? Kas par to?? Kur problēma, ja špakteļa smērētājs brauc ar labāku auto, kà klients?? Tā ir kāda sāpe?? Vēl pierēķini ja špakteļa smērētājam ir šefs- viņš arī grib braukt ar RR tikai jaunāku. Ja neapmierina- smērējat paši- kur problēma?? nepārvērtējot spējas 
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6705
Braucu ar: quattro
| Bet viņam ir pilnīga taisnība. Treknie jau sen kā atpakaļ un kļūst tikai treknāki. Mešalkas un lāpstas ekspluatācijas inženieri atkal ir kā bitkoins.
Un arī tev ir taisnība, vienmēr ir iespēja darīt pašam. |
Offline | |
|
Lafter  | |
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
22 Dec 2021, 09:11:36 @cipargalva rakstīja:
Bet viņam ir pilnīga taisnība. Treknie jau sen kā atpakaļ un kļūst tikai treknāki. Mešalkas un lāpstas ekspluatācijas inženieri atkal ir kā bitkoins.
Un arī tev ir taisnība, vienmēr ir iespēja darīt pašam.
ko nozīmē treknie.
1) materiālu izmaksas augušas
2) auto/degvielas izmaksas
3) palicis mazāk kvalificēta darba spēka. Uz kā pamata ir jāmaksā vairāk, ja vēlies kvalitāti un lai to darītu cilvēks ar izpratni.
Tas arī viss. Par mešalkas un lāpstas instruktoriem nezinu. Ar tādiem nav saskarsme. 
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Belluuns | |
 Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9699
Braucu ar: quattro
| Jautājums ir par to, kapēc celtnieks pie pirmās iespējas uzreiz skruvē augšā savus ciparus? Ka parklājas divas tāmes, ja nimbs parādas uz galvas. Es neko nesaku pae specifiskām lietām, sarežģītām konstrukcijam, kautvai virtuves izbūve. Bet nu nejau špaktelet, skruvet plintusus pa 500kvm. Šeit bija konkrets jautajums, no pelekas apdares lidz galam. Ble nu kā 500eiro? 70kvm dzivokli pa 35k remontet bez mebelem un iekartam? Pirms pusgada apmeram tadu kvadraturu pa 3 menešiem cilveks sakartoja, viens pats  [ Šo ziņu laboja Belluuns, 22 Dec 2021, 09:21:15 ] |
Offline | |
|
Lafter  | |
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
22 Dec 2021, 09:18:33 @Belluuns rakstīja:
Jautājums ir par to, kapēc celtnieks pie pirmās iespējas uzreiz skruvē augšā savus ciparus? Ka parklājas divas tāmes, ja nimbs parādas uz galvas. Es neko nesaku pae specifiskām lietām, sarežģītām konstrukcijam, kautvai virtuves izbūve. Bet nu nejau špaktelet, skruvet plintusus pa 500kvm.
Ko nozīmē skrūvē augšā ciparus??
Man ar piegādātājiem ir noslēgti līgumi. Es iepērku pa lielam jebko ar 40-50% atlaidi. Klientam notirgoju ar +15\20 % no iepirkuma cenas. Visiem vienadi. Kilometrāža. Stundu likme.
Ir arī cietie cipari. Stundu likme sastada stradnieka algu, vinam apdrosinasanu, drebes, instrumentus. Man RR un vel paris lietiņām. Vel nodokļi jāpiņo. Pvn neskaitās. Nu ja kādam, kas ar lāpstu par melno sienu met maksājiet kosmosu. Tad kāpēc savā muļķībā citus vainot?? Es nesaprotu
Kurā tieši vietā ir problēma?
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Belluuns | |
 Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9699
Braucu ar: quattro
| Kapec Tu atkal bāzies ar Norvēģu skaitļiem Latvijā? Tur ir cita dimensija. Tie 500eiro uz kvm ir vienā gadijumā no 100. |
Offline | |
|
Lafter  | |
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
22 Dec 2021, 09:29:36 @Belluuns rakstīja:
Kapec Tu atkal bāzies ar Norvēģu skaitļiem Latvijā? Tur ir cita dimensija. Tie 500eiro uz kvm ir vienā gadijumā no 100.
Nevienā brīdī nēsmu saucis skaitļus. Es Tev saku, pamata bāzi. Arî Lv tas pats. Pa lielam. Usa, ķīnā utt.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
qa | |
Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1426
Braucu ar:
|
22 Dec 2021, 09:24:51 @Lafter rakstīja:
22 Dec 2021, 09:18:33 @Belluuns rakstīja:
Jautājums ir par to, kapēc celtnieks pie pirmās iespējas uzreiz skruvē augšā savus ciparus? Ka parklājas divas tāmes, ja nimbs parādas uz galvas. Es neko nesaku pae specifiskām lietām, sarežģītām konstrukcijam, kautvai virtuves izbūve. Bet nu nejau špaktelet, skruvet plintusus pa 500kvm.
Ko nozīmē skrūvē augšā ciparus??
Man ar piegādātājiem ir noslēgti līgumi. Es iepērku pa lielam jebko ar 40-50% atlaidi. Klientam notirgoju ar +15\20 % no iepirkuma cenas. Visiem vienadi. Kilometrāža. Stundu likme.
Ir arī cietie cipari. Stundu likme sastada stradnieka algu, vinam apdrosinasanu, drebes, instrumentus. Man RR un vel paris lietiņām. Vel nodokļi jāpiņo. Pvn neskaitās. Nu ja kādam, kas ar lāpstu par melno sienu met maksājiet kosmosu. Tad kāpēc savā muļķībā citus vainot?? Es nesaprotu
Kurā tieši vietā ir problēma?
Sajauci valstis Lafter.
Tie kas LV par stundu likmi strādā un vēl par km prasa, tos par muļķiem saukā (gan klienti, gan citi sfēras darboņi). Jo vidējam klientam liekas, ja pa h strādā, tātad sēž un neko nedara. Avansi un priekšapmaksas ir nākamā lielā atšķirība starp Lv un No tirgiem.
|
Offline | |
|
|
qa | |
Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1426
Braucu ar:
|
22 Dec 2021, 09:29:36 @Belluuns rakstīja:
Kapec Tu atkal bāzies ar Norvēģu skaitļiem Latvijā? Tur ir cita dimensija. Tie 500eiro uz kvm ir vienā gadijumā no 100.
Esi tu tur kaut ko būvējis, ka tik labi zini kāda dimensija tur ir?
Ir materiālu grupas,kuras tur ir lētāk un tu zini kādu kvalitāti saņemsi, norēķins pēc preču saņemšanas un reāli strādājošu garantiju.
|
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6705
Braucu ar: quattro
| Problēma jau pie mums ir tā, ka visi prasa aptuveni līdzīgi. Vienalga prot vai neprot. Un neprotošo (protams, viņi jau paši uzskata, ka prot) ir tik daudz, ka uz viņiem gala lietotājs uzraujas pārāk bieži. Līdz ar to viss iespaids ir sabojāts.
Nu avansu prasīšana par darbu uzreiz jau ir slikta zīme. No tādiem lohiem vajag turēties pa gabalu. Labs veids, kā novērtēt "meistaru", ir pēc viņam piederošajiem instrumentiem. |
Offline | |
|
AAE | |
 Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2355
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Starta uzdevumā par apdares darbu izbūvi iztrūka viens svarīgs aspekts.
Cilvēks grib, lai remontu viņam taisa legit kompānija ar apdrošināšanas polisi, reālu garantiju vai "meistaru" brigāde no ss.com, kura pēc darbu pabeigšanas pazūd ar galiem. |
Offline | |
|
AAE | |
 Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2355
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
22 Dec 2021, 09:46:44 @cipargalva rakstīja:
Nu avansu prasīšana par darbu uzreiz jau ir slikta zīme.
Avansa prasīšana ne vienmēr nozīmē, ka celtniekam nav naudas.
Tā ir kaut neliela garantija celtniekam, ka beigās nepaliks viņa iebūvētie materiāli aiz slēgtām durvīm.
Protams, tas nekādu gatantiju nedod pasūtītājam, ka viņa avanss nepaliks ārpus viņa aizslēgtajām durvīm.
Tas par pelēko zonu runājot.
|
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6705
Braucu ar: quattro
| Tu gribēji teikt, kad viņi paši nolemj, ka darbi ir pabeigti. Tas ne vienmēr sakrīt ar pasūtītāja domām.
Avanss par materiāliem ir saprotams. Par darbu gan ne. [ Šo ziņu laboja cipargalva, 22 Dec 2021, 09:52:09 ] |
Offline | |
|
AAE | |
 Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2355
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Vispār jūs te centus skaldat par ļoti plašu tēmu skatoties no ļoti šaura skatu punkta. |
Offline | |
|
restar79 | |
 Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2938
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| No pieredzes.
Meklējot darbinieku kādu darbu izdarīšanai, ja ierodas persona un sāk stāstīt kur tik nav strādājis ko tik nav izcelis un tad vel sāk rādīt bildes ar padarito, 99% viņš neko nerubī un ir bijis paligstradnieks. Atnes aiznes, pašol nahuj netraucē.
Runājot par būvniekiem vispār bardaks. Cik cilvēku tik "pareizo" veidu kā darīt konkreto darbu jo parejie ir lohi un neko nerubī
|
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
|
22 Dec 2021, 09:50:52 @cipargalva rakstīja:
Tu gribēji teikt, kad viņi paši nolemj, ka darbi ir pabeigti. Tas ne vienmēr sakrīt ar pasūtītāja domām.
Avanss par materiāliem ir saprotams. Par darbu gan ne.
Nevajag visus mest vienā katlā. Palasot Kaspicha postus būvnieki sen ar zirgu jātu pie klienta. |
Offline | |
|
|
IELEJAM | |
 Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3277
Braucu ar: prieku
| Kāda tagad Rīgā ir kvalificēta celtnieku meistara likme stundā uz rokas? Un kāda likme Norvēģijā?
Ja mani kā galdnieku) kāds grib nolīgt par stundas likmi, tad formula apmēram šāda. Stundas tiek skaitītas no brīža, kad izbraucu no savas bāzes Rīgā, minimālā samaksa par 2h + atsevišķi transports pēc fakta + stāvvieta & Jūrmalas caurlaide utt. Ir bijuši tādi kadri, kuri iedomājas, ka atbraukt uz Antonijas ielu un pieregulēt pāris fasādes maksās 10.00 Eiro, jo to jau var izdarīt 20 minūtēs.
|
Offline | |
|
Fandulis | |
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13762
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| A kā ir, ja “galdieka” meistardarbu nevar pieregulēt, bet jāpārtaisa?
Meistars tas pats, bet cita sia. Man tam daunim arī jāmaksā? 
Ok, runa par durvīm, atbrauca pabolījās, pačīkstēja, ka Jelgavā daudz darba, jāliek 40 durvis un aisfisa. Jebal tādus meistarus.
Nez, jāsledz tādi līgumi, lai viņi atbild līdz ekspluatācijas beigām  [ Šo ziņu laboja Fandulis, 22 Dec 2021, 10:31:28 ] |
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
| Pie mums tas normāli, ka par durtiņu pieregulēšanu vai izlietnes sifona nomaiņu klients gatavs maksāt 10eur. Pofig ceļš, laiks veikalā, degviela, stāvvieta, jo pašu sifonu var pa 10min.nomainīt. Viņam vienalga, jo viņam alga krīt 8eur/h. Vairums nesaprot, ka tikmēr meistars strādātu citā objektā, kur darbs būtu visai dienai. Un vēl meistars nedrīkst pelnīt vairāk kā klients, kurš strādā, piemēram, bankā pa 6eur/h.
|
Offline | |
|
Lafter  | |
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
22 Dec 2021, 09:50:46 @AAE rakstīja:
22 Dec 2021, 09:46:44 @cipargalva rakstīja:
Nu avansu prasīšana par darbu uzreiz jau ir slikta zīme.
Avansa prasīšana ne vienmēr nozīmē, ka celtniekam nav naudas.
Tā ir kaut neliela garantija celtniekam, ka beigās nepaliks viņa iebūvētie materiāli aiz slēgtām durvīm.
Protams, tas nekādu gatantiju nedod pasūtītājam, ka viņa avanss nepaliks ārpus viņa aizslēgtajām durvīm.
Tas par pelēko zonu runājot.
Ar avansiem vispār nav norge pieņemts. Ir A-konts tas ir cits. Ja man jaieperk materiāli jaunbūvei pa 400k euro: uzreiz. Tad protam garantijas iemaksu un 250-300k jautāju. Taču ar parastie klienti to nesaprastu un pasutitu tālāk.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|