Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
20. Jan 2017, 21:00 #26521

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Jan 2017, 20:19:14 @edzhaans rakstīja:

20 Jan 2017, 19:33:47 @Kasics rakstīja:

19 Jan 2017, 13:45:20 @RSAWorkshop rakstīja:

Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...



par šo varu iedirst sekojoši, dažreiz esmu skatījies, kā darbs veikts. Servisā laikam domā, ka visi zem auto nevar palīst pēc darba. Parasti tie ir sīkumi, trūkst kaut kas, vai vnk izpildījums ir vadu savilcēji un samorezi. Bet tas ir bijis tikai ar kaut kādām plastmasām un aizsargiem, kurus aizmirst pielikt, vai sapis un nepasaka. Citādi pretenziju nav, bet nu, te iederētos teiciens, kā maksā tā strādāju, nu nevarat jūs virtuozi apstrādāt to auto steigā, visu izdarīt korekti, nemētājot diskus un tā tālāk.

Man ar dalja darbu ir likrochu veikto darbu parstradashana.
Ja kads par to reec, tad daudz iespeju nav:

A. Pats ir likrocis, jo
A1 pasham tadi remonti tiktiesham liekas ok.
A2 liekas, ka visi ir lohi un nesaprot, ka nav ok.

B. Pats no tehnikas neko nerubi un neapjedz, ka pec katra tada remonta auto sava zinja paliek vel srotainaks kaa bija

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dzuris
20. Jan 2017, 21:00 #26522

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


20 Jan 2017, 20:53:17 @RenegadeX rakstīja:
Osram Xenark tobrīd man RSAWorkshops sagādāja. Bet domāju ka Protest vai Doping arī izbīdīs

Tad ko, es jau pēc safista sliekšņa esmu Rīgā atpazīts?


Ne tu pirmais ne pedejais, tik cik tev redzams celonis
Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 21:12 #26523

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla


Vins jau tusnim atljeka?

P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?

Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite


ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.

Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:

nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.

Ja es atcerētos ko viņš tur darīja
Offline
dzuris
20. Jan 2017, 21:14 #26524

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla


Vins jau tusnim atljeka?

P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?

Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite


ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.

Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:

nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.

Ja es atcerētos ko viņš tur darīja


Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA
Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 21:16 #26525

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku



19 Jan 2017, 13:45:20 @RSAWorkshop rakstīja:

Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...



99% šādi saka visos servisos visi meistari
Offline
Jurchixx
20. Jan 2017, 21:17 #26526

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8322

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tas vai tad uz visiem bmw tomātiem attiecas
Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 21:21 #26527

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla


Vins jau tusnim atljeka?

P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?

Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite


ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.

Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:

nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.

Ja es atcerētos ko viņš tur darīja


Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA


kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinoši visi palielam ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla. ļoti maz te palikuši tiešām zinoši un sakarīgi cilvēki, kas ko noderīgu ieraksta. ja aiziet kas sarežģītāks par kata griešanu ārā, tad sākas - brauc uz servisu, pieslēdz pie kompja, zvani mesitaram. da mļe it kā es to pats nezinātu

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 20 Jan 2017, 21:26:55 ]

Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 21:23 #26528

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Jan 2017, 21:17:02 @Jurchixx rakstīja:
tas vai tad uz visiem bmw tomātiem attiecas


Offline
dzuris
20. Jan 2017, 21:27 #26529

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


20 Jan 2017, 21:21:11 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla


Vins jau tusnim atljeka?

P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?

Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite


ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.

Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:

nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.

Ja es atcerētos ko viņš tur darīja


Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA


kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinošākie visi ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla.


Powera butiba sarunas par neko. e53 topiku pat neesmu lasijis

Par powera zinosajam galvam atlausos nocitet

Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...

[ Šo ziņu laboja dzuris, 20 Jan 2017, 21:28:38 ]

Offline
kriii
20. Jan 2017, 21:31 #26530

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Mjā, par tomātiem un atgāzu testu taisnība. Kā reiz februārī jāiet tehniskā, redzēsim ko par to teiks CSDD. Tur gan tad droši vien vajag kādu apstiprinājumu no dīlera.

Vispār, līdz cik RPM viņi presē dīzeli? Neesmu ieskatījies.

http://i.imgur.com/XqxmHjV.jpg

Edit: tas gan izskatās ir par kaut kādu aizvēsturisku kārbu. https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission Viltus trauksme, sorry

[ Šo ziņu laboja kriii, 20 Jan 2017, 21:41:28 ]

Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 21:40 #26531

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Jan 2017, 21:27:16 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 21:21:11 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla


Vins jau tusnim atljeka?

P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?

Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite


ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.

Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:

nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.

Ja es atcerētos ko viņš tur darīja


Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA


kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinošākie visi ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla.


Powera butiba sarunas par neko. e53 topiku pat neesmu lasijis

Par powera zinosajam galvam atlausos nocitet

Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...



to ko citē ir dzirdams 99% servisos
Offline
RenegadeX
20. Jan 2017, 21:40 #26532

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


20 Jan 2017, 21:27:16 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 21:21:11 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 21:14:57 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 21:12:13 @Ridlihs rakstīja:

20 Jan 2017, 19:06:58 @dzuris rakstīja:

20 Jan 2017, 19:04:26 @Ridlihs rakstīja:
viņš citā forumā (kur banots tik pat daudz cik šeit kolorado gato ) atrada savu garīgo dvīņubrāli ar kuru šobrīd abi kopā domā, cik viņiem abiem grūti būt divatā visā pasaulē pašiem gudrākajiem, pareizākajiem un skaistākajiem utt bla bla


Vins jau tusnim atljeka?

P.s
No rita kolegi negaidiji atkal ar fJordu?

Karbu sataisiji? Userim rolizee bija lidziga kaite


ar spaiņa fordu pēdējo reizi pirms nedēļas braucu
Kārba ir pie kārbinieka.
Šobrīd rokos visam info pa tēmu cauri, kas tik pēkšņi varēja notikt uzreiz pēc TA. mistiska sagadīšanās mošk jeb tomēr csdd ko tomēr sapisa.

Lūk ko bmw dīzeļtomātiem drīkst darīt parkingā esot čekojot izmešus:

nEngine=2,500 rpm ------> max. 15 min.
nEngine=3,000 rpm ------> max. 60 sec.
nEngine=5,000 rpm ------> max. 1.2 sec.

Ja es atcerētos ko viņš tur darīja


Sito info kautkur var dabut legali? Uz papira? Gribu papist pratu nakosaja TA


kaut kur caur PM visas nopietnās lietas par tehniku. nav vairs vēlmes te pat mēģināt nopietni ar kādu runāt, jo zinošākie visi ir par tēmām topikos par lietotām riepām, logu slotiņām, par to kā bardahl dara neredzētus brīnumus utt bla bla.


Powera butiba sarunas par neko. e53 topiku pat neesmu lasijis

Par powera zinosajam galvam atlausos nocitet

Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta...

Šito pašu varu teikt par santehniķiem, arī nākas pēc līkročiem (kropļiem) pārtaisīt. Dažs labs vēl nu tā, noskopojies darot, bet ir arī tādi gadījumi kad liekas einšteins savu spārnoto teicienu par visumu un cilvēku stulbumu labprāt izteiktu.


Par to skates gāzēšanu - neesmu piefiksējis cik ilgi un līdz kādiem apgriezieniem viņi mašīnu izgriež?
Offline
RenegadeX
20. Jan 2017, 21:42 #26533

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


20 Jan 2017, 21:31:17 @kriii rakstīja:
Mjā, par tomātiem un atgāzu testu taisnība. Kā reiz februārī jāiet tehniskā, redzēsim ko par to teiks CSDD. Tur gan tad droši vien vajag kādu apstiprinājumu no dīlera.

Vispār, līdz cik RPM viņi presē dīzeli? Neesmu ieskatījies.

http://i.imgur.com/XqxmHjV.jpg

Edit: tas gan izskatās ir par kaut kādu aizvēsturisku kārbu. https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission Viltus trauksme, sorry

A kur teikts ka jaunākai nevar būt defekti?
Vai aizvest jau piebeigtu kārbu, lai uztaisa lielas acis pēc pārbaudes
Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 21:42 #26534

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Jan 2017, 21:31:17 @kriii rakstīja:
.

Vispār, līdz cik RPM viņi presē dīzeli? Neesmu ieskatījies.

http://i.imgur.com/XqxmHjV.jpg

Edit: tas gan izskatās ir par kaut kādu aizvēsturisku kārbu.


arī nožēloju, ka nepiefisēju. te gan jau kāds TA darbinieks ir, bet klusēs

nu man gan izskatās, ka pa visiem tomātiem
Offline
Ruudis
20. Jan 2017, 21:51 #26535

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

Pedālis grīdā apm uz 2 sekundēm. Bet man personīgi tas liekas liels buļļasūds. Reāli tak ikdienā netiek turēts redline pozīcijā. Huļi tas vecais drots tiek gāzēts, hvz
Offline
rekeds
20. Jan 2017, 22:04 #26536

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

opiņki.
ar pēc vakariņām iegūglēšu. no atmiņas, csdd viņu ilgāk kā 2sec uzspieda.

piešķīlu savu lamatu pēc 4 dienām, un spilvenu errors pazudis. mok tiešām kkāds kondensāts/nekontakts.
inpa meta, ka nav komunikācijas ar moduli, tagad ir. rīt gan jau paskrūvēšu, paskatīties, kur ledus ziemo.
šodien inpa nekādus errorus neizmet.
Offline
Driver
20. Jan 2017, 22:04 #26537

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Lasiet infu TIS'ā, nevis google.

Man tiktiesham slinkums meklet vai to nevar darit tikai 4hp22eh vai pilnigi visam tomatkarbam.

Un apskate negaze lidz noteiktiem rpm, bet min gridaa un salidzina vai max apgriezieni sakrit ar razotaja maximalajiem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rekeds
20. Jan 2017, 22:08 #26538

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

hvz ko viņi salīdzina, bračkam čipotājs bija pašāvis kko vaļa, gāja līdz galam, tāpat izlaida.
kad ieraudzīja, aizbrauca un tas pateica, ka - oi, ka kļūda iemetusies pārsūtot no vācijas

pameklē, lūdzu, ja nav mega slinkums
dīzelisti rindā dosies csdd mācīt
Offline
Ruudis
20. Jan 2017, 22:10 #26539

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

Reāli apskatē ir pedal to metal un punkts.
Bet jautājums ir, no kuriem rpm utt tiek veikts atgāzu mērījums
Offline
Ridlihs
20. Jan 2017, 22:12 #26540

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

@ Draiver
ja sapratu pareizi, tad visiem dīzeļtomātiem tieši

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 20 Jan 2017, 22:12:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo