Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
soulshaker
10. Jan 2013, 22:33 #2621

Kopš: 12. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 530xdA


10 Jan 2013, 18:58:41 Samurajs rakstīja:
Recro lej Petro-Canada MV Synthetic ATF:

http://lubricants.petro-canada.ca/resource/down...&language=en

Eļļu Recro ved VAmotors, maksā ap 7.00Ls/l.

http://www.vamotors.lv/old/



No ši jāsaprot, ka ja cilvēkam raustas BMW automāts...Jānomaina eļļa... Personīgi ar BMW braucu jau sesto gadu, nekad šadas tehniskas problēmas nav atrisinājušās pēc kaukādu filtru, eļļu, blīvīšu vai lampiņu nomaiņas... Šāda raustīšanās var izmaksāt pat līdz Ls500, kas ir Hidrotransformātora remonts ar eļļas un cieto daļiņu filtra nomaiņu.

[ Šo ziņu laboja soulshaker, 10 Jan 2013, 22:34:10 ]

Offline
dainiiz
10. Jan 2013, 22:44 #2622

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5242

Braucu ar: 125mm

Tu no kurienes nokaapi? Neviens nesaka ka samainot viss pazudiis, 10 reizes ir mineets kas ko maksaa un ar ko jaarekinaas pie raustiisanaas
Offline
BorissE60
14. Jan 2013, 11:09 #2623

Kopš: 13. Jan 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 395

Braucu ar: E60 525i

Sveiki..Tika iekerts nedelju atpakl Sads eksemplarinjs 525i..Pirms tam bija 318i E46..

Octa 3 meneshi 20 ls
Kasko gadā 400 ls

Komforta un brauksanaa starpiba diezgan liela



Offline
rihardsv
14. Jan 2013, 11:13 #2624

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

A octa uz 3 mēn, jo domā ka to laikā nošķilsi vai nozags un vairāk nevajadzēs?

Ok, ok, joks protams. Apsveikts ar pirkumu!
Un ar meitiņas piedzimšanu arī!

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 14 Jan 2013, 11:15:17 ]

Offline
BorissE60
14. Jan 2013, 11:27 #2625

Kopš: 13. Jan 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 395

Braucu ar: E60 525i


14 Jan 2013, 11:13:43 rihardsv rakstīja:
A octa uz 3 mēn, jo domā ka to laikā nošķilsi vai nozags un vairāk nevajadzēs?

Ok, ok, joks protams. Apsveikts ar pirkumu!
Un ar meitiņas piedzimšanu arī!


Paldies par Apsveikumu..
Runajot par Octu, nekad nenemu uz gadu..Jo ir bijis ar e46 ka panmeu uz gadu un tad pec menesha biju Bums..pusgadu staveja autinjs..takaa..ir ok

[ Šo ziņu laboja BorissE60, 14 Jan 2013, 11:33:32 ]

Offline
protams
14. Jan 2013, 12:05 #2626

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5468

Braucu ar: null ziiben

Par kārbu.
Nomainīja filtru un salēja kautkādu Fuchs 4134, 6 litrus, naudās kopā 120 lv rubļu
Peldošie apgriezieni pazuda bet palika nepārslēgšanās no 5. uz 6. robu pie 65km/h ātruma, zem 60 un virs 70 pārslēdzas pats. M režīmā arī var pārslēgt no 5. uz 6. bet vienalga man kautkas tajā visā nepatīk.
Tomēr ņemt to muftu restaurēt?

Piekritu "teorijai", ka eļļas filtra caurlaidība mazinājās tapēc gļuko kārbas darbība.

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Jan 2013, 23:09:32 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
icy
14. Jan 2013, 12:08 #2627

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


14 Jan 2013, 12:05:24 protams rakstīja:
Par kārbu.
Nomainīja filtru un salēja kautkādu Fuchs 4134, 6 litrus, naudās kopā 120 lv rubļu
Peldošie apgriezieni pazuda bet palika nepārslēgšanās no 5. uz 6. robu pie 65km/h ātruma, zem 60 un virs 70 pārslēdzas pats. M režīmā arī var pārslēgt no 5. uz 6. bet vienalga man kautkas tajā visā nepatīk.
Tomēr ņemt to muftu restaurēt?


istaasti darbiibas kaa sapildiiji ellju un es pateikshu vai pareizi
Offline
protams
14. Jan 2013, 12:12 #2628

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5468

Braucu ar: null ziiben

No "burkas" zem spiediena kamēr pa sānu lija laukā.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
icy
14. Jan 2013, 12:15 #2629

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


14 Jan 2013, 12:12:19 protams rakstīja:
No "burkas" zem spiediena kamēr pa sānu lija laukā.


auto ruuca? karbas Temp?
Offline
protams
14. Jan 2013, 12:20 #2630

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5468

Braucu ar: null ziiben


14 Jan 2013, 12:15:51 icy rakstīja:

14 Jan 2013, 12:12:19 protams rakstīja:
No "burkas" zem spiediena kamēr pa sānu lija laukā.


auto ruuca? karbas Temp?


Rūca rūca, temp.? Hvz, pats neskāros, bet "masķers" teica, ka karsta bija pirms eļļas noliešanas. Nu cik tur pagāja-max. 15-20 minūtes kamēr panna nost-virsū..tik arī atdzisa laikam.Pareizi?
edit.:tikai nezkapēc brīnijās, ka visi 6 litri sagāja

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Jan 2013, 12:21:38 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
icy
14. Jan 2013, 12:21 #2631

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

pareiza teoreetiska karbas ellas nomaina:
1. karbas pannas apkshaa izlieshanas korkjis
2. nomainam pannu, jo taja ir arii karbas filtrs
3. sanos ir uzpildes korkjis, kur visticamak naksies uzpildit vai nu sukniti vai sprici ....
uzpildam liidz ella sak tecet ara pa uzpildes korkji.
4.piedzarbinam un izejam cauri visiem karbas rezhimiem paturot attieciiga rezima 3sec.
noslapejam un papildinat ellu liidz atkal sak tecet no uzpildes korkja.
5.iedarbinam auto un rucinam lidz karbas ellas temperatura sasniedz 30C.
6. pie darbojosha dzineja turpinam uzpildit ellu liidz saak tecet pa uzpildes korkja malu.
uzpildes temp diapazons 30C-50C ja sasniedz 50C auto noslapet un atdzestet.
Pirms slapeshanas uzlikt korkji, jo noslapejot tad teces araa....
Offline
protams
14. Jan 2013, 12:27 #2632

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5468

Braucu ar: null ziiben


14 Jan 2013, 12:21:14 icy rakstīja:
pareiza teoreetiska karbas ellas nomaina:
1. karbas pannas apkshaa izlieshanas korkjis
2. nomainam pannu, jo taja ir arii karbas filtrs
3. sanos ir uzpildes korkjis, kur visticamak naksies uzpildit vai nu sukniti vai sprici ....
uzpildam liidz ella sak tecet ara pa uzpildes korkji.
4.piedzarbinam un izejam cauri visiem karbas rezhimiem paturot attieciiga rezima 3sec.
noslapejam un papildinat ellu liidz atkal sak tecet no uzpildes korkja.
5.iedarbinam auto un rucinam lidz karbas ellas temperatura sasniedz 30C.
6. pie darbojosha dzineja turpinam uzpildit ellu liidz saak tecet pa uzpildes korkja malu.
uzpildes temp diapazons 30C-50C ja sasniedz 50C auto noslapet un atdzestet.
Pirms slapeshanas uzlikt korkji, jo noslapejot tad teces araa....


fig viņ zin... jāpārbauda vēlreiz eļļas līmenis

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Jan 2013, 12:28:47 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
icy
14. Jan 2013, 12:33 #2633

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


14 Jan 2013, 12:27:08 protams rakstīja:

14 Jan 2013, 12:21:14 icy rakstīja:
pareiza teoreetiska karbas ellas nomaina:
1. karbas pannas apkshaa izlieshanas korkjis
2. nomainam pannu, jo taja ir arii karbas filtrs
3. sanos ir uzpildes korkjis, kur visticamak naksies uzpildit vai nu sukniti vai sprici ....
uzpildam liidz ella sak tecet ara pa uzpildes korkji.
4.piedzarbinam un izejam cauri visiem karbas rezhimiem paturot attieciiga rezima 3sec.
noslapejam un papildinat ellu liidz atkal sak tecet no uzpildes korkja.
5.iedarbinam auto un rucinam lidz karbas ellas temperatura sasniedz 30C.
6. pie darbojosha dzineja turpinam uzpildit ellu liidz saak tecet pa uzpildes korkja malu.
uzpildes temp diapazons 30C-50C ja sasniedz 50C auto noslapet un atdzestet.
Pirms slapeshanas uzlikt korkji, jo noslapejot tad teces araa....


fig viņ zin... jāpārbauda vēlreiz eļļas līmenis


tik parbaudi kad karbas temp ir kaadi 36C..... that would be the BEST
Offline
protams
14. Jan 2013, 20:01 #2634

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5468

Braucu ar: null ziiben


14 Jan 2013, 12:33:09 icy rakstīja:

14 Jan 2013, 12:27:08 protams rakstīja:

14 Jan 2013, 12:21:14 icy rakstīja:
pareiza teoreetiska karbas ellas nomaina:
1. karbas pannas apkshaa izlieshanas korkjis
2. nomainam pannu, jo taja ir arii karbas filtrs
3. sanos ir uzpildes korkjis, kur visticamak naksies uzpildit vai nu sukniti vai sprici ....
uzpildam liidz ella sak tecet ara pa uzpildes korkji.
4.piedzarbinam un izejam cauri visiem karbas rezhimiem paturot attieciiga rezima 3sec.
noslapejam un papildinat ellu liidz atkal sak tecet no uzpildes korkja.
5.iedarbinam auto un rucinam lidz karbas ellas temperatura sasniedz 30C.
6. pie darbojosha dzineja turpinam uzpildit ellu liidz saak tecet pa uzpildes korkja malu.
uzpildes temp diapazons 30C-50C ja sasniedz 50C auto noslapet un atdzestet.
Pirms slapeshanas uzlikt korkji, jo noslapejot tad teces araa....


fig viņ zin... jāpārbauda vēlreiz eļļas līmenis


tik parbaudi kad karbas temp ir kaadi 36C..... that would be the BEST


kā to dara?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
14. Jan 2013, 22:40 #2635

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Jan 2013, 12:05:24 protams rakstīja:
Par kārbu.
Nomainīja filtru un salēja kautkādu Fuchs 4134, 6 litrus, naudās kopā 120 lv rubļu
Peldošie apgriezieni pazuda bet palika nepārslēgšanās no 5. uz 6. robu pie 65km/h ātruma, zem 60 un virs 70 pārslēdzas pats. M režīmā arī var pārslēgt no 5. uz 6. bet vienalga man kautkas tajā visā nepatīk.
Tomēr ņemt to muftu restaurēt?


Muftas restaurēšana nemainīs pārslēgšanās īpatnības.
Muftu varētu saukt arī par automāta sajūgu - vienkāršoti.
Pārslēgšanās atkarīga no motora vadības bloka darbības un kārbas vadības bloka.
Tikai es bišķīt nesapratu - pie 60km/h viņš slēdz 6.ātrumā? un ja ātri uzmin uz 65km/h, tad vairs neslēdz bet iet ar 5.to? Kaut kas tur neiet kopā. Pirmkārt jau tas, ka viņam nebūtu pie 60km/h jāslēdz 6.pārnesumā.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
14. Jan 2013, 22:42 #2636

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Jan 2013, 12:18:39 delfins01 rakstīja:
Bet at mufti viss esot ok!
Kas ir DIY?


Kas tev teica, ka ar muftu viss ir kārtībā?
Tavā gadījumā 99% muftas remonts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
14. Jan 2013, 23:01 #2637

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5468

Braucu ar: null ziiben


14 Jan 2013, 22:40:01 Kaross rakstīja:

14 Jan 2013, 12:05:24 protams rakstīja:
Par kārbu.
Nomainīja filtru un salēja kautkādu Fuchs 4134, 6 litrus, naudās kopā 120 lv rubļu
Peldošie apgriezieni pazuda bet palika nepārslēgšanās no 5. uz 6. robu pie 65km/h ātruma, zem 60 un virs 70 pārslēdzas pats. M režīmā arī var pārslēgt no 5. uz 6. bet vienalga man kautkas tajā visā nepatīk.
Tomēr ņemt to muftu restaurēt?


Muftas restaurēšana nemainīs pārslēgšanās īpatnības.
Muftu varētu saukt arī par automāta sajūgu - vienkāršoti.
Pārslēgšanās atkarīga no motora vadības bloka darbības un kārbas vadības bloka.
Tikai es bišķīt nesapratu - pie 60km/h viņš slēdz 6.ātrumā? un ja ātri uzmin uz 65km/h, tad vairs neslēdz bet iet ar 5.to? Kaut kas tur neiet kopā. Pirmkārt jau tas, ka viņam nebūtu pie 60km/h jāslēdz 6.pārnesumā.


Tieši tā, braucot kruizā ar 55 piem. islēdz 6., bet 65 neslēdz, un tālāk pēc 70 atkal slēdz..saprotu, ka slēdz 6. pie 70 bet konkrēti pie 65 zāģē 5-to...pie kam manuāli varu islēgt to 6. arī pie 65 bet ja manuāli ielieku 5. tad D uz 6. neslēdz
edit.:to kārbas reset mēģināju (30 sekundes gāzes pedāli) bet nejūtu atšķirību

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Jan 2013, 23:03:41 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
BorissE60
17. Jan 2013, 16:30 #2638

Kopš: 13. Jan 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 395

Braucu ar: E60 525i

E60 525i nebiju laidis auto vienu dienu,šodien pielaidu un izmet kļūdu High rate of bettery discharger. Aizbraucu līdz Jūrmalai un nu kļuda pazuda. Nedeļu braukāju tikai pa pilseetu, ir iespeja ka aķis nuzlādējās?
Offline
Puxxx
17. Jan 2013, 16:56 #2639

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

vai nu aķis pašvaks, vai IBS piš prātu!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
BorissE60
17. Jan 2013, 17:18 #2640

Kopš: 13. Jan 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 395

Braucu ar: E60 525i


17 Jan 2013, 16:56:44 Puxxx rakstīja:
vai nu aķis pašvaks, vai IBS piš prātu!


Ko nozīmē IBS?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo