Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
SoWhat | |  Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| Kā atrast CD Changer štekeri uz E39 sedana? | Offline | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Veči, jautājums par dīzeļiem un to piedevām.
Jūs tagad lietojat kādas piedevas tieši priekš aukstā laika? Vai nu degvielā, vai eļļai? Nav patīkami klausītites no rīta to dīzeļa skaļo strādāšanu. Esmu dzirdējis, ka arī sildīšana uz vietas veicina motora resursa samazināšanos, tādēļ sāku domāju, ka varbūt kāda piedeva palīdzētu tam no rīta strādāt klusāk un labāk. | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
27 Dec 2014, 13:35:05 ATB rakstīja:
Veči, jautājums par dīzeļiem un to piedevām.
Jūs tagad lietojat kādas piedevas tieši priekš aukstā laika? Vai nu degvielā, vai eļļai? Nav patīkami klausītites no rīta to dīzeļa skaļo strādāšanu. Esmu dzirdējis, ka arī sildīšana uz vietas veicina motora resursa samazināšanos, tādēļ sāku domāju, ka varbūt kāda piedeva palīdzētu tam no rīta strādāt klusāk un labāk.
Kādas piedevas? Ja pis kapeiku, tad jāsamierinās ar kaut ko arī. 
Ja brauc ar LPG, tad arī jāsamierinās ar pāris lietām. Nav jau tik traki, man Opelis šausmīgi rūc auksts, silts arī, bet ne tik šausmīgi. Aukstas temepratūrās ir ieteicams 30s pastāvēt un tikai tad braukt, lasīju to manuālī, bet nav ieteicams sildīt tukšgaitā. Iedarbini, 30s pasēdi un kapā. Grūta dzīve braucot ar dīzeli. No rīta kaimiņus piecel un vēl 10km aukstumā sēdi, ja nav webasto.  | Offline | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Kādā ziņā es "pišu kapeiku"?  | Offline | | |
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Dec 2014, 13:35:05 ATB rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka arī sildīšana uz vietas veicina motora resursa samazināšanos.
Vot te paliek interesanti! Kādā veidā dzinēja eļļošana BEZ slodzes varētu būt kaitīgaka par eļļošanu ZEM slodzes 
Runājot par piedevām... nekā labāka par BARDAHL nav!
| Offline | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Jā, es arī gribētu parunāt par
sildīšanu 15 min vs. sildam 1 min un maucam.
| Offline | | |
Lauriko | |  Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
27 Dec 2014, 12:14:12 PAPS1990 rakstīja:
Sveiki!
Izskatās, ka manam auto būs nepieciešama sprauslu maiņa, jo ir tādi kā sitieni itkā dzenis klopētu, kad nospiest akseleratora pedālis un klikšķis salonā.
Jautājums -varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu un var ieteikt vietu, kur vest auto diagnosticēt un remontēt ar šādu problēmu? Un kā ar sprauslu restaurāciju, vai to ir vērts darīt vai tiek dota garantija?
P.S. Auto - Golf V
Kā arī uz kādām summām man vajadzētu gatavoties? 
Diezvai sprauslas! Brauc pirmdien ciemā nodiagnosticēšu!
T.29638531 | Offline | | |
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
27 Dec 2014, 15:18:04 IngusSeflers rakstīja:
27 Dec 2014, 13:35:05 ATB rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka arī sildīšana uz vietas veicina motora resursa samazināšanos.
Vot te paliek interesanti! Kādā veidā dzinēja eļļošana BEZ slodzes varētu būt kaitīgaka par eļļošanu ZEM slodzes 
Runājot par piedevām... nekā labāka par BARDAHL nav!
Šitais par to nepārāk labo ietekmi sildīt uz vietas ir dzirdēts baigi bieži, HZ kā tur ir, jo man vnk vienalga. Bet pa TV dzirdēts un cik pieturā runā auto silda lohi (nav runas par nekādiem spoooooooorta auto) 
Savam traktoram vnk iekāpju piešķiļu, ja vajag atkasu kradrātu vējstiklam, lai ceļu redzu, ja nu vajag, pieregulē maģi un min, tobiš piešķil un max 30 sek parūc un braucu, pirmās pāris minūtes braucot pārāk negāzēju vienīgi, jo ir paskaļš un turbo ķip esot jāuzsislt, tas arī viss. 
Piedevas nelietoju, eļļa 5w40 ar atbilstošo to pārējo ciparu kombo uz kannas, ko ražotājs paredzējis vobšem
[ Šo ziņu laboja koni4jo, 27 Dec 2014, 16:31:28 ] | Offline | | |
|
kurlis | |  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4177
Braucu ar:
|
27 Dec 2014, 16:26:52 koni4jo rakstīja:
27 Dec 2014, 15:18:04 IngusSeflers rakstīja:
27 Dec 2014, 13:35:05 ATB rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka arī sildīšana uz vietas veicina motora resursa samazināšanos.
Vot te paliek interesanti! Kādā veidā dzinēja eļļošana BEZ slodzes varētu būt kaitīgaka par eļļošanu ZEM slodzes 
Runājot par piedevām... nekā labāka par BARDAHL nav!
Šitais par to nepārāk labo ietekmi sildīt uz vietas ir dzirdēts baigi bieži, HZ kā tur ir, jo man vnk vienalga. Bet pa TV dzirdēts un cik pieturā runā auto silda lohi (nav runas par nekādiem spoooooooorta auto) 
Savam traktoram vnk iekāpju piešķiļu, ja vajag atkasu kradrātu vējstiklam, lai ceļu redzu, ja nu vajag, pieregulē maģi un min, tobiš piešķil un max 30 sek parūc un braucu, pirmās pāris minūtes braucot pārāk negāzēju vienīgi, jo ir paskaļš un turbo ķip esot jāuzsislt, tas arī viss. 
Skolā mums tādu pašu jautājumu pasniedzējs uzdeva un pēcāk atzina, ka tādas īsti "pareizās" metodes nav. Katrs iesaka vai nu vienu, vai otru.
Man personīgi patīk nedaudz uzsildīt, jo siltā auto omulīgāk. Kā arī pirmajam E30 sildiju tāpēc, ka kārbā eļļai patika būt gana stīvai un pa robiem viegli štepselēt neļāva  | Offline | | |
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
27 Dec 2014, 16:30:47 kurlis rakstīja:
27 Dec 2014, 16:26:52 koni4jo rakstīja:
27 Dec 2014, 15:18:04 IngusSeflers rakstīja:
27 Dec 2014, 13:35:05 ATB rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka arī sildīšana uz vietas veicina motora resursa samazināšanos.
Vot te paliek interesanti! Kādā veidā dzinēja eļļošana BEZ slodzes varētu būt kaitīgaka par eļļošanu ZEM slodzes 
Runājot par piedevām... nekā labāka par BARDAHL nav!
Šitais par to nepārāk labo ietekmi sildīt uz vietas ir dzirdēts baigi bieži, HZ kā tur ir, jo man vnk vienalga. Bet pa TV dzirdēts un cik pieturā runā auto silda lohi (nav runas par nekādiem spoooooooorta auto) 
Savam traktoram vnk iekāpju piešķiļu, ja vajag atkasu kradrātu vējstiklam, lai ceļu redzu, ja nu vajag, pieregulē maģi un min, tobiš piešķil un max 30 sek parūc un braucu, pirmās pāris minūtes braucot pārāk negāzēju vienīgi, jo ir paskaļš un turbo ķip esot jāuzsislt, tas arī viss. 
Skolā mums tādu pašu jautājumu pasniedzējs uzdeva un pēcāk atzina, ka tādas īsti "pareizās" metodes nav. Katrs iesaka vai nu vienu, vai otru.
Man personīgi patīk nedaudz uzsildīt, jo siltā auto omulīgāk. Kā arī pirmajam E30 sildiju tāpēc, ka kārbā eļļai patika būt gana stīvai un pa robiem viegli štepselēt neļāva 
Bija man agrāk viens superkārs, kuru, lai pielaistu bija jāizspiež sajūgu, jāšķiļ, tad jāuzņem apgriezieni un jāliaž sajūgs, lai kārbu iegrieztu Ar pirmo reizi reti spēja aprautvēl slāpa nost Nigrols eļļas vietā iegāzts bija | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Eu sportisti izstastat ka ir ar scorpio td + Tomats, ir iespejams ziema paslidinaties? ja vins iet ka transit, tad liekas bedigak ka 1,6 zurka..  | Offline | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5319
Braucu ar: ♛ ♛
| Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.
Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.
Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas. | Offline | | |
Fashion  | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Nevaru īsti saprast vai to EGR ir vēlams noglušīt vai arī tam nav nekāda jēga? M57? | Offline | | |
-JUREVICH- | |  Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
27 Dec 2014, 17:38:38 Fashion rakstīja:
Nevaru īsti saprast vai to EGR ir vēlams noglušīt vai arī tam nav nekāda jēga? M57?
Teorētiski ja noglušīsi neaizdisīsi ieplūdi,bet nebūs caur kurieni nomest ieplūdes spiedienu atmetoties+sūdīgāk dzinējs uzsils! | Offline | | |
Fashion  | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Tb sanāk no vienas puses labi, no otras slikti nu, tb reāli nekāds baigais ieguvums nebūs ja? | Offline | | |
IngusSeflers
| |  Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.
Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.
Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā! | Offline | | |
|
-Edm-  | |  Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| kas tur ar tām rombveida atslēgām bija ja neslēgājās ar pogām!???kam tur beigas?baterejai?viņa ir maināma vai kā?!
ja līdīšu tur iekšā ņemšu batereju arā pati atslēga neatkodēsies???!
-----------------
| Offline | | |
-JUREVICH- | |  Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
27 Dec 2014, 18:10:48 Fashion rakstīja:
Tb sanāk no vienas puses labi, no otras slikti nu, tb reāli nekāds baigais ieguvums nebūs ja?
Ja Tu domā jaudas ziņā tad nē,jo zem slodzes viņš atrodas tāpat aizvērtā stāvoklī? | Offline | | |
Fashion  | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Nē nē jaudas ziņā ne, es domaju kopumā nekas jau nemainīsies, abos variantos nekas baigi labs nav tapēc domaju ka nav baigā jēga ciet viņu vērt..  | Offline | | |
-JUREVICH- | |  Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.
Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.
Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Es pieturos pie teorijas kad bez slodzes dzinējs ilgākā laika posmā sasniedz darba temperatūru tātad ilgāks ir laiks ko tas darbojas ar nekvalitatīvu eļļošanos!Vot kā ir ar automātu?No pieredzes passats 1.9tdi tomāts,nobraucu ap270k km īpaši nesildot bet līdz termo devējs sāk kustēt nespīdzināju!Pēc manis baltkrievi mocija vēl 300k viss ar dzindzi un kārbu bija gerai a tālāk hvz! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|