Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
7S
01. Apr 2013, 12:09 #241

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

+1. Man jau tā likās, ka vai nu nesaprotu angliski , vai tiešām viņi nonāk pretrunās paši ar sevi, ka nenāk nekā tajā CSL. Nezinu vai kāds gribētu nomest 50K eur pa pliku celi !

Lietotāja PG bija papilns!

Offline
ozo
01. Apr 2013, 12:12 #242

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18846

Braucu ar: Braucu ar

Ja nemaldos, tad tieši viņam bija Hartge CSL un tur noteikti jau vēl šis tas bija savādāk kā tīram CSL.
Offline
Marchello
01. Apr 2013, 15:17 #243

Kopš: 14. May 2002

No: Liepāja

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: BMW


Bāze M3 CSL:




Vispār tai bildē ir attēlots e46 M3 CSL conceptkāra salons, neviss "bāze".

Nav ko daudz zīlēt, vai salīdzināt ar kaut kādiem Hartges tuninga izstrādājumiem. Ja tiešām interesē, tad ražotāja cenu lapās var konkrēti izpētīt kas bija pieejams CSL bāzes aprīkojumā, kas bija papildaprīkojumā, un cik tas maksāja.

CSL cenu lapa 2003. Mai (vāciski)

CSL cenu lapa 2003. Sept


01 Apr 2013, 12:09:39 7S rakstīja:
....
nenāk nekā tajā CSL. Nezinu vai kāds gribētu nomest 50K eur pa pliku celi !


Jā, CSL modelis salīdzinoši ar standarta M3 bija pliks un dārgs, jo izstrādājot šo specversiju, uzsvars tika likts uz svara samazināšanu, neviss luksusu. Tas tika panākts ar speciālu materiālu pielietošanu un minimālu aprīkojumu.


[ Šo ziņu laboja Marchello, 01 Apr 2013, 15:20:17 ]

Offline
FIB
08. Apr 2013, 19:48 #244

Kopš: 08. Sep 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 905

Braucu ar: Touringu un kabrio


01 Apr 2013, 12:00:24 ozo rakstīja:
Tā nu gluži nav kā teikts Top gear:
A large proportion of the M3's sound insulation has been removed, along with electric seats and navigation systems. Air conditioning and stereo systems could be retrofitted free of cost, but were not available standard


Turklāt, ja mani atmiņa neviļ, tad vienam no Latvijā bijušajiem CSL bija pat NAVI, bet tas bija Hartge

Bāze M3 CSL:


Top gear sižetā viņam bija gan rādio, gan kondicionieris.


Un vēl, CSL ar priekšējiem migliniekiem vispār liekas dīvaini Un xenona gaismas arī vēl ir
Offline
whichwayisright
11. Apr 2013, 18:34 #245

Kopš: 11. Dec 2012

Ziņojumi: 441

Braucu ar: kawasaki

kāds ir e46 m3 un 3xx klīrenss?!
Offline
meidei
11. Apr 2013, 18:48 #246

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

e46 M3

e46 3xx
Offline
edzulis
03. Jul 2013, 13:40 #247

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m3/apknp.html

Kas par aparātu? IT kā ok cena liekas un pēc krāsas kaut kāds individuals vai Bet ir kaut kāds čujs, ka ar to auto kaut kas nav ok...

[ Šo ziņu laboja edzulis, 03 Jul 2013, 13:43:08 ]

Offline
Archuks
03. Jul 2013, 14:02 #248

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Vari mēģināt pie Ropažniekiem painteresēties, vismaz 333 driftā šis auto tusējās ap viņiem.
Offline
Montana
03. Jul 2013, 14:09 #249

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

vainu smg vai motors būs pa pipeļiem, tie tirģoņi tikai nokautos pērk piečinī lai var piedarbināt un pārdod
Offline
Dambergs
11. Jul 2013, 10:57 #250

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 788

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini


01 Apr 2013, 11:42:18 7S rakstīja:
Mēs te netiekam skaidrībā Vai CSL tiešām nenāk kondiķis, radio, u.c. ? Vai starp UK (RHD) un Eiropas versiju (LHD) ir zināmas atšķirības!?


CSL standartā nenāca ne mūzika (varēja atķeksēt opciju par kādiem toreiz tik 200 vai 400 EUR), ne klima (varēja atķeksēt opciju par brīvu). Starp UK un Eiropas auto nav nekādu atšķirību izņemot stūres novietojumu, protams
Offline
eddyboy
30. Sep 2013, 19:57 #251

Kopš: 15. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 941

Braucu ar: Challenger

Pārdodu praktiski jaunas Nokian Hakkapeliita 7
ziemas riepas (atlikums 10 mm), izmērs 225/45 r18.
cena 80 ls/gb (jaunas maksā 170 ls).
e46 M3 orgināliš ziemas izmērs

PM vai 26433384





[ Šo ziņu laboja eddyboy, 30 Sep 2013, 21:23:10 ]

Offline
Robiitis
30. Sep 2013, 21:02 #252

Kopš: 10. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

S54 ieplūdes kolektora stiprinājumi galvā ir tādi paši kā M54?
Offline
Reinis29
30. Sep 2013, 21:15 #253

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29


30 Sep 2013, 21:02:01 Robiitis rakstīja:
S54 ieplūdes kolektora stiprinājumi galvā ir tādi paši kā M54?


Domaju ka ne. S54 kolektors stiprinas ar savilcejiem.
Offline
Eidzy
08. Oct 2013, 09:57 #254

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1656

Braucu ar: E46 krabi

Sveicināti, kungi. Ir vēlme iegādāties kapli trasei. Jautājums ir sekojošs. Vai E46 M3, piemēram, 2003. gada būtu pareiza izvēle? Vai tomēr jāskatās uz E36 M3, vai kādu citu variantu? Būtu ļoti pateicīgs par personīgo pieredzi. Ja kādam tāda ir kabatā. Gribas ļoti kaut ko pa svētdienām ķīlēt un lauzt uz trases. Domāju, ka lielākā daļa, šejienes iemītnieku, mani saprot un daži ir jau ar šādu hobiju nodarbojušies. Dalamies, dalamies ar pieredzi un ieteikumiem!
Offline
Kalnz
08. Oct 2013, 10:06 #255

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14297

Braucu ar:


08 Oct 2013, 09:57:26 Eidzy rakstīja:
Sveicināti, kungi. Ir vēlme iegādāties kapli trasei. Jautājums ir sekojošs. Vai E46 M3, piemēram, 2003. gada būtu pareiza izvēle? Vai tomēr jāskatās uz E36 M3, vai kādu citu variantu? Būtu ļoti pateicīgs par personīgo pieredzi. Ja kādam tāda ir kabatā. Gribas ļoti kaut ko pa svētdienām ķīlēt un lauzt uz trases. Domāju, ka lielākā daļa, šejienes iemītnieku, mani saprot un daži ir jau ar šādu hobiju nodarbojušies. Dalamies, dalamies ar pieredzi un ieteikumiem!


ja meklē autiņu TIKAI svētdienas izbraucieniem pa trasi, tad labāk ņem kautko tam vairāk piemērotu...

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sport-cars/lngxf.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sport-cars/benlko.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sport-cars/knlie.html
u.t.t
Offline
Eidzy
08. Oct 2013, 10:10 #256

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1656

Braucu ar: E46 krabi

No, no, nooo. Tiek izskatīti tikai RWD, vai AWD. Priekšroka tomēr RWD. Un uzčubināt viņu par trases mežoni. Es pat teiktu - asfaltplēsi!
Offline
6500
08. Oct 2013, 14:45 #257

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

5000-6000euro noperc sagatavotu nacionaalas klases auto...un aiziet

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
PG
08. Oct 2013, 15:08 #258

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


01 Apr 2013, 12:12:04 ozo rakstīja:
Ja nemaldos, tad tieši viņam bija Hartge CSL un tur noteikti jau vēl šis tas bija savādāk kā tīram CSL.


ja neskaita aprīkojumu, vel bija lielās brembo bremzes (no S/CL55), tas arī viss

ā, vel gads bija 05' vai 06', kad csl vairs neražoja...

[ Šo ziņu laboja PG, 08 Oct 2013, 15:08:59 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Eidzy
09. Oct 2013, 09:15 #259

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1656

Braucu ar: E46 krabi


08 Oct 2013, 14:45:58 6500 rakstīja:
5000-6000euro noperc sagatavotu nacionaalas klases auto...un aiziet


Būs jāpapēta padziļinātāk. Galvenā vēlme tomēr ir nopirkt hobiju. Pašam, pa svētdienām, čubināt un gatavot trasei. Nevis tikai stiept. Uzcelt kaut ko savu. Tāpēc izvēle krīt uz E46 M3. Visvairāk gan mani uztrauc viņa elektronika. Vai viņa nav par daudz, lai dzenātu pa trasi? Nobraukt pāris reizes un panelis izskatīsies pēc Ziemassvētku eglītes. Gribas nopirkt kaut ko tiešām labu. Un no tā uztaisīt kaut ko īpašu.
Offline
kars
09. Oct 2013, 09:41 #260

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Paņem to e30 ar s50b32, kas ss.lv stāv, būs mazāk elektronikas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo