Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
atrabotka | |  Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 136
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 12:16:57 @RVR rakstīja:
Ostām galvenā transporta artērija vienmēr ir bijis un būs dzelzceļš. Viena fūre nav pat pilns viens vagons.
Jā, tās arī sniedz savu pienesumu, tā ir, bet tas nav primārais.
Neviens jau nesaka, ka nevajag ceļu. Vajag. Normālu, kvalitatīvu ceļu.
Stāsts ir par to, ka šis ceļš nekad nebūs autobānis ar 2+2 joslām visā garumā.
P.S. Bet te jau atkal viss iet uz riņķi. Sapņot jau nevienam nav aizliegts, protams.
+1 | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1271
Braucu ar: Hibrīdu
| Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, … | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3800
Braucu ar: kruīzu
|
13 Jan 2025, 13:03:52 @DiksIrseejs rakstīja:
Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …
tas gan, rūpīgāk iepazīstoties ar rakstu (cerams tas balstīts uz kādu dokumentu ), sanāk, ka pietiks, ja blakus visiem TEN-T ceļiem izbūvēs gajēju/veloceliņus un pateiks, ka pa "šoseju" nedrīkst braukt.
Vismaz konkrētajā rakstā arī nav nekas minēts, ka būtu jābūt atdalītiem pretējiem virzieniem tā kā, tad ar pašu braucamo daļu drīkst neko nedarīt  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6762
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 13:03:52 @DiksIrseejs rakstīja:
Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …
Jaunā redakcija. Es lasu, ka prasa 2+2 vai analogas drošības līmeņa. Neks par šo tematu nav mainīts. Prasība Eiropai vienota, būs jāpilda. Latvija tik cik solās kaut ko reāli darīt tuvāk 40-mitam gadam kā tagad.
Edit: Tur arī izskaidrots kas ir kura ceļu kategorija un kādi katrai noteikumi.[ Šo ziņu laboja Mizx, 13 Jan 2025, 13:59:14 ] | Online | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9225
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
13 Jan 2025, 13:55:44 @Mizx rakstīja:
13 Jan 2025, 13:03:52 @DiksIrseejs rakstīja:
Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …
Jaunā redakcija. Es lasu, ka prasa 2+2 vai analogas drošības līmeņa. Neks par šo tematu nav mainīts. Prasība Eiropai vienota, būs jāpilda. Latvija tik cik solās kaut ko reāli darīt tuvāk 40-mitam gadam kā tagad.
Edit: Tur arī izskaidrots kas ir kura ceļu kategorija un kādi katrai noteikumi.
Protams, ka tuvāk 40ajam, jo tad ir termiņš. Tāpat, kā uzņēmumā, ja startā jau zini, ka budžetu neizpildīsi, tad zīmē, kā hokeja kļušku. Pirmos 3 ceturkšņus viss stabili taisni (veidosim iestrādnes utt.) un beigās rāviens uz augšu. Beigās, protams, var pateikt, ups, ne poluchilosj.  | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1271
Braucu ar: Hibrīdu
| Kurā punktā prasa 2+2? Jā, atdalītas joslas tur prasa, bet kā jau teicu tas nav tas pats kas 2+2. Var būt arī 1+1. | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3800
Braucu ar: kruīzu
| paldies par linku 
Šitas interesanti, sanāk, ka sarkanajiem posmiem jābūt jau līdz 2030. gadam bez krustojumiem un atdalītiem pretējiem virzieniem. Mums pat plānā nekad nav bijis tā.
Article 31
Transport infrastructure requirements for the core network and extended core network
1. Member States shall ensure that the road infrastructure of the core network and extended core network complies with Article 30(1).
2. Member States shall ensure that the roads, as referred in Article 29(1), point (a), comply with the following requirements, by 31 December 2030 for the road infrastructure of the core network and by 31 December 2040 for the road infrastructure of the extended core network:
(a)
the roads are specially designed, built or upgraded for motor traffic;
(b)
the roads provide, except at special points or temporarily, separate carriageways for the two directions of traffic, separated from each other by a dividing strip not intended for traffic or by other means ensuring equivalent level of safety; and
(c)
the roads do not cross at grade with any road, railway or tramway track, bicycle path or footpath. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6762
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 14:15:29 @DiksIrseejs rakstīja:
Kurā punktā prasa 2+2? Jā, atdalītas joslas tur prasa, bet kā jau teicu tas nav tas pats kas 2+2. Var būt arī 1+1.
Es liku uzsvaru uz analogu drošums līmeni, kas gan nebūs tevis pieminētie stabiņi. Stabiņi nerada absolūti nekādu drošumu. Šai infrastruktūrai jābūt tādai, lai tikai ar ļoti lielu piepūli pārkrauts baļķvedējs varētu tikt līdz pretējai joslai un uztaisīt frontālo. Tātad posmā 1+1 nav iespējams nevienu apdzīt un tādi posmi nedrīkstētu būt nesamērīgi gari. Tātad būs jābūvē vairāk joslu, lai uz šiem ceļiem varētu cits citu droši apsteigt. Svarīgāk vēl palasīt par to, ka nav viena līmeņa krustojumu ne ar ko, nekādu gājēju pāreju utt. brīnumu, ko mums pēdējos gados aktīvi veido visās malās. | Online | | |
|
pukraims | |  Kopš: 17. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
| Tomēr 71 gadus vecs, agresīvs kraķis ir stūrējis baranku.Visi vietējie starppilsētu autobusa pasažieri no viņa mīza, bet priekš bērnu transportēšanas bija gana labs. Nu tur galva arī jānocērt tam, kas viņu izvēlējās darbinieku atlasē, un tam, kas aizsūtīja liktenīgajā missijā, bērnu pārvadāšanai.
Links[ Šo ziņu laboja pukraims, 15 Jan 2025, 09:10:53 ] | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
|
15 Jan 2025, 09:10:14 @pukraims rakstīja:
Nu tur galva arī jānocērt tam, kas viņu izvēlējās darbinieku atlasē
Gan jau lielā mērā dēļ bezizejas. Vadītāju ar D kategoriju (+ 95. kodu) katastrofāli trūkst. Vecie aiziet pensijā, kad pavisam piegriežas vai veselība vairs neļauj, bet jauni klāt pienāk minimāli. Jebkurš autobusu parks tos medī un ik pa laikam reģionos ir atcelti reisi dēļ vadītāju trūkuma.
P.S. lielā mērā tāda situācija arī dēļ niecīgajām algām - nav daudz gribētāju par mazu atalgojumu darīt šo atbildīgo darbu un autobusu parku gadījumā vēl jāties ar biļešu pārdošanu[ Šo ziņu laboja RVR, 15 Jan 2025, 09:27:51 ] | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2024
Braucu ar: E91
|
15 Jan 2025, 09:24:38 @RVR rakstīja:
15 Jan 2025, 09:10:14 @pukraims rakstīja:
Nu tur galva arī jānocērt tam, kas viņu izvēlējās darbinieku atlasē
Gan jau lielā mērā dēļ bezizejas. Vadītāju ar D kategoriju (+ 95. kodu) katastrofāli trūkst. Vecie aiziet pensijā, kad pavisam piegriežas vai veselība vairs neļauj, bet jauni klāt pienāk minimāli. Jebkurš autobusu parks tos medī un ik pa laikam reģionos ir atcelti reisi dēļ vadītāju trūkuma.
P.S. lielā mērā tāda situācija arī dēļ niecīgajām algām - nav daudz gribētāju par mazu atalgojumu darīt šo atbildīgo darbu un autobusu parku gadījumā vēl jāties ar biļešu pārdošanu
Khm, kāds sakars ar D kategoriju un 95. kodu parastam busiņam, kuru drīkst vadīt ar B kategoriju? | Offline | | |
Lumpy | | Kopš: 02. Sep 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 270
Braucu ar: XC90, Toyota, MAN
| Pieņemot darbā darbinieku, diez vai var nojaust, kā brauc attiecīgais tipāžs. (Ja vien neatbrauc ar nahļenēm nolīmētu žurku ar rozā diskiem ). HR tur nekāda sakara - tie izvērtē uz papīra. Uz papīra der, noteikumi abiem apmierina - pieņemts darbā. Īpaši jau pašvaldības iestādēs.
Savukārt, minēt to, ka starppilsētu pasažieriem kaut kas nepatika - cik no viņiem gāja un rakstīja kādus iesniegumus/sūdzības. Cik kaut kādus debīlismus uzfilmēja, ko pievienot iesniegumam/sūdzībai. Pieļauju domu, ka aptuveni 0. Rakstu nelasīju - delfiem negribu maksāt.  | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
|
15 Jan 2025, 10:00:49 @Bender rakstīja:
Khm, kāds sakars ar D kategoriju un 95. kodu parastam busiņam, kuru drīkst vadīt ar B kategoriju?
Ja tas bija busiņš līdz 1+8 vietām, tad nekāds.
Cik sapratu no visādām ziņām, tad vismaz 8 aizveda uz slimnīcu un 1 gāja bojā uz vietas, tāpēc secināju, ka kopējais skaits varēja būt lielāks. | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22174
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Pag cik tad tajā būs ir max vietas, pēc visas piejamās info max ir 9-sēdvietas tas ir 1+8
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1271
Braucu ar: Hibrīdu
| Ir tāda lieta, kā izziņa par administratīvajiem sodiem. To var darba devējs palūgt kandidātam, lai viņš iesniedz. Un pēc tā vērtēt vai attiecīgais kadrs ir vai nav ok plānotajam amatam. | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5074
Braucu ar:
|
15 Jan 2025, 10:13:36 @Lumpy rakstīja:
Pieņemot darbā darbinieku, diez vai var nojaust, kā brauc attiecīgais tipāžs. (Ja vien neatbrauc ar nahļenēm nolīmētu žurku ar rozā diskiem ). HR tur nekāda sakara - tie izvērtē uz papīra. Uz papīra der, noteikumi abiem apmierina - pieņemts darbā. Īpaši jau pašvaldības iestādēs.
Savukārt, minēt to, ka starppilsētu pasažieriem kaut kas nepatika - cik no viņiem gāja un rakstīja kādus iesniegumus/sūdzības. Cik kaut kādus debīlismus uzfilmēja, ko pievienot iesniegumam/sūdzībai. Pieļauju domu, ka aptuveni 0. Rakstu nelasīju - delfiem negribu maksāt. 
Pag, salīdzinoši nesen bija kaut kāds rakstelis par vienu braucēju, neatceros, Liepāja vai Ventspils, kurš regulāri agresīvi uzvedās uz ceļa, esot visā pilsētā zināms, kā agresīvs braucējs.... Bij' onka gados, bij' pat video likts ar viņa auto..... Ka tik beigās nesanāk tas pats pendzis | Offline | | |
|
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5074
Braucu ar:
|
15 Jan 2025, 10:41:21 @DiksIrseejs rakstīja:
Ir tāda lieta, kā izziņa par administratīvajiem sodiem. To var darba devējs palūgt kandidātam, lai viņš iesniedz. Un pēc tā vērtēt vai attiecīgais kadrs ir vai nav ok plānotajam amatam.
Haha, likums neprasa, ej first
Kur tad tas pendzis īsti strādāja? Domē vai autobusu parkā? | Offline | | |
Lumpy | | Kopš: 02. Sep 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 270
Braucu ar: XC90, Toyota, MAN
|
15 Jan 2025, 10:41:21 @DiksIrseejs rakstīja:
Ir tāda lieta, kā izziņa par administratīvajiem sodiem. To var darba devējs palūgt kandidātam, lai viņš iesniedz. Un pēc tā vērtēt vai attiecīgais kadrs ir vai nav ok plānotajam amatam.
Stipri šaubos, ka pašvaldības/valsts iestādes, ar savu piedāvāto atalgojumu, kāda ko tādu vēl uzdrošināsies jautāt. Turklāt, stipri šaubos, ka onkam tādu ir daudz, ja braucis ar pasažieru autobusiem. Neatkarīgi no tā, kā braucis. | Offline | | |
FAMAS | |  Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1625
Braucu ar:
|
15 Jan 2025, 10:35:07 @RVR rakstīja:
15 Jan 2025, 10:00:49 @Bender rakstīja:
Khm, kāds sakars ar D kategoriju un 95. kodu parastam busiņam, kuru drīkst vadīt ar B kategoriju?
Ja tas bija busiņš līdz 1+8 vietām, tad nekāds.
Cik sapratu no visādām ziņām, tad vismaz 8 aizveda uz slimnīcu un 1 gāja bojā uz vietas, tāpēc secināju, ka kopējais skaits varēja būt lielāks.
Šitam tak nav vairāk par 8 vietas
https://tv3cdn.lv/thumbnails/1200x630/2025/01/w...video-i-foto.jpg | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
|
15 Jan 2025, 11:38:23 @FAMAS rakstīja:
Šitam tak nav vairāk par 8 vietas
https://tv3cdn.lv/thumbnails/1200x630/2025/01/w...video-i-foto.jpg
Bildes nebiju pētījis.
Jā, tādam nevajag D kategoriju. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|