Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12104
Braucu ar: pikapu
|
12 Jan 2025, 20:41:04 @Atonioo rakstīja:
12 Jan 2025, 18:51:53 @0xFFFF rakstīja:
11 Jan 2025, 19:24:56 @Bullis rakstīja:
Tapēc jau vajag to atdalošo barjeru, lai primātiem nerastos šāda vēlme apdzīt un ātrumu uz žādiem ceļiem varētu palielināt uz 110 km/h teiksim
11 Jan 2025, 19:09:39 @m8archa rakstīja:
Te jau minēja, ka daudziem trūkst elementāra pašsaglabāšanās instinkta. Nu, un vispār loģiskā domāšana. Primāti apdzen līkumā, laikam nerēķinoties ar to, ka tur kāds var smukā cukā vilkt pretī.
Pēc tam eksperti atkal gudri pirdīs par ātrumu, kas vainīgs pie visa.
Laikam opcija ieturēt distanci (lai nemēslo vējstiklu) un pēc tam apdzīt, kad ir norm redzamība, nepastāv. 
Varbūt tas “teorētiski” strādā, bet praksē nē. Brīvdienās aizbraucu līdz Tallinai, vakar tieši Igaunijā 4tras avārijas pa ceļam. Igauņiem pie Tallinas ir tās atdalošās barjeras, viss, ko viņas dara, ir nobīda traģēdiju uz citu vietu.
Braucam atpakaļ, priekšā fūre un tai pakaļā pielipuši divi vieglie. Lux autobuss uzsāk tos visus apdzīt, tajā brīdī jau bija skaidrs, ka debīls gājiens, jo tuvojās nepārredzams līkums. Protams, knapi ticis garām vieglajiem, bija skaidrs, ka fūri vairs neapdzīs un no līkuma pretī parādās fūre, tad šis mēģina tikt atpakaļ joslā. Labi, ka primāts, kurš bija fūrei pakaļā ielīdis, sabremzējās un ielaida autobusu atpakaļ 
Kur primaats tavaa uztveree ir izdariijis kaukt ko nepareizi? Autobuss nav parastais auto, nahuj vinjam dziit? Nemaak laikus, tad tev nav jabuut par soferi. Un beigaas, ja jau tik labi redzeeji, vareeji pazvaiit attieciigajaam iestaadeem. Bet protams to tu neizdariiji 
manu prāt primāts šajā kontekstā tiek uzskatīts tas, kurš sēžot fūrei aizmugurē neievēro distanci, tas ir labs iemesls kāpēc uz jaunās maskavas šosejas un citur, ir tās letālās avārijas, mazlitrāžnieki salien pie dirsas priekšā braucošajam(izvēloties mazlitrāžu jau +- var arī izprast braukšanas spējas un tt, ne tur fizikas likumus saprot, ne reālo situāciju izvērtēt, ne jebkādus citus izdzīvošanas instinktus), tad nu kādam, kam zajebal vilkties uz 80 vai 70, ejot garām, nav vienkārši kur iespraukties, un tai vietā, lai tie dolbiki piebremzētu, viņi vēl tīšām nelaidīs ar domu, lai jau sitās nost un man blakus esot nekas nenotiks un tt., vairāk kārt esmu tīšām šitos aitu barus retinājis, arī kad pretī neviens nenāk, paspied uz apmali visus, uzreiz sāk ievērot distanci. nu nav tā braukšanas kultūra pie mums laba, salīdzinot ar ārzemēm vispār dirsā, brīžiem nesaproti, kā te puse ir tiesības ieguvusi.
bet nu autobusam arī šeit jārēķinās ar savu ātrumu, viņš nevar paātrināties, un karoč, kā brauc autobusi tepat rīgā vien jau zajebal 
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
aep_det | |  Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2273
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
12 Jan 2025, 19:30:57 @kexxx rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120057...iju-pie-strazdes
rit 2025.gads, bet cilvēki joprojām nelieto drošības jostas
tjipa avarē tikai auto priekša, aizmugurē viss safe 
Izskatās, ka Tev nav neviena drauga drauga brālēna paziņa, kurš izkrīt no auto un izdzīvo, jo auto, kūleņojot, paliek kā pankūka.  | Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12104
Braucu ar: pikapu
| nū jā, tur tajā sāna pisakā pret fūri pat ir labāk ja ir kur aizlidot.
ka tur bija, minirallijā nevar sprādzēties ar sporta jostām, jo nav būris, pie auto saplakšanas, tu esi piekniedēts pie taburetes un tad viss ir slikti.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3800
Braucu ar: kruīzu
|
12 Jan 2025, 21:29:30 @sergis15 rakstīja:
nū jā, tur tajā sāna pisakā pret fūri pat ir labāk ja ir kur aizlidot.
ka tur bija, minirallijā nevar sprādzēties ar sporta jostām, jo nav būris, pie auto saplakšanas, tu esi piekniedēts pie taburetes un tad viss ir slikti.
Tīri intereses pēc - iemet punktu no noteikumiem, kur rakstīts, ka nevar sprādzēties.
Es atrodu tikai, ka ķiverei jābūt aizsprādzētai un jālieto drošības jostas, citādi var izslēgt no sacensībām  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6763
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 21:17:27 @aep_det rakstīja:
12 Jan 2025, 19:30:57 @kexxx rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120057...iju-pie-strazdes
rit 2025.gads, bet cilvēki joprojām nelieto drošības jostas
tjipa avarē tikai auto priekša, aizmugurē viss safe 
Izskatās, ka Tev nav neviena drauga drauga brālēna paziņa, kurš izkrīt no auto un izdzīvo, jo auto, kūleņojot, paliek kā pankūka. 
Man tieši visi kūleņotāji ir palikušī dzīvi, jo bijuši piesprādzējušies. Pēc tam nezina, kā tajā auto spējuši avārijas brīdī iekšā atrast sev vietu, bet tikuši cauri ar niecīgām skrambām. | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5075
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 20:41:04 @Atonioo rakstīja:
Kur primaats tavaa uztveree ir izdariijis kaukt ko nepareizi? Autobuss nav parastais auto, nahuj vinjam dziit? Nemaak laikus, tad tev nav jabuut par soferi. Un beigaas, ja jau tik labi redzeeji, vareeji pazvaiit attieciigajaam iestaadeem. Bet protams to tu neizdariiji 
nu sāksim ar distances ievērošanu....kas ir izteikta problēma mūsu platuma grādos.
sergis15 žetons, saprot ģēlu.... tiem tikai brutāla grāvī kantēšana rada kutkadu saprāsanu[ Šo ziņu laboja Samsasi, 12 Jan 2025, 22:37:17 ] | Online | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
12 Jan 2025, 21:29:30 @sergis15 rakstīja:
nū jā, tur tajā sāna pisakā pret fūri pat ir labāk ja ir kur aizlidot.
Es fizikā biju knapi sekmīgs, bet nu šis ir pilnīgas muļķības.
Tu uzskati, ka labāk ir saņemt nevis vienu triecienu, bet vairākus?
Jo pēc katra lidojuma ir trieciens. Pasažieru busu gadījumā bieži pret cita pasažiera galvu.
Par sprādzēšanos arī - wtf! | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
12 Jan 2025, 22:35:39 @Samsasi rakstīja:
nu sāksim ar distances ievērošanu....kas ir izteikta problēma mūsu platuma grādos.
sergis15 žetons, saprot ģēlu.... tiem tikai brutāla grāvī kantēšana rada kutkadu saprāsanu
Tas, ka ir vilcieniņu mīļotāji, kuri ar to pārkāpj CSN, nedod tiesības pedal to metal gribētājiem apdzīt nedroši.
Un atlikt diršanu, esmu apdzinis gana bieži ar pedal to metal šādus vilcieniņus. | Offline | | |
|
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5075
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 22:56:37 @Lala rakstīja:
12 Jan 2025, 22:35:39 @Samsasi rakstīja:
nu sāksim ar distances ievērošanu....kas ir izteikta problēma mūsu platuma grādos.
sergis15 žetons, saprot ģēlu.... tiem tikai brutāla grāvī kantēšana rada kutkadu saprāsanu
Tas, ka ir vilcieniņu mīļotāji, kuri ar to pārkāpj CSN, nedod tiesības pedal to metal gribētājiem apdzīt nedroši.
Un atlikt diršanu, esmu apdzinis gana bieži ar pedal to metal šādus vilcieniņus.
A kur te kāds teica par apdzīt nedroši? Tas ka tiem dibenostītajiem liekas nedroši, tajā laikā var apdzīt 2-3 mašīnas...... Kamēr viņi saņēmās, normāls braucējs jau viņus ir apdiNis. Un ja viņi ievērotu distanci, tas to pasākumu nedaudz atvieglotu. Bet var arī pieciest prieksā... Easy. | Online | | |
qa | | Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1419
Braucu ar:
| Manuprāt LV labākais risinājums visi lielie ceļi ar 3 joslām, kur ik pa laikam mainās vidējās joslas virziens. Tev neuzdzen stresu lēnie,jo zini ,ka pēc 2km apdzīsi un tajā pašā laika piebremzē skrējējus,jo péc 2km büs tikai viena josla. Un ir stipri létåk par 4joslu ceļu. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6763
Braucu ar:
| Te bijušas diskusijas par to, ka Latvijā ātrgaitas ceļu un 2+2 joslas nav, nebūs, nepienākas, blablabla. (@RVR par to daudz runāja, ka nav un nebūs, un nepienākas). Uzskrēju vēlreiz rakstam, kas skaidro — līdz 2040. gadam TEN-T autoceļu tīklā visiem ceļiem jābūt šādiem. Tātad Latvijā šķiet automātiski visas lielās pilsētas tiek savienotas ar 2+2 šosejām, uz kurām traktori un velo rādīties nedrīkst. Te raksts ar nosacījumiem un šobrīd paredzēto laika grafiku.
Te TEN-T autoceļu tīkls, uz ko šis attiecas:
| Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
| Jā, jā.
Tikai tajā pašā rakstā ir pieminēts, ka valsts var veikt izmaiņas pamattīklā.
Nebūvēs neviens 200 km autobāni uz 30k pilsētiņu. Ieslēdziet taču realitāti beidzot. | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1271
Braucu ar: Hibrīdu
| Varbūt pats izlasi to rakstu vēlreiz un parādi teikumu, kurā teikts ka visiem galvenajiem ceļiem jābūt 2+2? Es tur neko tādu neatradu. | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8292
Braucu ar: 400Zs
|
11 Jan 2025, 16:59:37 @treshaa_josla rakstīja:
11 Jan 2025, 15:23:13 @wanksta rakstīja:
Nu visu laiku tikai irbītis un pārējie pamuļķi dzied ka vainīga ir apdzīšana, pārgalvīga apdzīšāna vai nepārgalvīga, tāda vai citāda, un ko viņi dara, tā vietā lai izglītotu sabiedrību par to kā apdzīt, teorētiski vai organizētu kādas bezmaksas nodarbības, tā vietā mēs uzliekam jaunu fotoradaru, un nākamreiz kad kāds nejēdz apdzīt uzliekam divus, un pēc tam trīs, gan jau šoreiz arī dažus vajadzētu uzlikt 
Piedošan, bet iepišot purnā pretī nākošai fūrei, kas tad vēl būtu vainīgs, ja ne busa šofera uzsāktā neapdomīgā apdzīšana ?
Es neredzu nevienu, nu pilnīgi nevienu citu vainīgo. Ne pēc likuma burta, ne "po poņaķijam" tur būtu pievelkams klāt kāds cits atbildīgais.
Pie savas pārgalvīgās braukšanas sekām nevajag vainot ceļamalas kokus ((c) Lizums)
absolūti piekrītu. Sieva stāstija, kā Domes buss esot sīkos vasarā vedis ekskursijā. tur 100+ un jautras apdzīšanas tam vecajam krabim esot licies normāli, kamēr manējā nesāka uz jamo aurēt, ka neved malku un lai brauc pēc noteikumiem. | Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9225
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Vēl 3 gadus atpakaļ Linkaitis sita pie krūtīm par ātrgaitas ceļiem ap 1000km garumā LV teritorijā, nu jau drīz liks braukt uz 50 pa šosejām. Ejam pēc ieplānotā kursa  | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22622
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
13 Jan 2025, 00:47:45 @Mizx rakstīja:
Te bijušas diskusijas par to, ka Latvijā ātrgaitas ceļu un 2+2 joslas nav, nebūs, nepienākas, blablabla. (@RVR par to daudz runāja, ka nav un nebūs, un nepienākas). Uzskrēju vēlreiz rakstam, kas skaidro — līdz 2040. gadam TEN-T autoceļu tīklā visiem ceļiem jābūt šādiem. Tātad Latvijā šķiet automātiski visas lielās pilsētas tiek savienotas ar 2+2 šosejām, uz kurām traktori un velo rādīties nedrīkst. Te raksts ar nosacījumiem un šobrīd paredzēto laika grafiku.
Te TEN-T autoceļu tīkls, uz ko šis attiecas:
Mēs ap to laiku būsim pabeiguši megaprojektu RB un nobeiguši ekonomiku, palikuši vēl kādus 200k-300k mazāk. Šis nekad nenotiks.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
atrabotka | |  Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 136
Braucu ar:
| 2+2 joslas reāli nepieciešams ViaBaltica + Rīgas apvadceļš. Citur tā ir utopija. | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11457
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| +1, mēs,Baltijas valstis kopā viena tāda normāla valstiņa sanāk un kopīgs bānis ,kas savieno mūs,būs apmerām tas pats mērogs,kas Polijā starp pāris lielākām pilsētām.
Nu nav tai liepājniecei ne tuvu tāds noslogojums,kā polijā kādreiz uz 1+1 ceļiem. Pamatā viņa ir pustukša un braucu no Dobeles abos virzienos diezgan bieži.
Rīgas apvedceļš gan pēc novērujumiem gan pēc būtības prasītos 2+2. | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3800
Braucu ar: kruīzu
|
13 Jan 2025, 10:26:07 @Elviss rakstīja:
13 Jan 2025, 00:47:45 @Mizx rakstīja:
Te bijušas diskusijas par to, ka Latvijā ātrgaitas ceļu un 2+2 joslas nav, nebūs, nepienākas, blablabla. (@RVR par to daudz runāja, ka nav un nebūs, un nepienākas). Uzskrēju vēlreiz rakstam, kas skaidro — līdz 2040. gadam TEN-T autoceļu tīklā visiem ceļiem jābūt šādiem. Tātad Latvijā šķiet automātiski visas lielās pilsētas tiek savienotas ar 2+2 šosejām, uz kurām traktori un velo rādīties nedrīkst. Te raksts ar nosacījumiem un šobrīd paredzēto laika grafiku.
Te TEN-T autoceļu tīkls, uz ko šis attiecas:
Mēs ap to laiku būsim pabeiguši megaprojektu RB un nobeiguši ekonomiku, palikuši vēl kādus 200k-300k mazāk. Šis nekad nenotiks.
viss jau forši, bet mums diemžēl nav tādas naudas, lai visu pamattīklu pat pārbūvētu, kur nu vēl atlikušo visaptverošo tīklu.
Teorētiski ES regula valstij ir jāpilda, tātad pēc būtības, cik saprotu vismaz plānam ir jābūt, ka tos ceļus pārbūvēs un kaut kas lēnām ir jādara (vismaz jāimitē)...
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls  | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2448
Braucu ar: būzu
| Rēzekne, Daugavpils - tur reģionu jāatīsta, ir pa tēmu.
Tagad gan ātrāk prasās uz Liepāju, kas labi attīstās, Ventspilij hūtes inerce, gan jau. Satiksme tur tagad nekāda. Vismaz tā nesitās, ka uz Liepāju. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|