Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
bum_bumz
10. Oct 2020, 00:00 #23101

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7120

Braucu ar: E34


09 Oct 2020, 21:21:46 @Ruudis rakstīja:
Galīgi smirdoš dirselis nav feins, taču ko domā iesākt ar super dūmojošajiem smagajiem vispārīgi? Tāpat redzams pa retam kāds vecs kamazs, zil, gaziks utt. Tās pašas scania, volgo utt labi kvēp. Tiem arī ir dpf?

Neapgāžams fakts, ka no laukiem, iebraucot Rīgā, kūpošu mizkastu skaits ir daudz reižu vairāk un ar tām nebrauc penši.

Nav jau vairāk jāpierāda, ka dirseļi ražo mazāk CO2 par bencīnu.
Dirseļu problēma ir kvēpi, daudz kvēpu ir tikai Rīgā. Nelaidiet autiņus centrā. Kurš liedza 30 gadu laikā ierīkot P+R, normālus apvedceļus?

Reiram izgāzās tāds naglijs slauciens. Būtu grābis ar lāpstu nevis ekskavatoru, viss būtu aizgājis. Bet šis kungs nav ar pliku roku ņemams, nodoklīts būs, iemudžināts, samudžināts ar citiem nodokļiem
Offline
Staris
10. Oct 2020, 00:06 #23102

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB


09 Oct 2020, 23:52:23 @artis83 rakstīja:
nu viņa paziņojumā vieta manerviem. ja atnāks 100, tad metīs visu pie malas. ja atnāks tūkstots, tad turpinās. nekas netiek pateiks, kas notiks, ja atnāks 102 piem.

Ja atnāks 100, tad tāpat turpinās. Izdomās, ka valdības COVID ierobežojumi ir sabaidījuši cilvēkus. Aicinās pēc tam vēlēšanās izrādīt savu lielo atbalstu viņam.

bum_bumz: P+R būtu okei, ja vien tur kāds dotu garantiju, ka pēc atgriešanās tas auto vēl tur būs un nebūs kāds patīrījis tā komplektāciju.
Man personīgi nav nekādu vēlmju neapsargātā un nenorobežotā teritorijā atstāt auto Rīgā uz x stundām. Tātad labāk maksāju vairāk un braucu ar savu miskasti pa Rīgas centru nekā izvēlos sabiedrisko.

[ Šo ziņu laboja Staris, 10 Oct 2020, 00:09:06 ]

Offline
cipargalva
10. Oct 2020, 00:11 #23103

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6707

Braucu ar: quattro

Tieši tā, laucinieki izvēlas attiecīgajam auto atbilstošu pielietojumu. Ar džipu brauc uz lauka govis apraudzīt un uz mežu sēnēs nevis uz narvesenu pēc smūtija un barberšopu pēc maigas sejiņas.
Vispār jau neviens neliedz pirkt jaunāku nepremiumu un pat varbūt benzīnu. Bet nē, kvēpā ir spēks un bez čipotas behas neesi cilvēks. Likvidēt jpg filtru arī ir vitāli svarīgi, jo jāļauj motoram elpot, nobraucot tos 15 km dienā.
Offline
Staris
10. Oct 2020, 00:25 #23104

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Bet kāpēc vispār auto ir jāizvēlas kādam pamatojoties tikai uz racionalitāti,loģiku un ekonomisko pamatojumu?
Ar ko auto atšķiras no telefoniem/gadžetiem, datortehnikas, apģērbiem, ēdināšanas iestāžu izvēlēm?
Man piemēram neinteresē max jauns, bet garlaicīgs auto. Pirkt speciāli Dacia, lai izpatiktu citiem?
Offline
cipargalva
10. Oct 2020, 00:27 #23105

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6707

Braucu ar: quattro

Tā gan ir. Yolo principā.
Offline
Pikators
10. Oct 2020, 01:40 #23106

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1067

Braucu ar: 4.1


10 Oct 2020, 00:25:06 @Staris rakstīja:
Bet kāpēc vispār auto ir jāizvēlas kādam pamatojoties tikai uz racionalitāti,loģiku un ekonomisko pamatojumu?
Ar ko auto atšķiras no telefoniem/gadžetiem, datortehnikas, apģērbiem, ēdināšanas iestāžu izvēlēm?
Man piemēram neinteresē max jauns, bet garlaicīgs auto. Pirkt speciāli Dacia, lai izpatiktu citiem?



+3.2
Saimniecībā ir 2 benzīna auto (viens garlaicīgs, bet atbilstošs minimālisma prasībām; otrs - nav garlaicīgs, bet ar 2x lielāku patēriņu, kuram gan, jāpiemin, nodoklis ir 2x mazāks par garlaicīgo. Tā teikt, dzinēja izmērs ir tieši proporcionāli pretējs nodoklim ), kas kalpo par ikdienas pārvietotājiem. Un viens sens Grētas bieds, kas tiek izmantots tam paredzētajiem mērķiem - braukt tur, kur pirmie divi nebrauc un vest to, ko pirmie divi nespēj (izmeši kosmosā atbilstoši dzinēja izmēram, bet, toties + 2 cm pie pašapziņas ).
Ja pirmie divi auto ikdienā tiek ekspluatēti, tad, dīzeļa auto, kas kādreiz bija ikdienas darba nepieciešamība, šā brīža eksistencei nav nekāda racionāli ekonomiska pamatojuma, bet nav arī vairs racionāli ekonomiska izskaidrojuma to pārdot (ņemot vērā ieguldījumus un esošo tirgus cenu, kas ir nekāda), ir palicis savam priekam + aizvieto kādu no "pareizās" degvielas auto remontu laikā.
Nodoklis par "nepareizās" degvielas auto ir drusku lielāks par abu "pareizās" degvielas auto nodokļiem kopā , lai gan "nekūp" un CO2 ražo mazāk.
Savu auto vajag izvēlēties savam priekam un patikai, tikai darba auto ir tāds kāds ir (vislabākais auto) ja tāds ir.

[ Šo ziņu laboja Pikators, 10 Oct 2020, 02:22:35 ]

Offline
Pursi
10. Oct 2020, 08:40 #23107

Kopš: 10. Oct 2020

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


10 Oct 2020, 00:25:06 @Staris rakstīja:
Bet kāpēc vispār auto ir jāizvēlas kādam pamatojoties tikai uz racionalitāti,loģiku un ekonomisko pamatojumu?
Ar ko auto atšķiras no telefoniem/gadžetiem, datortehnikas, apģērbiem, ēdināšanas iestāžu izvēlēm?
Man piemēram neinteresē max jauns, bet garlaicīgs auto. Pirkt speciāli Dacia, lai izpatiktu citiem?



Mani arī šis jautājums nomoca un esmu nonācis tiktāl, ka ātrāk par pidaru varzu jebkurā brīdī varu pabraukt arī ar piegruzītu busu (nekas kruts bet tomēr) un neredzu nekādu jēgu investēt zirgos. Ir tā ka tāpat traucē gandrīz katrs un tas atņem visu prieku, vienīgais variants ir braukt nakts stundās un tad ir cerība ka varēs kādu apli vai līkumu izņemt nedročījot bet tāpat pirmais luksofors apturēs un blenzīsi kā lohs uz tukšu krustojumu. Var braukt pie sarkanā bet arī - cik reizes un jēga? Labprāt gribētu saprast kā atgūt prasmi priecāties par braukšanu un baudīt to kā pirmajās dienas pēc tiesību nolikšanas. Pagaidām liekas ka jauns nemotors varētu būt atgūta vismaz kaut kāda bauda jo ir jauns un mans. Ķipa, life is good un bla bla. 3L dīzelis ir tikai sapisti nervi pirmkārt dēļ mūsu ceļu infrastruktūras un otrkārt dēļ uzturēšanas, nu ja brauc 10k gadā tad moš vēl var.
Offline
Arsmens
10. Oct 2020, 08:56 #23108

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


09 Oct 2020, 22:32:58 @kaprons rakstīja:
nu tas ja nekad piekabi nevajag piekarināt vai daudz mantas ģimenei vest
ja vajag, tad lielāks auto daudziem ir nepieciešamība, nevis izprieca
vai par to jāsoda, hvz
Itkā saprotams, ka ja uz ekošmeko, tad jādiskriminē pamazām lielmotori, bet ar to komplektā tomēr vajadzētu kādas nodokļu atlaides daudzbērnu ģimenēm, jo parastā b segmenta drapakā aizmugurē 3 beņķus rindā nevar ielikt, kas attiecīgi spiež pirkt 7vietīgos vai vienk lielu auto, kur rindā saliekami trīs. Un šie minētie auto nebūs ar 1.0 turbobendžu.
Offline
Arsmens
10. Oct 2020, 09:20 #23109

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


10 Oct 2020, 09:13:24 @Nixx rakstīja:
Kad apprecēsieties spēkā esošā likuma kārtībā (ne ar sava dzimuma pārstāvi) un izperēsiet kādu bērneli, tad jums csdd parādīsies šāds uzraksts
[IMG]https://fv2-3.failiem.lv/thumb_show.php?i=v9pcevbx&view
es pareizi sapratu no tās asprātības, ka no 3.kindera ir spēkā tā atlaide un viss ok, vojīžers pa lēto?
Tad es applaudēju, ka pa retam arī kas labs pieņemts.
Offline
F50
10. Oct 2020, 09:23 #23110

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


10 Oct 2020, 08:56:17 @Arsmens rakstīja:

09 Oct 2020, 22:32:58 @kaprons rakstīja:
nu tas ja nekad piekabi nevajag piekarināt vai daudz mantas ģimenei vest
ja vajag, tad lielāks auto daudziem ir nepieciešamība, nevis izprieca
vai par to jāsoda, hvz
Itkā saprotams, ka ja uz ekošmeko, tad jādiskriminē pamazām lielmotori

Nav jau obligāti

Vienkārši subsidizēt un motivēt uz eko-šmeko, ja tev Kariņš motivē nopirkt jaunu ID3, atceļot tam PVN un piemetot subsīdiju(kautvai līzinga garantiju) un tu maksā 200 eur mēnesī, un esi eko-šmeko, un drāz pīctrīspīcdē pie zaļās gaismas ar galvu reibinošo griezi, tad tie visi vecie drapaki ļoti ātri tāpat nokļūs tolmetā un tiks nomainīti pret eko-šmeko, jo jābūt finansiālam daunim, lai neizmantotu šādu iespēju
Offline
CP17
10. Oct 2020, 09:26 #23111

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


10 Oct 2020, 09:20:44 @Arsmens rakstīja:

10 Oct 2020, 09:13:24 @Nixx rakstīja:
Kad apprecēsieties spēkā esošā likuma kārtībā (ne ar sava dzimuma pārstāvi) un izperēsiet kādu bērneli, tad jums csdd parādīsies šāds uzraksts
[IMG]https://fv2-3.failiem.lv/thumb_show.php?i=v9pcevbx&view
es pareizi sapratu no tās asprātības, ka no 3.kindera ir spēkā tā atlaide un viss ok, vojīžers pa lēto?
Tad es applaudēju, ka pa retam arī kas labs pieņemts.

Nu bet tas tak jau desmit gadus ir speekaa un attiecas tikai uz vienu autinju gjimenee (nevar izmantot uz abiem autinjiem, ja arii viens ir uz sievas, otrs uz viira) un baigais atslogs tie 20? 50? 100? euro gadaa... cik izmaksaa naudas izteiksmee treshais beerns gadaa naudas zinjaa buutu labaak paaris K gadaa kaa pabalstu pieshkjiirushi
Offline
CP17
10. Oct 2020, 09:32 #23112

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

es arii
Offline
Arsmens
10. Oct 2020, 09:54 #23113

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


10 Oct 2020, 09:23:28 @F50 rakstīja:

10 Oct 2020, 08:56:17 @Arsmens rakstīja:

09 Oct 2020, 22:32:58 @kaprons rakstīja:
nu tas ja nekad piekabi nevajag piekarināt vai daudz mantas ģimenei vest
ja vajag, tad lielāks auto daudziem ir nepieciešamība, nevis izprieca
vai par to jāsoda, hvz
Itkā saprotams, ka ja uz ekošmeko, tad jādiskriminē pamazām lielmotori

Nav jau obligāti

Vienkārši subsidizēt un motivēt uz eko-šmeko, ja tev Kariņš motivē nopirkt jaunu ID3, atceļot tam PVN un piemetot subsīdiju(kautvai līzinga garantiju) un tu maksā 200 eur mēnesī, un esi eko-šmeko, un drāz pīctrīspīcdē pie zaļās gaismas ar galvu reibinošo griezi, tad tie visi vecie drapaki ļoti ātri tāpat nokļūs tolmetā un tiks nomainīti pret eko-šmeko, jo jābūt finansiālam daunim, lai neizmantotu šādu iespēju
piekrītu, ka tas labāk, bet LV mazam procentam tas id3 pat bez pvn ir pa rokai, tā ka uz ceļiem vēl ilgi dominētu vecas dīzeļbehas.
Offline
DeeCee
10. Oct 2020, 10:57 #23114

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


10 Oct 2020, 00:25:06 @Staris rakstīja:
Bet kāpēc vispār auto ir jāizvēlas kādam pamatojoties tikai uz racionalitāti,loģiku un ekonomisko pamatojumu?
Ar ko auto atšķiras no telefoniem/gadžetiem, datortehnikas, apģērbiem, ēdināšanas iestāžu izvēlēm?
Man piemēram neinteresē max jauns, bet garlaicīgs auto. Pirkt speciāli Dacia, lai izpatiktu citiem?



Ja tev gribas krutu auto, tad maksā krutuma nodokli, kas gan ir kruts tajos 3l dīzeļos nesapratīšu, ja vajag džipu, lai brauktu dubļos, tad ok, bet uz ielas
Offline
edzulis
10. Oct 2020, 11:02 #23115

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Dizeljos ir grieze no apakshaam
Offline
Instigater
10. Oct 2020, 11:08 #23116

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Labāk būtu atbalstījuši nevis elektroauto (kuri tāpat palēnām izkonkurēs iekšdedzi), bet gan citās nozarēs pāreju uz atjaunīgajiem resursiem. Redzu, ka tikai Salaspils vasaras karsto sauli reāli izmanto saules termocentrālē, lai vasarā nav gāze jākurina. Termopaneļi ir reāli lēta tehnoloģija un siltuma akumulators, jo lielāks, jo lētāk uz MWh izmaksā.
Un elektrības OIK atbalsts Latvenergo TECiem, kamēr mājās vēl līdz šim gadam bija jāmaksā OIK par paša saražoto elektrību no saules paneļiem vispār ir totāls pesec!
Offline
bum_bumz
10. Oct 2020, 11:58 #23117

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7120

Braucu ar: E34


10 Oct 2020, 11:08:59 @Instigater rakstīja:
Labāk būtu atbalstījuši nevis elektroauto (kuri tāpat palēnām izkonkurēs iekšdedzi), bet gan citās nozarēs pāreju uz atjaunīgajiem resursiem. Redzu, ka tikai Salaspils vasaras karsto sauli reāli izmanto saules termocentrālē, lai vasarā nav gāze jākurina. Termopaneļi ir reāli lēta tehnoloģija un siltuma akumulators, jo lielāks, jo lētāk uz MWh izmaksā.
Un elektrības OIK atbalsts Latvenergo TECiem, kamēr mājās vēl līdz šim gadam bija jāmaksā OIK par paša saražoto elektrību no saules paneļiem vispār ir totāls pesec!

Ļauna enerģija no kosmosa, bezjēdzīga vēja enerģija Latviets atzīst tikai Daugavas HES un vates gāzi.
Vispirms EK 'bārs" PL un CZ par ogļu enerģiju, LV ir pietiekami zaļa, lai nomenklatūra lobētu fosīlo kurināmo.
Offline
F50
10. Oct 2020, 12:40 #23118

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Tas ir labs jautājums kopumā

Ņemot vērā cik netīra ir vācija savā enerģijas ražošanā, salīdzinot ar Latviju,
kāpēc vispār kautkādi eko-šmeko šeit jātaisa, ja uz galviņu CO2 ir mazāk kā puse no tās pašas vācijas
Offline
DeeCee
10. Oct 2020, 12:51 #23119

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

cik saprotu CO2 kvotas var notirgot

bet par co2 baigi neuztraucos - pietiekami plaša un zaļa apkārtne LV, NOx, kvēpi utml draza gan nepatīk
Offline
uldens1
10. Oct 2020, 13:08 #23120

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16763

Braucu ar:


10 Oct 2020, 12:40:58 @F50 rakstīja:
Tas ir labs jautājums kopumā

Ņemot vērā cik netīra ir vācija savā enerģijas ražošanā, salīdzinot ar Latviju,
kāpēc vispār kautkādi eko-šmeko šeit jātaisa, ja uz galviņu CO2 ir mazāk kā puse no tās pašas vācijas
kāpēc netiekties uz vēl tīrāku vidi??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4