Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
m4z
29. Sep 2016, 22:51 #22241

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61

Kāds nav saskāries ka m57 dīzelim pie aptuveni 2500 apgriezieniem un uz augšu zūd jauda?Pie kompja teica ka turbinai spiediens esot par lielu un nemetot nost,un itkā esot jamaina tas regulators vakumam kas ir pie turbinas, bet tos mainot un liekot no ejoša tāda paša nekādas izmaiņas. Vēl arī kautkas par degvielas spiediena dačiku, tas varbūt ir tas vainigais? Zajebaļi jau, ja zinātu ko īsti mainīt tad uzreiz samainitu, bet nav nekāda skaidrība.
Un pa šoseju braucot garāku gabalu, viņš sāk iet normāli arī augstākos apgriezienos. Zinu ka interneta diagnostika nekam neder, bet domāju mošk kādam bijis kautkas lidzigs?
Offline
ilmars4998
29. Sep 2016, 22:59 #22242

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: XY-28

@m4z cik maģistrālais rāda uzgāzējot?

man vnk necēla virs 3000, citreiz pat pēc 2500

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 29 Sep 2016, 23:01:50 ]

Offline
m4z
29. Sep 2016, 23:06 #22243

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61


29 Sep 2016, 22:59:36 @ilmars4998 rakstīja:
@m4z cik maģistrālais rāda uzgāzējot?

man vnk necēla virs 3000, citreiz pat pēc 2500

Nezinu, pagājušo gadu jau man teica ka spiediens krītoties gāzējot, un tad es to sūkni samainiju,bet pēdējo reiz kad pieslēdza, tad neteica neko par to. pats arī aizmirsu pajautāt
Offline
Jurchixx
29. Sep 2016, 23:14 #22244

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Tu tagad esi diagnostikas speciālists?
Offline
dzuris
29. Sep 2016, 23:18 #22245

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Nee, vienkarsi lohs ar kabeli, statuss nemainigs
Offline
Jurchixx
29. Sep 2016, 23:20 #22246

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tu nomainīji savam auto vn?
Offline
m4z
29. Sep 2016, 23:34 #22247

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61


29 Sep 2016, 23:18:13 @dzuris rakstīja:
Nee, vienkarsi lohs ar kabeli, statuss nemainigs

Offline
dzuris
30. Sep 2016, 05:58 #22248

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Sep 2016, 23:20:55 @Jurchixx rakstīja:
tu nomainīji savam auto vn?


Pat piekniedeju
Offline
RmaxLV
30. Sep 2016, 07:27 #22249

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1006

Braucu ar: Thirsty 9


30 Sep 2016, 07:01:04 @AB1304 rakstīja:

29 Sep 2016, 23:18:13 @dzuris rakstīja:
Nee, vienkarsi lohs ar kabeli, statuss nemainigs


Tu esi vienkārši lohs, jo mēnešiem nevari noņemt selflvl susp inact.

Nodzēst kļūdu un nomainīt sasipto mezglu nav viens un tas pats
Offline
RmaxLV
30. Sep 2016, 08:00 #22250

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1006

Braucu ar: Thirsty 9


30 Sep 2016, 07:35:03 @AB1304 rakstīja:
Noņemt to kļūdu prasa minūti.

Un? Tas ka tu nodzēs kļūdu tas tev liek justies labāk? Zinot ka pneima tā pat nestrādā?
Offline
RenegadeX
30. Sep 2016, 09:33 #22251

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3436

Braucu ar: e39, pc34


29 Sep 2016, 22:51:39 @m4z rakstīja:
Kāds nav saskāries ka m57 dīzelim pie aptuveni 2500 apgriezieniem un uz augšu zūd jauda?Pie kompja teica ka turbinai spiediens esot par lielu un nemetot nost,un itkā esot jamaina tas regulators vakumam kas ir pie turbinas, bet tos mainot un liekot no ejoša tāda paša nekādas izmaiņas. Vēl arī kautkas par degvielas spiediena dačiku, tas varbūt ir tas vainigais? Zajebaļi jau, ja zinātu ko īsti mainīt tad uzreiz samainitu, bet nav nekāda skaidrība.
Un pa šoseju braucot garāku gabalu, viņš sāk iet normāli arī augstākos apgriezienos. Zinu ka interneta diagnostika nekam neder, bet domāju mošk kādam bijis kautkas lidzigs?

Palasi kādu mēnesi atpakaļ šitajā diskusijā, es rakstīju par līdzigām problēmām. Iespējams kautkas noderēs arī tev.
Offline
anarchy
30. Sep 2016, 09:38 #22252

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

Labriit, radaas interesants jautaajums. Vai sedanam aizmugureee var visi 3 cilveeki piespraadzeeties?
Offline
RS7
30. Sep 2016, 09:39 #22253

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9316

Braucu ar: dīzeļ Teslu


30 Sep 2016, 08:02:52 @AB1304 rakstīja:
Vispār man lika, jo nemirgoja visu laiku disene panelī. Un tagad aiziet vecais cepiens par atsperēm un pneimo.


Driveram uzradies konkurents tepat powera slānī
AB1304
Offline
rekeds
30. Sep 2016, 09:42 #22254

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


29 Sep 2016, 22:51:39 @m4z rakstīja:
Kāds nav saskāries ka m57 dīzelim pie aptuveni 2500 apgriezieniem un uz augšu zūd jauda?Pie kompja teica ka turbinai spiediens esot par lielu un nemetot nost,un itkā esot jamaina tas regulators vakumam kas ir pie turbinas, bet tos mainot un liekot no ejoša tāda paša nekādas izmaiņas. Vēl arī kautkas par degvielas spiediena dačiku, tas varbūt ir tas vainigais? Zajebaļi jau, ja zinātu ko īsti mainīt tad uzreiz samainitu, bet nav nekāda skaidrība.
Un pa šoseju braucot garāku gabalu, viņš sāk iet normāli arī augstākos apgriezienos. Zinu ka interneta diagnostika nekam neder, bet domāju mošk kādam bijis kautkas lidzigs?


pāris lapas iepriekš par šo runāja, devēju nomainīja.
Offline
rekeds
30. Sep 2016, 09:44 #22255

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

eh, piektdiena un atkal kaut kāds sūds pa trubām tek.

jāiet pastradaķ.
Offline
dzuris
30. Sep 2016, 10:07 #22256

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


30 Sep 2016, 07:01:04 @AB1304 rakstīja:

29 Sep 2016, 23:18:13 @dzuris rakstīja:
Nee, vienkarsi lohs ar kabeli, statuss nemainigs


Tu esi vienkārši lohs, jo mēnešiem nevari noņemt selflvl susp inact.


Es negaidu remontus uz algas dienam, ka dazs labs kap vien puikinj atpakal uz e36, tam vismaz detalas bar sabicot

[ Šo ziņu laboja dzuris, 30 Sep 2016, 12:19:56 ]

Offline
rekeds
30. Sep 2016, 11:27 #22257

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

meitenes, pamēraties ar krāniem citur? ;D
Offline
Tick
30. Sep 2016, 11:35 #22258

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod


30 Sep 2016, 09:38:15 @anarchy rakstīja:
Labriit, radaas interesants jautaajums. Vai sedanam aizmugureee var visi 3 cilveeki piespraadzeeties?

Kapēc lai nevarētu?
Offline
RenegadeX
30. Sep 2016, 12:09 #22259

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3436

Braucu ar: e39, pc34


30 Sep 2016, 11:35:06 @Tick rakstīja:

30 Sep 2016, 09:38:15 @anarchy rakstīja:
Labriit, radaas interesants jautaajums. Vai sedanam aizmugureee var visi 3 cilveeki piespraadzeeties?

Kapēc lai nevarētu?

ja nogriež jostas lai netraucē, tad kad uz skati inspektors paprasa - meklē kur palikusi
Offline
anarchy
30. Sep 2016, 13:47 #22260

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


30 Sep 2016, 12:09:34 @RenegadeX rakstīja:

30 Sep 2016, 11:35:06 @Tick rakstīja:

30 Sep 2016, 09:38:15 @anarchy rakstīja:
Labriit, radaas interesants jautaajums. Vai sedanam aizmugureee var visi 3 cilveeki piespraadzeeties?

Kapēc lai nevarētu?

ja nogriež jostas lai netraucē, tad kad uz skati inspektors paprasa - meklē kur palikusi


pateiksu, ka man ir atmetamie beņķi.
redzu tikai divus parastos slēdzējus, kuros iespraust un ir tad vel tāds kā mazāka izmēra 3šais, bet ar to nevar pārspraust, lai kāds būtu piesprādzēts. es ceru ka sapratāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo