Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
RenegadeX
25. Jan 2017, 18:39 #2221

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


25 Jan 2017, 18:35:46 @Dzenjukas rakstīja:

25 Jan 2017, 18:11:01 @lisovskis4 rakstīja:
Piesleedza kombineeto, cirkulaacija ir uz suukni, manuaali var iesleegt un izsleegt, udens tek no saakuma karsts peec minuteem triis auksts.

Bija tā vienreiz ar 15litrīgo boileri. boileris bija domāts virs izlietnes, bet santehniķis apgrieza kājām gaisā un iemauca zem izlietnes

un boileris nokūrās, jo tens bija sauss, šito neaizmirsti pateikt
Offline
Dzenjukas
25. Jan 2017, 19:01 #2222

Kopš: 28. Feb 2009

No: Daugavpils

Ziņojumi: 457

Braucu ar: VW


25 Jan 2017, 18:39:00 @RenegadeX rakstīja:

25 Jan 2017, 18:35:46 @Dzenjukas rakstīja:

25 Jan 2017, 18:11:01 @lisovskis4 rakstīja:
Piesleedza kombineeto, cirkulaacija ir uz suukni, manuaali var iesleegt un izsleegt, udens tek no saakuma karsts peec minuteem triis auksts.

Bija tā vienreiz ar 15litrīgo boileri. boileris bija domāts virs izlietnes, bet santehniķis apgrieza kājām gaisā un iemauca zem izlietnes

un boileris nokūrās, jo tens bija sauss, šito neaizmirsti pateikt

Nefiga tā arī bija ka kartais ūdens bija tikai minūti. Pēc mēneša atbraucām un apgriezām pareizi, jau gadu strādā.
Offline
lisovskis4
26. Jan 2017, 07:06 #2223

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 146

Braucu ar: BMW


25 Jan 2017, 19:01:21 @Dzenjukas rakstīja:

25 Jan 2017, 18:39:00 @RenegadeX rakstīja:

25 Jan 2017, 18:35:46 @Dzenjukas rakstīja:

25 Jan 2017, 18:11:01 @lisovskis4 rakstīja:
Piesleedza kombineeto, cirkulaacija ir uz suukni, manuaali var iesleegt un izsleegt, udens tek no saakuma karsts peec minuteem triis auksts.

Bija tā vienreiz ar 15litrīgo boileri. boileris bija domāts virs izlietnes, bet santehniķis apgrieza kājām gaisā un iemauca zem izlietnes

un boileris nokūrās, jo tens bija sauss, šito neaizmirsti pateikt

Nefiga tā arī bija ka kartais ūdens bija tikai minūti. Pēc mēneša atbraucām un apgriezām pareizi, jau gadu strādā.

Paskatijos shēmu, sanāk ka jaa, boileris ir par 180 grādiem nepareizi uzlikts
Offline
Spok5
26. Jan 2017, 07:17 #2224

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Parādi bildi, gribās redzēt 160L kājām gaisā
Offline
mats
26. Jan 2017, 08:56 #2225

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Kā var uzlikt otrādi boileri ,tur jabūt talantam.
Offline
Asch
26. Jan 2017, 09:00 #2226

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4356

Braucu ar:

Kursh var uztaisit labu cenu SIME FB4 vai Viadrus U22 4d ? Var kko ari alternativu, atbilstoši iepriekshmineto katlu parametriem.
Offline
MartinsL
26. Jan 2017, 09:11 #2227

Kopš: 16. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Nebraucu!


26 Jan 2017, 07:17:06 @Spok5 rakstīja:
Parādi bildi, gribās redzēt 160L kājām gaisā


+17
Dod bildi

-----------------
Garāžu sekcijveida vārti un sētas! Poweram -7% no pasūtījuma summas 2018. gada sezonā!

https://www.facebook.com/vartumontaza
Offline
BigBear
26. Jan 2017, 15:37 #2228

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879

Braucu ar: Glanci

Nezinat vai SB Siltumtehnikā piedāvā arī līzingu? Mājas lapā neko nemanu!
Offline
janeks7
26. Jan 2017, 20:32 #2229

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3463

Braucu ar:

Ir liekas jaunas neizpakotas Ravak duśas durvis
Drusku nolohojos ar izmèru


PM vai 2828637septiñi

Links

[ Šo ziņu laboja janeks7, 26 Jan 2017, 20:33:25 ]

Offline
zhibis
26. Jan 2017, 21:30 #2230

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 903

Braucu ar:


26 Jan 2017, 20:32:40 @janeks7 rakstīja:
Ir liekas jaunas neizpakotas Ravak duśas durvis
Drusku nolohojos ar izmèru


PM vai 2828637septiñi

Links

Norādi platumu, lai citiem nav jālohojas
Offline
janeks7
26. Jan 2017, 21:47 #2231

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3463

Braucu ar:


26 Jan 2017, 21:30:02 @zhibis rakstīja:

26 Jan 2017, 20:32:40 @janeks7 rakstīja:
Ir liekas jaunas neizpakotas Ravak duśas durvis
Drusku nolohojos ar izmèru


PM vai 2828637septiñi

Links

Norādi platumu, lai citiem nav jālohojas



PDOP2 -110
Platums no 1061- 1111
Offline
Nasjurins
26. Jan 2017, 22:55 #2232

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 302

Braucu ar:


26 Jan 2017, 07:17:06 @Spok5 rakstīja:
Parādi bildi, gribās redzēt 160L kājām gaisā

Nekas vājprātā smieklīgs nebūs, ja tas ir horizontālais. Vienīgais ko redzēsi, uzrakstu ar kājām gaisā.
Offline
rencho
27. Jan 2017, 13:20 #2233

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1449

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3

Jautājums par granulu katla regulāciju:

Ir granulu kamīns/katls ar centrālās apkures funkciju, kāds darba režīms tam būs vislabākais / ekonomiskais,ja pastāv šādas regulācijas iespējas:
- sadegšanas gāzu ventilatora ātrums
- šneka ātrums
- modulācijas izmaiņas(Sadegšanas jauda maiņa)
- istabas termostata funkcija
- katla termostata funkcija
- iespēja ieslēgšanos/izslēgšanos 3x dienā
...Kuru funkciju izmantot laikā , kad esmu darbā? Pašlaik saprogrammēju, lai ieslēdzas stundu pirms atgriešanās mājās, bet vai nevarētu tā būt, ka ,lai uzsildītu 6 stundas dzisušu māju,nepieciešams vairāk granulu, nekā nepārtraukti sildot ?
Apsidāmā platība ap 90km2 , katla jauda 22 kw.Nav pieslāgsts bpileris ūdenim, ir tikai radiatori.

[ Šo ziņu laboja rencho, 27 Jan 2017, 13:23:59 ]

Offline
Tikai_lasu
27. Jan 2017, 14:43 #2234

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


27 Jan 2017, 13:20:04 @rencho rakstīja:
Jautājums par granulu katla regulāciju:

Ir granulu kamīns/katls ar centrālās apkures funkciju, kāds darba režīms tam būs vislabākais / ekonomiskais,ja pastāv šādas regulācijas iespējas:
- sadegšanas gāzu ventilatora ātrums
- šneka ātrums
- modulācijas izmaiņas(Sadegšanas jauda maiņa)
- istabas termostata funkcija
- katla termostata funkcija
- iespēja ieslēgšanos/izslēgšanos 3x dienā
...Kuru funkciju izmantot laikā , kad esmu darbā? Pašlaik saprogrammēju, lai ieslēdzas stundu pirms atgriešanās mājās, bet vai nevarētu tā būt, ka ,lai uzsildītu 6 stundas dzisušu māju,nepieciešams vairāk granulu, nekā nepārtraukti sildot ?
Apsidāmā platība ap 90km2 , katla jauda 22 kw.Nav pieslāgsts bpileris ūdenim, ir tikai radiatori.


Granulas nav gāze un nav arī malka!
Katls ~4x pa lielu, bet mazākiem laikam jau nav nekāds piedāvājums.
1) Jo mazāk ieslēgsies/izslēgsies jo būs ekonomiskāk, jo ieslēgšanās fāze tērē tik pat granulas, cik strādājot uz 40% jaudas, un izslēdzoties lieki izpūš katlu. Šī iemesla dēl nevajadzēt izmantot istabas termostatu katla ON/OFF vadībai, bet grozīt 3gaitnieku.
Izslēgšanos vajadzētu ar katla termostata funkciju un taimeri. Ja pa nakti un dienu neiet apkure (temperatūras pazemināšanās), tad liec ar taimeri lai slēdzas ārā un vismaz 2H pirms vajag siltumu iekšā. Vasarā liec uz taimeri tik bieži un tik ilgi, cik vajag ūdens uzsildīšanai.
2) Ar šņeka ātrumu tu pieregulē cik daudz tērēs granulas. Ar šo parametru var piedzīt, lai lieki neizslēdzas un neieslēdzas. Ja būs pa daudz, katla temperatūra kāps, lieki slēgsies ārā, ja pa maz, katls nevarēs uzsilt.
3) Ar ventilatora ātrumu tu pieregulē cik ekonomiski tās granulas sadegs. Skaties dūmgāzu temperatūru (<90-130), ideāli ja redz arī O2 (6-8%). Zemāka temperatūra un O2- vairāk siltuma katlā, mazāk skurstenī. Ja pa maz, nepilnīga sadegšana, ātrāk aizaug katls un skurstenis.
4) Ar modulācijas iespējams ātri uzdzīt temperatūru un tad pāriet uz zemāko- ekonomisko režīmu (skatīt punktu 2 un 3). Vairāk modulācijas pakāpes, vairāk iespējam piedzīt daždažādiem siltuma patēriņiem. Tik tur ar nevajag aizrauties- sapisīsies meistarība, nosalsi un aizaudzēsi katlu vai arī otrādāk-visu izpūtīs skurstenī.
Šis ir aktuāli, lai mainoties āra temperatūrai, tev proporcionāli arī šūpotos katls, nevajadzētu siltuma akumulatorus un pie maziem plusiem visu laiku neslēgtos ārā, bet pie lieliem mīnusiem nevilktu. Ja ir siltuma akumulators šis ir lieks.

P.S. Ja tu to 22kW palaidīsi uz pilnu jaudu un ielaidīsi radiatoros katla temperatūru, tu savus 90km2 uzsildīsi 1/2h laikā, tikai arī skurstenī aizies lielāka daļa granulu. Lēnāk būs ekonomiskāk.

P.P.S. Kas par katlu?
Offline
Zeds
27. Jan 2017, 14:52 #2235

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: Q7

Kurš te ņēma granulas Iļģuciema kokutirgotavā- kādas ir? skaidas pelni uzdegums ?
Offline
Chainsaw
27. Jan 2017, 14:57 #2236

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6537

Braucu ar: trimmeri

nu tad pareizi vien sanāk, ka granulu katls plus siltuma akumulators ir way to go ?!
Offline
rencho
27. Jan 2017, 14:58 #2237

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1449

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3


27 Jan 2017, 14:43:20 @Tikai_lasu rakstīja:

27 Jan 2017, 13:20:04 @rencho rakstīja:
Jautājums....





Burnit Comfort plus25.
Pirku lielākas jaudas , jo plăns ixbūvēt bēniņus un māja 80.gadu gāzbetons/ķieğelis bez īpaša siltinājuma.


Skaidrs. Tad paregulēšu ventilatoru pēc dūmgāzu temperatūras.
Par ieslēgšanos pa dienu kamēr neviena nav mājās- vai jēga likt taimeri un likt katlam pilnā jaudā sildīt atdzisušu māju, vai labāk atstāt uz visu dienu noturēt tos 21 grādus? Kas katlam labāk/ekonomoskāk?

[ Šo ziņu laboja rencho, 27 Jan 2017, 15:10:51 ]

Offline
32cm
27. Jan 2017, 15:48 #2238

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

Ne visos gadījumos akumulācias tvertne būs way to go. Piemēram, ja māja nav labi nosiltināta, sanāks katls ar pilnu jaudu piesildīs tvertni, kas samērā ātri atdzisīs un atkal katls ar pilnu jaudu sildīs tvertni. Vajadzēs jaudīgāku katlu, lai nonstopā sildītu to tvertni. Ļoti nosiltinātās ēkās ir citādi, saprogramē, lai katls, uzsilstot akumulācijas tvertne, sāk darboties ar mazāku jaudu, tikmēr akumulācijas tvertne siltums sildīs māju.




27 Jan 2017, 14:57:19 @Chainsaw rakstīja:
nu tad pareizi vien sanāk, ka granulu katls plus siltuma akumulators ir way to go ?!
Offline
braucejs911
27. Jan 2017, 16:16 #2239

Kopš: 08. Dec 2016

Ziņojumi: 69

Braucu ar:


26 Jan 2017, 09:00:14 @Asch rakstīja:
Kursh var uztaisit labu cenu SIME FB4 vai Viadrus U22 4d ? Var kko ari alternativu, atbilstoši iepriekshmineto katlu parametriem.

Man mājā stāv Sime FB5. Vasarā taisos pāriet uz dīzeli. Ja interesē, varu atdot par pusi no veikala cenas.
Offline
Remjanis
27. Jan 2017, 16:40 #2240

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


27 Jan 2017, 14:43:20 @Tikai_lasu rakstīja:

27 Jan 2017, 13:20:04 @rencho rakstīja:
Jautājums par granulu katla regulāciju:

Ir granulu kamīns/katls ar centrālās apkures funkciju, kāds darba režīms tam būs vislabākais / ekonomiskais,ja pastāv šādas regulācijas iespējas:
- sadegšanas gāzu ventilatora ātrums
- šneka ātrums
- modulācijas izmaiņas(Sadegšanas jauda maiņa)
- istabas termostata funkcija
- katla termostata funkcija
- iespēja ieslēgšanos/izslēgšanos 3x dienā
...Kuru funkciju izmantot laikā , kad esmu darbā? Pašlaik saprogrammēju, lai ieslēdzas stundu pirms atgriešanās mājās, bet vai nevarētu tā būt, ka ,lai uzsildītu 6 stundas dzisušu māju,nepieciešams vairāk granulu, nekā nepārtraukti sildot ?
Apsidāmā platība ap 90km2 , katla jauda 22 kw.Nav pieslāgsts bpileris ūdenim, ir tikai radiatori.


Granulas nav gāze un nav arī malka!
Katls ~4x pa lielu, bet mazākiem laikam jau nav nekāds piedāvājums.
1) Jo mazāk ieslēgsies/izslēgsies jo būs ekonomiskāk, jo ieslēgšanās fāze tērē tik pat granulas, cik strādājot uz 40% jaudas, un izslēdzoties lieki izpūš katlu. Šī iemesla dēl nevajadzēt izmantot istabas termostatu katla ON/OFF vadībai, bet grozīt 3gaitnieku.
Izslēgšanos vajadzētu ar katla termostata funkciju un taimeri. Ja pa nakti un dienu neiet apkure (temperatūras pazemināšanās), tad liec ar taimeri lai slēdzas ārā un vismaz 2H pirms vajag siltumu iekšā. Vasarā liec uz taimeri tik bieži un tik ilgi, cik vajag ūdens uzsildīšanai.
2) Ar šņeka ātrumu tu pieregulē cik daudz tērēs granulas. Ar šo parametru var piedzīt, lai lieki neizslēdzas un neieslēdzas. Ja būs pa daudz, katla temperatūra kāps, lieki slēgsies ārā, ja pa maz, katls nevarēs uzsilt.
3) Ar ventilatora ātrumu tu pieregulē cik ekonomiski tās granulas sadegs. Skaties dūmgāzu temperatūru (<90-130), ideāli ja redz arī O2 (6-8%). Zemāka temperatūra un O2- vairāk siltuma katlā, mazāk skurstenī. Ja pa maz, nepilnīga sadegšana, ātrāk aizaug katls un skurstenis.
4) Ar modulācijas iespējams ātri uzdzīt temperatūru un tad pāriet uz zemāko- ekonomisko režīmu (skatīt punktu 2 un 3). Vairāk modulācijas pakāpes, vairāk iespējam piedzīt daždažādiem siltuma patēriņiem. Tik tur ar nevajag aizrauties- sapisīsies meistarība, nosalsi un aizaudzēsi katlu vai arī otrādāk-visu izpūtīs skurstenī.
Šis ir aktuāli, lai mainoties āra temperatūrai, tev proporcionāli arī šūpotos katls, nevajadzētu siltuma akumulatorus un pie maziem plusiem visu laiku neslēgtos ārā, bet pie lieliem mīnusiem nevilktu. Ja ir siltuma akumulators šis ir lieks.

P.S. Ja tu to 22kW palaidīsi uz pilnu jaudu un ielaidīsi radiatoros katla temperatūru, tu savus 90km2 uzsildīsi 1/2h laikā, tikai arī skurstenī aizies lielāka daļa granulu. Lēnāk būs ekonomiskāk.

P.P.S. Kas par katlu?




Par visu Tev piekrītu,izņemot par to ,ka ar 22kw katlu 90 kvadrātus var uzsildīt pusstundā. Nu viss jau atkarīgs cik ir atdzisis,bet tā viduvēji ņemot lai no piemēram 16 paceltu uz 21-22 vajadzēs vismaz divas stundas,ja ārā nav vēsāks par -5 grādi. Nu vēl jau arī atkarīgs no radiātoru skaita,varbūt katrā telpā ir pieci gab,tad gan varētu mēģināt.Ja būtu jauktais malkas/granulu,tad ar malku varētu apmēram stundā.
p.s. Un katls 4x par lielu noteikti nav,varētu nedaudz vārgāku. Man uz 185 apsildāmiem kvadrātiem stāv 35kw un ir ok jebkādos grādos,nu jā,ir rezervīte...

[ Šo ziņu laboja Remjanis, 27 Jan 2017, 16:43:24 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo