Online
Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Apkure, santehnika
Autors | Ziņojums |
RenegadeX | 25. Jan 2017, 18:39 |
#2221
|
|  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
25 Jan 2017, 18:35:46 @Dzenjukas rakstīja:
25 Jan 2017, 18:11:01 @lisovskis4 rakstīja:
Piesleedza kombineeto, cirkulaacija ir uz suukni, manuaali var iesleegt un izsleegt, udens tek no saakuma karsts peec minuteem triis auksts.
Bija tā vienreiz ar 15litrīgo boileri. boileris bija domāts virs izlietnes, bet santehniķis apgrieza kājām gaisā un iemauca zem izlietnes 
un boileris nokūrās, jo tens bija sauss, šito neaizmirsti pateikt  | Offline | | |
Dzenjukas | 25. Jan 2017, 19:01 |
#2222
|
|  Kopš: 28. Feb 2009
No: Daugavpils
Ziņojumi: 457
Braucu ar: VW
|
25 Jan 2017, 18:39:00 @RenegadeX rakstīja:
25 Jan 2017, 18:35:46 @Dzenjukas rakstīja:
25 Jan 2017, 18:11:01 @lisovskis4 rakstīja:
Piesleedza kombineeto, cirkulaacija ir uz suukni, manuaali var iesleegt un izsleegt, udens tek no saakuma karsts peec minuteem triis auksts.
Bija tā vienreiz ar 15litrīgo boileri. boileris bija domāts virs izlietnes, bet santehniķis apgrieza kājām gaisā un iemauca zem izlietnes 
un boileris nokūrās, jo tens bija sauss, šito neaizmirsti pateikt 
Nefiga tā arī bija ka kartais ūdens bija tikai minūti. Pēc mēneša atbraucām un apgriezām pareizi, jau gadu strādā. | Offline | | |
lisovskis4 | 26. Jan 2017, 07:06 |
#2223
|
|  Kopš: 30. May 2014
Ziņojumi: 146
Braucu ar: BMW
|
25 Jan 2017, 19:01:21 @Dzenjukas rakstīja:
25 Jan 2017, 18:39:00 @RenegadeX rakstīja:
25 Jan 2017, 18:35:46 @Dzenjukas rakstīja:
25 Jan 2017, 18:11:01 @lisovskis4 rakstīja:
Piesleedza kombineeto, cirkulaacija ir uz suukni, manuaali var iesleegt un izsleegt, udens tek no saakuma karsts peec minuteem triis auksts.
Bija tā vienreiz ar 15litrīgo boileri. boileris bija domāts virs izlietnes, bet santehniķis apgrieza kājām gaisā un iemauca zem izlietnes 
un boileris nokūrās, jo tens bija sauss, šito neaizmirsti pateikt 
Nefiga tā arī bija ka kartais ūdens bija tikai minūti. Pēc mēneša atbraucām un apgriezām pareizi, jau gadu strādā.
Paskatijos shēmu, sanāk ka jaa, boileris ir par 180 grādiem nepareizi uzlikts | Offline | | |
Spok5 | 26. Jan 2017, 07:17 |
#2224
|
| Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Parādi bildi, gribās redzēt 160L kājām gaisā  | Offline | | |
mats | 26. Jan 2017, 08:56 |
#2225
|
|  Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Kā var uzlikt otrādi boileri ,tur jabūt talantam. | Offline | | |
Asch | 26. Jan 2017, 09:00 |
#2226
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4356
Braucu ar:
| Kursh var uztaisit labu cenu SIME FB4 vai Viadrus U22 4d ? Var kko ari alternativu, atbilstoši iepriekshmineto katlu parametriem. | Offline | | |
MartinsL  | 26. Jan 2017, 09:11 |
#2227
|
|  Kopš: 16. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 872
Braucu ar: Nebraucu!
|
26 Jan 2017, 07:17:06 @Spok5 rakstīja:
Parādi bildi, gribās redzēt 160L kājām gaisā 
+17
Dod bildi
----------------- Garāžu sekcijveida vārti un sētas! Poweram -7% no pasūtījuma summas 2018. gada sezonā!
https://www.facebook.com/vartumontaza | Offline | | |
BigBear  | 26. Jan 2017, 15:37 |
#2228
|
|  Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879
Braucu ar: Glanci
| Nezinat vai SB Siltumtehnikā piedāvā arī līzingu? Mājas lapā neko nemanu! | Offline | | |
|
janeks7  | 26. Jan 2017, 20:32 |
#2229
|
|  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3463
Braucu ar:
| Ir liekas jaunas neizpakotas Ravak duśas durvis
Drusku nolohojos ar izmèru
PM vai 2828637septiñi
Links[ Šo ziņu laboja janeks7, 26 Jan 2017, 20:33:25 ] | Offline | | |
zhibis  | 26. Jan 2017, 21:30 |
#2230
|
| Kopš: 25. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 903
Braucu ar:
|
26 Jan 2017, 20:32:40 @janeks7 rakstīja:
Ir liekas jaunas neizpakotas Ravak duśas durvis
Drusku nolohojos ar izmèru
PM vai 2828637septiñi
Links
Norādi platumu, lai citiem nav jālohojas  | Offline | | |
janeks7  | 26. Jan 2017, 21:47 |
#2231
|
|  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3463
Braucu ar:
|
26 Jan 2017, 21:30:02 @zhibis rakstīja:
26 Jan 2017, 20:32:40 @janeks7 rakstīja:
Ir liekas jaunas neizpakotas Ravak duśas durvis
Drusku nolohojos ar izmèru
PM vai 2828637septiñi
Links
Norādi platumu, lai citiem nav jālohojas 
PDOP2 -110
Platums no 1061- 1111
| Offline | | |
Nasjurins | 26. Jan 2017, 22:55 |
#2232
|
| Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 302
Braucu ar:
|
26 Jan 2017, 07:17:06 @Spok5 rakstīja:
Parādi bildi, gribās redzēt 160L kājām gaisā 
Nekas vājprātā smieklīgs nebūs, ja tas ir horizontālais. Vienīgais ko redzēsi, uzrakstu ar kājām gaisā. | Offline | | |
rencho | 27. Jan 2017, 13:20 |
#2233
|
|  Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
| Jautājums par granulu katla regulāciju:
Ir granulu kamīns/katls ar centrālās apkures funkciju, kāds darba režīms tam būs vislabākais / ekonomiskais,ja pastāv šādas regulācijas iespējas:
- sadegšanas gāzu ventilatora ātrums
- šneka ātrums
- modulācijas izmaiņas(Sadegšanas jauda maiņa)
- istabas termostata funkcija
- katla termostata funkcija
- iespēja ieslēgšanos/izslēgšanos 3x dienā
...Kuru funkciju izmantot laikā , kad esmu darbā? Pašlaik saprogrammēju, lai ieslēdzas stundu pirms atgriešanās mājās, bet vai nevarētu tā būt, ka ,lai uzsildītu 6 stundas dzisušu māju,nepieciešams vairāk granulu, nekā nepārtraukti sildot ?
Apsidāmā platība ap 90km2 , katla jauda 22 kw.Nav pieslāgsts bpileris ūdenim, ir tikai radiatori.
[ Šo ziņu laboja rencho, 27 Jan 2017, 13:23:59 ] | Offline | | |
Tikai_lasu | 27. Jan 2017, 14:43 |
#2234
|
| Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
27 Jan 2017, 13:20:04 @rencho rakstīja:
Jautājums par granulu katla regulāciju:
Ir granulu kamīns/katls ar centrālās apkures funkciju, kāds darba režīms tam būs vislabākais / ekonomiskais,ja pastāv šādas regulācijas iespējas:
- sadegšanas gāzu ventilatora ātrums
- šneka ātrums
- modulācijas izmaiņas(Sadegšanas jauda maiņa)
- istabas termostata funkcija
- katla termostata funkcija
- iespēja ieslēgšanos/izslēgšanos 3x dienā
...Kuru funkciju izmantot laikā , kad esmu darbā? Pašlaik saprogrammēju, lai ieslēdzas stundu pirms atgriešanās mājās, bet vai nevarētu tā būt, ka ,lai uzsildītu 6 stundas dzisušu māju,nepieciešams vairāk granulu, nekā nepārtraukti sildot ?
Apsidāmā platība ap 90km2 , katla jauda 22 kw.Nav pieslāgsts bpileris ūdenim, ir tikai radiatori.
Granulas nav gāze un nav arī malka!
Katls ~4x pa lielu, bet mazākiem laikam jau nav nekāds piedāvājums.
1) Jo mazāk ieslēgsies/izslēgsies jo būs ekonomiskāk, jo ieslēgšanās fāze tērē tik pat granulas, cik strādājot uz 40% jaudas, un izslēdzoties lieki izpūš katlu. Šī iemesla dēl nevajadzēt izmantot istabas termostatu katla ON/OFF vadībai, bet grozīt 3gaitnieku.
Izslēgšanos vajadzētu ar katla termostata funkciju un taimeri. Ja pa nakti un dienu neiet apkure (temperatūras pazemināšanās), tad liec ar taimeri lai slēdzas ārā un vismaz 2H pirms vajag siltumu iekšā. Vasarā liec uz taimeri tik bieži un tik ilgi, cik vajag ūdens uzsildīšanai.
2) Ar šņeka ātrumu tu pieregulē cik daudz tērēs granulas. Ar šo parametru var piedzīt, lai lieki neizslēdzas un neieslēdzas. Ja būs pa daudz, katla temperatūra kāps, lieki slēgsies ārā, ja pa maz, katls nevarēs uzsilt.
3) Ar ventilatora ātrumu tu pieregulē cik ekonomiski tās granulas sadegs. Skaties dūmgāzu temperatūru (<90-130), ideāli ja redz arī O2 (6-8%). Zemāka temperatūra un O2- vairāk siltuma katlā, mazāk skurstenī. Ja pa maz, nepilnīga sadegšana, ātrāk aizaug katls un skurstenis.
4) Ar modulācijas iespējams ātri uzdzīt temperatūru un tad pāriet uz zemāko- ekonomisko režīmu (skatīt punktu 2 un 3). Vairāk modulācijas pakāpes, vairāk iespējam piedzīt daždažādiem siltuma patēriņiem. Tik tur ar nevajag aizrauties- sapisīsies meistarība, nosalsi un aizaudzēsi katlu vai arī otrādāk-visu izpūtīs skurstenī.
Šis ir aktuāli, lai mainoties āra temperatūrai, tev proporcionāli arī šūpotos katls, nevajadzētu siltuma akumulatorus un pie maziem plusiem visu laiku neslēgtos ārā, bet pie lieliem mīnusiem nevilktu. Ja ir siltuma akumulators šis ir lieks.
P.S. Ja tu to 22kW palaidīsi uz pilnu jaudu un ielaidīsi radiatoros katla temperatūru, tu savus 90km2 uzsildīsi 1/2h laikā, tikai arī skurstenī aizies lielāka daļa granulu. Lēnāk būs ekonomiskāk.
P.P.S. Kas par katlu?
| Offline | | |
Zeds | 27. Jan 2017, 14:52 |
#2235
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: Q7
| Kurš te ņēma granulas Iļģuciema kokutirgotavā- kādas ir? skaidas pelni uzdegums ? | Offline | | |
Chainsaw | 27. Jan 2017, 14:57 |
#2236
|
|  Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6537
Braucu ar: trimmeri
| nu tad pareizi vien sanāk, ka granulu katls plus siltuma akumulators ir way to go ?! | Offline | | |
|
rencho | 27. Jan 2017, 14:58 |
#2237
|
|  Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
|
27 Jan 2017, 14:43:20 @Tikai_lasu rakstīja:
27 Jan 2017, 13:20:04 @rencho rakstīja:
Jautājums....
Burnit Comfort plus25.
Pirku lielākas jaudas , jo plăns ixbūvēt bēniņus un māja 80.gadu gāzbetons/ķieğelis bez īpaša siltinājuma.
Skaidrs. Tad paregulēšu ventilatoru pēc dūmgāzu temperatūras.
Par ieslēgšanos pa dienu kamēr neviena nav mājās- vai jēga likt taimeri un likt katlam pilnā jaudā sildīt atdzisušu māju, vai labāk atstāt uz visu dienu noturēt tos 21 grādus? Kas katlam labāk/ekonomoskāk?[ Šo ziņu laboja rencho, 27 Jan 2017, 15:10:51 ] | Offline | | |
32cm | 27. Jan 2017, 15:48 |
#2238
|
|  Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
| Ne visos gadījumos akumulācias tvertne būs way to go. Piemēram, ja māja nav labi nosiltināta, sanāks katls ar pilnu jaudu piesildīs tvertni, kas samērā ātri atdzisīs un atkal katls ar pilnu jaudu sildīs tvertni. Vajadzēs jaudīgāku katlu, lai nonstopā sildītu to tvertni. Ļoti nosiltinātās ēkās ir citādi, saprogramē, lai katls, uzsilstot akumulācijas tvertne, sāk darboties ar mazāku jaudu, tikmēr akumulācijas tvertne siltums sildīs māju.
27 Jan 2017, 14:57:19 @Chainsaw rakstīja:
nu tad pareizi vien sanāk, ka granulu katls plus siltuma akumulators ir way to go ?!
| Offline | | |
braucejs911 | 27. Jan 2017, 16:16 |
#2239
|
| Kopš: 08. Dec 2016
Ziņojumi: 69
Braucu ar:
|
26 Jan 2017, 09:00:14 @Asch rakstīja:
Kursh var uztaisit labu cenu SIME FB4 vai Viadrus U22 4d ? Var kko ari alternativu, atbilstoši iepriekshmineto katlu parametriem.
Man mājā stāv Sime FB5. Vasarā taisos pāriet uz dīzeli. Ja interesē, varu atdot par pusi no veikala cenas. | Offline | | |
Remjanis | 27. Jan 2017, 16:40 |
#2240
|
| Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
27 Jan 2017, 14:43:20 @Tikai_lasu rakstīja:
27 Jan 2017, 13:20:04 @rencho rakstīja:
Jautājums par granulu katla regulāciju:
Ir granulu kamīns/katls ar centrālās apkures funkciju, kāds darba režīms tam būs vislabākais / ekonomiskais,ja pastāv šādas regulācijas iespējas:
- sadegšanas gāzu ventilatora ātrums
- šneka ātrums
- modulācijas izmaiņas(Sadegšanas jauda maiņa)
- istabas termostata funkcija
- katla termostata funkcija
- iespēja ieslēgšanos/izslēgšanos 3x dienā
...Kuru funkciju izmantot laikā , kad esmu darbā? Pašlaik saprogrammēju, lai ieslēdzas stundu pirms atgriešanās mājās, bet vai nevarētu tā būt, ka ,lai uzsildītu 6 stundas dzisušu māju,nepieciešams vairāk granulu, nekā nepārtraukti sildot ?
Apsidāmā platība ap 90km2 , katla jauda 22 kw.Nav pieslāgsts bpileris ūdenim, ir tikai radiatori.
Granulas nav gāze un nav arī malka!
Katls ~4x pa lielu, bet mazākiem laikam jau nav nekāds piedāvājums.
1) Jo mazāk ieslēgsies/izslēgsies jo būs ekonomiskāk, jo ieslēgšanās fāze tērē tik pat granulas, cik strādājot uz 40% jaudas, un izslēdzoties lieki izpūš katlu. Šī iemesla dēl nevajadzēt izmantot istabas termostatu katla ON/OFF vadībai, bet grozīt 3gaitnieku.
Izslēgšanos vajadzētu ar katla termostata funkciju un taimeri. Ja pa nakti un dienu neiet apkure (temperatūras pazemināšanās), tad liec ar taimeri lai slēdzas ārā un vismaz 2H pirms vajag siltumu iekšā. Vasarā liec uz taimeri tik bieži un tik ilgi, cik vajag ūdens uzsildīšanai.
2) Ar šņeka ātrumu tu pieregulē cik daudz tērēs granulas. Ar šo parametru var piedzīt, lai lieki neizslēdzas un neieslēdzas. Ja būs pa daudz, katla temperatūra kāps, lieki slēgsies ārā, ja pa maz, katls nevarēs uzsilt.
3) Ar ventilatora ātrumu tu pieregulē cik ekonomiski tās granulas sadegs. Skaties dūmgāzu temperatūru (<90-130), ideāli ja redz arī O2 (6-8%). Zemāka temperatūra un O2- vairāk siltuma katlā, mazāk skurstenī. Ja pa maz, nepilnīga sadegšana, ātrāk aizaug katls un skurstenis.
4) Ar modulācijas iespējams ātri uzdzīt temperatūru un tad pāriet uz zemāko- ekonomisko režīmu (skatīt punktu 2 un 3). Vairāk modulācijas pakāpes, vairāk iespējam piedzīt daždažādiem siltuma patēriņiem. Tik tur ar nevajag aizrauties- sapisīsies meistarība, nosalsi un aizaudzēsi katlu vai arī otrādāk-visu izpūtīs skurstenī.
Šis ir aktuāli, lai mainoties āra temperatūrai, tev proporcionāli arī šūpotos katls, nevajadzētu siltuma akumulatorus un pie maziem plusiem visu laiku neslēgtos ārā, bet pie lieliem mīnusiem nevilktu. Ja ir siltuma akumulators šis ir lieks.
P.S. Ja tu to 22kW palaidīsi uz pilnu jaudu un ielaidīsi radiatoros katla temperatūru, tu savus 90km2 uzsildīsi 1/2h laikā, tikai arī skurstenī aizies lielāka daļa granulu. Lēnāk būs ekonomiskāk.
P.P.S. Kas par katlu?
Par visu Tev piekrītu,izņemot par to ,ka ar 22kw katlu 90 kvadrātus var uzsildīt pusstundā. Nu viss jau atkarīgs cik ir atdzisis,bet tā viduvēji ņemot lai no piemēram 16 paceltu uz 21-22 vajadzēs vismaz divas stundas,ja ārā nav vēsāks par -5 grādi. Nu vēl jau arī atkarīgs no radiātoru skaita,varbūt katrā telpā ir pieci gab,tad gan varētu mēģināt.Ja būtu jauktais malkas/granulu,tad ar malku varētu apmēram stundā.
p.s. Un katls 4x par lielu noteikti nav,varētu nedaudz vārgāku. Man uz 185 apsildāmiem kvadrātiem stāv 35kw un ir ok jebkādos grādos,nu jā,ir rezervīte...[ Šo ziņu laboja Remjanis, 27 Jan 2017, 16:43:24 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|