Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... III
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
09 Jun 2015, 13:17:44 DrumB rakstīja:
09 Jun 2015, 13:13:44 subaru rakstīja:
09 Jun 2015, 11:50:53 Laoshi rakstīja:
Es mestu labajā un nelaistu atpakaļ 
+100, bet tur izskatījās ka diezgan tuvu brauca viens blakus, ka nevarētu ieraut labajā...
vai arī vajadzēja ļaut, lai uzgriež virsū un viņš jau būtu vainīgs.
Patērēts laiks, skāde, pēc tam ej un krāso. Tad powerā pateiks, ka spārns krāsots un kur nu tādus šķilteņus kādam pirkt 
Bet tā vispār nesaprotu par ko tur bazars. Kāpēc nevar sastāties īsākās 2 rindās, nevis vienā garā?
nobraukšānai no tilta ir viena josla. uzbraukšanai uz apļa ir viena josla. visi to zin. kāpēc vispār rodas doma, jau esot rindā uz apli, paskriet citiem garām? civilizētās valstīs neko tādu nesmu manijis. tikai mērkaķu apdzīvotajās zemēs  | Offline | | |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
09 Jun 2015, 13:26:03 PASSATizhi rakstīja:
09 Jun 2015, 13:17:44 DrumB rakstīja:
09 Jun 2015, 13:13:44 subaru rakstīja:
09 Jun 2015, 11:50:53 Laoshi rakstīja:
Es mestu labajā un nelaistu atpakaļ 
+100, bet tur izskatījās ka diezgan tuvu brauca viens blakus, ka nevarētu ieraut labajā...
vai arī vajadzēja ļaut, lai uzgriež virsū un viņš jau būtu vainīgs.
Patērēts laiks, skāde, pēc tam ej un krāso. Tad powerā pateiks, ka spārns krāsots un kur nu tādus šķilteņus kādam pirkt 
Bet tā vispār nesaprotu par ko tur bazars. Kāpēc nevar sastāties īsākās 2 rindās, nevis vienā garā?
nobraukšānai no tilta ir viena josla. uzbraukšanai uz apļa ir viena josla. visi to zin. kāpēc vispār rodas doma, jau esot rindā uz apli, paskriet citiem garām? civilizētās valstīs neko tādu nesmu manijis. tikai mērkaķu apdzīvotajās zemēs 
-Lai gara vienjoslu ķeska līdz tilta vidum nebūtu.
-Lai smagie varētu ar bōgenu iegriezt uz Piena kombinātu
-Lai operiem iespēja tikt garām
-vēl daudzi varinati, kurus slinkums tevis izglītošanai rakstīt 
Un svarīgākais- ja man nevajag uz loku, bet gan iegriezt uz Piena kombinātu pēc krējumiņa, tad visi uz loka braukt dirnētāji kāvē man laiku sēdēdami tikai pirmajā joslā  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8623
Braucu ar: e39 523
| visa problēma ir tajā, ka tas aplis ir taisīts ķīniešiem, būtu aplī 2 joslas, nekad nekādu problēmu nebūtu, nu ja neskaita tipiskās apļa problēmas irma_josla_pa_visu_apli:  | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10383
Braucu ar: rokām uz stūres
|
09 Jun 2015, 13:26:03 PASSATizhi rakstīja:
... civilizētās valstīs neko tādu nesmu manijis. tikai mērkaķu apdzīvotajās zemēs 
... teica viens šādas zemes iemītnieks

p.s. - un, manuprāt, tas tāpat nedod tiesības džipa vadītājam 'uzmesties par Robinu Hudu un tēlot vājāko aizstāvi' pārkāpjot CSN un braucot kaut kā randomly pa vidu starp skaidri ar ceļu apzīmējumiem nodalītām joslām.
Kā es rēktu, ka to klaunu menti noceltu no trases par tādu gājienu  | Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
09 Jun 2015, 13:34:23 Arsmens rakstīja:
09 Jun 2015, 13:26:03 PASSATizhi rakstīja:
09 Jun 2015, 13:17:44 DrumB rakstīja:
09 Jun 2015, 13:13:44 subaru rakstīja:
09 Jun 2015, 11:50:53 Laoshi rakstīja:
Es mestu labajā un nelaistu atpakaļ 
+100, bet tur izskatījās ka diezgan tuvu brauca viens blakus, ka nevarētu ieraut labajā...
vai arī vajadzēja ļaut, lai uzgriež virsū un viņš jau būtu vainīgs.
Patērēts laiks, skāde, pēc tam ej un krāso. Tad powerā pateiks, ka spārns krāsots un kur nu tādus šķilteņus kādam pirkt 
Bet tā vispār nesaprotu par ko tur bazars. Kāpēc nevar sastāties īsākās 2 rindās, nevis vienā garā?
nobraukšānai no tilta ir viena josla. uzbraukšanai uz apļa ir viena josla. visi to zin. kāpēc vispār rodas doma, jau esot rindā uz apli, paskriet citiem garām? civilizētās valstīs neko tādu nesmu manijis. tikai mērkaķu apdzīvotajās zemēs 
-Lai gara vienjoslu ķeska līdz tilta vidum nebūtu.
-Lai smagie varētu ar bōgenu iegriezt uz Piena kombinātu
-Lai operiem iespēja tikt garām
-vēl daudzi varinati, kurus slinkums tevis izglītošanai rakstīt 
Un svarīgākais- ja man nevajag uz loku, bet gan iegriezt uz Piena kombinātu pēc krējumiņa, tad visi uz loka braukt dirnētāji kāvē man laiku sēdēdami tikai pirmajā joslā 
visu pievilki aiz matiem 
operiem un kombināta smagajiem tieši būtu parocīgāk ja tā malējā josla būtu brīva. CIK cilvēki iebrauc pēc tā krejumiņa?? kaut gan pofig. arī krejumiņš klasificējas pēc: а мне только спросить, можно я перед вами зайду  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8623
Braucu ar: e39 523
|
09 Jun 2015, 13:42:04 PASSATizhi rakstīja:
09 Jun 2015, 13:34:23 Arsmens rakstīja:
09 Jun 2015, 13:26:03 PASSATizhi rakstīja:
09 Jun 2015, 13:17:44 DrumB rakstīja:
09 Jun 2015, 13:13:44 subaru rakstīja:
09 Jun 2015, 11:50:53 Laoshi rakstīja:
Es mestu labajā un nelaistu atpakaļ 
+100, bet tur izskatījās ka diezgan tuvu brauca viens blakus, ka nevarētu ieraut labajā...
vai arī vajadzēja ļaut, lai uzgriež virsū un viņš jau būtu vainīgs.
Patērēts laiks, skāde, pēc tam ej un krāso. Tad powerā pateiks, ka spārns krāsots un kur nu tādus šķilteņus kādam pirkt 
Bet tā vispār nesaprotu par ko tur bazars. Kāpēc nevar sastāties īsākās 2 rindās, nevis vienā garā?
nobraukšānai no tilta ir viena josla. uzbraukšanai uz apļa ir viena josla. visi to zin. kāpēc vispār rodas doma, jau esot rindā uz apli, paskriet citiem garām? civilizētās valstīs neko tādu nesmu manijis. tikai mērkaķu apdzīvotajās zemēs 
-Lai gara vienjoslu ķeska līdz tilta vidum nebūtu.
-Lai smagie varētu ar bōgenu iegriezt uz Piena kombinātu
-Lai operiem iespēja tikt garām
-vēl daudzi varinati, kurus slinkums tevis izglītošanai rakstīt 
Un svarīgākais- ja man nevajag uz loku, bet gan iegriezt uz Piena kombinātu pēc krējumiņa, tad visi uz loka braukt dirnētāji kāvē man laiku sēdēdami tikai pirmajā joslā 
visu pievilki aiz matiem 
operiem un kombināta smagajiem tieši būtu parocīgāk ja tā malējā josla būtu brīva. CIK cilvēki iebrauc pēc tā krejumiņa?? kaut gan pofig. arī krejumiņš klasificējas pēc: а мне только спросить, можно я перед вами зайду 
Tev arī kaut kāds 3 pasaules cilšu problēmas. Man nekas neviens nekur nav mēģinājis bez rindas ielīst. Varbūt problēma ir Tevī, ka nestāvi gluži rindā, bet 1m no rindas . Moš līdzīgi arī pie luksafora visi ar normālu atstarp tikai Tu ar 5m un tad sūdzies, ka visi lien priekšā .
| Offline | | |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Kas aiz matiem pievilkts 
Ir tur josla, tātad drīkst un arī vajag izmantot! | Offline | | |
520i | |  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
| atnāca tikko paziņojums par nenomaksātu FR sodu. Pārkāpums izdarīts 2012gada. 11. augustā
WTF?  | Offline | | |
|
DrumB | |  Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Soda procenti būs vareni  | Offline | | |
520i | |  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
09 Jun 2015, 14:28:45 DrumB rakstīja:
Soda procenti būs vareni 
nē, tā arī ir 10LVL (14.23 eur)
nezinu kapēc biju palaidis garām šo un tagad es tiešām neatceros vai pirms trīs gadiem tur braucu  | Offline | | |
DrumB | |  Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Vai tad nebija tā, ka, ja nemaksā sodu vairāk kā gadu, tad tur bija tiesu izpildītāji, tiesībām liegums utt.?
Fotoradari varbūt ir cita lieta. | Offline | | |
520i | |  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
09 Jun 2015, 14:35:02 DrumB rakstīja:
Vai tad nebija tā, ka, ja nemaksā sodu vairāk kā gadu, tad tur bija tiesu izpildītāji, tiesībām liegums utt.?
Fotoradari varbūt ir cita lieta.
tulit iemetišu bildi. Es taču vispār šito visu laiku nemaz nezināju, ka biju uzrāvies
[ Šo ziņu laboja 520i, 09 Jun 2015, 14:43:48 ] | Offline | | |
Hektors  | |  Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3845
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
|
09 Jun 2015, 13:42:04 PASSATizhi rakstīja:
arī krejumiņš klasificējas pēc: а мне только спросить, можно я перед вами зайду 
Vispar jau neklasificejas. Jo rinda cilveks tev reali aizkave laiku, bet palaizot pakal krejuminam tavs rinda stavesanas laiks nemainas.
p.s.bet protams pat tad kad itka iespraucies prieksa kadam lenajam, atrais aplī atrak neiebrauc, jo prieksa vienalga vel paris masinas un rinda apstajas.
p.s.2 esmu par ravejsledzeja principu, ja visi vinu ieverotu tad nebutu tadas sapes par prieksa lidejiem un abas rindas stavetu vienadi pilnas. Riga ir pilns ar vietam kur nakas ielist otraja brivaja josla ar pudeles kaklu gala lai nepaliktu uz tilta vai krustojuma vidu.
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
tipin6 | |  Kopš: 19. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
|
09 Jun 2015, 09:33:09 Reinis_m rakstīja:
Es arī pēcāk griežos pa labi, bet šajā krustojumā braucu pareizi. It kā vienmēr esmu ticis tam cauri bez īpašām bēdām, bet vakar viens speciālists man gribēja iebraukt labajā sānā.
Interesanti, ka tad, kad bijām jau uz Deglava ielas (Toijotists aiz manis), šis tomēr pārdomāja un pārkārtojas uz kreiso pusi un aizbrauca uz Pļavniekiem. 
Tad sanāk, ka Tu no kreisā stāvokļa- nogriezies pa kreisi un pēcāk ieņēmi labējo? (vienvārdsakot tojotists griezās arī pa kreisi, bet Tu šim nogriezi ceļu) | Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
09 Jun 2015, 15:36:15 Hektors rakstīja:
09 Jun 2015, 13:42:04 PASSATizhi rakstīja:
arī krejumiņš klasificējas pēc: а мне только спросить, можно я перед вами зайду 
Vispar jau neklasificejas. Jo rinda cilveks tev reali aizkave laiku, bet palaizot pakal krejuminam tavs rinda stavesanas laiks nemainas.
p.s.bet protams pat tad kad itka iespraucies prieksa kadam lenajam, atrais aplī atrak neiebrauc, jo prieksa vienalga vel paris masinas un rinda apstajas.
p.s.2 esmu par ravejsledzeja principu, ja visi vinu ieverotu tad nebutu tadas sapes par prieksa lidejiem un abas rindas stavetu vienadi pilnas. Riga ir pilns ar vietam kur nakas ielist otraja brivaja josla ar pudeles kaklu gala lai nepaliktu uz tilta vai krustojuma vidu.
man nav nekas pret rāveislēdzēju, un to arī piekopju, BET, tikai tur, kur tas nepieciešams. kad visi brauc divās-piecās kaut desmit rindās un pēkšņi ir sašaurinājums. nevis kā šajā gadijumā, visi brauc pa vienu, visi zin ka galā ir viena. bet daži iedomājas 200m garā posmā uzdirst citiem un mēģināt pavilkt garām rindai, kur paši tikko stāvējuši. aizbildināumi par iespējamo garo ķesku netur nekādu kritiku. ķeska var stāvēt kaut līdz otram tilta galam un nevienam tas netraucēs, jo tur ir trīs rindas visā garumā, bet tasni aiziet divas. līdzīgs ekšens notiek uz salu tilta, virzienā no centra, uz nobrauktuves uz apli. cilvēki vakaros stāv smuki divās rindās, bet prāta apdalītie brauc garām in spiežas pie pašas nobrauktuves, taisot tur jau 3-4 joslas taisnības labad, jāpiebilst, ka pats šajos cirkos nepiedalos, jo galvaspilsētu pīķa stundās cenšos neapmeklēt.[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 09 Jun 2015, 15:59:46 ] | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10383
Braucu ar: rokām uz stūres
|
09 Jun 2015, 15:56:12 PASSATizhi rakstīja:
09 Jun 2015, 15:36:15 Hektors rakstīja:
09 Jun 2015, 13:42:04 PASSATizhi rakstīja:
arī krejumiņš klasificējas pēc: а мне только спросить, можно я перед вами зайду 
Vispar jau neklasificejas. Jo rinda cilveks tev reali aizkave laiku, bet palaizot pakal krejuminam tavs rinda stavesanas laiks nemainas.
p.s.bet protams pat tad kad itka iespraucies prieksa kadam lenajam, atrais aplī atrak neiebrauc, jo prieksa vienalga vel paris masinas un rinda apstajas.
p.s.2 esmu par ravejsledzeja principu, ja visi vinu ieverotu tad nebutu tadas sapes par prieksa lidejiem un abas rindas stavetu vienadi pilnas. Riga ir pilns ar vietam kur nakas ielist otraja brivaja josla ar pudeles kaklu gala lai nepaliktu uz tilta vai krustojuma vidu.
man nav nekas pret rāveislēdzēju, un to arī piekopju, BET, tikai tur, kur tas nepieciešams. kad visi brauc divās-piecās kaut desmit rindās un pēkšņi ir sašaurinājums. nevis kā šajā gadijumā, visi brauc pa vienu, visi zin ka galā ir viena. bet daži iedomājas 200m garā posmā uzdirst citiem un mēģināt pavilkt garām rindai, kur paši tikko stāvējuši. aizbildināumi par iespējamo garo ķesku netur nekādu kritiku. ķeska var stāvēt kaut līdz otram tilta galam un nevienam tas netraucēs, jo tur ir trīs rindas visā garumā, bet tasni aiziet divas. līdzīgs ekšens notiek uz salu tilta, virzienā no centra, uz nobrauktuves uz apli. cilvēki vakaros stāv smuki divās rindās, bet prāta apdalītie brauc garām in spiežas pie pašas nobrauktuves, taisot tur jau 3-4 joslas taisnības labad, jāpiebilst, ka pats šajos cirkos nepiedalos, jo galvaspilsētu pīķa stundās cenšōs neapmeklēt.
saliniekam nobrauktuve uz mūkusalas apli ir ar 2 joslām, kur viena ir ļoti plata bremzēšanas josla, kas turpinās air troļļa pieturas un uz otras var nokļūt braucot pa salinieka labo joslu (kura aiziet arī taisni).
Tas tā - pēc plāna.
tas, ka tur saspiežas 2 rindas 1 platā joslā, tad ne1 nesip un vari droši rullēt garām un raut no labās salinieka pamatjoslas uz kreiso nobrauktuves joslu. | Offline | | |
|
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
09 Jun 2015, 15:56:12 PASSATizhi rakstīja:
.. nevis kā šajā gadijumā, visi brauc pa vienu, visi zin ka galā ir viena.
bwhahaha. Visi zin. Kā tev izdevās visus apziņot?! 
Tas tā pa, kā citi rīta sastrēgumu tur pat Valdlaučos apbrauc pa iekšpagalmiem un ja tu tur dzīvo, tad visādi babuļi un vojīžeristi nelaiž tevi ārā no pagalma, jo visi zin , ka no tās ielas izbrauc sastrēguma apbraucēji  | Offline | | |
Reinis_m | |  Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
09 Jun 2015, 15:54:39 tipin6 rakstīja:
09 Jun 2015, 09:33:09 Reinis_m rakstīja:
Es arī pēcāk griežos pa labi, bet šajā krustojumā braucu pareizi. It kā vienmēr esmu ticis tam cauri bez īpašām bēdām, bet vakar viens speciālists man gribēja iebraukt labajā sānā.
Interesanti, ka tad, kad bijām jau uz Deglava ielas (Toijotists aiz manis), šis tomēr pārdomāja un pārkārtojas uz kreiso pusi un aizbrauca uz Pļavniekiem. 
Tad sanāk, ka Tu no kreisā stāvokļa- nogriezies pa kreisi un pēcāk ieņēmi labējo? (vienvārdsakot tojotists griezās arī pa kreisi, bet Tu šim nogriezi ceļu)
Nē, es gribēju (un tā arī izdarīju) no kreisā malējā stāvokļa iegriezties pa kreisi Deglava ielā, tās labajā joslā. Viņš nokļūt tajā pašā joslā, taču priekšā biju es. Es to laicīgi pamanīju, uztaurēju, uzsitu pa bremzēm druciņ un aizbraucu savās gaitās. 
Problēma ir nevis tajā, ka es viņam kaut ko nogriezu, bet ka viņš no nepareiza stāvokļa griezās man virsū. Es griežoties pa kreisi, drīkstu griezties, kurā joslā gribu un viņam bija jābūt aiz manis, nevis blakus man.
Citādi būtu tad, ja tajā ielā, no kuras izgriezāmies būtu divas joslas un būtu norādīts, ka abas griežas pa kreisi un/vai attiecīgi ceļa apzīmējumi. | Offline | | |
ens  | |  Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
09 Jun 2015, 15:56:12 PASSATizhi rakstīja:
09 Jun 2015, 15:36:15 Hektors rakstīja:
09 Jun 2015, 13:42:04 PASSATizhi rakstīja:
arī krejumiņš klasificējas pēc: а мне только спросить, можно я перед вами зайду 
Vispar jau neklasificejas. Jo rinda cilveks tev reali aizkave laiku, bet palaizot pakal krejuminam tavs rinda stavesanas laiks nemainas.
p.s.bet protams pat tad kad itka iespraucies prieksa kadam lenajam, atrais aplī atrak neiebrauc, jo prieksa vienalga vel paris masinas un rinda apstajas.
p.s.2 esmu par ravejsledzeja principu, ja visi vinu ieverotu tad nebutu tadas sapes par prieksa lidejiem un abas rindas stavetu vienadi pilnas. Riga ir pilns ar vietam kur nakas ielist otraja brivaja josla ar pudeles kaklu gala lai nepaliktu uz tilta vai krustojuma vidu.
man nav nekas pret rāveislēdzēju, un to arī piekopju, BET, tikai tur, kur tas nepieciešams. kad visi brauc divās-piecās kaut desmit rindās un pēkšņi ir sašaurinājums. nevis kā šajā gadijumā, visi brauc pa vienu, visi zin ka galā ir viena. bet daži iedomājas 200m garā posmā uzdirst citiem un mēģināt pavilkt garām rindai, kur paši tikko stāvējuši. aizbildināumi par iespējamo garo ķesku netur nekādu kritiku. ķeska var stāvēt kaut līdz otram tilta galam un nevienam tas netraucēs, jo tur ir trīs rindas visā garumā, bet tasni aiziet divas. līdzīgs ekšens notiek uz salu tilta, virzienā no centra, uz nobrauktuves uz apli. cilvēki vakaros stāv smuki divās rindās, bet prāta apdalītie brauc garām in spiežas pie pašas nobrauktuves, taisot tur jau 3-4 joslas taisnības labad, jāpiebilst, ka pats šajos cirkos nepiedalos, jo galvaspilsētu pīķa stundās cenšos neapmeklēt.
Kapēc tad tur vsp ir 2as joslas? 
Mani reiz pie A7 viens par katru cenu negribēja ielaist pirmajā joslā, tā centās, līdz iecentās priekšābraucošā bamperā | Offline | | |
tipin6 | |  Kopš: 19. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
|
09 Jun 2015, 16:10:32 Reinis_m rakstīja:
Problēma ir nevis tajā, ka es viņam kaut ko nogriezu, bet ka viņš no nepareiza stāvokļa griezās man virsū. Es griežoties pa kreisi, drīkstu griezties, kurā joslā gribu un viņam bija jābūt aiz manis, nevis blakus man.
Citādi būtu tad, ja tajā ielā, no kuras izgriezāmies būtu divas joslas un būtu norādīts, ka abas griežas pa kreisi un/vai attiecīgi ceļa apzīmējumi.
Nez, es tur katru dienu braucu, un uzskatu, ka no tā ceļa no kura izgriežamies tomēr ir divas joslas, jo tur mierīgi satilpst 2 transportlīdzekļi. Kā arī vienmēr griežu no labejā stāvokļa pa kreisi un pēctam luksaforā griežos pa labi. Un besī tādi, kuri no kreisā stāvokļa griežas pa kreisi un brauc labajā joslā
takā hvz kam tur īsti taisnība?
Vairāk fascinē tie, kuri no kreisā stāvokļa nogriežas pa labi (ir arī tādi kadri redzēti)
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|