Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
RmaxLV
31. Aug 2016, 21:14 #21461

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 31 Aug 2016, 21:15:55 ]

Offline
mar4a
31. Aug 2016, 21:19 #21462

Kopš: 21. Jul 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 153

Braucu ar: 1.9 syncro


31 Aug 2016, 21:14:54 @RmaxLV rakstīja:
Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??

Mašīnu noteikti vajazēs pacelt uz doņķa un ta lien apakša kreisajā pusē pie kārbas redzēsi PLUSA vads izvilkts! un liec vadus klāt!
ir sanācis pāris reizes tā darīt!
Offline
mob7
31. Aug 2016, 21:29 #21463

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Jā,tika atrasts plusa vads zem mašīnas kreisajā pusē un durvis atvērtās. Paldies par palīdzību!
Offline
RmaxLV
31. Aug 2016, 21:31 #21464

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Forši, katru dienu var ko jaunu uzzināt
P. S šorīt nomira pakaļas slotiņa, tikko izjaucu, un jā, stienis normāli ierūsējis, iztīriju, sap7tu, sasmērēju, un tagad slota tīra tik ātri, kā vēl nekad a man likās, ka man kait kāds lēnais režīms bija un pat patika, ka tik lēni notīra
Offline
dzuris
31. Aug 2016, 21:33 #21465

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Eu ka kruiza var dabut zemaku paterinu?
Offline
dzuris
31. Aug 2016, 21:34 #21466

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


31 Aug 2016, 21:31:01 @RmaxLV rakstīja:
Forši, katru dienu var ko jaunu uzzināt
P. S šorīt nomira pakaļas slotiņa, tikko izjaucu, un jā, stienis normāli ierūsējis, iztīriju, sap7tu, sasmērēju, un tagad slota tīra tik ātri, kā vēl nekad a man likās, ka man kait kāds lēnais režīms bija un pat patika, ka tik lēni notīra


Mazohists esi?
Offline
Ruudis
31. Aug 2016, 21:46 #21467

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak

Cik liela ir aptuveni dzinēja eļļas temperatūra darba režīmā?
Offline
Rolizze
31. Aug 2016, 22:16 #21468

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


31 Aug 2016, 21:46:17 @Ruudis rakstīja:
Cik liela ir aptuveni dzinēja eļļas temperatūra darba režīmā?

Turbīniekiem eļļeas temperatūra ir augstāka. esmu pat pilnu to pulksteni piesitis. bet virs 130 grādiem viņu nevajag laist. šālēm kirdik.
70-80 ??? hvz

[ Šo ziņu laboja Rolizze, 31 Aug 2016, 22:17:31 ]

Offline
Laoshi
01. Sep 2016, 08:33 #21469

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Sep 2016, 08:23:09 @AB1304 rakstīja:
90° ideāls variants.

Kur pirkt atmiņas karšu/usb lasītājus, kurus liek changer vietā ? Man šorīt izbesīja tie sūdainie diski. Vakar ierakstīju, viss ok skan, šorīt nelasa vienu no tiem diskiem. Pohuj kurā no 6 vietām liek.


Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats.
Offline
abrahamslinkons
01. Sep 2016, 08:47 #21470

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3

Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.
Offline
Laoshi
01. Sep 2016, 08:59 #21471

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Sep 2016, 08:56:49 @AB1304 rakstīja:

01 Sep 2016, 08:33:50 @Laoshi rakstīja:

Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats.


http://www.digibox.lv/Yatour-YT-M06-BM2

Man ir 16:9. KO man tagad neies šitas ?


Pēc apraksta izskatās, ka nē. Ībejā gan ir vēl visādi ķīniešu lodējumi, bet labāk lai Drivers par bargu naudu uzlodē aux ieeju un varēsi klausīties muzonu caur spoooootifaj
Offline
Driver
01. Sep 2016, 09:00 #21472

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Aug 2016, 21:14:54 @RmaxLV rakstīja:
Izņem pagriezienu spārnā, pie vadiem pieliec aķi
Labi, tas joks, lai ari varbut nostrādātu, bet par to plusa klemmi, kur? Nopietni zem mašīnas??

Tas ir tupu paakju joks ar pagriezienu (gabaritu, miglu, utt)

Bet vel lielaki idioti tam tic, bet idioti kvadrata ar putam uz lupam to bore citiem, jo redz netaa ir klipinjs tads vai kads to teica

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
01. Sep 2016, 09:02 #21473

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Sep 2016, 08:47:05 @abrahamslinkons rakstīja:
Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.

Ieleji ganjau dextronu III, ko veikala pec kataloga iedeva

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RmaxLV
01. Sep 2016, 09:15 #21474

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


01 Sep 2016, 08:47:05 @abrahamslinkons rakstīja:
Jautājums. Pēdējā laikā diezgan bieža parādība. 3.0dA pa nakti nostāv, no rīta pielaižu un tikko kā pārmet uz otro robu panelī iedegād transmission failsafe errors. Izdarbinu dzinēju, pēc minūtes darbinu un viss notiek. Eļlu kārbai mainīju pirms 4t/k. Viss bija ok, bet pēdējā mēneša laikā metās errors. Meklēju internetā, bet stāsts par eļlas maiņu.

Man ir identiski, nakti nostāv, no rīta izbraucot kad kārba no otrā liek 3 šajā robā ir grūdiens un failsafe. Tāpēc pagaidām ar tiptroniku lieku no otrā uzreiz cetirtajā un viss ok, pec paris km var lilt draiva un visu dienu bez nekadam problemam braukt.
Diognostikā parādīja


Bet limp moda neesmu varejis aizbraukt lidz diognostikai lai redzetu ko rada ar degoshu failsafe

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 01 Sep 2016, 09:22:05 ]

Offline
RenegadeX
01. Sep 2016, 09:21 #21475

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


25 Aug 2016, 09:33:39 @RenegadeX rakstīja:
e39 530d 2000. gada ar automātu.
Spiežot grīdā sport vai parastajā režīmā uzkāpj apgriezieni līdz 3,5-4k apgreizienu un tad zaudē jaudu, paliek apgriezieni bet tāds kā pusdzīvs paliek. Aizdomas ka varētu būt pie vainas degvielas sūknis. Vēl pie kompja nav bijis slēgts. Vai ir vēl kādi mezgli ko vajadzētu šajā situācijā skatīties?

Tātad uz doto brīdi sekojošs izklāsts:
-Pārbaudīts ar kompi pie Driver. Apstiprināja, ka magistrālais sūknis par mazu spiedienu dod (Precharge pressure), piedvām norādījums ka turbīna lēni reaģē - turbīnas devējs/vārsts un vakuuma caurulītes. kompī uzrādīja kļūdu par egr. Plus iespējamas problēmas nākotnē ar sprauslām, jo tukšgaitā bez korekcijām motors sāk vibŗēt.

+Nomainīts magistrālais, vakuuma caurulītes (galīgi mīkstas bija palikušas), turbīnas devējs/vārsts, ieplūdes kolektoram blīves, filtri.
+Konstatēts, ka nosprādzis bākas sūknis - iekombinēts BOSCH, izņemot vecā motoru. Mazāk finansiāli sāpīgs risinājums, jo Bosch bija palicis čomam pēc viena projektiņa lieks.
+Apskatīti pludiņi bākā un iztīrīts sietiņš pie bākas sūkņa.
+EGR vārsts nebija aizaudzis un vārsts kustējās - ass vizuāli tīra, ir kustējusies. (nedaudz vēlāk izmazgāšu)

=Rezultātā auto liekas palicis atsaucīgāks un pie gala vairs nav problēmu ar jaudu, kāda bija iepriekš.

*Detaļas, blīves un filtri iegādāti no proTEST
*Caurulītes vakuumam Dn3.2mm/D7mm - iegādātas BRT

[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 01 Sep 2016, 10:15:21 ]

Offline
Laoshi
01. Sep 2016, 09:24 #21476

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Sep 2016, 09:11:41 @AB1304 rakstīja:

01 Sep 2016, 08:59:15 @Laoshi rakstīja:

01 Sep 2016, 08:56:49 @AB1304 rakstīja:

01 Sep 2016, 08:33:50 @Laoshi rakstīja:

Tie ir yatour adapteri/pleijeri. Var būt pliks adapteris tikai usb, krutākie ir ar atmiņas karti, bluetooth utt. Iemet salidzini.lv un skaties pats.


http://www.digibox.lv/Yatour-YT-M06-BM2

Man ir 16:9. KO man tagad neies šitas ?


Pēc apraksta izskatās, ka nē. Ībejā gan ir vēl visādi ķīniešu lodējumi, bet labāk lai Drivers par bargu naudu uzlodē aux ieeju un varēsi klausīties muzonu caur spoooootifaj


Nelietoju mobilo netu un spotify ne tik. Aux neinteresē.


Pie aux var piemest kaut kādu lētu mp3 pleijeri kā mūzikas atskaņotāju.
Offline
Peecis
01. Sep 2016, 09:43 #21477

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2314

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


01 Sep 2016, 09:21:21 @RenegadeX rakstīja:

25 Aug 2016, 09:33:39 @RenegadeX rakstīja:
e39 530d 2000. gada ar automātu.
Spiežot grīdā sport vai parastajā režīmā uzkāpj apgriezieni līdz 3,5-4k apgreizienu un tad zaudē jaudu, paliek apgriezieni bet tāds kā pusdzīvs paliek. Aizdomas ka varētu būt pie vainas degvielas sūknis. Vēl pie kompja nav bijis slēgts. Vai ir vēl kādi mezgli ko vajadzētu šajā situācijā skatīties?

Tātad uz doto brīdi sekojošs izklāsts:
-Pārbaudīts ar kompi pie Driver. Apstiprināja, ka magistrālais sūknis par mazu spiedienu dod (Precharge pressure), piedvām norādījums ka turbīna lēni reaģē - turbīnas devējs/vārsts un vakuuma caurulītes. kompī uzrādīja kļūdu par egr. Plus iespējamas problēmas nākotnē ar sprauslām.

+Nomainīts magistrālais, vakuuma caurulītes (galīgi mīkstas bija palikušas), turbīnas devējs/vārsts, ieplūdes kolektoram blīves, filtri.
+Konstatēts, ka nosprādzis bākas sūknis - iekombinēts BOSCH, izņemot vecā motoru. Mazāk finansiāli sāpīgs risinājums, jo Bosch bija palicis čomam pēc viena projektiņa lieks.
+Apskatīti pludiņi bākā un iztīrīts sietiņš pie bākas sūkņa.
+Apskatot vakuuma sistēmu saprasts, ka arī sprauslas pieslēgtas pie vakuuma "reila", kas varētu iespējams paskaidrot spraulu korekcijas, iespējamās nepilnības tukšgaitā bez korekcijām.
+EGR vārsts nebija aizaudzis un vārsts kustējās - ass vizuāli tīra, ir kustējusies. (nedaudz vēlāk izmazgāšu)

=Rezultātā auto liekas palicis atsaucīgāks un pie gala vairs nav problēmu ar jaudu, kāda bija iepriekš.

*Detaļas, blīves un filtri iegādāti no proTEST
*Caurulītes vakuumam Dn3.2mm/D7mm - iegādātas BRT

Vēlreiz, lūdzu, par sprauslām un vakuuma reilu!
Offline
rekeds
01. Sep 2016, 09:47 #21478

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

ar neuztvēru, varbūt atteci uzsprauda vakuumam?
Offline
RenegadeX
01. Sep 2016, 10:13 #21479

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34

Laikam pārskatījos, tagad papētīju un sapratu ka tur nekāda sakara nav ar vakuumu.
Atvainojos par dezinformāciju
Offline
rekeds
01. Sep 2016, 11:41 #21480

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

sk, labs darbins kas padarits.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo