Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
VWfans
06. Apr 2015, 16:36 #20501

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Vispār Igaunijā viss ir labāk! Neredzu nevienu jomu, kurā Latvija būtu priekšā Igaunijai!
Offline
funkyasshit
06. Apr 2015, 16:38 #20502

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Gribi pateikšu noslēpumu? Ietekme no krieviem savā laikā viņiem bija mazakā un līdz šim ir daudz reizes mazāka. Vēsturi zini, gan jau nav vairs jāstāsta, kāpēc mēs esam tur, kur esam.
Offline
wanksta
06. Apr 2015, 16:38 #20503

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7678

Braucu ar:

fan, kas tevi tieši uztrauc parejos autosatiksmes dalibniekos?
Katrs no viņiem ir sasniedzis pilngadibu un pats atbild par savu ricibu.
Kapec tev labak neuztraukties pašam par sevi?
Offline
Laoshi
06. Apr 2015, 16:38 #20504

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ņu vispār jau vwfanam ir taisnība, ļoti daudz avāriju ir dēļ pārsniegta ātruma. Tas, ka traucē 70-80 braucēji ir tikai līkrocīgu šoferu atrunas. Sliktiem dejotājiem arī bija tikpat labas atrunas par traucējošiem apstākļiem.
Offline
funkyasshit
06. Apr 2015, 16:43 #20505

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Laoshi, tu vispār esi interesants tipažs. Braukt pālī uz 80 ir normāli, bet skaidrā uz 120 - drauds satiksmei.
Offline
Lala
06. Apr 2015, 16:45 #20506

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3449

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Apr 2015, 16:26:28 wanksta rakstīja:
Pagājušajā gadā noliku kadas 5cas kategorijas.
Braucam ar max atļauto vai lidz +5, ja satiksmes plūsma joprojam parvietojas atrak, tad lidz +9.
Tapat kartojot C kategoriju pa šoseju braucu 90 (C max atļautais, izradas, bija tik 80), nevienu piezimi no instruktora nedzirdeju.


Tu brauci eksāmenā, nezinot kāds ir Tava transporta līdzekļa maksimālais atļautais braukšanas ātrums?
Man šķiet, ka Tu pļūtī.
Offline
wanksta
06. Apr 2015, 16:46 #20507

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7678

Braucu ar:

Nu tā,laikam, sanāca, pēc tam gāju likt CE un atklajas, ka ari uz C ir 80km/h
Offline
VWfans
06. Apr 2015, 16:47 #20508

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Diemžēl pēdējā laikā ir daudz avāriju ar smagām sekām.
Kas tam ir par iemeslu? Manuprāt, tie ir pārāk mazie sodi par
ātruma pārsniegšanu, kuri nedisciplinē autovadītājus un
nemotivē ievērot atļauto ātrumu. Par ātruma pārsniegšanu līdz
20 km/h ārpus apdzīvotām vietām sods ir laikam 7 eiro - tas ir
smieklīgi maz! Rezultātā autovadītāju vairākuma apziņā ir
iesēdusies *ļoti kaitīgā doma*, ka mēreni pārkāpt ātrumu,
braucot ar 100-110 km/h (tā sakot, ,,piecīša robežās" ir
normāli un nav nekas nosodāms. Vēl vairāk - daudzi autovadītāji
savā prātiņā nonāk līdz tam, ka ātrumu ievērojošus
vadītājus lamā un uzveļ viņiem vainu par avārijām. Tāda veida
komentārus var lasīt pie daudziem rakstiem interneta portālos.
Citēšu kādu komentāru no ,,Delfu portāla":
,,Virsraksti un vispār raksti tikai ievirza glupajā domu gājienā,
ka pie visa ir vainojams pārāk liels ātrums. Tas vienkārši tiek
minēts pie avārijas pēc noklusējuma, nemaz neanalizējot patiesos
avārijas iemeslus. Piemēram, vakar pa Daugavpils šoseju vilkās
viens vecs sagrabējis autobuss ar 70-80 km/h. Vot šis kadrs
izraisīja tik daudz paaugstinātas bīstamības situācijas (cerams,
ka ne avārijas situācijas), ka tik turies. Ja uz šosejas
izveidojies vairāku kilometru garumā korķis, kur visi velkas dēļ
viena gliemeža, tad sākas jautrības - cik daudz nejēdzīgu un
bīstamu apdzīšanu."
Tomēr patiesībā braukšana ar 109 km/h pa šoseju, kur drīkst 90
km/h, nav maznozīmīgs, bet ir rupjš un bīstams pārkāpums.
Tādas braukšanas dēļ vadītājs pierod pie palielāka ātruma un
tad, kad tiešām veidojas bīstama situācija, nepietiekami samazina
ātrumu un riskē. Turklāt jebkuras avārijas sekas, braucot ar 109
km/h, ir daudz smagākas, nekā braucot ar 90 km/h. Ātra braukšana
izraisa vēlmi biežāk apdzīt normālos braucējus, bet, jo vairāk
apdzīšanu, jo vairāk riska. Bieži vien tie, kuri brauc ar 109
km/h, apdzen nepārredzamās vietās un apdraud citus braucējus.
Tāpēc mums ir steidzami jāmaina sabiedrības apziņa ātruma
ievērošanas jautājumā. Ar bargiem sodiem ir jāmaina sabiedrības
priekšstatus, kāds ir optimālais vēlamais ātrums braucot pa
šosejām. Lai cilvēku vairums domātu, ka ir OK braukt starp 75 un
90 km/h, bet nav pareizi braukt starp 90 un 110 km/h. Sodus
jāpalielina vairākas reizes, nepieciešams efektīvs valsts
organizētu noslēptu pārvietojamo fotoradaru tīkls, un tad
braukšanas temps pa šosejām tiks samazināts, kas aiztaupīs
daudzu cilvēku upurus.
Mani priekšlikumi par sodu apmēru: par ātruma pārsniegšanu līdz
10 km/h 100 EUR ārpus apdzīvotām vietām un 40 EUR apdzīvotās
vietās, no 10 km/h līdz 20 km/h visur 200 EUR, 20-30 km/h visur
300 EUR, 30-40 km/h visur 500 EUR, 40-50 km/h 800 EUR utt. Lielo
kravas auto ātruma ierobežojumu (80 km/h) var paaugstināt līdz 85
km/h, bet papildus visiem satiksmes dalībniekiem ieviest ātruma
ierobežojumu tumšajā diennakts laikā ar tuvajām gaismām 80
km/h. Tādā veidā mēs varētu panākt vieglo auto ierastā
šosejas ātruma samazināšanos - vieglie auto pa šosejām
masveidā brauks ar 80-90 km/h, nevis ar 90-110 km/h, un tas
daudzkārt samazinās apdzīšanas manevru, kas pēc būtības ir
bīstami, skaitu.
Pārkāpumu fiksēšanai valstij vajag nopirkt kādus 30
pārvietojamos fotoradarus, kuru atrašanās vietas katru dienu vai
vairākas reizes dienā mainīt, nekad neziņojot, kur tie
atradīsies. Fotoradarus slēpt! Izveidot Valsts policijas sastāvā
Fotoradaru ekspluatācijas nodaļu ar dedzīgu, aizrautīgu
priekšnieku, kurš plānotu katras dienas darbu un noteiktu
konkrētos punktus, kur likt fotoradarus. Mērķim nebūtu jābūt
lielāka pārkāpēju skaita fiksēšanai, bet gan fotoradaru
izvietojuma dažādībai, lai autovadītāji varētu rēķināties,
ka noslēpts fotoradars var būt jebkur. Mērķim būtu jābūt nevis
lielākai sodu iekasēšanai, bet pēc iespējas dažādākām radaru
atrašanās vietām. Katru radaru uzstādītu un pēc tam uzmanītu
viens bruņots policists. Visai radaru uzraugu brigādei (nodaļai)
būtu viens priekšnieks Rīgā, kurš plānotu fotoradaru
atrašanās vietas un laikus un dotu uzdevumus policistiem-uzraugiem.
Viņš arī caur GPS kontrolētu, ka visi viņam padotie
policisti-uzraugi uzdotajā laikā atrodas precīzi noteiktajā
vietā. Piemēram, policistam-uzraugam Uldim ar bāzes vietu
Valmierā pirmdienā tiktu dots uzdevums izbraukt uz ceļa un
uzstādīt radaru Valmieras-Dikļu šosejas 8.kilometrā, otrdien
tiktu dots uzdevums izbraukt uz Mazsalacas šoseju 3 km pirms
Vecates, trešdien doties uz Rūjienu un uzstādīt radaru 4 km aiz
tās Igaunijas virzienā. Būtu jāpanāk situācija, lai visā
valstī autovadītāji tiktu pieradināti, ka fotoradars var būt
jebkurā vietā.
Piemēram, ja radars būs tikko svaigi uzlikts šosejas posma
Smiltene-Gulbene 18.kilometrā (noslēpts neuzkrītošas
Toyota-Corolla universāla bagāžniekā), liela iespēja, ka neviens
no garāmbraucošajiem to nepamanīs, un pārkāpēji pēc pāris
nedēļām saņems bargas soda kvītis - tas, kas brauca ar 97 km/h -
100 EUR, kas brauca ar 106 km/h - 200 EUR, kas brauca ar 114 km/h - 300
EUR.
Tāpēc būtu vēlams veikt grozījumus Administratīvo pārkāpumu
kodeksā, kas pastiprinātu sodus par ātruma pārsniegšanu!


Offline
Lala
06. Apr 2015, 16:49 #20509

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3449

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Apr 2015, 16:29:23 funkyasshit rakstīja:

06 Apr 2015, 16:22:37 VWfans rakstīja:
Neticu, ka instruktors vēlētos, lai brauc ar +10. Viņi vēlas, lai brauc ar precīzi 70, ja ir ierobežojums 70 km/h.


Instruktoram ir jāmāca iekļauties satiksmē, kā arī likt tev justies droši tajā. Ir lohi, kas māca braukt tikai tik cik ir zīmē vai vēl zem tās. Tad arī rodas tādi braucēji, kuriem ir bail mainīt joslas, visi apkārt lido un viņš jūk prātā un čurā biksēs, jo neviens nebrauc kā viņš un kā viņam mācīja.
Visiem kas velkās sodus x10 un lielās šosejās par bāņiem sataisīt. Laiks ir nauda, ātrāk darbā, vairāk strādāt, vairāk nopelnīt, vairāk nodokļos aiziet valstij. Bams, pēc 5 gadi Latvijas ekonomika kā Skandināviem.


Beidz muldēt, braukšanai ar atļauto ātrumu nav nekādas saistības ar līkrocību pie stūres!

Kaut kā vairāk dzird gaudošanu par lēnajiem, nevis lēnie gaudo, ka ātrie nesās garām un sašūpo autiņu.

Offline
Lafter
06. Apr 2015, 16:52 #20510

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


06 Apr 2015, 16:38:55 Laoshi rakstīja:
Ņu vispār jau vwfanam ir taisnība, ļoti daudz avāriju ir dēļ pārsniegta ātruma. Tas, ka traucē 70-80 braucēji ir tikai līkrocīgu šoferu atrunas. Sliktiem dejotājiem arī bija tikpat labas atrunas par traucējošiem apstākļiem.


Tieši tā, šeit topikā ļoti izkrizstalizējās jefi, kas nemāk braukt pasi un raud par pārejiem
Dienā dažreiz nobraucu pa 300-400km.. Man jūsu problēmas
1) Pacelt vadītāja apliecības iegūšanas maksu x5
Lai visi jefiņi pēc kārtas vispar uz ceļa netiek
2)Sodus arī x5 un vadītaja apliecības atņemšanu pie katra mazakā pārkāpuma, kas saistīts ar agresīvu braukšanu un ātruma pārsniegšanu pirmos 3 gadus, kopš apliecības iegūšanas.
3) Maksimāli daudz radarus, gan distances, gan parastos..
Tad domaju so topiku varētu slēgt
p/s
Man personīgi netrauce, ne ātrie brauceji, ne lēnie. Taču liela daļa, kas ,,tirinās,, un riskē ar hvz ko, deļ hvz kā un vēl vaino citus. Tie gan traucē. Braukt iemācieties johaidī, sakot ar apdzīšanu

[ Šo ziņu laboja Lafter, 06 Apr 2015, 16:58:44 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
sergis15
06. Apr 2015, 16:53 #20511

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


06 Apr 2015, 16:25:37 VWfans rakstīja:
Masveidīga braukšana ar +10 ir tikai tamdēļ, ka sodi ir pārmērīgi maigi. Sodus vajag tādus kā Igaunijā - nežēlīgus!!! Tad būs kārtība un tauta brauks normāli ar 88 km/h, lai būtu droši, ka nepārkāpj!!!

nosacīti, nosacīti
pēdējo reizi, kad biju tallinā, mājās bija jāsteidzās, jo bija citas darīšanas, tad līdz pērnavai vilku pats 120-125 pēc gps, jo darba mašīna pļūtīja par +10km/h
tad no pērnavas trāpījās buržujs ar kabluku, un ieturot distanci aptuveni 500metrus vilku nopakaļ, pēc gps 140-150
tā bija darba diena un izbraucu no tallinas ap 5vakarā
nevienas ekipāžas nebija, zinu, ka tur ir netraferētie, bet neviens pie dziesmas ceļa malā ar netika paņemts.

bet uz turieni gan braucu zolīdi, pēc gps 95km/h

var jau būt, ka menti zināja, ka man vakarā ir spēle, un es nevaru kavēt, tapēc nestādināja

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Lala
06. Apr 2015, 16:57 #20512

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3449

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Apr 2015, 16:46:54 wanksta rakstīja:
Nu tā,laikam, sanāca, pēc tam gāju likt CE un atklajas, ka ari uz C ir 80km/h


Un tad jābrīnās, kāpēc visādi brīnumi uz ceļiem notiek.
Offline
funkyasshit
06. Apr 2015, 17:04 #20513

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Lielākoties uz ceļa traucē tikai tie, kas ietur distanci sērkociņa kastītes attālumā. It īpaši aiz smagā. Kad grib apdzīt, tad vibrē tur aiz viņa. Neredz ne sūda priekšā un nevar paātrināties gana ātri, lai apdzītu.
Vispār dzīvot ir vieglāk, ja nelasi ne ziņās kas notiek uz ceļiem, ne iegriezies šeit lasīt kaut ko.
Offline
wanksta
06. Apr 2015, 17:05 #20514

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7678

Braucu ar:

ļaļa, pat nezinu ko lai atbild uz kaut ko tik stulbu
Offline
Lala
06. Apr 2015, 17:14 #20515

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3449

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


06 Apr 2015, 17:05:18 wanksta rakstīja:
ļaļa, pat nezinu ko lai atbild uz kaut ko tik stulbu


Stulbi ir kārtot braukšanas eksāmenu, un nezināt attiecīgajam transporta līdzeklim noteiktos braukšanas ātruma ierobežojumus.
Atvainojos, tas nav stulbi, tas ir debīli un bezatbildīgi pret pārējiem satiksmes dalībniekiem.
Offline
zardoss
06. Apr 2015, 17:17 #20516

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

cik visi godiigi palikushi psc, ja ikdienaa braucat vajadzeetu buut ka esat pifikseejushi ka visi brauc +10km/h robezhaas un nekaa slikta tur neredzu, un manupraat pie vainas ir tirlinji kas izraisa avaarijas ir tie kas nejuut mashiinu tas buutu distanci un intervaalu, un neliels aspekts ir tas kad visi pieradushi braukt ar taadaam ekstraam kaa ABS, PRETSLIIDE, PRETBUKSEESANA, iedod masiinu bez taa visa un rezultaataa bums opelim pakaljaa, teiksim ja tu nejuuti kad masiina bremzeejot sliid vai liikumaa tuliit sanesiis, tad ko tu dari pie stuures, un nav obligaati jaabuut 140km/h, esu braucis ar soferi kas uz 70km/h uzmet 4 kulenjus, vopshim gribeeju pateikt kad cilveeks bez izjuutaam sataisa lielaakus suudus uz atlautaa aatruma, nekaa tas kursh lido piemeram uz 130km/h un ar izjuutaam....
Offline
ramex
06. Apr 2015, 17:17 #20517

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


06 Apr 2015, 16:35:21 VWfans rakstīja:
Salīdzinot ar Latviju, Igaunijā ir bauda braukt, jo tur ātrumu masveidā nepārkāpj, braukšana ir rāma, vienmērīga un baudāma! Jo tur pārkāpējus izdrāž nežēlīgi!!!


Dirst mazāk vajag, resnāks busi. Jau gadu dzīvoju Igaunijā un te tāpat visi brauc tos +5-+10(pēc spidometra). Tiesa te ir krietni mazak wannabe pilotu/useru jo virs tiem +10 jau ir sāpīgi sodi .

[ Šo ziņu laboja ramex, 06 Apr 2015, 17:24:14 ]

Offline
Laoshi
06. Apr 2015, 17:23 #20518

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Apr 2015, 17:17:02 zardoss rakstīja:
...cilveeks bez izjuutaam sataisa lielaakus suudus uz atlautaa aatruma, nekaa tas kursh lido piemeram uz 130km/h un ar izjuutaam....


Jā. Es braucu un priekšā sarkanais, ja sajūtu, ka neviens nebūs, tad neatmetos. Tieši tāpat pie zaļā - tad es ļoti lēnām braucu pāri, ja nu gadās kāds cits tāds pats, kā es.
Offline
zardoss
06. Apr 2015, 17:31 #20519

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


06 Apr 2015, 17:23:20 Laoshi rakstīja:

06 Apr 2015, 17:17:02 zardoss rakstīja:
...cilveeks bez izjuutaam sataisa lielaakus suudus uz atlautaa aatruma, nekaa tas kursh lido piemeram uz 130km/h un ar izjuutaam....


Jā. Es braucu un priekšā sarkanais, ja sajūtu, ka neviens nebūs, tad neatmetos. Tieši tāpat pie zaļā - tad es ļoti lēnām braucu pāri, ja nu gadās kāds cits tāds pats, kā es.


tas bij domaats par taadiem chaljiem kas grib telot baigos braucejus bet beigas koks, graavis, vai kulenis, un izjutas bij domaats kaa mashiina uzvedas uz celja pie noteikta aatruma, trajektorijas liikumos uz slapja vai slidena celja, to nejuutot arii ir lielaakaa dalja avaariju, un protams ir cilveeki kas nezina sasliidot masiinai cik daudz vai maz jaadod gaaze vai jaatmet vai jaabremzee vai nee, jo saansliides un sliideeshanu neviens autoskolaa nav maaciijis
Offline
Laoshi
06. Apr 2015, 17:40 #20520

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Apr 2015, 17:31:52 zardoss rakstīja:

06 Apr 2015, 17:23:20 Laoshi rakstīja:

06 Apr 2015, 17:17:02 zardoss rakstīja:
...cilveeks bez izjuutaam sataisa lielaakus suudus uz atlautaa aatruma, nekaa tas kursh lido piemeram uz 130km/h un ar izjuutaam....


Jā. Es braucu un priekšā sarkanais, ja sajūtu, ka neviens nebūs, tad neatmetos. Tieši tāpat pie zaļā - tad es ļoti lēnām braucu pāri, ja nu gadās kāds cits tāds pats, kā es.


tas bij domaats par taadiem chaljiem kas grib telot baigos braucejus bet beigas koks, graavis, vai kulenis, un izjutas bij domaats kaa mashiina uzvedas uz celja pie noteikta aatruma, trajektorijas liikumos uz slapja vai slidena celja, to nejuutot arii ir lielaakaa dalja avaariju, un protams ir cilveeki kas nezina sasliidot masiinai cik daudz vai maz jaadod gaaze vai jaatmet vai jaabremzee vai nee, jo saansliides un sliideeshanu neviens autoskolaa nav maaciijis


Es Tavu domu sapratu. Tikai zin kā parasti ir - pašam jau liekās, ka baigi labi jūti, slīdi, driptierē un spolē. Tikai, kad notiek csn un ja paliek dzīvs, tad komentārs parasti ir - "hvz kas notika, pats nesaprotu..."

Tāpēc ir noteikti ātrumi dažādos ceļa posmos, lai nevajadzētu "sajust".

Starp citu, gonšiki, kuri "jūt", sačos aiziet auzās daudz biežāk, kā "nejūtīgs" braucējs uz 90 pa šoseju.

Tagad iedomājies, kas notiek, ja padsmitnieks uz mogo paņēmis behu un "sajūtas"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo