Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M50B30 Strokeris

AutorsZiņojums
pekinens
28. Sep 2015, 22:23 #21

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru
Offline
Sviests
28. Sep 2015, 22:24 #22

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


28 Sep 2015, 21:56:59 abit rakstīja:

28 Sep 2015, 18:28:34 Sviests rakstīja:

28 Sep 2015, 17:51:17 wanksta rakstīja:
Man jau tā kā liekas, ka šiem antīkajiem dzelžiem vajadzētu rezervēt vietu pagātnē un swapot tomēr kaut ko mūsdienām atbilstošāku


Tā pat 99% šie projekti apstājas tad kad tiek saprasts cik kas maksā, jo tas viss sākas ar tekstu: "nemaksāšu lielo piķi par m54b30, lētāk, taču, būs salikt pašam"

...tikai reālajā dzīvē salikt pašam, būs vien apm tas pats m54 cenā

tas par to ka m50b30 ir fiksāks vs m54b30, ir tiesa, vai tikai sarakazms? (skaidrs ka būvētie motori var būt ļoti atšķirīgi jaudās/izpildījumā)


Nu, ja patiešām ir spējīgs visu izdarīt pats + daļas mētājas garāžā, tad, protams, ka + - cipars tāds pats, bet, ja visu dara kārtīgi, tad izmaksas pārsniedz m54b30 iegādi .

Noteikti, ka pareizi un kārtīgi uztaisīts strokeris iet labāk, bet kārtīgi uztaisīts nenozīmē šķūni samests kopā pa kapeikām . Šeit tīri sīki aprakstīti populārie stroker varianti.
Offline
AF
28. Sep 2015, 22:27 #23

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

kārtīgs m50b30 strokers 3keiro un netīras rokas, pārbaudīts

bet nu Rumbulā ir arī pierādīts ka tas strokeris 330ci sabāž kā mazu ezi
Offline
Sviests
28. Sep 2015, 22:27 #24

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru


Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...
Offline
AF
28. Sep 2015, 22:28 #25

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?

augstāk minēju, ka tu izborē bloku uz 84mm nulto remontizmēru
viss pārējais ir tāds pats kā b25
Offline
AF
28. Sep 2015, 22:29 #26

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Sep 2015, 22:27:33 Sviests rakstīja:

28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru


Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...
sienas gala rezultātā tādas pašas kā b25 būs, attālums cilindriem uz kloķenes ta vienādi
ir problēmas ar b25?
Offline
seeingman
28. Sep 2015, 22:30 #27

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?

tikai ar to, ka var izborēt uz 84 un iegūst ideālus cilindrus, tikai vai baigā jēga, ja citreiz pat gredzenus neliek jaunus
un var arī trāpīties lējuma nepilnība un īpašumā iegūt smuku plaisu cilindrā, kā nekā jāborē ir no 80 uz 84.
Offline
seeingman
28. Sep 2015, 22:32 #28

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


28 Sep 2015, 22:27:33 Sviests rakstīja:

28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru


Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...

plānumam tur nav sakara ar dzesēšanas problēmām, izturība ir galvenais.
Offline
enimaals
28. Sep 2015, 22:33 #29

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Ņem čuguna b25 un nav ko ākstīties.man 1992 gada žurkai bija palicis uz aci neskarts honējums un ovāls blokā nenozīmīgs.
Offline
martinssirants
28. Sep 2015, 22:35 #30

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

sen gribeju pajautaat, bet nevareeju saduushoties. kads paskaidros kas tas "strokeris" taads ir?
Offline
enimaals
28. Sep 2015, 22:35 #31

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


28 Sep 2015, 22:32:17 seeingman rakstīja:

28 Sep 2015, 22:27:33 Sviests rakstīja:

28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru


Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...

plānumam tur nav sakara ar dzesēšanas problēmām, izturība ir galvenais.
turklàt jo plànākas sienas jo ātrāk atdziest metàls,tātad dzesēšana labāka
Offline
AF
28. Sep 2015, 22:36 #32

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Sep 2015, 22:30:25 seeingman rakstīja:

28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?

tikai ar to, ka var izborēt uz 84 un iegūst ideālus cilindrus, tikai vai baigā jēga, ja citreiz pat gredzenus neliek jaunus
un var arī trāpīties lējuma nepilnība un īpašumā iegūt smuku plaisu cilindrā, kā nekā jāborē ir no 80 uz 84.
toties bloks no b20 nemaksā neko, tas parasti stūrī mētājas
Offline
pekinens
28. Sep 2015, 22:37 #33

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

ir jau vēl viena lieta, tas m54 jau arī nebūs pirmā svaiguma un tāpat remontiņš jāveic, tad beigās hvz kurš variants lētāks..
Offline
edzhaans
28. Sep 2015, 22:37 #34

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Sep 2015, 22:27:19 AF rakstīja:
kārtīgs m50b30 strokers 3keiro un netīras rokas, pārbaudīts

bet nu Rumbulā ir arī pierādīts ka tas strokeris 330ci sabāž kā mazu ezi

3k eiro budžets Te cilvēks grib šķūnī 3 litrus nevis banknotes degkamerā stūķēt
Nez kapēc man šķiet, ka pa 3k varētu kaut kādu M motoru dabūt. Par aktuālajām cenām neesmu informēts, bet 100% pieliekot naudu sanāktu jēdzīgs un ar M burtu.
Offline
enimaals
28. Sep 2015, 22:37 #35

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


28 Sep 2015, 22:36:16 AF rakstīja:

28 Sep 2015, 22:30:25 seeingman rakstīja:

28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?

tikai ar to, ka var izborēt uz 84 un iegūst ideālus cilindrus, tikai vai baigā jēga, ja citreiz pat gredzenus neliek jaunus
un var arī trāpīties lējuma nepilnība un īpašumā iegūt smuku plaisu cilindrā, kā nekā jāborē ir no 80 uz 84.
toties bloks no b20 nemaksā neko, tas parasti stūrī mētājas
jā,bet cik maksā pārurbt un nohonēt bloku?
Offline
edzhaans
28. Sep 2015, 22:38 #36

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Sep 2015, 22:35:41 martinssirants rakstīja:
sen gribeju pajautaat, bet nevareeju saduushoties. kads paskaidros kas tas "strokeris" taads ir?

Pretējs rezultāts "forsāžai"
Offline
enimaals
28. Sep 2015, 22:39 #37

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


28 Sep 2015, 22:37:01 pekinens rakstīja:
ir jau vēl viena lieta, tas m54 jau arī nebūs pirmā svaiguma un tāpat remontiņš jāveic, tad beigās hvz kurš variants lētāks..
tos strokerus pa lielam taisa lai nav jàstājas dzimumattiecībàs ar elektrības vadiem
Offline
seeingman
28. Sep 2015, 22:39 #38

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

nu viegli pārborēt ir ~20e par cilindru, no 80 uz 84 varētu būt vairāk
Offline
iwj
28. Sep 2015, 22:39 #39

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1022

Braucu ar:

Vietējais tdsu guru būvējot m51d35 strokeri, ja kas padomu meklējiet pie viņa
Offline
seeingman
28. Sep 2015, 22:41 #40

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

kurš tas ir?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo