Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M50B30 Strokeris
Autors | Ziņojums |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru | Offline | | |
Sviests | | Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
28 Sep 2015, 21:56:59 abit rakstīja:
28 Sep 2015, 18:28:34 Sviests rakstīja:
28 Sep 2015, 17:51:17 wanksta rakstīja:
Man jau tā kā liekas, ka šiem antīkajiem dzelžiem vajadzētu rezervēt vietu pagātnē un swapot tomēr kaut ko mūsdienām atbilstošāku
Tā pat 99% šie projekti apstājas tad kad tiek saprasts cik kas maksā, jo tas viss sākas ar tekstu: "nemaksāšu lielo piķi par m54b30, lētāk, taču, būs salikt pašam"
...tikai reālajā dzīvē salikt pašam, būs vien apm tas pats m54 cenā
tas par to ka m50b30 ir fiksāks vs m54b30, ir tiesa, vai tikai sarakazms? (skaidrs ka būvētie motori var būt ļoti atšķirīgi jaudās/izpildījumā)
Nu, ja patiešām ir spējīgs visu izdarīt pats + daļas mētājas garāžā, tad, protams, ka + - cipars tāds pats, bet, ja visu dara kārtīgi, tad izmaksas pārsniedz m54b30 iegādi .
Noteikti, ka pareizi un kārtīgi uztaisīts strokeris iet labāk, bet kārtīgi uztaisīts nenozīmē šķūni samests kopā pa kapeikām . Šeit tīri sīki aprakstīti populārie stroker varianti. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| kārtīgs m50b30 strokers 3keiro un netīras rokas, pārbaudīts
bet nu Rumbulā ir arī pierādīts ka tas strokeris 330ci sabāž kā mazu ezi | Offline | | |
Sviests | | Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru
Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu... | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?
augstāk minēju, ka tu izborē bloku uz 84mm nulto remontizmēru
viss pārējais ir tāds pats kā b25 | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Sep 2015, 22:27:33 Sviests rakstīja:
28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru
Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...
sienas gala rezultātā tādas pašas kā b25 būs, attālums cilindriem uz kloķenes ta vienādi
ir problēmas ar b25? | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?
tikai ar to, ka var izborēt uz 84 un iegūst ideālus cilindrus, tikai vai baigā jēga, ja citreiz pat gredzenus neliek jaunus
un var arī trāpīties lējuma nepilnība un īpašumā iegūt smuku plaisu cilindrā, kā nekā jāborē ir no 80 uz 84. | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
28 Sep 2015, 22:27:33 Sviests rakstīja:
28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru
Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...
plānumam tur nav sakara ar dzesēšanas problēmām, izturība ir galvenais. | Offline | | |
|
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| Ņem čuguna b25 un nav ko ākstīties.man 1992 gada žurkai bija palicis uz aci neskarts honējums un ovāls blokā nenozīmīgs. | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| sen gribeju pajautaat, bet nevareeju saduushoties. kads paskaidros kas tas "strokeris" taads ir? | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
28 Sep 2015, 22:32:17 seeingman rakstīja:
28 Sep 2015, 22:27:33 Sviests rakstīja:
28 Sep 2015, 22:23:40 pekinens rakstīja:
gan jau ar to, ka var izborēt līdz normāla bloka izmēriem, jo 20 gadus jāti motori ir izjāti. kurš gan var atļauties virzuļu remontizmēru
Kāds gudrāks noteikti var palabot, bet kaut ko atceros, ka tantes 3. trolejbusa pieturā runāja, ka b20 bloku borēšana nav laba lieta ilgtermiņā, jo, iespējams, cilindru sienas paliek pārāk plānas un rodas problēmas ar dzesēšanu...
plānumam tur nav sakara ar dzesēšanas problēmām, izturība ir galvenais.
turklàt jo plànākas sienas jo ātrāk atdziest metàls,tātad dzesēšana labāka | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Sep 2015, 22:30:25 seeingman rakstīja:
28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?
tikai ar to, ka var izborēt uz 84 un iegūst ideālus cilindrus, tikai vai baigā jēga, ja citreiz pat gredzenus neliek jaunus
un var arī trāpīties lējuma nepilnība un īpašumā iegūt smuku plaisu cilindrā, kā nekā jāborē ir no 80 uz 84.
toties bloks no b20 nemaksā neko, tas parasti stūrī mētājas | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| ir jau vēl viena lieta, tas m54 jau arī nebūs pirmā svaiguma un tāpat remontiņš jāveic, tad beigās hvz kurš variants lētāks.. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Sep 2015, 22:27:19 AF rakstīja:
kārtīgs m50b30 strokers 3keiro un netīras rokas, pārbaudīts
bet nu Rumbulā ir arī pierādīts ka tas strokeris 330ci sabāž kā mazu ezi
3k eiro budžets Te cilvēks grib šķūnī 3 litrus nevis banknotes degkamerā stūķēt
Nez kapēc man šķiet, ka pa 3k varētu kaut kādu M motoru dabūt. Par aktuālajām cenām neesmu informēts, bet 100% pieliekot naudu sanāktu jēdzīgs un ar M burtu. | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
28 Sep 2015, 22:36:16 AF rakstīja:
28 Sep 2015, 22:30:25 seeingman rakstīja:
28 Sep 2015, 22:18:08 enimaals rakstīja:
Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?
tikai ar to, ka var izborēt uz 84 un iegūst ideālus cilindrus, tikai vai baigā jēga, ja citreiz pat gredzenus neliek jaunus
un var arī trāpīties lējuma nepilnība un īpašumā iegūt smuku plaisu cilindrā, kā nekā jāborē ir no 80 uz 84.
toties bloks no b20 nemaksā neko, tas parasti stūrī mētājas
jā,bet cik maksā pārurbt un nohonēt bloku? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Sep 2015, 22:35:41 martinssirants rakstīja:
sen gribeju pajautaat, bet nevareeju saduushoties. kads paskaidros kas tas "strokeris" taads ir?
Pretējs rezultāts "forsāžai" | Offline | | |
|
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
28 Sep 2015, 22:37:01 pekinens rakstīja:
ir jau vēl viena lieta, tas m54 jau arī nebūs pirmā svaiguma un tāpat remontiņš jāveic, tad beigās hvz kurš variants lētāks..
tos strokerus pa lielam taisa lai nav jàstājas dzimumattiecībàs ar elektrības vadiem | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| nu viegli pārborēt ir ~20e par cilindru, no 80 uz 84 varētu būt vairāk | Offline | | |
iwj | | Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Vietējais tdsu guru būvējot m51d35 strokeri, ja kas padomu meklējiet pie viņa | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| kurš tas ir? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|