Online
Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: uzkarst motors pie paaugst. apgriez. Kas par vainu?
Autors | Ziņojums |
diesel  | |  Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... murgs. Neesmu specs, bet kad uzkarst pieliec knaģus pie radiatora un abaam pienaakoshaam un aizejoshaam trubaam. Ja radiators vai kaada truba auksta, tad termostats vai suuknis. Manaa gadiijumaa 525 - suuknis.
2004-09-21 22:03, Bosnija rakstīja:
Sveiki!
Patreiz lielakais mans mūža murgs ir e36 325, jau no iegādes brīža notiek dažādi sūdi
Lielākā no problēmam ir karššana
Respektīvi, nomainot kādau no dzesēšanas sistēmas daļām, maksimāli varu nobraukt 2 dienas Pēdējais jau bija 5 dienas, tas pēc galvas maiņas
īsumā:
1.tika nomainīts termostats, 2 dienas un atkal uzvarījās
2.tika nomainīts sūknis,2-3 dienām un atkal dirsā mati
3.tika nomainīta mufta, nekadu izmaiņu
4.tika mainīts radiātora korķis, bez izmaiņām
5.tika noņemta galva, nezinu, kas tur bija iepriekš darīts Belģijā, bet izrādījas, ka ir beigti vārsti un galva sagriezusies,tika salabots, pabraucu 5 dienas, temperatūra atkal aukšā dzes. šķidrums zūd, bet minimali, nekur nevar manīt nopludi (varbūt pečka?? )
Karoče pilna dirsa matiem un gudraks nēsmu palicis, vienīgi finansiāli..............
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru
Ieprieksh paldies
| Offline | | |
Bron  | |  Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Diesel, odnako, logiku glagoljit - po mojemu... | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Mjaa ne velti galva bija sagriezusies..
A ja zuud shkjidrums, tad cik tomeer? Kas ir minimaali tavaa gadiijumaa?
Nu spriezhot peec taa ka viss praktiski ir mainiits (galvas bliive es ceru arii )iznjemot nu pashu radiatoru.. Labi, bet spiediens ir radiaatoraa, normaals turaas? Ja vari izmeeriit ir jaabuut 1kg/cm^2.
Ja peec laika atgaiso ar to radiatora skruuviiti tad daudz naak burbulju?
Imho shajaa gadiijumaa iespeejams ir taa probleema, ka sakraajas gaiss augshaa pirms termostata un tas saak neatveerties.. Paskaties vai termostats toch perizi ielikts, vai ir ar cohuminju uz augshu!!! 
Behas ir juutiigas uz gaisa klaatbuutni dzeseeshanas sisteemaa, nu vismaz M20 M30.
Nu mosh var buut kautkaada taada hernja kaa siika plaisa blokaa kautkur, kjip bijis paarsaldeets motors bet nu tas taa galiigi ja nekas cits neatrodas..
Iemet info ja kautko uzzini..
| Offline | | |
indulis | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 149
Braucu ar:
|
2004-09-21 22:03, Bosnija rakstīja:
Sveiki!
Patreiz lielakais mans mūža murgs ir e36 325, jau no iegādes brīža notiek dažādi sūdi
Lielākā no problēmam ir karššana
Respektīvi, nomainot kādau no dzesēšanas sistēmas daļām, maksimāli varu nobraukt 2 dienas Pēdējais jau bija 5 dienas, tas pēc galvas maiņas
īsumā:
1.tika nomainīts termostats, 2 dienas un atkal uzvarījās
2.tika nomainīts sūknis,2-3 dienām un atkal dirsā mati
3.tika nomainīta mufta, nekadu izmaiņu
4.tika mainīts radiātora korķis, bez izmaiņām
5.tika noņemta galva, nezinu, kas tur bija iepriekš darīts Belģijā, bet izrādījas, ka ir beigti vārsti un galva sagriezusies,tika salabots, pabraucu 5 dienas, temperatūra atkal aukšā dzes. šķidrums zūd, bet minimali, nekur nevar manīt nopludi (varbūt pečka?? )
Karoče pilna dirsa matiem un gudraks nēsmu palicis, vienīgi finansiāli..............
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru
Ieprieksh paldies
Laipni lūgts klubiņā, man ar diviem e36 325 nav bijusi labākā pieredze ar karšanu, abiem esmu mainījis galvas.
Tev galvu pārbaudīja, vai nav plaisas, jeb tikai noslīpēja un uzmauca atpakaļ.
Ja pečkas radiators, tad salonā biš jājūt tosola aromāts. | Offline | | |
Arach | |  Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| Par laimi man nācās nomainīt tikai termostatu, muftu un ūdenssūkni, tagad itkā karšana nav novērota | Offline | | |
BlasterX  | |  Kopš: 18. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3088
Braucu ar: Subaru
| Bosni - tiec vaļā no tā 325. Un pēc iespējas ātrāk. | Offline | | |
Arach | |  Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| nav jau vairs vērts pārdot, ka viss ir nomainīts, labāk atrod to pēdējo huiņu, nomaini un brauc bez bēdām! | Offline | | |
AV  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2004-06-29 09:24, GirtzB rakstīja:
Vēlāk viņi atjēdzās un no kaut kāda 95 gada līdz ar M52 dzinējiem atgriezās pie metāla lāpstiņā...
Sakuma (diezgan ilgi) M52 ari ir plastmasas lapstinas. | Offline | | |
|
AV  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2004-09-21 22:03, Bosnija rakstīja:
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru
Pazistams stasts...kurs mana gadijuma beidzas ar visa dzineja nomainu.
Dzesesanas sistema neveidojas parspiediens? Tb, atskruvejot pilniba atdzesetu radiatoru, zupa neiet ar lielu struklu lauka?[ This message was edited by: AV on 2004-09-22 09:24 ] | Offline | | |
Artis_D  | |  Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| Jā žēl gan, bosni - ziņo par izmaiņām | Online | | |
ultraman | | Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| yeah, točna laipni lūgts klubiņā.. galvenais - pacietību un pārdot tiešām jau nav vērts - piķis tad iegrūsts. mans story: pirms 2 gadiem nopirku, mēnesi pabraucu un uzvārījās (balti dūmi pa izpūtēju). izrādījas, ka bija korozija galvā (dēļ hvz kad mainīta dzesēšanas šķidruma) - divi dzesēšanas kanāliņi spieda gar galvas blīvi iekšā cilindros. neko - sametināja, noslīpēja galvu, viss it kā čiki (bija aizsmērēts līdz tam ar hermētiķi - sukas. hermētiķis mēnesi izturēja). pēc gada radiatoram kirdik (tecēja) - atkal karsa. nomainīju radiatoru - vairs nekarsa, bet baigais spiediens parādijās sistēmā. tad sūknis sāka tecēt - nomainīju. visu pagājušo vasaru konkrēti nomocījos. pašlaik stāvoklis ir tāds, ka nekarst ne par kapeiku, bet spiediens afigennijs un tosols zūd - līdz litram mēnesī pie apm. 2000 km nobraukuma. tā braucu apmēram jau gadu - nu i po. tā kā visas vietas, kur varētu raut gaisu iekšā, ir novērstas, paliek tikai galva un galvas blīve (kā Rons te rakstīja) - pamazām uz to briestu, jo eļļu arī sācis nemērā rīt. starp citu - tiem, kas uztraucas par eļļas patēriņu: vienā "za ruļom" par e46 pirkšanu lasīju, ka paši BMW ražotāji atzīst par pieļaujamu līdz 0,7L/1000km. | Offline | | |
Artis_D  | |  Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| šitas bija raksturīgi M20 motoriem, tagad arī laikam arī M50, Kā ir ar M52? | Online | | |
ultraman | | Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| tosolu man drošvien ka pašreiz spiež ārā ar cilindru kompresiju.. | Offline | | |
indulis | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 149
Braucu ar:
|
2004-09-22 09:23, AV rakstīja:
Pazistams stasts...kurs mana gadijuma beidzas ar visa dzineja nomainu.
Dzesesanas sistema neveidojas parspiediens? Tb, atskruvejot pilniba atdzesetu radiatoru, zupa neiet ar lielu struklu lauka?
Visa motora . Bloks izbeidzās? , jeb vienkāršāk un/vai lētāk bija mainīt visu motoru nevis tikai galvu?[ This message was edited by: indulis on 2004-09-22 10:15 ] | Offline | | |
Rons  | |  Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| Ma arii tas pac met bish kompresiju tosolaa .. ja nebrauc pie augstiem apgrizienime tad karst ...
veel peedeejo reizi nomainiishu galvu .. a taa vispaar jau zb ..
taapeec buus jauns auto
----------------- www.radari.lv | Offline | | |
AV  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2004-09-22 10:14, indulis rakstīja:
Visa motora . Bloks izbeidzās? , jeb vienkāršāk un/vai lētāk bija mainīt visu motoru nevis tikai galvu?
Jaa, deelj nemakuliga remonta iepriekseja dzivee, bija nepieciesams mainit bloku. No 2.8 motora to ir praktiski neiespejami atrast, rezultata vienkarsak/letak/ertak bija nomainit visu dzineju. Galvas M52 dzinejam esot izturigas.
Toties tagad nav grutibu turet lidzi 535i e39 [ This message was edited by: AV on 2004-09-22 10:23 ] | Offline | | |
|
RM1  | |  Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2004-09-22 09:57, ultraman rakstīja:
starp citu - tiem, kas uztraucas par eļļas patēriņu: vienā "za ruļom" par e46 pirkšanu lasīju, ka paši BMW ražotāji atzīst par pieļaujamu līdz 0,7L/1000km.
es par elljas pateerinju neuztraucos, jo man ari gramataa ir rakstiits,ka iespeejami elljas zudumi 550g/1000km 
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Bosnija  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Visas’ daļas mainīju, pēc ķēdes principa, sākot ar termostatu un beidzot ar galvu.
Nekādi dūmi nav manāmi.
Pagaidām neko pateikt nevaru, kautkas būs zināms pēc radiātora maiņas
Runājot par pārdošanu, manā gadijūmā sanāk drausmīgi mīnusi pārdot nav jēgas, tagad jau iešu uz visu banku, principa pēc
Dotajā momentā nevcaru izlasīt visus Jūsu dotos padomus, katrā ziņā pagaidām paldies | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Visa shitaa ceelonis nevaretu buut tas, ka 325 ir jau kaartiigi nojaati? Esmu dzirdejis lidzigus stastus par 525, savukart ar 2.0 motoriem raizhu krietni mazaak. Laikam jau taapeec, ka tie nav nojaati... Un nav briinums, nojaashanai nav interesanti neejoshi motori | Offline | | |
Artis_D  | |  Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
|
2004-09-22 10:23, AV rakstīja:
Toties tagad nav grutibu turet lidzi 535i e39 
Kas tad tagad tev tāds stāv iekšā | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|