Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: BMW E60/E61 - Audi A6 C6 (2007-2009)

AutorsZiņojums
protams
24. Jan 2013, 20:05 #21

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5623

Braucu ar: null ziiben

īstenībā no visiem 07-09 gada A6 un tiem E60 tas pelēkais 525ix vienīgais adekvātais šodien LV tirgū.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
CP17
24. Jan 2013, 20:10 #22

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Priekškam vispār X ņemt priekš tiem ~2 sniegotiem mēnešiem un pāris agriem rītiem, kad ir uzsalis ledus gadā? Nedzīvojam tak kkādā NOR vai Aļaskā... Ja dzīvo laukos, tad jāņem X5

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
VMR
24. Jan 2013, 20:10 #23

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

HVZ vai 800 ls, vai tik nebija pie divām štukām
Offline
protams
24. Jan 2013, 20:16 #24

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5623

Braucu ar: null ziiben


24 Jan 2013, 20:10:23 CP17 rakstīja:
Priekškam vispār X ņemt priekš tiem ~2 sniegotiem mēnešiem un pāris agriem rītiem, kad ir uzsalis ledus gadā? Nedzīvojam tak kkādā NOR vai Aļaskā... Ja dzīvo laukos, tad jāņem X5

Tas ir tā pat kā-kapēc likt šipenes ziemā ja "vajag" tikai 2 mēnešus...Za to tā šipene man tos mēnešus arī atstrādā savu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
24. Jan 2013, 20:24 #25

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4356

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


24 Jan 2013, 14:47:07 Murphy rakstīja:
Teorētiski uzlikt var gāzi FSI motoram, bet tas maksā ievērojamu $$$ un ieguvums ir minimāls.

Audi 3.0d ir dažas lietas no kā jāuzmanās:
- ieplūdnieka swirļi, kurus nevar kā BMW izņemt ārā. Bet cik lasīju tad tagad ir pieejami pietiekoši lēti remontkomplekti.

- Pirmajiem gadiem stiepjās ķēdes. Lai nomainītu jāņem motors ārā. Detaļās ne tik daudz $$$ cik darbā aiziet.

- DPF, bet te arī ir risinājumi.

- mēdz brukt inžektori, augstspiediena sūkņi

- motors ja izbeidzas, nav remontējams. T.i. cilindru sienas ir ļoti plānas.

A6 Avantam jāuzmanās un pārplīsušām/aizsērējušām aizmugurējā loga mazgāšanas trubām. Apakšā esot MMI kompis, maksājot diezgan solīdu summu.

Pats arī patlaban esmu līdzīgu auto meklējumos.


Daļēji nepiekritīšu. FSI likt gāzi ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo pasākums ir pārāk dārgs, lai atmaksātos kaut cik redzamā nākotnē.

1. ieplūdnieka swirļus var izravēt arī Audi 3.0D motoram tāpat kā BMW, tikai tas ir jāatslēdz arī programmā - jāizprogrammē. Esmu to darījis pietiekoši daudz automāšinām, tāpēc zinu.

2. DPF bez problēmām arī var atslēgt.

3. inžektori tiešām brūk un sāpīgāk kā BMW. Ja kāds sāk "mīzt", tad izkausē attiecīgā cilindra virzuli. Tādu ir ne mazums Vācijā.

ja skatās uz BMW un Audi 3.0D motoriem, tad labāk ir izvēlēties BMW 3.0D. labāks, ekonomiskāks.
Citādi kā jau te minēja topikā, BMW ir vairāk elektrogļuku.

Es izvēlētos BMW starp šiem diviem. Kaut arī ikdienā braucu ar Audi.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 24 Jan 2013, 20:26:26 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
xkikix
24. Jan 2013, 20:26 #26

Kopš: 20. Oct 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 608

Braucu ar: Auto

Idiotisms! Laukos pilns ar augikiem, jo nav naudas X5 un sudu tur nav! visi priecigi brauka!
Jo vairak naudas jo lielaka griba palielities apkartejiem, tiesi tapec mes perkam X5!
Mes tada tizla tauta- ka tik palielities
Offline
CP17
24. Jan 2013, 20:27 #27

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Jan 2013, 20:17:53 Vantage rakstīja:

24 Jan 2013, 20:16:26 protams rakstīja:

24 Jan 2013, 20:10:23 CP17 rakstīja:
Priekškam vispār X ņemt priekš tiem ~2 sniegotiem mēnešiem un pāris agriem rītiem, kad ir uzsalis ledus gadā? Nedzīvojam tak kkādā NOR vai Aļaskā... Ja dzīvo laukos, tad jāņem X5

Tas ir tā pat kā-kapēc likt šipenes ziemā ja "vajag" tikai 2 mēnešus...Za to tā šipene man tos mēnešus arī atstrādā savu


Atšķirībā kur dzīvo/strādā/mācās. Pabrauc pa kādiem lauku ceļiem, tad redzēsi sūdus. Dzīvojot pilsētā jau toč var iztikt ar rwd, kur nu vel fwd

Nu es piem. dzīvoju 'tupika' galā, mazā uzkalniņā, kur neviens neko netīra (izņemot mani, kad nav ko darīt), kaimiņiem pofig, visiem džipi. bez šipiem ziemā, itsevišķi kad sākas atkusnis un izveidojas ledus+ūdens virs tā, tad nekādas ziemenes nepalīdz ar e60 rwd iebraukt sētā bet vai dēļ tā es riskētu uz berzienu ar x-drive? Nē, labāk es ziemas mēnešos ar šipiem kladzinu pa asfaltu
P.s.Diemžēl nav tāda e60 535xD, varbūt tādu sev gribētu, lai arī vasarā nav jāmaina riepas... bet 530d? nu nafig Lv to X uz 530d

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Laoshi
24. Jan 2013, 20:32 #28

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Jan 2013, 20:26:42 xkikix rakstīja:
Idiotisms! Laukos pilns ar augikiem, jo nav naudas X5 un sudu tur nav! visi priecigi brauka!
Jo vairak naudas jo lielaka griba palielities apkartejiem, tiesi tapec mes perkam X5!
Mes tada tizla tauta- ka tik palielities


Laukos ir pilns ar 100tajiem cigāriem uz gāzes, X5 ir gatera, kaltes un cūku fermas īpašniekiem, jo viņiem ir daudz naudas

Te cilvēks pavisam par kko citu interesējas
Offline
RH
24. Jan 2013, 21:02 #29

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem


24 Jan 2013, 20:45:40 Vantage rakstīja:
Njā, laikam par FSI un gāzi pagaidām ir vērts aizmirst.

http://autogazes.lv/5-paaudze1/

vai šī gāzes iekārta darbosies tieši rAudi 3.2FSI?, kas to lai zin



+ Tam visam auto darbosies ar abām degvielām vienlaicīgi. 70% gāze + 30%benzīns un gāzes patērņš +20%. Skaitļi aptuveni, useris vecais reiz par to stāstīja
Offline
_----_
24. Jan 2013, 21:03 #30

Kopš: 12. Nov 2002

No: Ventspils

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Četru riņķu plīti

Es arī izvēlētos BMW, nevis A6, kaut arī pats braucu ar A6 C5 - tikai dēļ Quattro'(ir arī laukos māja)...

TFSI... ja pareizi atceros, tad problēma ir tā, ka TFSI sprauslas ir dziļāk cilindros, tiek dzesētas ar degvielu. Ja uzliks parasto gāzes iekārtu, parastās sprauslas sadegs, un būs jāmaina. Liekot gāzi ir jānodrošina, lai strādā gan parastās sprauslas(smidzina mazliet benzīnu, dzesējot sprauslas) + vēl ir arī gāzes sprauslas, kuras smidzina gāzi. Tas ir tiek jaukts kopā benzīns ar gāzi. Samudrīta sistēma... Gan jau "gāzinieki" precizēs. Viens ir skaidrs - uz šāda dzinēja "gāze" atpelnīsies ilgākā laikā...

[ Šo ziņu laboja _----_, 24 Jan 2013, 21:04:20 ]

Offline
232
24. Jan 2013, 21:15 #31

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


24 Jan 2013, 19:10:47 CP17 rakstīja:

24 Jan 2013, 18:56:55 232 rakstīja:
Ko nozīmē profesionālā navigācija?

http://www.youtube.com/watch?v=6f8vZEwvh48

Vai pareizi saprotu, ka lielā ekrāna galvenā fīča ir, ka var paralēli gan redzēt navigāciju, gan brouzēt citas fīčas? Viss?
No kura gada nāk bluetooth?

X-drive, tāpat kā dīzeļi, atkrīt.
Rezultātā - izvēle praktiski nekāda.
Kas tas par joku, ka 90% no e60 tirgus sastāda dīzeļi?!
Offline
rihardsv
24. Jan 2013, 21:15 #32

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Tā gāze atpelnīsies pie tāda nobraukuma, ka jau startā izdevīgāk ir dīzelis
Offline
rihardsv
24. Jan 2013, 21:18 #33

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Tāpēc ka dīzelis rullē, a pencīns nefiga...

Prof navi pati nafigācija ir labāka- tipa tur 3d iespējas utt. Plus vēl laikam muzačkai kaut kādi 12gb laikam bija. Pārējais laikam viss tas pats. Palabojiet, ja kļūdos.
Offline
rihardsv
24. Jan 2013, 21:21 #34

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

A kāpēc dīzelis atkrīt? Ja jau pērc auto pa 11k ls, tad jau arī dīzeli varēsi pavilkt. Kas tad tur tāds var notikt mega traģisks Sprausla? Sūknis?
Tas pats arī benzīnam iespējams.
Offline
CP17
24. Jan 2013, 21:24 #35

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Jan 2013, 21:15:16 232 rakstīja:

24 Jan 2013, 19:10:47 CP17 rakstīja:

24 Jan 2013, 18:56:55 232 rakstīja:
Ko nozīmē profesionālā navigācija?

http://www.youtube.com/watch?v=6f8vZEwvh48

Vai pareizi saprotu, ka lielā ekrāna galvenā fīča ir, ka var paralēli gan redzēt navigāciju, gan brouzēt citas fīčas? Viss?
No kura gada nāk bluetooth?

X-drive, tāpat kā dīzeļi, atkrīt.
Rezultātā - izvēle praktiski nekāda.
Kas tas par joku, ka 90% no e60 tirgus sastāda dīzeļi?!

Jā par brouzēšanu.
bluetooth nāk no e60 dzimšanas (arī manam 2004 gada) Pilnīgi nevajadzīga lieta, jo nepārojas ar mūsdienu telefoniem.
benzīni (izņemot M5) nerullē, jo pat 530D izkož 530i visos parametros vienīgi ja tev kautkādā sakarā ir iespēja izdevumus norakstīt uz uzņēmumu, tad vēl varētu ņemt 545i (arī navaroti būs pa pilnam)
Kāpēc 90% ir dīzeļi? Jo tas cyka 3,0L dīzelis ir labākais bmw vēsturē ko bmw ir izstrādājis, tur pofig vai 1, 2 vai 3 turbīnas, vai reducēta jauda un nosaukts par 525d.
P.s.Palasi e60 topiku.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
232
24. Jan 2013, 21:38 #36

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Par labu benzīnam sliecos, jo autiņš paredzēts ļoti neregulārai braukšanai - kā otrā mašīna divu cilvēku ģimenē. Tāds stereotips, ka benzīns uzticamāks. Maldi?

Nu jā, skatoties uz piedāvājumu, dīzelis, dīzelis, dīzelis... Ja tā, tad 3.0 vai 3.5?
Būtiskākais, praktiski vienīgais kritērijs ir vienkāršība un uzticamība.

Uzturēšanas izmaksas nebūtu nekas traks, te, jebkurā gadījumā, cipari būs kā no bērnu burtnīcas, ja salīdzina ar fajiku...

e60 topiku konspektēju, paldies. Kārba, reika.

Tātad, e60 bluetooth ar Androidiem/iPhoniem nepārojas un par to var aizmirst?
Offline
rihardsv
24. Jan 2013, 21:41 #37

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

35d ir lops, bet ja ka otrais auto ģimene tad pilnīgi pietiek ar 3.0d
Offline
CP17
24. Jan 2013, 21:44 #38

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Jan 2013, 21:41:27 rihardsv rakstīja:
35d ir lops, bet ja ka otrais auto ģimene tad pilnīgi pietiek ar 3.0d

Ko nozīmē lops?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
rihardsv
24. Jan 2013, 21:47 #39

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Iet kā lops

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 24 Jan 2013, 21:48:00 ]

Offline
CP17
24. Jan 2013, 21:50 #40

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Jan 2013, 21:38:36 232 rakstīja:
Par labu benzīnam sliecos, jo autiņš paredzēts ļoti neregulārai braukšanai - kā otrā mašīna divu cilvēku ģimenē. Tāds stereotips, ka benzīns uzticamāks. Maldi?

Nu jā, skatoties uz piedāvājumu, dīzelis, dīzelis, dīzelis... Ja tā, tad 3.0 vai 3.5?
Būtiskākais, praktiski vienīgais kritērijs ir vienkāršība un uzticamība.

Uzturēšanas izmaksas nebūtu nekas traks, te, jebkurā gadījumā, cipari būs kā no bērnu burtnīcas, ja salīdzina ar fajiku...

e60 topiku konspektēju, paldies. Kārba, reika.

Tātad, e60 bluetooth ar Androidiem/iPhoniem nepārojas un par to var aizmirst?

Man visas tipiskākās e60 slimības uzskaitīt? Nenobīsies? Bet ja nopietni, tad ņem e60, pofig FL vai preFL, ja kopts un nav nodzīts, tad kalpos godam, ieteiktu 535d (ēd par 10% vairāk kā 530d, bet iet 1000x labāk + mazāk problemātisks dzinējs, jo nebūs 'nodzīts' ) par bluetooth bija tak spriests jau e60 topikā... Laikam neesi tomēr lasījis
Kārba? Pofig - sataisīt @ recro tik pat cik siksnu nomainīt OOOO Reika esot kaifs(elektriskā) hvz, man nav un labi ka nav.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo