Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Czars
28. Jun 2016, 16:25 #19901

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Tas elektriskais ventilators ir kondishkai. Runajot ka vinsh piesledzoties, bet hvz vai ta notiek.
Offline
vernersb
28. Jun 2016, 16:32 #19902

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Ir jau servisam paziņots, tuvaakajaa laikaa mainiishu! Servisnieks gan teica, ka ir saistiits ar paarkarshanu! Bet pateikshu pie reizes lai arii radiatoru izpuush! Kgan baigi aizdirstais neizskataas.

A par tiem ventilaatoroem! Nav mosh taa, ka taa mufta sleedzaas tad klaat, kad auto ir kustiibaa un kad staav, tad vinja neko nedara, bet tad piesleedzas tas elektriskais?

[ Šo ziņu laboja vernersb, 28 Jun 2016, 16:34:15 ]

Offline
Mikus188
28. Jun 2016, 16:56 #19903

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 711

Braucu ar: E60 530xD

Ne tikai kondiškai , slēdzas viņš iekšā apmēram pie 98 grādiem (cik pēc IMPAS skatījos), palīdz dzesēt sistēmu nšit.
Offline
dzuris
28. Jun 2016, 16:57 #19904

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz.
Offline
aleks-cer
28. Jun 2016, 17:04 #19905

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


28 Jun 2016, 16:32:52 @vernersb rakstīja:
Ir jau servisam paziņots, tuvaakajaa laikaa mainiishu! Servisnieks gan teica, ka ir saistiits ar paarkarshanu! Bet pateikshu pie reizes lai arii radiatoru izpuush! Kgan baigi aizdirstais neizskataas.

A par tiem ventilaatoroem! Nav mosh taa, ka taa mufta sleedzaas tad klaat, kad auto ir kustiibaa un kad staav, tad vinja neko nedara, bet tad piesleedzas tas elektriskais?

ka jau rakstija ieprikš ventilators slēdzas pie apm. pie 99 gradiem un palidz adzeset, domats kad stavi korki utt, bet uzsledzot ac pogu ventilatoram jagriežas uzreiz pec paris sec.
nesekoju iepriekš ko ieteica ,bet parbaudi termomuftu, iedarbini auto un ar cimdu piespied ventilatoru kas uz termomuftas, viegli apstadinat, kad auto sakarsis apstadinat vairak nesanaks. ja varesi vinai pi*dec

[ Šo ziņu laboja aleks-cer, 28 Jun 2016, 17:05:54 ]

Offline
RenegadeX
28. Jun 2016, 17:27 #19906

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


28 Jun 2016, 16:32:52 @vernersb rakstīja:
Ir jau servisam paziņots, tuvaakajaa laikaa mainiishu! Servisnieks gan teica, ka ir saistiits ar paarkarshanu! Bet pateikshu pie reizes lai arii radiatoru izpuush! Kgan baigi aizdirstais neizskataas.

A par tiem ventilaatoroem! Nav mosh taa, ka taa mufta sleedzaas tad klaat, kad auto ir kustiibaa un kad staav, tad vinja neko nedara, bet tad piesleedzas tas elektriskais?

termomuftas ventilators visu laiku griežas. termomufta palīdz tikai neaplauzt ventilatoa spārnus strauji uzgāzējot un atmetoties. Tajā brīdī viņa "izslīd", bet vispār viņai diezgan stingrai jābūt.
Offline
Lew
28. Jun 2016, 17:44 #19907

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 412

Braucu ar: 1.1bar


28 Jun 2016, 16:57:56 @dzuris rakstīja:
Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz.

A man viņš arī nestrādā vispār, sēžu korķi 30min āra +35 kondiška pūš aukstu un nekas nekarts? Kaut kondiškas ventilātors nestrādā? Tik ir tā ja ilgi stāv tad kondiška nepūš tik aukstu gaisu, ielieku N bik uzgāzēju lai mufta iegriežas un atkal pūš aukstu. Tas elektro ir tikai kondiškai. Tur tad tev arī nav kaut kas kartībā ar dzesi.
Offline
dzuris
28. Jun 2016, 17:54 #19908

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Kas tev pa dzineju? Te iet runa par dizeliem
Offline
aleks-cer
28. Jun 2016, 17:56 #19909

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


28 Jun 2016, 17:44:23 @Lew rakstīja:

28 Jun 2016, 16:57:56 @dzuris rakstīja:
Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz.

A man viņš arī nestrādā vispār, sēžu korķi 30min āra +35 kondiška pūš aukstu un nekas nekarts? Kaut kondiškas ventilātors nestrādā? Tik ir tā ja ilgi stāv tad kondiška nepūš tik aukstu gaisu, ielieku N bik uzgāzēju lai mufta iegriežas un atkal pūš aukstu. Tas elektro ir tikai kondiškai. Tur tad tev arī nav kaut kas kartībā ar dzesi.
neticu ka vari stāvēt korķi 30min ar ieslēgtu ac un bez ac ventilatora, apskaties 7 testu kāda temperatūra gan jau pāri 100, tā bultiņa nav diezko precīza ja kas un jā runa par m57

[ Šo ziņu laboja aleks-cer, 28 Jun 2016, 17:57:55 ]

Offline
dzuris
28. Jun 2016, 17:57 #19910

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Reali jau pohuj par tilpumiem un veidiem. Skarbaks jautajums ir cik no ipasniekiem var skali pateikt ka ir mainits udenssuknis,termostati, rulli un siksna?
Offline
Mikus188
28. Jun 2016, 17:59 #19911

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 711

Braucu ar: E60 530xD

Pirms gada viss samainīts, om mufte gan bija padārga .
Offline
Tick
28. Jun 2016, 18:03 #19912

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Pirms kādiem 2-3mēn nomainiju ūdenssūkni,termostatus
Siksnas mainītas pagājušās vasaras beigās un mufte ziemā.
Tagad jānomaina radiators un kondiškas ventilators... principā tad arī viss būs nomainīts

[ Šo ziņu laboja Tick, 28 Jun 2016, 18:04:08 ]

Offline
aleks-cer
28. Jun 2016, 18:09 #19913

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da

Nja tāpat sanāca nopiku e39 tajā pašā mēnesi ac ventilators, vēlāk profilakses pēc iztīrīju radiatoru, nomainīju antifreezu abus termostatus lielais salauzts bija vislaik atvērts, bačoka korķi kamēr nav problēmu uz udenssukni pat neskatos

[ Šo ziņu laboja aleks-cer, 28 Jun 2016, 18:11:01 ]

Offline
poisons
28. Jun 2016, 18:10 #19914

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 98

Braucu ar:


28 Jun 2016, 16:25:26 @Czars rakstīja:
Tas elektriskais ventilators ir kondishkai. Runajot ka vinsh piesledzoties, bet hvz vai ta notiek.


nepareizi. ja ieslēdz kondišku viņs ieslēdzas OBLIGĀTI pēc max 10 sek. Tālāk viņš ieslēdzas pie noteiktiem grādiem dzesēšanas sistēmā. Treškārt viņam ir dažādi griešanās ātrumi un daudzi domā ka viņš neieslēdzas bet tomēr strādā. tapēc ir 2,3,4 kontaktu !!! lielmotoru un mazmotoru atškiras.

[ Šo ziņu laboja poisons, 28 Jun 2016, 18:11:14 ]

Offline
Aigis
28. Jun 2016, 18:28 #19915

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

Kurš mums te visu zināja? jautājums par aizsargpannām motoram, skaidri zināms ka lēto sūdu nē, saplīsīs pie pirmajiem mīnusiem. Ir pieejams vietējais ražojums, sludina ka izturīgas vai labāk lietotu oem, bet vai normālu var dabūt? Un kādā ciparā iet? Mož kādam jaucējam ir aizķērusies?
Offline
poisons
28. Jun 2016, 18:37 #19916

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 98

Braucu ar:


28 Jun 2016, 18:28:35 @Aigis rakstīja:
Kurš mums te visu zināja? jautājums par aizsargpannām motoram, skaidri zināms ka lēto sūdu nē, saplīsīs pie pirmajiem mīnusiem. Ir pieejams vietējais ražojums, sludina ka izturīgas vai labāk lietotu oem, bet vai normālu var dabūt? Un kādā ciparā iet? Mož kādam jaucējam ir aizķērusies?


Sarkandaugavā ir uzņēmums RLM kas liek kompozītmateriāla pannas. Super iztuirīgas. man iet jau 8 gadus.

[ Šo ziņu laboja poisons, 28 Jun 2016, 18:54:48 ]

Offline
Lew
28. Jun 2016, 21:25 #19917

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 412

Braucu ar: 1.1bar


28 Jun 2016, 17:56:08 @aleks-cer rakstīja:

28 Jun 2016, 17:44:23 @Lew rakstīja:

28 Jun 2016, 16:57:56 @dzuris rakstīja:
Ja asfalta temperatura ir 50+ gradi tad nebrinies ka tev karst. Man kondiskas venkis gandriz nonstop virs 25 gradiem laiz.

A man viņš arī nestrādā vispār, sēžu korķi 30min āra +35 kondiška pūš aukstu un nekas nekarts? Kaut kondiškas ventilātors nestrādā? Tik ir tā ja ilgi stāv tad kondiška nepūš tik aukstu gaisu, ielieku N bik uzgāzēju lai mufta iegriežas un atkal pūš aukstu. Tas elektro ir tikai kondiškai. Tur tad tev arī nav kaut kas kartībā ar dzesi.
neticu ka vari stāvēt korķi 30min ar ieslēgtu ac un bez ac ventilatora, apskaties 7 testu kāda temperatūra gan jau pāri 100, tā bultiņa nav diezko precīza ja kas un jā runa par m57

Ar tevi nav vērts diskutēt ja tu domā ka auto temp ir 90 grādi kad ir uzsilis.

Temp staigā no 86 līdz 104 grādiem.

M57d30, nekas nekarst , sliktākais kas var notikt ir uzsprāgt kondiška strādājot bez patstāvīgas dzese stāvot.
Offline
dzuris
28. Jun 2016, 21:41 #19918

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Eu dzigiti 100% kads te ir stuteji BU sprauslas m57 Cik vienai cipars? Nav gadijuma tikpat cik visas restauret?
Offline
Rolizze
28. Jun 2016, 23:15 #19919

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


28 Jun 2016, 16:25:26 @Czars rakstīja:
Tas elektriskais ventilators ir kondishkai. Runajot ka vinsh piesledzoties, bet hvz vai ta notiek.

jep. pie 104 gradiem motoram.
palidz dzeset. parbaudits.
Offline
Rolizze
28. Jun 2016, 23:24 #19920

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


28 Jun 2016, 21:41:24 @dzuris rakstīja:
Eu dzigiti 100% kads te ir stuteji BU sprauslas m57 Cik vienai cipars? Nav gadijuma tikpat cik visas restauret?

dargs process.
es vienai sprauslai samainiju smidzinataju un ieksejo atsperiti. nokalibret un uz stenda. kopa 98€
tas valmieraa diiz centraa.
bet viena sprausla ap 300 naudam.
ja dod veco vieta tad -100 naudas.
tas ir ko tantes runaa.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo