Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... III
Autors | Ziņojums |
Alexisonfire | |  Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| lieliska vieta, kur braucēji no 2 rindas brauc taisni
http://i.imgur.com/2eaGCxH.jpg
godīgi sakot krustojums ideāls  | Offline | | |
innanna | |  Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Tur nav nekādas 2 rindas, bet viena josla katrā virzienā. Nekur nav teikts, ka taisni butu jabrauc no viena vai otra malējā stāvokļa, brauc no kāda gribi.
Ja notiek avārija tad tiek skatīts pēc fakta, labā roka utt. | Offline | | |
Reinis_m | |  Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Vēl viena tāda pati vieta ir uz tās pašas Matīsa ielas pirms Valmieras ielas, faktski abos virzienos. Tur, tuvojoties krustojumam, jāvaktē, vai kāds taisīs kreiso, jāizvērtē pa kuru joslu būs ātrāk utt. Vopšem vajag stratēģa spējas, lai apbrauktu parastos braucējus.
Vislabāk ir, ja kāds gaida kreiso, bet no labās viens griež pa labi un gaida gājējus, tad jātaisa čūskiņa.  | Offline | | |
Alexisonfire | |  Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
04 Feb 2015, 10:43:33 innanna rakstīja:
Tur nav nekādas 2 rindas, bet viena josla katrā virzienā. Nekur nav teikts, ka taisni butu jabrauc no viena vai otra malējā stāvokļa, brauc no kāda gribi.
Ja notiek avārija tad tiek skatīts pēc fakta, labā roka utt.
tur jau tā lieta, ka intuitīvi 90% braucēju ir debīli, brauc no 2 rindas taisni un vēl brauc sānos, pīpina, māj ar kulakiem, ja kāds no 1 malējās vēlas tur iebraukt | Offline | | |
innanna | |  Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Nu taisni es labāk brauktu no kreisā malējā stāvokļa, ja neviens negriež pa kreisi  | Offline | | |
kamposss | |  Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 353
Braucu ar: Semeru , niknu 1.9 sdi motorīti un Pord Transit
|
04 Feb 2015, 10:21:56 hronists rakstīja:
04 Feb 2015, 10:16:53 kamposss rakstīja:
braucu visiem garām un nevienam netraucējot ielienu iekšā starp tiem , kas nespēj laicīgi uzsākt. Tur parasti tā var izdarīt.Satiksmi nekavēju tikai uzlaboju un man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.
man patīk cilvēki, kas man nepiekrīt un paši pēcāk apstiprina manis teikto
neredzu, kur tieši es nepiekrītu, nestrīdos stāsts no ikdienas.
Rindas tur palielinās, kad satiekas divi nedrošie tip pirmās joslas gaidītājs laiž a no otrās nesaprot, kas notiek, znažit abi kavē satiskmi | Offline | | |
innanna | |  Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.
Varbut tas nav gluži simt procentus taisnigi pret citiem, kas konkrētajā joslā gaida rindas galā, bet tapat nav taisnigi gulet pie luksefora, čunčināt ar rāciju pie auss pa 3. joslu u.c. ko daudzi piekopj.
Un jebkura gadijuma, katram ir iespeeja izmantot šīs te "brīvākās" joslas, ja negrib, tad stāv rindas galā. | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10381
Braucu ar: rokām uz stūres
|
04 Feb 2015, 10:01:42 hronists rakstīja:
04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:
runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums
kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.
Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.
tā arī neatbildēji uz jautājumu.
un + komposss vai kā viņu tur teica - ielienot priekšā kādam, kas nejēdz uzsākt braukt, satiksme tā īsti netiek safista.
hronsita linkā autors pats saka, ka tas ir ideālais gadījums, kurš nekad neeksistēs. bumper-to-bumber satiksme ikdienā neeksistē un paskatoties uz Latvijas mūllāpiem, šķiet, ka te tik drīz mēs nemaz neieraudzīsim bumper-to-bumber satiksmi.
principā, skatoties hronista linkā - ja kāds no tiem, kas stāv vienā rindā būs mudaks, tad viņam ir jāliek, nevis + 5 sekundes no iepriekšējās mašīnas, bet gan + 10 ... un attiecīgi sastrēgums palielinās, jo 60 sek laikā aizbrauks par 1 mašīnu mazāk. Bet ja no malas uzrodās kāds, kas tajās 5 sekundēs ielec starpā, tad krustojumu pārbrauks tieši tikpat mašīnas kā gadījumā, ja mudaka nebūtu.
Protams, pieļauju, ka rāvējslēdzējs kopsummā ir lēnāks, nekā 1 gara desa, bet tieši runa ir par to - cik tālu tā desa stiepsies un cik citus krustojumus nobloķēs.[ Šo ziņu laboja subaru, 04 Feb 2015, 11:09:52 ] | Offline | | |
|
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Feb 2015, 10:55:57 innanna rakstīja:
Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.
tas ir ātrāk tev, bet tam kurš tajā brīdī stāv rindas galā laiks kad viņš tiks pie krustojuma izbraukšanas attālināsies ar katru iekšā līdēju. | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Super mega giga izteikti tas ir:
1) A7 uz Ķekavu
2) Daugavgrīvas iela uz Bolderaju
3)Vanšu tilts
Kur esmu novērojis ībļu lielāko koncentrāciju. | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
04 Feb 2015, 11:03:01 hronists rakstīja:
04 Feb 2015, 10:55:57 innanna rakstīja:
Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.
tas ir ātrāk tev, bet tam kurš tajā brīdī stāv rindas galā laiks kad viņš tiks pie krustojuma izbraukšanas attālināsies ar katru iekšā līdēju.
un piebrauc subaru un redz- bļe, gara rinda- jāpiš visiem garām un jālien iekšā  | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:
Protams, pieļauju, ka rāvējslēdzējs kopsummā ir lēnāks, nekā 1 gara desa, bet tieši runa ir par to - cik tālu tā desa stiepsies un cik citus krustojumus nobloķēs.
es cenšos saskatīt loģiku. ja pa vienu joslu krustojumu var šķērsot n auto, pa 2 joslām n-x auto, tad kāda starpība pa cik krustojumiem šie n auto izvietojas, ja vienalga tas ir vairāk nekā n-x?
valmieras/stabu krustojums jau sen bja jāpārtaisa lai līdz stabu ielai ir viena josla no centra un 2 uz centru. ļoti reti kad uz Bruņinieku ielu griežās vairāk par 5 auto, kas satilpst starp stabu un bruņinieku ielām. | Offline | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3605
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| jāatzīst, ka es arī mēdzu grēkot, piemēram, Ziepniekkalna ielā pie A7 veikala. 
ja nebūs tūļas, kuriem ērti piebraukt priekšā, sastrēgumu neapbraukšu, bet savādāk manas pāris ietaupītās minūtes ir dārgākas par nedaudz zaudētiem karmas punktiem  | Offline | | |
innanna | |  Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Valmieras iela vispar ir mega patiikama vieta, poh kadaa laikaa un cikos, kaut piecos vakaraa un rinda lidz statoilam, pa otro joslu var ļoti eleganti izbraukt nevienam netraucejot  | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:
un + komposss vai kā viņu tur teica - ielienot priekšā kādam, kas nejēdz uzsākt braukt, satiksme tā īsti netiek safista.
atkārtošu vēlreiz - ikviens līdējs sabremzē joslu kurā viņš mēģina ielīst. tas ir fakts, jo par users nemāk uzstartēt 0-50km/h pussekundē.
tie brīži, kad intensīvā satiksmē parādās 10-15m spraugas ir tik ļoti reti, ka varam neapskatīt. daudzkārt biežāk tur notiek līšana ar 5kmh, kas, nujā, sabremzē joslu kurā lien iekšā. aizbrauc kādreiz uz paskaties cik auto šķērso krustojumu dienas laikā, kad nav līdēju un pēcpusdienā kad uzrodās 3-5 steidzīgie. | Offline | | |
innanna | |  Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| hronist, pa rīgu brauc kādreiz?
runa jau ir par to, ka tā sprauga ir nevis 10-15m bet daudziem sēnēm tā ir 50m, kapēc tur nevarētu pārkārtoties? | Offline | | |
|
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10381
Braucu ar: rokām uz stūres
|
04 Feb 2015, 11:07:21 hronists rakstīja:
04 Feb 2015, 11:00:21 subaru rakstīja:
Protams, pieļauju, ka rāvējslēdzējs kopsummā ir lēnāks, nekā 1 gara desa, bet tieši runa ir par to - cik tālu tā desa stiepsies un cik citus krustojumus nobloķēs.
es cenšos saskatīt loģiku. ja pa vienu joslu krustojumu var šķērsot n auto, pa 2 joslām n-x auto, tad kāda starpība pa cik krustojumiem šie n auto izvietojas, ja vienalga tas ir vairāk nekā n-x?
valmieras/stabu krustojums jau sen bja jāpārtaisa lai līdz stabu ielai ir viena josla no centra un 2 uz centru. ļoti reti kad uz Bruņinieku ielu griežās vairāk par 5 auto, kas satilpst starp stabu un bruņinieku ielām.
neaizmirsti, ka mašīnas nav bezgalīgi daudz. Mašīnu skaits konkrētajā laika posmā un vietā ir galīgs skaitlis. Attiecīgi var gadīties, ka mašīnas stāv 2 joslās + vēl paliek pietiekami daudz vietas, kur iegriezties šajās joslās no nākamā krustojuma. Bet ja tās stāvētu 1 joslā, tad iegriezties varētu tikai uz to joslu, kas izbeigsies ... un attiecīgi tas, kurš iegriežas, automātiksi kļūst par pidaru, jo redz ir ielīdis aizliegtajā joslā, kura bremzē satiksmi  | Offline | | |
ens  | |  Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
04 Feb 2015, 11:06:43 viesulis rakstīja:
04 Feb 2015, 11:03:01 hronists rakstīja:
04 Feb 2015, 10:55:57 innanna rakstīja:
Neredzu problemu izmantot tukšāko joslu un nevienam nebažoties virsu mierigi iekartoties galaa, vai ari vnk pagaidit brivaaku vietu, kas parasti tapat ir atrak nekaa izstavet visu rindu.
tas ir ātrāk tev, bet tam kurš tajā brīdī stāv rindas galā laiks kad viņš tiks pie krustojuma izbraukšanas attālināsies ar katru iekšā līdēju.
un piebrauc subaru un redz- bļe, gara rinda- jāpiš visiem garām un jālien iekšā 
Nesapratu cepienu? Arī tā mēdzu darīt, un? Parasti atrodu kādu spraugu kur ielīst, īpaši neprasoties iekšā, bet ja vajag, ieslēdzu pagriezienu, pagaidu un uz 2 nelaidējiem vienmēr būs kāds, kas palaidīs.. 
+ kā jau teica ietaupītās minūtes>karmas punkti | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Feb 2015, 11:11:03 user rakstīja:
Tu tiešām nesaproti?
iedomājies iela - 100 auto, no krusta līdz krustam saiet 10 auto.. tātad viena gara "desa" nobloķē 10 kvartālus..
ja būtu 2 joslas un pēdējā kvartālā saiet vienā joslā - tad šis sastrēgums nobloķē 5 kvartālus.. bet iespējams 20% auto vajag nogriezties pa labi/pa kreisi 5 kvartālus pirms šīs sadalīšanās?
nesapratu, ko tur murgo par griešanos.
ja braucot vienā joslā krustojumu spēj izbraukt 100 auto, kas izvietojas 10 kvartālos, ar ko tas ir sliktāk par to, ka krustojumu izbrauc 70 auto, kas izvietojas 4 kvartālos un katrai cikla laikā 30 neizbraukušie audzē sastrēgumu?
| Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Lohi tapat stav viena gara rindaa, un garam brauc tie kas spej gan ielist, gan uzsakt ka vajag. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|