Online
Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: B58 dzinejs
| Autors | Ziņojums |
| Atonioo | | Kopš: 04. Mar 2010
Ziņojumi: 1572
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 20:01:21 @Kaross rakstīja:
Mājaslapā parādās 430 euro. Tas ir ar nodokļiem, bez nodokļiem? Nekur nav norādīts. Bet nu ja maksāt var TIKAI skaidrā vai Paypal, tad līmenis ir skaidrs. Viss caur kreiso kasi un aidā, biznesmenis.
Paldies, Tu savu līmeni esi parādījis.
Man ar to servisu nav ne mazākā sakara, tikai pajautāja "palīdzēt". Ko es skaidri atbildēju, ka ne tuvumā to N43 nevēlos redzēt.
JA es būtu tajā kompensācijas daļā, tad es vismaz 1k paprasītu par tavu diršanu un faktu sagrozīšanu.
Davai beidz kakas dziit, kaa TU vari ieteikt kaadu kurs neko nesaprotu un TU atklaati to paud? 
Ir tad radinieks vai nav?
Un ko tad radinieks pats raud ka 5ciiti nav ko izdot, ja ir rakstiits 430, tad brauc ar 430.
Un pats galvenais, kapeec tad Tika nopirkts un kapeec Tika uzstaadiits? 
Jums tur taadas servisu sheemas, franchu legjionaars nobaal ar savu policiju  | Offline | | |
| Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7303
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 19:27:14 @Kaross rakstīja:
Jā. Es atceros tos tavu penterus un murgus totālākos. Tam auto ir OM 612.990, 231zs un 540nm no rūpnīcas. AMG dīzelis. Un Tu tur sāki runāt par kaut kādu degvielas filru caurplūdi, cauruļu diametriem 8mm, 10mm. Es atvainojos, bet par daudz esi saskatījies Fast and Furious. Tev nav ne mazākā sapratne par dzinēju tūningu. Es varu tos palagus arī šeit nocitēt ja vēlies. Es uzdevu konkrētu jautajumu, Tu gribi tur 400zs? Nē. Un arī skaidri tev atbildēju, ka es nenodarbojos ar tādām muļķībām. Ja vēlies tur uzlikt kaut kādu lielākas caurplūdes filtru, kas šajā gadījumā ir pilnīgi bezjēdzīgs, tad droši, meklē un liec. 
Tad tev vēl turbīnas dzesēšana neapmierināja. Kapēc? Bija veikti kādi mērījumi? Nē, izzīsts no pirksta, jo likas, ka tā vajag. Čipot tak auto vēlies. nu WTF?
Un tagad to pasniedzi, kas es neko nesaprotu no Mercedes. Tu nopietni? es tūnēju īstus AMG. 500-600, pat 700zs. Tos pašus vecos 3.0TDI audi esmu griezis līdz 400zs un Tu te runā par kaut kādiem degvielas filtiem un turbīnas dzešēnas cirkulācijas sūkņiem...
Te ir īsti AMG, nevis tā tava parodija:
https://kaross-chip.lv/mercedes-c43-amg-3-0-chiptunings/
https://kaross-chip.lv/mercedes-amg-e63-s-4mati...m177-chiptuning/
Es te nenācu kasīties, to vari turpināt ar tiem, kam ir laiks tādām lietām. Par caurplūdi filozofēji, tā arī līdz cipariem pats nemaz nenonāci. Kaut tā ir tīra matemātika. Tagad atkal principā apgalvo, ka inženieri bija idioti un lieki apgrūtināja sev dzīvi savelkot visā sistēmā 8 mm padeves vietā 10 mm, kas nevienam nekad nav bijuši vajadzīgi, bet ar degvielas trubiņu diametru it kā auto lietotāji parasti nelepojas, tas nav sarunu temats. Jā, protams, var jau braukt arī ar 5mm. Varbūt var vēl ietaupīt un uzmocīt tāda diametra filtru! (Toreiz runāji par standarta MB motora filtru ar 8mm ievadiem / izvadiem, tikai tāds pat pēc konstrukcijas nav ne tuvu līdzīgs C30 vajadzīgajam filtram un nav uzstādāms bez apjomīgākas degvielas sistēmas pārbūves, tāpēc ātrais risinājums ir meklēt līdzīgus citu auto marku filtrus, jo tur neder MB varianti — arī viena no lietām, par ko nepārliecinājies, bet atļāvies spriest.)
Līdz sarunai par zs ko varētu gribēt nenonācām, tādas informācijas Tev nav.
Turbīnas dzesēšanas jautājums ar ko vērsos bija vispārējs populārs šim motoram risinājums ar visiem publiski pieejamiem mērījumiem un jau ierosinājums darīt sliktāk, ja var labāk tikai pierādīja, ka neko nezini un nepaskatījies par konkrēto motoru. Jā, varētu meklēt lietotu dzimto sūkni par kosmisku cenu, ja ražotājs to pēc kataloga ir aizvietojis ar konkrētu ražīgāku. Tātad pat nezini un nepaskaties, kas šobrīd MB detaļu katalogā ierakstīts nomaiņai. Jo pirms 20-mit gadiem vecais bija iespējamais maksimums, bet tagad tirgū apritē esošie ir ar citiem parametriem un to 20-mitgadīgo var atstāt akvārijam. Tas viss tikai liecināja, ka neko nezini un necenties saprast, jo manas vajadzības bija pilnīgas standarta vajadzības, kas mūsdienās agri vai vēlu iestājas visiem ar konkrēto motoru, tie sūkņi nav mūžīgi un pārējais nav mūžīgs, bet jāuzstāda tas, kas ir tirgū un, ja tas viss ir labāks, tad tas ir jāizmanto. Ideja sakārtot sūkņa vadību ir tikai loģiska, jo vecā vietā tupa pieslēdzot citu parametru sūkni visādi var sanākt. Bet ja komentāri ir, ka MB inženieri ir pārcentušies ar degvielas padevi, pārcentušies ar dzesēšanu un ko var zināt ar ko vēl pārcentušies, bet jebkurā respektablā avotā internetā un MB katalogos ir rakstīts pretējais, tad tie tomēr ir sarkanie karogi izvēlēties servisu, kas ierosina visu vienkāršot un likvidēt.
Man prātā, ka mēs runājām pa telefonu, nezinu, vai daudz atrodams sarakstē. Jebkurā gadījumā viss, ko man piedāvāji, bija tikai samazināt un novienkāršot. Man, tā kā dažādi elementi bija jāmaina pret labākiem un modernākiem, loģiskas prasības bija uzlabot, ne atstāt pa vecam. Diezgan stulbi izklausās iztērēt naudu, lai beigās būtu sliktāk kā sākumā bijis paredzēts. Noraujam vecos dakstiņus un uzliekam loksnes ar dakstiņu imitāciju, kaut klients grib jaunus dakstiņus. Protams, funkciju pilda.
P.S. Skatos, ka lielies ar 15 gadus jaunākiem un attiecīgi 15 gadus jaunākām tehnoloģijām. Ja būtu paskatījies katalogā, tad zinātu, ka detaļas, par kurām interesējos, nāk no šiem MB, tā paša sūkņa vadība attiecīgi būtu jāņem pēc šo parauga, tik cik motors ir dīzelis. Un iegūstamie Nm ir apmēram šie paši, tikai hp kā jau dīzelim citi. Interesanta "parodija" sanāk, ja MB paredz remontēt izmantojot minēto AMG detaļas. Bet nu jā, te atved visu gatavu populāru un tādam kaut ko uzmest virsū var ar minimālu izpratni, bet ja to pašu kā kitu atbilstoši OEM katalogam uzliek virsū kaut kam citam, tad iedziļināties slinkums. | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4533
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nē, es tev neesmu piedāvājis neko vienkāršot vai samazināt. Tu pats gribēji iepist kapeiku piemeklējot kaut kādus VAG filtrus un kaut kādu tur Pierburg sūkni, lai nebūtu jāpērk, jāmeklē Mercedes oriģināls, kas maksā kosmosu. Izlasi PM ziņas, ko pats esi rakstījis. Tas ir vairāk vai mazāk "parasts" dīzelis, kuram AMG pacenties un salicis visu pa savam. Tā jauda 230zs ir diezgan smieklīga, lai tur vispar par kaut ko būtu jāiespringst. Audi tajos gados brīvi attīstīja to pašu jaudu no tā paša tilpuma bez visām tām AMG lietām. JA esi tāds profs, izstāsti man nezinātājam cik daudz degvielu var piegādāt 8mm dīzeļa caurule. Ja saproti fiziku, tad sapratīsi, ka pats esi smagi apdirsies mēģinot mani padarīt par nejēgu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
| kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13657
Braucu ar:
| tad sanāk, ka Kaspičs ar savu emulatoru vai kā nu to devaisu sauc, palīdzēja salabot cilvēkam auto un pateicībā par to tika ielikta sarakste, kur viņš tiek nodirsts par to, ka rēķinu neiedeva un atlaidīti nepiešķīra?  | Offline | | |
| uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 17009
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 20:56:21 @kexxx rakstīja:
tad sanāk, ka Kaspičs ar savu emulatoru vai kā nu to devaisu sauc, palīdzēja salabot cilvēkam auto un pateicībā par to tika ielikta sarakste, kur viņš tiek nodirsts par to, ka rēķinu neiedeva un atlaidīti nepiešķīra? 
nepareizi saprati,kaspars visiem bāž sejā ka nemaksā nodokļus,bet pats arī nemaksā nodokļus,nu dubultie standarti sanāk  | Offline | | |
| kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13657
Braucu ar:
| nu bet kādam gandonam jābūt, lai nopirktu risinājumu, atrisinātu problēmu un PĒC TAM nodirstu cilvēku, kurš tev palīdzēja
tjip kad vajag palīdzību, tad kaspičš ar kešu ir ok, bet pēc tam pēkšņi sirdsapziņa par nodokļiem atmostas | Offline | | |
| uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 17009
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 21:05:51 @kexxx rakstīja:
nu bet kādam gandonam jābūt, lai nopirktu risinājumu, atrisinātu problēmu un PĒC TAM nodirstu cilvēku, kurš tev palīdzēja
tjip kad vajag palīdzību, tad kaspičš ar kešu ir ok, bet pēc tam pēkšņi sirdsapziņa par nodokļiem atmostas
izlasi vēlreiz ko kaross raksta,ja nesaprati,tad vēlreiz | Offline | | |
| kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13657
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 21:16:18 @uldens1 rakstīja:
01 Dec 2025, 21:05:51 @kexxx rakstīja:
nu bet kādam gandonam jābūt, lai nopirktu risinājumu, atrisinātu problēmu un PĒC TAM nodirstu cilvēku, kurš tev palīdzēja
tjip kad vajag palīdzību, tad kaspičš ar kešu ir ok, bet pēc tam pēkšņi sirdsapziņa par nodokļiem atmostas
izlasi vēlreiz ko kaross raksta,ja nesaprati,tad vēlreiz
te vairāk bija domāts nevis par karosu, bet to viņa radinieku/paziņu | Offline | | |
|
|
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 268
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 21:05:51 @kexxx rakstīja:
nu bet kādam gandonam jābūt, lai nopirktu risinājumu, atrisinātu problēmu un PĒC TAM nodirstu cilvēku, kurš tev palīdzēja
tjip kad vajag palīdzību, tad kaspičš ar kešu ir ok, bet pēc tam pēkšņi sirdsapziņa par nodokļiem atmostas
es neesmu perekups.
es kaa privaatpersona gada laikaa liidz 10K varu paardot savu maajrazhotaaja produktu bez regjistreeshanaas. Un arii PVN maksaataajam man nav jaabuut.
Par Tevis mineeto sadalju: izdaram secinaajumus. Teema par +400 EUR ''kompensaaciju'' vnk pielika punktu. Es veel dzekam bez maksas klaat pievedu, izgliitojosho lekciju nolasiiju, seedeeju pie kompja, lai diag teemai attaalinaati piesleegtos [nee, par to naudu neprasot - chomam/saveejam tak jaapaliidz]...
Danunah. | Offline | | |
| Kaneponis | | Kopš: 07. Dec 2020
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| Ar debilidiem pastalam, nedrīkst nekādos darījumos ielaisties - strokeli/servisi | Offline | | |
| Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7303
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 20:39:46 @Kaross rakstīja:
Nē, es tev neesmu piedāvājis neko vienkāršot vai samazināt. Tu pats gribēji iepist kapeiku piemeklējot kaut kādus VAG filtrus un kaut kādu tur Pierburg sūkni, lai nebūtu jāpērk, jāmeklē Mercedes oriģināls, kas maksā kosmosu. Izlasi PM ziņas, ko pats esi rakstījis. Tas ir vairāk vai mazāk "parasts" dīzelis, kuram AMG pacenties un salicis visu pa savam. Tā jauda 230zs ir diezgan smieklīga, lai tur vispar par kaut ko būtu jāiespringst. Audi tajos gados brīvi attīstīja to pašu jaudu no tā paša tilpuma bez visām tām AMG lietām. JA esi tāds profs, izstāsti man nezinātājam cik daudz degvielu var piegādāt 8mm dīzeļa caurule. Ja saproti fiziku, tad sapratīsi, ka pats esi smagi apdirsies mēģinot mani padarīt par nejēgu.
1) Es vērsos ar problēmu, ka VW filtri bija atrasti kā vienīgie derīgie. OEM vairs nepiedāvāja (man šķiet 2 jauni plauktā stāv nu jau kā relikvijas) un katalogā nebija alternatīvas. Internetā meklējot risinājumus ar citiem īpašniekiem VW filtri izrādījās kā risinājums lai auto vispār būtu braucams. Pēc manas loģikas Tev un citiem līdzīgiem speciālistiem būtu jābūt kaut kādām zināšanām un pieredzei šajā jomā. Apskati saraksti, jo tas gan tur ir — es gribēju citu risinājumu kā VW filtrus, es par tiem sūdzējos, bet Tu spiedi uz to, ka jābūt baigi OK un nevajag man neko tur risināt.
2) Atkal parādīji nekompetenci. Minētais Pierburg sūknis = arī tautā pazīstams kā SLS AMG sūknis. Tas pēc kataloga aizvieto dzimto. Man uz auto uzliktais ir ar "AMG" logo no MB kastītes, nevis no Pierburg. Kāpēc sūtīju lai skaties Pierburg — Pierburg par to, atšķirībā no AMG, ir plaša tehniskā informācija, kaut tas ir tas pats. Tā ka sūknis man "izmaksāja kosmosu", bet Tu pat nesaprati, ka tas ir AMG sūknis pēc aktuālā OEM kataloga, kas bija jāuzstāda beigtā vietā.
3) Par degvielas padeves mm droši vari palikt pie sava un ieteikt visiem "optimizēt" uz mazāku. Es jau tolaik pārstāju par to runāt. Ja no ražotāja ir 10mm un ja klients prasa 10mm, nevis 8mm, tad klientam ir taisnība un vajag risinājumu, nevis uzspiest savu, ka "gan jau saies 8mm"! Ja praksē paskatītos, tad saprastu, kas tur kaut vai praktiski ilgtermiņā nesaies — filtrs uzmaucas uz degvielas caurulītēm un pievelkas ar savilcējiem. Ja diametrs ir par 2mm mazāks, tad tā caurule ir pamatīgi jāpievelk, lai netek garām. Vai jādomā kaut kāds citāds kolhozs. Un ir risks, ka pēc, piemēram, 3. maiņas caurule būs sačakarēta un jau jāmaina vēl kaut kādi degvielas padeves sistēmas elementi. Man tas galīgi nav vajadzīgs, negribu pārsteigumus ar 10 mm trubiņas pievilkšanu pie 8mm savienojuma, vajag ilgtermiņa risinājumu. Tev tāda nebija, tikai runas cik zs citiem dod 8mm caurule.
Nekas nav mainījies — Tev nav man piedāvājamu risinājumu, tikai joprojām uzspied savu kolhozu, nevis paskaties kas ir katalogā un piedāvā izdarīt kaut vai kas no ražotāja oficiāli paredzēts, bet ar visu jaudīgāku uzliktu (nauda jau iztērēta) varētu būt piedāvājis uztaisīt kaut ko arī labāk par to kā bija pirms 20-mit gadiem.
P.S. Par Audi jau rakstīju — viņiem no OEM pretī bija S3, kas bija labāks, bet tas nebija dīzelis. Nekā cita nevienam attiecīgajā klasē tajos gados nebija ko piedāvāt, uz to balstījās visa pārdošana. Bet parasti tā ražotājiem normāla sacensība uztaisīt ātrāko kupeju, ātrāko sedanu, ātrāko blablabla. | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4533
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Diezgan offtopic un nav nekādi saistīts ar B58, bet ja nu @Mizx sāki, tad izstāstīšu tev ar precīziem aprēķiniem.
Tavam auto bākā stāv A 203 470 24 94 lift pump. Spiediens 3bar. Ražību nekur neatrodu. Bet visparastākajam sūknim ir minimums 100l/h. AMG noteikti būs vairāk. Ņemšu visus sliktākos scenārijus. Pieņemsim stāv 8mm caurule ar iekšejo diametru 6mm.
Dīzeļa blīvums ir 0,83kg/l. Sūknis stundā pumpē 100l/h * 0,83kg/l = 83kg/h
Dīzeļa BSFC (brake specific fuel consumption) vecam 2000.gadu dīzelim būs ap 0,23-0,25kg/kWh. Diezgan neefektīvs. Dzinēja jauda būs= degvielas masa/BSFC.
Jauda kW= 83/0,25=332kW = 450 Zs. 
Ņemam 6mm cauruli. d=0,006m. Laukums A aptuveni 0,0000283 m2. Plūsma pie 100 l/h = 0,1m3/h= 0,1/3600=0,0000277m3/s. PLūsmas ātrums V=Q/A = 0,0000277/0,0000283=0,98m/s. Rupji plūsmas ātrums ir 1m/s. Kas būtu pilnigi normāla plūsma. JA plūsmas ātrums aug virs 2-3m/s sāksies turbulence, spiediena kritums u.t.t. un šie ir sliktājie scenāriji. Mazražīgs sūknis un šaura caurule.
Man pilnīgi vienalga kapēc tam auto tur uzlikta 10mm caurule, pilnīgi vienalga, ka tas ir AMG. Kaut vai Dacia logan. Tas neko nemaina tūninga ziņā. Es pašā startā vienkārši nobrīnijos ar kādām muļķībām Tu nodarbojies un galu galā izrādās es nemāku tūnet Mercedes. Tāds ir tavs secinājums? NOPIETNI?
Kapēc man kā tūnerim būtu jāzina viss par kaut kādu vecu dīzeļu filtriem? Kā tas maina manu kompetenci?
Tavs auto ar 8mm cauruli un pilnīgi mazražīgu sūkni brīvi varētu dabūt 450zs. Bottle neck ir turbīna, augstpiediena sūknis, sprauslas. JEbkas cits, nevis tās muļķības ar ko Tu nodarbojies. Liec man pretī kaut vienu aprēķinu, kaut ko kaut cik loģisku un es atkāpjos. Saku, ka neko nesaprotu.
TU vēlējies iepist kapeiku un likt kaut kādus kreisos filtrus. KApēc man tajā procesā ir jāpiedalās? Tu man uzspied, ka man būtu jāzina viss par filtriem, lai uztūnētu vairāk vai mazāk parastas veiktspējas dīzeli, kuru kāds ir nosaucis par AMG. [ Šo ziņu laboja Kaross, 01 Dec 2025, 21:35:00 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
| Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7303
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 21:32:34 @Kaross rakstīja:
Diezgan offtopic un nav nekādi saistīts ar B58, bet ja nu @Mizx sāki, tad izstāstīšu tev ar precīziem aprēķiniem.
Tavam auto bākā stāv A 203 470 24 94 lift pump. Spiediens 3bar. Ražību nekur neatrodu. Bet visparastākajam sūknim ir minimums 100l/h. AMG noteikti būs vairāk. Ņemšu visus sliktākos scenārijus. Pieņemsim stāv 8mm caurule ar iekšejo diametru 6mm.
Dīzeļa blīvums ir 0,83kg/l. Sūknis stundā pumpē 100l/h * 0,83kg/l = 83kg/h
Dīzeļa BSFC (brake specific fuel consumption) vecam 2000.gadu dīzelim būs ap 0,23-0,25kg/kWh. Diezgan neefektīvs. Dzinēja jauda būs= degvielas masa/BSFC.
Jauda kW= 83/0,25=332kW = 450 Zs. 
Ņemam 6mm cauruli. d=0,006m. Laukums A aptuveni 0,0000283 m2. Plūsma pie 100 l/h = 0,1m3/h= 0,1/3600=0,0000277m3/s. PLūsmas ātrums V=Q/A = 0,0000277/0,0000283=0,98m/s. Rupji plūsmas ātrums ir 1m/s. Kas būtu pilnigi normāla plūsma. JA plūsmas ātrums aug virs 2-3m/s sāksies turbulence, spiediena kritums u.t.t. un šie ir sliktājie scenāriji. Mazražīgs sūknis un šaura caurule.
Man pilnīgi vienalga kapēc tam auto tur uzlikta 10mm caurule, pilnīgi vienalga, ka tas ir AMG. Kaut vai Dacia logan. Tas neko nemaina tūninga ziņā. Es pašā startā vienkārši nobrīnijos ar kādām muļķībām Tu nodarbojies un galu galā izrādās es nemāku tūnet Mercedes. Tāds ir tavs secinājums? NOPIETNI?
Kapēc man kā tūnerim būtu jāzina viss par kaut kādu vecu dīzeļu filtriem? Kā tas maina manu kompetenci?
Tavs auto ar 8mm cauruli un pilnīgi mazražīgu sūkni brīvi varētu dabūt 450zs. Bottle neck ir turbīna, augstpiediena sūknis, sprauslas. JEbkas cits, nevis tās muļķības ar ko Tu nodarbojies. Liec man pretī kaut vienu aprēķinu, kaut ko kaut cik loģisku un es atkāpjos. Saku, ka neko nesaprotu.
TU vēlējies iepist kapeiku un likt kaut kādus kreisos filtrus. KApēc man tajā procesā ir jāpiedalās? Tu man uzspied, ka man būtu jāzina viss par filtriem, lai uztūnētu vairāk vai mazāk parastas veiktspējas dīzeli, kuru kāds ir nosaucis par AMG.
Kā jau teicu — spied uz saviem 8mm un VW, kaut ar tiem praksē ir problēmas. Par turbīnu tak man bija uzdevums bez piedāvāta risinājuma... Konkrētās sprauslas... 1000+ Nm nebija nolūks iegūt lai vēl tās uzlabotu, prasības parastākas, piezemētākas. Viss tik malts uz riņķi un uz riņķi... | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4533
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| ES tev noliku priekšā aprēķinu. Ja fizika nav saprotama pat ar uzskatāmu aprēkinu, tad atvaino, man nav ko teikt. Tas ir kā strīdēties ar plaīgstrādnieku gaterī. Paliec pie sava, nu liec tos 10mm, man pilnīgi vienalga. Kaut vai 15mm. Ko Tu piečakarējies par to savu degvielas filtru. Ja tev gribās pist kapieku vai nevari atļauties filtru kādu tur vajag likt, tad kā tā pēkšņi ir mana problēma?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
| uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 17009
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 21:18:34 @kexxx rakstīja:
01 Dec 2025, 21:16:18 @uldens1 rakstīja:
01 Dec 2025, 21:05:51 @kexxx rakstīja:
nu bet kādam gandonam jābūt, lai nopirktu risinājumu, atrisinātu problēmu un PĒC TAM nodirstu cilvēku, kurš tev palīdzēja
tjip kad vajag palīdzību, tad kaspičš ar kešu ir ok, bet pēc tam pēkšņi sirdsapziņa par nodokļiem atmostas
izlasi vēlreiz ko kaross raksta,ja nesaprati,tad vēlreiz
te vairāk bija domāts nevis par karosu, bet to viņa radinieku/paziņu
tāpēc jau saku,lasi vēlreiz,tur tak neko neapdirš,tik atbild uz jautājumu vai bij čeks,neviena slikta vārda tak tur nebij | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4533
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kaut vai no psiholoģiska viedokļa padomājiet. Ja cilvēks grib cash, viņš pērk cash. Neviens taču nejautā: man vajag naudā, bet kā vēl pie tevis var norēķināties, karte, rēķins u.t.t. Startā cilvēks gribēja uz uzņēmumu, ko nebija iespējams izdarīt...
Kārtējo reizi diršana: lielais nodokļu maksātājs ar 100k valsts budžeta dzīvo bez uzņēmuma. Tad kam tie nodokļi tiek maksāti? 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
|
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 268
Braucu ar:
|
01 Dec 2025, 21:55:49 @Kaross rakstīja:
Kaut vai no psiholoģiska viedokļa padomājiet. Ja cilvēks grib cash, viņš pērk cash. Neviens taču nejautā: man vajag naudā, bet kā vēl pie tevis var norēķināties, karte, rēķins u.t.t. Startā cilvēks gribēja uz uzņēmumu, ko nebija iespējams izdarīt...
Kārtējo reizi diršana: lielais nodokļu maksātājs ar 100k valsts budžeta dzīvo bez uzņēmuma. Tad kam tie nodokļi tiek maksāti? 
startaa cilveeks gribeeja uz vietas/keshaa. Man tak ir epasti. Paprasi, lai choms paraada. Kaut... man poh, kursh tur ko no jums melo...
Un kaa es vinjam/tev/visiem paskaidroju - nu, nepaardodu es sho produktu. Viss. Nevajag man NE CENTA juusu naudas! Dariet ar savaam miskasteem, ko gribiet. Izleemu ''savam'' chomam izpaliidzeet, sanjeemu suudu porciju. Un veelmi nopelniit 400+ naudas ''kompensaacijai''.
Visi, kas no malas redz sho staastu - izdariet secinaajumus par Karosa kungu un vinja ''chomiem''.
par teemu - kursh/kaa dziivo: neskaud tik ljoti. Kad/ja es kaadam no jums njemshu mashiinu/ko citu veertigu ''remonteet''/ko citu dariit, tad - prasiet garantijas [arii seetaa/aarpus garaazhas], atskaites/taames, hvz ko. Shobriid man toch neko ne no viena nevajag. | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 268
Braucu ar:
| ja par dzineejiem:
Chip tuning. Nedaudz par datiem. Part 2 | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4533
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| AK nu dieniņas asariņa nobira. Apgrieztā psiholoģija sākās. No varoņa kļuvi par cietēju?
Es skaužu?! Man pilnīgi nekāda daļa gar taviem līdzekļiem un turības. Pilnīgi vienalga. Minhauzena stāsti jau no tevis birst. Kā tu 5000-6000e kitu liec virsū. Kā Tu 100k nomaksā nodokļos. Kādi visi cūkas, ka nemaksā nodokļus. Par manu SIA meloji, ka man PVN numurs atņemts, kaut gan pats ne sūda nemāki Lursoftu un Vēstnesi lietot. Visi tie sūdi kurus Tu palaid ventilatorā, nāk atpakaļ pie tevis.
Beigās izrādās, ka atkal esi sadirsis un valstij ne sūda nemaksā, jo pašam pat SIA nav. Tik viegli sazīmēt visas tās muļķības, ko raksti.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
| josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3260
Braucu ar: Puf-puf
|
01 Dec 2025, 21:32:34 @Kaross rakstīja:
Ņemam 6mm cauruli. d=0,006m. Laukums A aptuveni 0,0000283 m2. Plūsma pie 100 l/h = 0,1m3/h= 0,1/3600=0,0000277m3/s. PLūsmas ātrums V=Q/A = 0,0000277/0,0000283=0,98m/s. Rupji plūsmas ātrums ir 1m/s. Kas būtu pilnigi normāla plūsma. JA plūsmas ātrums aug virs 2-3m/s sāksies turbulence, spiediena kritums u.t.t. un šie ir sliktājie scenāriji. Mazražīgs sūknis un šaura caurule.
Man šķiet, ka Tu nekorekti rēķini plūsmu, nerēķinot zudumus pašā caurulē - caur 6mm ID cauruli ar 3 bar un, teiksim, 3m garumu var izpumpēt tikai 57.6l/h. Ar 8mm cauruli - jau 202l/h. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|