Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
kaprons
21. Sep 2018, 08:08 #17701

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


20 Sep 2018, 17:40:07 @upgrayedd rakstīja:

P.S. Varbūt daži te aizmirst, ka TA cenu diktē MK noteikumi, ja par dārgu, tad varbūt KPV pieņems lētākus tarifus


gh gh
mini citus biznesus, kas brīvas konkurences apstākļos neko neeksportējot un neesot nekas inovatīvs, bet strādājot tikai uz vietējo tirgu sasniedz tik skaistus rezultātus:
91.2. CSDD akreditēto sabiedrību vidējā komerciālā rentabilitāte 2007. – 2009.gadā sasniedza 14% līdz pat 41%, CSDD ir radījusi labvēlīgus finansiālos apstākļus akreditētajām privātajām kapitālsabiedrībām
(sorī man nav svaigāku datu varbūt kādam ir pieeja)
Offline
kaprons
21. Sep 2018, 08:13 #17702

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


19 Sep 2018, 12:52:30 @Mikels rakstīja:
Starpība ir tāda, ka neviens uzņēmums neuzturēs nerentablās stacijas, attiecīgi tādas stacijas kā Balvos vai Gulbenē, kur tās ir ērti pieejamas iedzīvotājiem vienkārši nebūs un cietējs būs pakalpojuma saņēmējs

kātad , tā ir jau tagad, ja nav kas mainījies.
Lukstiņam ar čomakiem nebija intereses sniegt pakalpojumu minētajās vietās viņi tak nav stulbi !!!!! :
91.1. CSDD nav nodevusi privātajām sabiedrībām tehniskās kontroles stacijas Balvos, Alūksnē un Gulbenē, kurās ir neliels transportlīdzekļu skaits un tehniskās kontroles staciju investīciju atmaksāšanās periods ir augsts, komplektā ar tehniskās kontroles stacijām, kurās ir lielāks transportlīdzekļu skaits un izdevīgs investīciju atmaksāšanās periods;
Offline
subaru
21. Sep 2018, 09:26 #17703

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres

Karoč lielākā figņa būs ar 'nerentablām' stacijām. It sevišķi, ja būs kaut kā noteikta TA cena un ja būs noteikts ka TA stacijai jābūt cik tur minūšu attālumā no jebkuras vietas.

Tad točna būs - "mums vajag dotācijas"

Nu līdzīgi kā tagad ir ar pasažieru pārvadājumiem lauku reģionos - nav rentabli dzīt busu pa miestiem, bet nebraukt arī nevar, jo tad cilvēki ir izolēti un nevar nekur nokļūt. Un visi prasa dotācijas.
Offline
zulus
21. Sep 2018, 09:40 #17704

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3340

Braucu ar:

Tak nevajag nemaz lauku miestus, 2017 gadā Rīgas Satiksmei dotācijās iedeva 108 miljonus...
Offline
kaprons
21. Sep 2018, 09:41 #17705

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

nu jā, un šis tad ir tas viens no neatrisināmajiem jautājumiem, dēļ kura noturēt esošo svojaku monopolu visos citos rentablajos reģionos. ļoti loģiski
tas ir tik smieklīgi un vienlaikus nožēlojami skatīties, kā ir mobilizēti visi iesaistīto un netieši iesaistīto bļāvējresursi, jo ''sakārtots'' bizis ir apdraudēts un neviens žurnālists neuzdrošinās kaut kādā diskusijā pajautāt- vai gadījumā esošajā modelī un ievērtējot apstākļus, kā un kad viņš veidojies, nav- objektīvi- ārkārtīgi augsti korupcijas riski

I mean visa publiskā diskusija tiek apzināti virzīta debīlā gultnē- kas ta nu būs katrs vasja sāks Rumbulas angārā dalīt uzlīmes(labi zinot, ka tas nekādīgi nebūs iespējams), vai arī dīlera servisam pajautā- vai vēlaties rindu ar TA gribētājiem pie visiem saviem boksiem- un šis atbild- nē nu mums jau pamat bizis tomēr savu auto apkope(jo ko tad tas nabags citu teiks dabūs ierīt līko no csdd par nepareizu viedokli)

[ Šo ziņu laboja kaprons, 21 Sep 2018, 09:51:16 ]

Offline
Mikels
21. Sep 2018, 10:02 #17706

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5233

Braucu ar: cieņu

Pēc laika powerā raudās, ka viens un tas pats serviss, kas remontē un veic tehnisko apskati, apskatē ir salicis nepamatotus divniekus, lai vēlāk visu pats samainītu, tikai to vērtējumu nebūs pat pie kā apstrīdēt, jo tas nebūs administratīvs akts
Offline
lm
21. Sep 2018, 10:17 #17707

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1492

Braucu ar:


21 Sep 2018, 10:02:00 @Mikels rakstīja:
Pēc laika powerā raudās, ka viens un tas pats serviss, kas remontē un veic tehnisko apskati, apskatē ir salicis nepamatotus divniekus, lai vēlāk visu pats samainītu, tikai to vērtējumu nebūs pat pie kā apstrīdēt, jo tas nebūs administratīvs akts

1. Un kur šobrīd apstrīd, ja ir nepamatoti 2nieki salikti? Pareizi sakārtojot sistēmu ar tiem, kas to TA piedāvās, nebūs problēmas braukt uz CSDD un tur apstrīdēt.
2. Nevajag aizmirst, ka tas pats dīleris mašīnu pie apkopes pārbauda daudz padziļinātāk nekā to dara TA laikā.
Tad jau vispār mašīnu uz servisu dzīt nevar, jo pie katras apkopes/remonta serviss var kaut ko atrast, ko vēl vajadzētu nomainīt
3. Kreisie servisi noteikti nemaz neuzņemsies TA vai to nepavilks. Plus jebkurā gadījumā klients pats varēs izvēlēties braukt uz CSDD TA vai dīleri/servisu, kur veikt TA.

Un raudās jau tie paši, kas raud šobrīd par nepamatotiem punktiem TA.

[ Šo ziņu laboja lm, 21 Sep 2018, 10:18:08 ]



-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
DeeCee
21. Sep 2018, 10:28 #17708

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


20 Sep 2018, 21:55:13 @Zoo rakstīja:
Kopš atklāju, ka man pēc darba, no rīta, no Mežciema ir ātrāk un ērtāk aizbraukt uz Siguldu, un atpakaļ uz Vecmīlgrāvi, pilnīgi pohuj lai tā Bauskas iela iet dēt...
Un jā- par vecām riepām, asimetriskām bremzēm un ieplīsušiem stikliem ir jāpis x3


es arī pārgāju uz Siguldas TA, + uz šosejas var izvēdināt kvēpus no izpūtēja
Offline
kaprons
21. Sep 2018, 11:02 #17709

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


21 Sep 2018, 10:02:00 @Mikels rakstīja:
Pēc laika powerā raudās, ka viens un tas pats serviss, kas remontē un veic tehnisko apskati, apskatē ir salicis nepamatotus divniekus, lai vēlāk visu pats samainītu, tikai to vērtējumu nebūs pat pie kā apstrīdēt, jo tas nebūs administratīvs akts

mājsaimniecēm jau neviens neliedz braukt uz tikai TA veicošām stacijām, kādas saglabājas arī tajās valstīs, kur nav monopola.
un tagad lūdzu noilustrē, kā Tevi(visticamāk kaut ko saproti no auto uzbūves) serviss varētu aptīt ap pirkstu pateikt kaut kādu fufeli kam uzreiz tā notici nepielien pie pacēlāja palūrēt utt? tas tak nav pārāk reāli
(arī tajās valstīs, kur atdod atslēgas front deskā un nesatiec kontrolieri, neizlaišanas gadījumā tevi ieaicina angārā un visas problēmas nodemonstrē)

[ Šo ziņu laboja kaprons, 21 Sep 2018, 11:03:47 ]

Offline
markelis
21. Sep 2018, 12:04 #17710

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13004

Braucu ar: eFku


21 Sep 2018, 10:02:00 @Mikels rakstīja:
Pēc laika powerā raudās, ka viens un tas pats serviss, kas remontē un veic tehnisko apskati, apskatē ir salicis nepamatotus divniekus, lai vēlāk visu pats samainītu, tikai to vērtējumu nebūs pat pie kā apstrīdēt, jo tas nebūs administratīvs akts


tieshi kaapeec nebuus tas buus valsts pilnvaru deleģējums. tāpat kā šobrīd.

P.S. neesmu iedziljinaajies, bet apskates protokolaa shobriid ir noraadiita paarsuudzibas kaartiiba, kaa tam jaabuut administratiivajaa aktaa?


kaads var ielikt no abaam puseem nobideetu TA protokolu, kur ir vismaz 1 1nieks vai 2nieks?

[ Šo ziņu laboja markelis, 21 Sep 2018, 17:25:35 ]

Offline
sn
21. Sep 2018, 12:13 #17711

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879751

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


21 Sep 2018, 10:17:16 @lm rakstīja:
1. Un kur šobrīd apstrīd, ja ir nepamatoti 2nieki salikti? Pareizi sakārtojot sistēmu ar tiem, kas to TA piedāvās, nebūs problēmas braukt uz CSDD un tur apstrīdēt.
tur pat stacijā - sauc maiņas vecāko un ja 2nieks ir nepamatots, tad tev viņu izņem un inspektoram ir sūdi. pāris tādas reizes un bai bai darbam.

pārējam gan es piekrītu, ja šrotus nelaidīs pa blatu un drāzīs ārā, tad man vienalga, kur cilvēki veiks apskati.

[ Šo ziņu laboja sn, 21 Sep 2018, 12:14:51 ]



-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
lm
21. Sep 2018, 12:42 #17712

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1492

Braucu ar:


21 Sep 2018, 12:13:57 @sn rakstīja:

21 Sep 2018, 10:17:16 @lm rakstīja:
1. Un kur šobrīd apstrīd, ja ir nepamatoti 2nieki salikti? Pareizi sakārtojot sistēmu ar tiem, kas to TA piedāvās, nebūs problēmas braukt uz CSDD un tur apstrīdēt.
tur pat stacijā - sauc maiņas vecāko un ja 2nieks ir nepamatots, tad tev viņu izņem un inspektoram ir sūdi. pāris tādas reizes un bai bai darbam.

pārējam gan es piekrītu, ja šrotus nelaidīs pa blatu un drāzīs ārā, tad man vienalga, kur cilvēki veiks apskati.

Jā, bet kā jau minēju, ja būs sakārtota tā sistēma, tad tas pats maiņas vecākais/servisa vadītājs arī citās TA vietās varēs izņemt nepamatotu divnieku. Pie tam ne visos gadījumos maiņas vecākais var to nepamatotu divnieku izņemt, tad vienalga jāgriežas Eizenšteina ielā, līdz ar to neredzu būtiskas izmaiņas, ja būs TA veikšana ne CSDD stacijās.

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
uldens1
21. Sep 2018, 13:23 #17713

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16849

Braucu ar:


21 Sep 2018, 13:18:35 @user rakstīja:
cik jābūt aprobežotam, lai sāktu runāt par - kaktu serviss, viss dirsā utt??

tad jau atbalstām tikai to, ka valsts iepirkumos uzvar moduls (kas tā arī notiek) vēl kādi lielie un visus citus nafig - lai katrā nozarē ir monopols! būs ideāli! paši te ārdās pa vēlēšanu topiku, bet brauc krievijas un korupcijas virzienā smieklīgākais, ka ne apzināti, bet vienkārši dēļ tā, ka nesaprot par ko ir runa
tak jebkuram puslīdz servisam jau ir viss lai veiktu TA,tāpat servisos zinās problemātiskākās vietas un vispār pakalpojums varētu būt kvalitatīvāks nekā tagad,vajadzības gadījumā noverst defektu uz vietas un brauks mājās ar uzlīmi,nevis maksās otreiz pa TA
Offline
vieplis
21. Sep 2018, 13:26 #17714

Kopš: 01. May 2018

Ziņojumi: 55

Braucu ar:

Reāli skatot servisu un KP kāroto nākotni, individuāla apstrīdēšanas iespēja CSDD būs, bet atturoša (izmaksu ziņā un/vai čakarīga un/vai laikietilpīga), lai ierobežotu masveida pārsūdzēšanu. Un gluži pamatoti, jo pretējā gadījumā (bezmaksas/lēta, raita un pieejama pārsūdzēšana CSDD) pārsūdzēs visi, kam nav slinkums un ir laiks, un tādēļ radīsies vajadzība pēc RS mēroga dotācijām CSDD no valsts budžeta. Kas neloģiski plašākā kopainā.

Jāatgādina, ka šobrīd TA veicējiem nav valsts dotas varas iekasēt bezizmēra summu pēc savas patikšanas. Servisu un KP kārotajā nākotnē - būs. Servisiem būs ērtāk - šābrīža melus un viltu (tā saucamo "diagnostiku" un praktiskas darbības) aizstās vara vienkārši pateikt, ka vajag, un iekasēt kopsummu pēc savas patikšanas.
Offline
subaru
21. Sep 2018, 14:16 #17715

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres

nu ja brīvais tirgus, tad brīvais tirgus ... uztaisam noteikumus, kādiem ir jāatbilst servisam - nu tur sertificētas iekārtas ar regulāru sertifikāciju, kaut kā sertificēti darbinieki - apskates veicēji un nekādā gadījumā nedrīkst būt ierobežota vai noteikta TA cena.
Nu ja brīvais tirgus, tad brīvais tirgus.

Vienīgi vai nebūs Lidostas taksometru stāsts, ka, piemēram, Aglonā būs serviss, kurš drīkstēs veikt TA, un par TA pakalpojumu prasīs 80 Eur, jo vnk tā būs izdomājuši un ierakstījuši savā biznesa plānā, ka pirmā gada laikā grib atsist visas investīcijas + strādāt ar 20 % peļņu ...
Offline
Mikels
21. Sep 2018, 15:53 #17716

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5233

Braucu ar: cieņu

Kāpēc nevar, saņem akreditāciju,ka vari veikt tehnisko apskati un uz priekšu
Offline
vieplis
21. Sep 2018, 17:09 #17717

Kopš: 01. May 2018

Ziņojumi: 55

Braucu ar:

Velns mīt niansēs. Ja piepildās KP un servisu sapnis, tad svarīgas šādas nianses.

1. Vai e-CSDD varēs redzēt datus no visiem TA sniedzējiem?
2. Vai e-CSDD datos varēs identificēt konkrēto TA sniedzēju? Šobrīd var tikai papīra protokolā. Nojaušu, ka nevarēs , jo visi sertificēti-licencētie taču skaitīsies vienādi forši.

Tas būs svarīgi, pērkot LV lietotu auto. Lai palīdzētu tai konkurencei nolikt pie vietas jau zināmus sūdīgos TA veicējus , SSā identificējot un ignorējot tos auto, kuriem:
- viss pa nullēm jau zināmās TA tirgotavās; vai, tieši pretēji,
- daudz 2nieku un "remontu", ejot TA pie bezizmēra summu iekasētājiem. Tas ir svarīgi relatīvi jaunu auto gadījumā. Protams, ja tie "remonti" patiešām ir notikuši. Jo tad auto jau ir izvarots ar analogajiem remontpaņēmieniem (procedūras, secība, instrumenti, servisu ienīstie dārgie "sīkumi" - blīves, staipīgās skrūves, konkrētas smērvielas, utt.) un bagātīgi piedzīts ar detaļu tīklu analogajiem sūdiem. Kas tehniski nozīmē garantētus servisa priekus gan tūlīt, gan arī ilgtermiņā.

[ Šo ziņu laboja vieplis, 21 Sep 2018, 17:20:16 ]

Offline
markelis
21. Sep 2018, 17:28 #17718

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13004

Braucu ar: eFku

kaads var ielikt TA protokolu nobildeetu no abaam puseem? cik ljoti tas atbilst APL prasiibaam?
Offline
kaprons
21. Sep 2018, 17:33 #17719

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


21 Sep 2018, 15:53:00 @Mikels rakstīja:
Kāpēc nevar, saņem akreditāciju,ka vari veikt tehnisko apskati un uz priekšu

89. Normatīvajos aktos nenosakot akreditācijas kārtību, revidējamajā laika posmā nav nodrošināta normatīvā akta98 prasības izpilde par iespēju juridiskai personai akreditēties CSDD transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroles veikšanai transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates ietvaros. 90. Satiksmes ministrija un CSDD nenodrošināja vienādas konkurences iespējas visiem subjektiem darboties transportlīdzekļu tehniskās kontroles tirgū Latvijā un ir radījušas risku, ka arī turpmākais akreditācijas process būs formāls, jo:
90.1. akreditācijas kārtību nosakošais normatīvais akts99 netika publicēts oficiālajā preses izdevumā „Latvijas Vēstnesis”, tādējādi netika piemērota atklāta atlases procedūra; 90.2. transportlīdzekļu tehniskās kontroles pakalpojuma nodošanai privātajām sabiedrībām netika rīkotas atklātas atlases procedūras, tā vietā akreditējot CSDD saistītos uzņēmumus; 90.3. sniedzot transportlīdzekļu tehniskās kontroles pakalpojumus pēdējo 15 gadu laikā, akreditētās saistītās kapitālsabiedrības ir ieguvušas būtiskas priekšrocības to darbības turpmākai akreditācijai
Offline
kaprons
21. Sep 2018, 17:41 #17720

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


21 Sep 2018, 15:35:42 @user rakstīja:
pastāsti labāk kādēļ šobrīd 4 privāti uzņēmumi ar šo var nodarboties?

tur gan vajadzētu specificēt jo viņi visi nav vienādi
Auteko tuv 49% pieder tiem vāciešiem un vai tur viss ir līdz galam tīrs hvz vai līgums ir publiski pieejams un vai no tiem vācu 49% bāleliņiem nenāk nekāds kick-back tas protams būtu pretēji to gadu loģikai kaut kam tur būtu jābūt
Venttests ir csdd un Ventspils domei piederoši tad sanāk papildina tos abus budzetus un lai nozagtu tad laikam jāpizģī jau pēc ģenerālajiem raspila principiem no lielā katla

Scantest un Autests ar csdd20% gan ir žanra klasika tur viss ir pa česno diezgan droši
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4