Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
MG-88
27. Nov 2011, 22:18 #17701

Kopš: 06. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Ford Cosworth


27 Nov 2011, 21:07:22 Andis_87 rakstīja:
labs vakars!!!!

man ir jautājums par e39 530d tomāts!! ir tāda lieta ka ieliekot R burtā(atpakaļgaitā)ir tāda lielāka vibrācija un kurkstoņa krakšķēšana(ka sniega kurkstēšana) skaņa!!! tāda piemazākiem apgriezieniem viņa ir stiprāka pie lielākiem mazāka!

varbūt kāds zin kas tur ir ??

Varētu būt, ka motora spilveni ir beigti
Offline
RedCap
27. Nov 2011, 22:42 #17702

Kopš: 11. Mar 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 124

Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu


27 Nov 2011, 14:26:34 Driver rakstīja:

27 Nov 2011, 13:39:37 RedCap rakstīja:

27 Nov 2011, 03:20:12 Driver rakstīja:
Tieshi taa, shii sadalja nav paredzeta lohiem un kapeikpisejiem
te vainu pasaka, kur meklet palidzibu vai sniedz atbildi uz tieshu un konkreti, precizi un korekti uzdotu jautajumu.
Uz visparinatiem jautajumiem ir standarta frazes - nomaini auto, nomaini motoru un tolmets.
A kas jaizdara UK, lai varetu viena piegajiena nopirkt e65 un tad atlikusho laiku sedet majas neko nedarot un stukojot kaa pasham "atgut gabaritu".
Es ari taa gribu - nopirkt no vienas halturas e65 vai ari 7er tur maksa veca vw polo cenu?


Kas juus te vissi kkadi naudas speciaalisti kad juus te visus saucat par kapeik piseejiem...Nauda ir un vareetu aizdziit arii uz servisu lai sataisa, bet kaadam arii ir jaastraadaa un nav laika par servisiem braukaat....Un Dzivile kur tad tavs tas serviss atrodaas? Vai tomeer ne tavs, bet vergo zem angljiem kuri braukaa ar normaalaam mashiinaam, bet tu ar melnu muti un sagrabeejushu golfu?

kamer vairakas dienas risini netaa savu problemu, tikmer sen servisa vinja butu atrisinata
...un ganjau tev bus taa, ka beigts LCM, nevis pats gaismeklis, taa ari reizem gadas


Paldies neparko! Probleema atrasta
Offline
Hawk
27. Nov 2011, 22:44 #17703

Kopš: 19. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: ...

Ir kāds, kas nodarbojas ar reduktoru šaibošanu?
Offline
Lauriko
27. Nov 2011, 22:47 #17704

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Ir rīgā tāda iela Slāvu iel, tur dstrādā Tapiņš un draugi, viņam ir čoms kas jauc un remontē reduktorus piebrauc gan jau kaut ko sarunāsi!
Offline
Rakstnieks
28. Nov 2011, 00:00 #17705

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


27 Nov 2011, 22:44:50 Hawk rakstīja:
Ir kāds, kas nodarbojas ar reduktoru šaibošanu?


HGK
Offline
MadMax
28. Nov 2011, 01:27 #17706

Kopš: 11. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu

kuru ksenonu jāizvēlās lai tas būtu "zilganāks", - to kuram gaismas temperatūra zemāka?
Offline
Puika
28. Nov 2011, 01:34 #17707

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni


28 Nov 2011, 01:27:55 MadMax rakstīja:
kuru ksenonu jāizvēlās lai tas būtu "zilganāks", - to kuram gaismas temperatūra zemāka?


10000k manliekas ir drausmīgi zils, bet nu es pat 8000k neņemtu, jo ar to jau redzamība ir dafiga sūdīgāka kā ar 6000k.
6000k ir tāds optimālais, ja gribi, lai spīd kkas uz zilo pusi un kko var arī saskatīt.
4300k-5000k ir optimālais priekš redzamības (krāsa dzeltenibalta/pilnīgi balta).
Offline
MadMax
28. Nov 2011, 01:43 #17708

Kopš: 11. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu


28 Nov 2011, 01:34:27 Puika rakstīja:

28 Nov 2011, 01:27:55 MadMax rakstīja:
kuru ksenonu jāizvēlās lai tas būtu "zilganāks", - to kuram gaismas temperatūra zemāka?


10000k manliekas ir drausmīgi zils, bet nu es pat 8000k neņemtu, jo ar to jau redzamība ir dafiga sūdīgāka kā ar 6000k.
6000k ir tāds optimālais, ja gribi, lai spīd kkas uz zilo pusi un kko var arī saskatīt.
4300k-5000k ir optimālais priekš redzamības (krāsa dzeltenibalta/pilnīgi balta).
vo paldies.
Offline
tattoo-artist
28. Nov 2011, 02:34 #17709

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


28 Nov 2011, 01:43:52 MadMax rakstīja:

28 Nov 2011, 01:34:27 Puika rakstīja:

28 Nov 2011, 01:27:55 MadMax rakstīja:
kuru ksenonu jāizvēlās lai tas būtu "zilganāks", - to kuram gaismas temperatūra zemāka?


10000k manliekas ir drausmīgi zils, bet nu es pat 8000k neņemtu, jo ar to jau redzamība ir dafiga sūdīgāka kā ar 6000k.
6000k ir tāds optimālais, ja gribi, lai spīd kkas uz zilo pusi un kko var arī saskatīt.
4300k-5000k ir optimālais priekš redzamības (krāsa dzeltenibalta/pilnīgi balta).
vo paldies.
ziemaa sniegs uz celja forshi atspiid,bet shitajaa laikaa ir pilniigs pipec (no pieredzes ar 10000k)
Offline
mcme
28. Nov 2011, 03:08 #17710

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

sveiki, es ieliku iekš e28 520i motoru no e28 535i motors griežās, bet nav dzirkstele un degvielas sūknis nepumpē, un pie aizdedzes spoles kkāds zils ar melnu vads karājās, bet visi citi vadi ir vietā, mēģināju likt pie plusa un mīnusa un nekas nemainijās, kāds var pateikt kur varētu būt vaina?
Offline
Zhora
28. Nov 2011, 09:46 #17711

Kopš: 27. Nov 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Var kāds pateikt kādā secībā pēc cietības iedalās orģinālās atsperes ar dažādiem krāsojumiem??? Konkrēti interesē kādām jābūt E38 728i atsperēm???
Dotajā brīdī priekšā sarkans marķējums,aizmugurē zaļš un priekša gaisā
Offline
DVPQ
28. Nov 2011, 09:49 #17712

Kopš: 19. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 586

Braucu ar: vācu ģimenes auto

varetu but ka stures pastuzim kirdik? , kad bija siltaks iedarbinot motoru viss chotna , tgd pie aukstakiem laikiem piedarbinot kamer motors auksts sture gaudo uz vietas un pakustinot ar , pabraucot 5min paarstaaj , kas varetu but ? skjidrums itka ir iekshaa - tb e36 kupeja
Offline
cipargalva
28. Nov 2011, 11:07 #17713

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6670

Braucu ar: quattro

Nomaini pastūža eļļu.
Offline
DVPQ
28. Nov 2011, 11:22 #17714

Kopš: 19. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 586

Braucu ar: vācu ģimenes auto


28 Nov 2011, 11:07:33 cipargalva rakstīja:
Nomaini pastūža eļļu.


to varetu tik tiesam izdarit , ka alternativs jo pec butibas vajadzetu un ja skana vel pazud un vibracijas tad jau vsp labi
Offline
nagla
28. Nov 2011, 11:32 #17715

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

cik sen siksna mainita? ta ari var gaudot paskaties vai nav plaisu siknas iekshpuse ja ir td nav brinums ka gaudo!
Offline
Didzis
28. Nov 2011, 12:47 #17716

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)

Jautājums elektriķiem... vai datortehnikai paredzētie UPS'i var/spēj/māk darbināt WILO u.c. līdzīgus cirkulācijas sūkņus?

Tnx.
Offline
dust
28. Nov 2011, 12:58 #17717

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6538

Braucu ar: DD2


28 Nov 2011, 12:47:30 Didzis rakstīja:
Jautājums elektriķiem... vai datortehnikai paredzētie UPS'i var/spēj/māk darbināt WILO u.c. līdzīgus cirkulācijas sūkņus?

Tnx.


Nav izdevīgāk vienkārši iegādāt lielāka tilpuma akb kas smagajiem paredzēti?

-----------------

Offline
cipargalva
28. Nov 2011, 13:03 #17718

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6670

Braucu ar: quattro

Teorētiski var, bet nu tas ir risinājums caur dirsu.
Ja normālas jaudas sūknis, tad upsis, kurš spētu ko tādu pavilkt, izmaksās kādus 800 latus. Un arī ieguvums būs uz kādām 10 minūtēm tik. Ko darīsi, kad nodzisīs elektrība pavisam?

Domā gan labāk, kā pielāgot apkures sitēmu tādiem gadījumiem. Tam ir jau izdomāti risinājumi.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Nov 2011, 13:05:38 ]

Offline
Didzis
28. Nov 2011, 13:11 #17719

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)

Runa ir par cirkulācijas sūkņiem ar +/- 50W jaudu.

Par auto akumulatora pievienošanu, protams, domāju, bet tas ir nevajadzīgs čakars ar pārslēgšanos, pašuzlādi, aizsardzību etc, kas beigās izmaksā tik cik šai lietai paredzēts specializēts UPS.

Ir strādājošs datortehnikas UPS 350 vai 400W, kuru gribu pieslēgt pie cirkulācijas sūkņa, lai vētru gadījumā aptuveni stundu turpina cirkulēt un spētu saglābt apkures sistēmu no pārkaršanas.

Nedaudz baidos slēgt klāt pirms konsultēšanās, lai nesačakarētu nedz vienu nedz otru.
Offline
cipargalva
28. Nov 2011, 13:31 #17720

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6670

Braucu ar: quattro

Pēc tevis dotajiem datiem nav iespējams pateikt, cik ilgi upsis izvilks.
Vajag zināt baterijas/u kapacitāti.
Arī upša vecums ir diezgan nozīmīgs lielums.

Tas sūknis tiek darbināts no 230V AC tīkla vai 12V DC?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo