Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
agaFU
30. Oct 2011, 17:32 #16881

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: E91 turrboo

ja paliek mazs gals, piemetini sibu, tad uzgriezni. ja gala nav, ar autogenu uzkarsee( uzmaniigi, neaizdedzini masiinu ) ieurb caurumu, iesit torsiku un skruuvee aaraa.
Offline
uldens1
30. Oct 2011, 17:35 #16882

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16740

Braucu ar:


30 Oct 2011, 17:31:10 Dzvile rakstīja:

30 Oct 2011, 17:25:55 RolandsK rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:31 HE9600 rakstīja:
aizmirsti, tas ekstraktors ielūzīs pats iekšā un būs vēl lielākas ziepes...


Normāls ekstraktors + tā skrūve nav jau iepuvusi = neredzu problēmu.

Tu tur problēmas atradīsi vairāk nekā vajag,ja tas materiāls būs pārāk mīksts,sačakarēsi ātri.Un tas ekstraktors ir konusveidīgs. Parasti viņš sabojā tās skrūves vietu. Ja netiec klāt piemetināt kādu skrūvi galā,tad izurb labāk tai noauztai skrūvei caurumiņu un ieskrūvē iekšā kreiso vītni.Parasti jau tās nolauztās arī vairs nav tik stingras,labi čakarējoties var dabūt ārā.
viņas jau nolust tapec ka rusa ieķile un ieķilejušu ara dabut irJa tiek klat tad metinat uzgriezni virsu vai urbt
Offline
zusmru
30. Oct 2011, 17:39 #16883

Kopš: 15. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 436

Braucu ar: quattro


30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?


ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !
Offline
Dzvile
30. Oct 2011, 17:41 #16884

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Oct 2011, 17:35:11 uldens1 rakstīja:
viņas jau nolust tapec ka rusa ieķile un ieķilejušu ara dabut irJa tiek klat tad metinat uzgriezni virsu vai urbt

Nu es esmu iemanījies vēl nolauzt arī tādas,kas ir bijušas pārvilktas un skrūvējot uz aklo otrādāk sajaukt vītni+vēl visādi cirki. Bet pēc viena Vito bloka maiņas pateicoties tam ekstraktoram es turpmāk viņu ļoti atturos lietot.Parasti jau ar MIG tiek klāt lai izmānītu.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Arts
30. Oct 2011, 17:45 #16885

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09


30 Oct 2011, 17:39:31 zusmru rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?


ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !




turbomotoram gaisa padevē ir piespiedu mehanisms kas palielina gaisa pieplūdi- šajā gadijumā turbokompresors, Atmosferiskais motors tik gaisu cik pac iesūc arī lieto degmaisijuma sagatavošanai

Kaut kā tā apmēram

Citu būtisku principiālu izmaiņu nav.
Offline
Dzvile
30. Oct 2011, 17:54 #16886

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Oct 2011, 17:45:16 Arts rakstīja:

30 Oct 2011, 17:39:31 zusmru rakstīja:

30 Oct 2011, 17:16:33 ATB rakstīja:
Ar ko turbo motors atšķirās no atmosfēriskā motora?


ar to pašu, ar ko dīzeļdzinējs atšķirās no benzīnnieka. tb ar visu !




turbomotoram gaisa padevē ir piespiedu mehanisms kas palielina gaisa pieplūdi- šajā gadijumā turbokompresors, Atmosferiskais motors tik gaisu cik pac iesūc arī lieto degmaisijuma sagatavošanai

Kaut kā tā apmēram

Citu būtisku principiālu izmaiņu nav.

Droši uzsit vēl reiz sev pa pieri,ja domā,ka tās ir vienīgās atšķirības.

P.S. Tad sanāk pēc Tavas teorijas,ja es savam Volgo noraušu tās turbīnas nost,tad viņam tā kā būtu jāturpina braukt-nu varbūt tik jauda pazudīs bik koe?

Un vispār jautājums bija par ļurbo motoru-no kurienes Tu to kompresoru jau izrāvi?
Tev jau gan jau šķiet,ka turbo kompresora un parastas turbīnas vienīgā šķirba ir tik tā,ka vienu piedzen ar siksnu a otrs pats griežas savā nodabā?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Arts
30. Oct 2011, 18:54 #16887

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Jautajums bija par skrūvju un detaļu metala sastāva atšķirībām vai principiālu shēmu. Ja par materiālu atšķirībām tad bazara nav, ja principiālu uzbūvi butisku atšķirību nav.

Un jā, ja tu savam volgo norausi turbu viņš ies, sūdīgāk nekā identisks atmo, bet ies.
Ar nelielām šļauku un MAP/MAF korekcijām


EDIT- Un vispār turbina, sarunvalodā- ir saisinājums no turbokompresora
Gribi parunāt ar RTU lektoru Šnepu par tehniskajiem terminiem?

[ Šo ziņu laboja Arts, 30 Oct 2011, 19:09:14 ]

Offline
Ri
30. Oct 2011, 19:01 #16888

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1082

Braucu ar: lielu acajno, mazu acajno un miatu


30 Oct 2011, 11:11:21 halloween rakstīja:
Ja bremzējot uz katru rata apgriezienu tākā stiprāk tad atkal tākā vājāk bremzējas - tb taka vibrē, nevienmerigi bremzē, disks metams?

var mēģināt novirpot bet nekādas garantijas par to cik ilgi tāds izvilks līdz atkal sāks mest, nav
Offline
Mikuzz
30. Oct 2011, 19:02 #16889

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41381

Braucu ar: Transporta līdzekli

S.O.S - Kur ir laba uzvalku&vakarkleitu noma/īre?
Offline
7781
30. Oct 2011, 19:08 #16890

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Kas varētu būt par vainu, ka pečkas ventilators nestrādā, bet pieliekot pa taisno no aķīša strādā? Varbūt ir kāds, kas ņemās ar šādām lietām pie kā varētu aizvest sataisīt? E34 bezklimas.
Offline
agaFU
30. Oct 2011, 19:17 #16891

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: E91 turrboo

liidz pretestiibai straava aiziet?
Offline
seeingman
30. Oct 2011, 19:34 #16892

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


30 Oct 2011, 19:08:00 7781 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka pečkas ventilators nestrādā, bet pieliekot pa taisno no aķīša strādā? Varbūt ir kāds, kas ņemās ar šādām lietām pie kā varētu aizvest sataisīt? E34 bezklimas.

pretestību bloks/"ezis"
Offline
agaFU
30. Oct 2011, 19:36 #16893

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1776

Braucu ar: E91 turrboo

ja pretestiiba baigta, tad vajadzeeja iet pa taisno un buutu 4 aatrums.
Offline
halloween
30. Oct 2011, 19:37 #16894

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


30 Oct 2011, 11:11:21 halloween rakstīja:
Ja bremzējot uz katru rata apgriezienu tākā stiprāk tad atkal tākā vājāk bremzējas - tb taka vibrē, nevienmerigi bremzē, disks metams?
Offline
Arts
30. Oct 2011, 19:40 #16895

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Visticamāk ka jā, bet varbūt arī iespējams suports, vai vadīklas ķīlē
Offline
7781
30. Oct 2011, 19:44 #16896

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:


30 Oct 2011, 19:34:53 seeingman rakstīja:

30 Oct 2011, 19:08:00 7781 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ka pečkas ventilators nestrādā, bet pieliekot pa taisno no aķīša strādā? Varbūt ir kāds, kas ņemās ar šādām lietām pie kā varētu aizvest sataisīt? E34 bezklimas.

pretestību bloks/"ezis"

Auto nopirku jau ar neejošu, bet vecais īpašnieks teica, ka esot tā švaki griezis un sitis arā drošinātāju,tad visp pārtraucis griezt un ieliekot lielāku drošinātāju atkal griezis, līdz nomiris pavisam. ?!
Offline
Arts
30. Oct 2011, 19:47 #16897

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Motors viegli grižas? vai pasmagi?
Offline
mozais
30. Oct 2011, 19:48 #16898

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d

kas par lietu, ka mašīnai rūcot deg akumulatora lampiņa panelī - ja uzdod gāzi tad spīd tā ka acis cērt ārā..
siksna virsū - oglītes?
ja uz mazākiem mašīna rūc tā kā dzinēja ritmā pulsē
Offline
ghost
30. Oct 2011, 20:19 #16899

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Es teiktu ka noklaajies gjenerators Njem nost, jauc valjaa un skaties
Offline
sergis15
30. Oct 2011, 20:21 #16900

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


27 Oct 2011, 14:05:29 sergis15 rakstīja:
e38 725tds bākas sūknis atšķiras no pārējo tds bākas sūkņiem?
un viņi tur ir 2 vai 1?
katrs saka savu

man līdz 20L slāpst nost un rauj gaisu sistēmā!


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo