Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
berny757
19. Jan 2016, 09:46 #16561

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nop, viņam taisnība
Offline
NP10
19. Jan 2016, 09:58 #16562

Kopš: 27. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: Vaz


18 Jan 2016, 17:29:14 ilmars4998 rakstīja:

18 Jan 2016, 16:37:30 uc10 rakstīja:
E39 3.0D automat ik pa laikam stuure gruuti griežās. Nekas nečīkst un hidraulikas eļļa nezūd. Kas varētu būt pa vainu?


ja ir aprikots ar servotronic, tas tas gan jau met gļukus.


Jaa ir elektro lifts! Kaa labot?
Offline
kriii
19. Jan 2016, 10:17 #16563

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Servotronic nav elektro lifts.
Offline
rekeds
19. Jan 2016, 10:58 #16564

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kas ir elektriskais lifts?
Offline
berny757
19. Jan 2016, 11:09 #16565

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kā tad nav? Ja jūs runājat par elektrisko stūres liftu, tad viņš ir.
Offline
Jurchixx
19. Jan 2016, 11:09 #16566

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8322

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


19 Jan 2016, 10:58:59 rekeds rakstīja:
kas ir elektriskais lifts?


ja tu tā prasi, tad tavam laikam nav stūri var regulēt elektroniski tuvāk, tālāk, augstāk, zemāk
Offline
berny757
19. Jan 2016, 11:18 #16567

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


19 Jan 2016, 09:58:36 uc10 rakstīja:

18 Jan 2016, 17:29:14 ilmars4998 rakstīja:

18 Jan 2016, 16:37:30 uc10 rakstīja:
E39 3.0D automat ik pa laikam stuure gruuti griežās. Nekas nečīkst un hidraulikas eļļa nezūd. Kas varētu būt pa vainu?


ja ir aprikots ar servotronic, tas tas gan jau met gļukus.


Jaa ir elektro lifts! Kaa labot?

Servotronic un elektro lifts ir divas dažādas lietas.
Offline
rekeds
19. Jan 2016, 16:23 #16568

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


19 Jan 2016, 11:09:16 Jurchixx rakstīja:

19 Jan 2016, 10:58:59 rekeds rakstīja:
kas ir elektriskais lifts?


ja tu tā prasi, tad tavam laikam nav stūri var regulēt elektroniski tuvāk, tālāk, augstāk, zemāk


prasu tāpēc, ka var mācīties no veču diršanas.

ja būtu rakstīts, ka stūres elektriskais lifts, gan jau neprasītu.

manam ir
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=16...rt=15460#5276885
Offline
vernersb
19. Jan 2016, 17:00 #16569

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

A sasodiiti smuks
Mans gan servisaa dziivo un ik pa briidim tik meistars zvana un saka, ka vel to un to vajag samainiit.... tagad kkaadas degvielas trubas visas parvelk, viss naher sapuvis esot nu neko dariit, laime iisa ar tiem e39, savu cilveevei jau vinji ir izdariijushi

[ Šo ziņu laboja vernersb, 19 Jan 2016, 17:02:14 ]

Offline
berny757
19. Jan 2016, 17:39 #16570

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tev tas auto jau nav pilnībā pārlasīts?
Offline
vernersb
19. Jan 2016, 18:00 #16571

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


19 Jan 2016, 17:39:10 berny757 rakstīja:
Tev tas auto jau nav pilnībā pārlasīts?

Nu servisaa dzheks grib vinju no manis pirkt
Laikam jau ir raadiitaajs
Offline
berny757
19. Jan 2016, 18:23 #16572

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Es saprastu ja pa kapēikām būtu paņēmis bet citādāk gan esi vnk iegrābies melnajā traipā. Nav no neviena cita vēl dzirdēti tādi šausmu stāsti
Offline
Driver
19. Jan 2016, 18:28 #16573

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2016, 18:23:56 berny757 rakstīja:
Es saprastu ja pa kapēikām būtu paņēmis bet citādāk gan esi vnk iegrābies melnajā traipā. Nav no neviena cita vēl dzirdēti tādi šausmu stāsti

citiem vienkarsi ir pohuj.
bet degvielas un bremzu trubas visiem e39 sapust, jo nevedinas un dzivo zem aizsargiem


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vernersb
19. Jan 2016, 18:37 #16574

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


19 Jan 2016, 18:23:56 berny757 rakstīja:
Es saprastu ja pa kapēikām būtu paņēmis bet citādāk gan esi vnk iegrābies melnajā traipā. Nav no neviena cita vēl dzirdēti tādi šausmu stāsti


4k eur ņēmu pirms gandrīz 2 gadi. Nu vinjam arii slodze bija paliela kad es nopirku. Man darbaa autinja nebija, tad nu darbs pa visu lv braukaat un sanaaca pa diezgan esktreemaam vietaam padzenaat. Tajaa gadaa nobraucu kādus 40k. Protams dalju remontus man sedza. Tagad jau gadu ir darba auto un vinjsh gan luuzt nepaarstaaja arii vnk staavot pie maajas nu dienaa reizi liidz veikalam daama aizbrauc. nu samainiits ir daudz, visas vakuma trubas, svechu relejs un sveces, interkuuleris origjinaals jauns, abi termostati, sprauslas nodiagnosticeetas uz stenda un piereguleetas, aa un kaarba remonteeta, radio bloks saremonteets. Ritoshajaa kad pirku bija aizmuguree pirms 2 meeneshi jauni sachs amartinji uzlikti, es ar uzliku jaunus priekshaa, visi kluchi, bremzhu diski, 2x restaureeta reika, bukses, atsaites utt. motoram spilvens viens mainiits, jo bija sadaliijies.... gan jau vel kkas. Patiesiibaa jaa... skarbi
Offline
berny757
19. Jan 2016, 20:00 #16575

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nu jā. Nekas forš. Kaut gan liela daļa no saraksta tomēt norakstāmas un auto vecumu.
Ar iepriekšējo e39 nobraucu gadu un arī ap 45k. Piekari un bremzes pārlasiju tīri lai būtu izdarīts. Protams vakuuma trubas, pats vakumņiks un termistati arī tika samainīti. Tagad pēdējam e39, pus gada laikā nomainīju tikai filtrus, eļļu un termosus, kā arī pārlasīju visu piekari un bremzes no iepriekšējā. Pašlaik gan kārba tiek restaurēta un tiks liktas jaunas sprauslas. Vēl vajadzētu kvēlsveces un releju. Bet uz to biju gatavs jau pērkot auto. Rēķins garš
Lai veicas nākotnē
Offline
vernersb
19. Jan 2016, 20:14 #16576

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Nu jaa... tagad jau vel taas degvielas trubas maina, motoram kkaadu zirnekli, jo antifriizs zuda. Bet labaa zinja, ka motors esot sauss pat paarsteidzoshi sauss baigais mierinaajums gan uz kopeejaa fona tas nav katru reizi jau kad jaabrauc uz servisu draudu bumeram, ka nopirkshu jaunu hujdaju un paardoshu vinju kaadam urlam!
Offline
Driver
19. Jan 2016, 20:16 #16577

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja butu kaka, diezvai servisnieks gribetu vinju pirkt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Sicram_
19. Jan 2016, 20:23 #16578

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:


19 Jan 2016, 20:14:30 vernersb rakstīja:
Nu jaa... tagad jau vel taas degvielas trubas maina, motoram kkaadu zirnekli, jo antifriizs zuda. Bet labaa zinja, ka motors esot sauss pat paarsteidzoshi sauss baigais mierinaajums gan uz kopeejaa fona tas nav katru reizi jau kad jaabrauc uz servisu draudu bumeram, ka nopirkshu jaunu hujdaju un paardoshu vinju kaadam urlam!

Es arī draudēju, draudēju, līdz pārdevu, un nopirku 2010 gada Polo TDI
Saprotams, ka tur ir mīnusi tam auto un tā, bet iedomājies, termostats, laba ražotāja maksā 14.50e Un tāds ir tikai viens
Offline
vernersb
19. Jan 2016, 20:24 #16579

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Nu tas gan. Vieniigaa prieka diena ir kad brauc uz tehnisko un iziet pa nulleem un tad atkal gadu gruzies un gaidi kad jaaved remonteet

Aa baizevej... bagazhnieka vaaks... ir jaa saape vinjiem jau lasiits daudz. Karoche sajuuta, ka nav speeka motoram vinju piecelt. Tagad aukstaa laikaa vispaar neceljaas, jaarauj ar roku, BET!!! Ja pacelj ar roku tik daudz, ka var aizsniegt aizveershanas/atveershanas pogu un to nospiezh, pietiek speeks liidz pashai augshai atveert bez probleemaam. Nav kaa luukai kkaada kalibraacija tam bagazhniekam?
Offline
Sicram_
19. Jan 2016, 20:25 #16580

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:


19 Jan 2016, 20:24:04 vernersb rakstīja:
Nu tas gan. Vieniigaa prieka diena ir kad brauc uz tehnisko un iziet pa nulleem un tad atkal gadu gruzies un gaidi kad jaaved remonteet

Aa baizevej... bagazhnieka vaaks... ir jaa saape vinjiem jau lasiits daudz. Karoche sajuuta, ka nav speeka motoram vinju piecelt. Tagad aukstaa laikaa vispaar neceljaas, jaarauj ar roku, BET!!! Ja pacelj ar roku tik daudz, ka var aizsniegt aizveershanas/atveershanas pogu un to nospiezh, pietiek speeks liidz pashai augshai atveert bez probleemaam. Nav kaa luukai kkaada kalibraacija tam bagazhniekam?

Kad es par to interesējos vienmēr visi piedāvāja pirkt jaunus tos štokus, kas ceļ augšā, un liekas, ka viens maksāja virs 100e.
BET varbūt kaut kāds "hidroskan" vai kas tml. var palīdzēt atrisināt to problēmu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo