Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
werto
15. Apr 2020, 19:35 #16461

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: Golfu


15 Apr 2020, 17:03:39 @spriditis rakstīja:
Ko tur tik daudz var guldit? Kadu atsaiti nomainit,kadu buksi,kas vel? Lietotas un jaunas detalas ari nemaksa kosmosu vairs.

Piemēram spararats,sajūgs,turbīna,sprauslas,kvēlsveču bloks,priekšējie plaukti un citi sīkumi. Kad man bija e46 dabuju visu šito mainīt,apmēram 4 gadu laikā,plus vēl kloķene pārlūza.Un pa gadu nobraucu lidz 10k km Veiksmes stāsts. tad sāka parādīties rūsa un mēs šķīrāmies iepriekšējais saimnieks bija tikai braucis.
Offline
endurists
15. Apr 2020, 19:42 #16462

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d

Pirmo reizi sanāca ielikt 1000 eur (ar PVN) četrpadsmit gadīga Focus remontā! Bet nu viņš bija galīgi nobraukts un bija divi varianti - šrots vai remontēt. vajadzēja mainīt priekšējo stiklu, viss zobenes komplekts, visi filtri, suporta remonts, bukses, savirzes regulēšana un utt. Nostājās apmēram 30 pozīcijas darbu ieskaitot, bet nu tā kā maksā SIA un braucu arī ārpus LV darba vajadzībām, tad teicu lai apseko tā cītīgi. Varēja jau protams no'bomžot un izvilkt ar pārsimts eiro, bet palikšana uz ceļa un darba dīkstāve izmaksātu daudz vairāk.

bet nu tas principā pa 6iem gadiem un 200k arī viss, tik cik sen atpakaļ remontēts ģenerators un viena sprausla.

[ Šo ziņu laboja endurists, 15 Apr 2020, 20:30:26 ]

Offline
werto
15. Apr 2020, 19:49 #16463

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2956

Braucu ar: Golfu

Man iepriekš darbā bija Caddy 2007.gada,braucu netaupot,katru gadu pirms TA bija jaieliek vismaz 400Eur. Nobraucu pa gadu 60k km. Viņam bija nobraukums 350k km.
Offline
spriditis
15. Apr 2020, 21:21 #16464

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4093

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nu pirms 2 gadiem sanaca ieguldities man ari,sprauslas,amisi,atsperes,bremzu diski un akumulators,bet nu tie ir sikumi,ja vairak ka gadu plano braukt,pedejos divus gadus apkopes. Trisreiz pie koka situ
Offline
kars
15. Apr 2020, 21:25 #16465

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


15 Apr 2020, 19:35:23 @werto rakstīja:

15 Apr 2020, 17:03:39 @spriditis rakstīja:
Ko tur tik daudz var guldit? Kadu atsaiti nomainit,kadu buksi,kas vel? Lietotas un jaunas detalas ari nemaksa kosmosu vairs.

Piemēram spararats,sajūgs,turbīna,sprauslas,kvēlsveču bloks,priekšējie plaukti un citi sīkumi. Kad man bija e46 dabuju visu šito mainīt,apmēram 4 gadu laikā,plus vēl kloķene pārlūza.Un pa gadu nobraucu lidz 10k km Veiksmes stāsts. tad sāka parādīties rūsa un mēs šķīrāmies iepriekšējais saimnieks bija tikai braucis.
Es arī tikai braucu, priekš kam remontēt ja var neremontēt (runa par bangeriem)
Offline
michals1
15. Apr 2020, 21:35 #16466

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2123

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Pārtin savus tekstus!
Foresters bija sievas auto. Pēc nedēļas draudzenes auto.
Tad tu braukāji ar to Volvo par kuru arī pasakas stāstīji.

Tad kas tevi tieši interesē,mana sieva,draudzene,kurai no viņām pieder Foris,un cik ilgi esmu braukājis ar Volviķi,pirms to nopārdevu,ja?
Nekautrējies-jautā,tev taps atbildēts
Offline
walder
15. Apr 2020, 21:42 #16467

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8647

Braucu ar: 7 seat MPV

60k ar lietotu Bmw ar apkopi par 400eur būtu veiksmes stāsts

Netur tās lamatas..
Offline
Staris
15. Apr 2020, 21:57 #16468

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

mans ieteikums ir nepirkt notītas miskastes no plačiem ar tekstiem - ka otru tādu neatradīsi, jāredz un jājūt dzīvē. Pēc tam arī rodas teksti, ka 2k gadā jāiegulta un kas tik vēl nē.
Kāpēc citiem nav tādu problēmu?
Tiešām Jūs tos problemātiskos auto nopirkāt kārtīgi pārbaudītus un no dārgā gala nevis centāties atrast kaut ko par limonādes cenu?
Manam E61 piekare ir nobraukusi manā īpašumā vairāk par 100k km. Marta pēdējos datumos izgāju 4. apskati pēc kārtas bez jebkādiem remontiem piekarē. Braucu regulāri pa granti un ne jau ar 80km/h.
Nevēlos nevienam ar pirkstu rādīt, bet ņemot vērā to cik veiksmīgi te tiek tirgoti nobraukti tīteņi, tad nebrīnos, ka tie arī ir tie paši, kuri sūdzas par regulāriem ieguldījumiem auto
Šobrīd aktuālais ir bagāžnieka enģēs esošo vadu problēma, kas radusies, jo bagāžnieks ikdienā tiek vairākkārt virinās dēļ suņa. Bet arī tur nav nekādi kosmosa ieguldījumi, tik cik bišk jāiegulda savs darbs.

[ Šo ziņu laboja Staris, 15 Apr 2020, 21:59:30 ]

Offline
PowerBMW
15. Apr 2020, 22:28 #16469

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5806

Braucu ar:

pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži
Offline
F50
15. Apr 2020, 22:36 #16470

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Tātad rezumē,
Remontē pa lēto - bomzis

Remontē pa dārgo - lohs

Neremontē vispār - lohs

Offline
cmax
15. Apr 2020, 22:43 #16471

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1118

Braucu ar:


15 Apr 2020, 21:21:39 @spriditis rakstīja:
Nu pirms 2 gadiem sanaca ieguldities man ari,sprauslas,amisi,atsperes,bremzu diski un akumulators,bet nu tie ir sikumi,ja vairak ka gadu plano braukt,pedejos divus gadus apkopes. Trisreiz pie koka situ

Ja tās detaļas nebija no šrota vai Ķīnas tad 100eur gadā sanāk 4 gadu periodā neko citu nedarot, pastāsti arī cik nobrauc.
Offline
cmax
15. Apr 2020, 22:45 #16472

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1118

Braucu ar:


15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži

Nupat kolēģis 2,5 v6 tdi turbīnu samainīja-tāme kārtīgas apkopes cenā....140eur
Offline
adolfs_H
15. Apr 2020, 22:46 #16473

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Tas kā paveicās, bija E60 ar 270k pirkts par vidēju cenu. Tas katru mēnesi bija jāremontē. Pēc tam nopirku E91 1k zem tirgus cenas, nobraukti 60k 2 gadu laikā - nomainīta tikai turbīna. Nu protams arī bremžu diski un uzlikas, bet piekarei pilnīgi nekas.
Offline
PowerBMW
15. Apr 2020, 22:47 #16474

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5806

Braucu ar:


15 Apr 2020, 22:36:10 @F50 rakstīja:
Tātad rezumē,
Remontē pa lēto - bomzis

Remontē pa dārgo - lohs

Neremontē vispār - lohs




REzumē ir tāds kad, ja remontē normāli,tad liek kvalitatīvas detaļas un tas ir dārgi jebkurā no versijām atiecīgi vai jauna ,vai veca lamata....

Lielai daļai vajag ārišķigo.... tobiš būs gučī apenas,fake somiņa,tonālais un X5 ar grabošu piekari,plikām riepām,kūpošu izplūdi bet ar pačotu......

Es nēsmu pret to kad uzlec augstāk par dirsu,bet tai ""dirsai"" jābūt sakoptai
Offline
PowerBMW
15. Apr 2020, 22:49 #16475

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5806

Braucu ar:


15 Apr 2020, 22:45:38 @cmax rakstīja:

15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži

Nupat kolēģis 2,5 v6 tdi turbīnu samainīja-tāme kārtīgas apkopes cenā....140eur


aleluja
Offline
bum_bumz
15. Apr 2020, 22:57 #16476

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7120

Braucu ar: E34


15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži

cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW
Offline
ledusskapis-
15. Apr 2020, 23:11 #16477

Kopš: 19. Jun 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed

Braucu jau 13 gadus ar toyota auris. 1,6 ar tizlo itkā automātu. Nomainīts udenssūknis, 2 sajūga komplekti (automātam), stbilizātora atsaites, atbalsti un aizmugurē viens suports. visi ieguldījumi. riepas, eļļas utt neskaitās.
Offline
968-jk
15. Apr 2020, 23:23 #16478

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13917

Braucu ar: 30niekiem


15 Apr 2020, 23:11:45 @ledusskapis- rakstīja:
Braucu jau 13 gadus ar toyota auris. 1,6 ar tizlo itkā automātu. Nomainīts udenssūknis, 2 sajūga komplekti (automātam), stbilizātora atsaites, atbalsti un aizmugurē viens suports. visi ieguldījumi. riepas, eļļas utt neskaitās.

Tu vismaz pareizajā topikā atzīmējies.
Braukt 13 gadus ar Auris'u.
Offline
vadjiksBMW
15. Apr 2020, 23:39 #16479

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


15 Apr 2020, 22:57:28 @bum_bumz rakstīja:

15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies

Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....

protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām

jebaķ,un vēl lielās kādi bomži

cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW


Stāstīt var ko grib, bet jaunu remontēt ir dārāk kā pat dirsā sapuvušu miseni, jo ja tu naudu neliec remontā tam jaunajam dzelzim tad vnk pakās uz vērtības zuduma.
Un var padomāt, ka tie, kas pērk jaunus drotus, jo īpaši VAG, korejiešus un visādus lētos baigi bāztu naudu kvalitatīvos remontos, hujārī kamēr jūk ārā, tad cerot uz veiksmi tirgo nost, vai ja paveicas cer uz kādiem garantijas remontiem Pat ja brauca cietu seju neremontēt neko un pārdod, kad riteņi atdalās, tāpat vērtības kritumā ir zaudēts vairāk kā var iztērēt uz vecu lamatu.
Offline
DeeCee
16. Apr 2020, 00:20 #16480

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Apr 2020, 00:21:38 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4