Online
Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
werto | |  Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2956
Braucu ar: Golfu
|
15 Apr 2020, 17:03:39 @spriditis rakstīja:
Ko tur tik daudz var guldit? Kadu atsaiti nomainit,kadu buksi,kas vel? Lietotas un jaunas detalas ari nemaksa kosmosu vairs.
Piemēram spararats,sajūgs,turbīna,sprauslas,kvēlsveču bloks,priekšējie plaukti un citi sīkumi. Kad man bija e46 dabuju visu šito mainīt,apmēram 4 gadu laikā,plus vēl kloķene pārlūza.Un pa gadu nobraucu lidz 10k km Veiksmes stāsts. tad sāka parādīties rūsa un mēs šķīrāmies iepriekšējais saimnieks bija tikai braucis. | Offline | | |
endurists | |  Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
| Pirmo reizi sanāca ielikt 1000 eur (ar PVN) četrpadsmit gadīga Focus remontā! Bet nu viņš bija galīgi nobraukts un bija divi varianti - šrots vai remontēt. vajadzēja mainīt priekšējo stiklu, viss zobenes komplekts, visi filtri, suporta remonts, bukses, savirzes regulēšana un utt. Nostājās apmēram 30 pozīcijas darbu ieskaitot, bet nu tā kā maksā SIA un braucu arī ārpus LV darba vajadzībām, tad teicu lai apseko tā cītīgi. Varēja jau protams no'bomžot un izvilkt ar pārsimts eiro, bet palikšana uz ceļa un darba dīkstāve izmaksātu daudz vairāk.
bet nu tas principā pa 6iem gadiem un 200k arī viss, tik cik sen atpakaļ remontēts ģenerators un viena sprausla.[ Šo ziņu laboja endurists, 15 Apr 2020, 20:30:26 ] | Offline | | |
werto | |  Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2956
Braucu ar: Golfu
| Man iepriekš darbā bija Caddy 2007.gada,braucu netaupot,katru gadu pirms TA bija jaieliek vismaz 400Eur. Nobraucu pa gadu 60k km. Viņam bija nobraukums 350k km. | Offline | | |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4093
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nu pirms 2 gadiem sanaca ieguldities man ari,sprauslas,amisi,atsperes,bremzu diski un akumulators,bet nu tie ir sikumi,ja vairak ka gadu plano braukt,pedejos divus gadus apkopes. Trisreiz pie koka situ  | Offline | | |
kars  | |  Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
15 Apr 2020, 19:35:23 @werto rakstīja:
15 Apr 2020, 17:03:39 @spriditis rakstīja:
Ko tur tik daudz var guldit? Kadu atsaiti nomainit,kadu buksi,kas vel? Lietotas un jaunas detalas ari nemaksa kosmosu vairs.
Piemēram spararats,sajūgs,turbīna,sprauslas,kvēlsveču bloks,priekšējie plaukti un citi sīkumi. Kad man bija e46 dabuju visu šito mainīt,apmēram 4 gadu laikā,plus vēl kloķene pārlūza.Un pa gadu nobraucu lidz 10k km Veiksmes stāsts. tad sāka parādīties rūsa un mēs šķīrāmies iepriekšējais saimnieks bija tikai braucis.
Es arī tikai braucu, priekš kam remontēt ja var neremontēt (runa par bangeriem) | Offline | | |
michals1 | |  Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2123
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Pārtin savus tekstus!
Foresters bija sievas auto. Pēc nedēļas draudzenes auto.
Tad tu braukāji ar to Volvo par kuru arī pasakas stāstīji.
Tad kas tevi tieši interesē,mana sieva,draudzene,kurai no viņām pieder Foris,un cik ilgi esmu braukājis ar Volviķi,pirms to nopārdevu,ja?
Nekautrējies-jautā,tev taps atbildēts  | Offline | | |
walder | |  Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8647
Braucu ar: 7 seat MPV
| 60k ar lietotu Bmw ar apkopi par 400eur būtu veiksmes stāsts 
Netur tās lamatas.. | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30528
Braucu ar: ra ucuarB
| mans ieteikums ir nepirkt notītas miskastes no plačiem ar tekstiem - ka otru tādu neatradīsi, jāredz un jājūt dzīvē. Pēc tam arī rodas teksti, ka 2k gadā jāiegulta un kas tik vēl nē.
Kāpēc citiem nav tādu problēmu?
Tiešām Jūs tos problemātiskos auto nopirkāt kārtīgi pārbaudītus un no dārgā gala nevis centāties atrast kaut ko par limonādes cenu?
Manam E61 piekare ir nobraukusi manā īpašumā vairāk par 100k km. Marta pēdējos datumos izgāju 4. apskati pēc kārtas bez jebkādiem remontiem piekarē. Braucu regulāri pa granti un ne jau ar 80km/h.
Nevēlos nevienam ar pirkstu rādīt, bet ņemot vērā to cik veiksmīgi te tiek tirgoti nobraukti tīteņi, tad nebrīnos, ka tie arī ir tie paši, kuri sūdzas par regulāriem ieguldījumiem auto 
Šobrīd aktuālais ir bagāžnieka enģēs esošo vadu problēma, kas radusies, jo bagāžnieks ikdienā tiek vairākkārt virinās dēļ suņa. Bet arī tur nav nekādi kosmosa ieguldījumi, tik cik bišk jāiegulda savs darbs.[ Šo ziņu laboja Staris, 15 Apr 2020, 21:59:30 ] | Offline | | |
|
PowerBMW  | |  Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5806
Braucu ar:
| pilnīgi idioti un bomži te novākušies 
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām 
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži  | Offline | | |
F50 | |  Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Tātad rezumē,
Remontē pa lēto - bomzis
Remontē pa dārgo - lohs
Neremontē vispār - lohs
| Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1118
Braucu ar:
|
15 Apr 2020, 21:21:39 @spriditis rakstīja:
Nu pirms 2 gadiem sanaca ieguldities man ari,sprauslas,amisi,atsperes,bremzu diski un akumulators,bet nu tie ir sikumi,ja vairak ka gadu plano braukt,pedejos divus gadus apkopes. Trisreiz pie koka situ 
Ja tās detaļas nebija no šrota vai Ķīnas tad 100eur gadā sanāk 4 gadu periodā neko citu nedarot, pastāsti arī cik nobrauc. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1118
Braucu ar:
|
15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies 
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām 
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži 
Nupat kolēģis 2,5 v6 tdi turbīnu samainīja-tāme kārtīgas apkopes cenā....140eur  | Offline | | |
adolfs_H | | Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
| Tas kā paveicās, bija E60 ar 270k pirkts par vidēju cenu. Tas katru mēnesi bija jāremontē. Pēc tam nopirku E91 1k zem tirgus cenas, nobraukti 60k 2 gadu laikā - nomainīta tikai turbīna. Nu protams arī bremžu diski un uzlikas, bet piekarei pilnīgi nekas. | Offline | | |
PowerBMW  | |  Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5806
Braucu ar:
|
15 Apr 2020, 22:36:10 @F50 rakstīja:
Tātad rezumē,
Remontē pa lēto - bomzis
Remontē pa dārgo - lohs
Neremontē vispār - lohs
REzumē ir tāds kad, ja remontē normāli,tad liek kvalitatīvas detaļas un tas ir dārgi jebkurā no versijām atiecīgi vai jauna ,vai veca lamata....
Lielai daļai vajag ārišķigo.... tobiš būs gučī apenas,fake somiņa,tonālais un X5 ar grabošu piekari,plikām riepām,kūpošu izplūdi bet ar pačotu......
Es nēsmu pret to kad uzlec augstāk par dirsu,bet tai ""dirsai"" jābūt sakoptai  | Offline | | |
PowerBMW  | |  Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5806
Braucu ar:
|
15 Apr 2020, 22:45:38 @cmax rakstīja:
15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies 
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām 
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži 
Nupat kolēģis 2,5 v6 tdi turbīnu samainīja-tāme kārtīgas apkopes cenā....140eur 
aleluja  | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7120
Braucu ar: E34
|
15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies 
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām 
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži 
cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti 
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW | Offline | | |
|
ledusskapis- | |  Kopš: 19. Jun 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed
| Braucu jau 13 gadus ar toyota auris. 1,6 ar tizlo itkā automātu. Nomainīts udenssūknis, 2 sajūga komplekti (automātam), stbilizātora atsaites, atbalsti un aizmugurē viens suports. visi ieguldījumi. riepas, eļļas utt neskaitās. | Offline | | |
968-jk | |  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
|
15 Apr 2020, 23:11:45 @ledusskapis- rakstīja:
Braucu jau 13 gadus ar toyota auris. 1,6 ar tizlo itkā automātu. Nomainīts udenssūknis, 2 sajūga komplekti (automātam), stbilizātora atsaites, atbalsti un aizmugurē viens suports. visi ieguldījumi. riepas, eļļas utt neskaitās.
Tu vismaz pareizajā topikā atzīmējies.
Braukt 13 gadus ar Auris'u. | Offline | | |
vadjiksBMW | |  Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2700
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
15 Apr 2020, 22:57:28 @bum_bumz rakstīja:
15 Apr 2020, 22:28:02 @PowerBMW rakstīja:
pilnīgi idioti un bomži te novākušies 
Normāls kkds E53 3,0D remonts zem 1k vispār neeksistē. viens sūds kloķenes demfers OEM maksā 500Eur,viena sprausla maksā 250Eur(jauna),par kkda E61 remota izmaksām nemaz nerunājot....
protams ja dzīvo pa šrotiem tad demfers 80Eur,sprausla 50Eur un tā tin to savu dzīvī vizinoties šrotainā mēslā ar baltiem uzrakstiem uz detaļām 
jebaķ,un vēl lielās kādi bomži 
cik X mainīsi, katru gadu. Ja lamata patīk, ieguldi 2K un aizmirsti 
Fiziku un tirgus likumus neapgāzīsi - ja ir nauda, pērc jaunu, nav tās naudas, pērc vecu.
Varat jau sevi mānīt un mēģināt iestāstīt, ka vecs izmaksās dārgāk'uzturēt kā jauns. Nu nebūs tā. Nopisteņi jau nerodas no zila gaisa. Kādi (ļoti daudzi) vienkārši ir pārvērtējuši savas spējas izvēloties auto un tā brendu Te arī rodas fantastiskie tūkstoši remontos. Iepisa kapeiku pērkot un sanāca dziļa vilšanās par BMW
Stāstīt var ko grib, bet jaunu remontēt ir dārāk kā pat dirsā sapuvušu miseni, jo ja tu naudu neliec remontā tam jaunajam dzelzim tad vnk pakās uz vērtības zuduma.
Un var padomāt, ka tie, kas pērk jaunus drotus, jo īpaši VAG, korejiešus un visādus lētos baigi bāztu naudu kvalitatīvos remontos, hujārī kamēr jūk ārā, tad cerot uz veiksmi tirgo nost, vai ja paveicas cer uz kādiem garantijas remontiem Pat ja brauca cietu seju neremontēt neko un pārdod, kad riteņi atdalās, tāpat vērtības kritumā ir zaudēts vairāk kā var iztērēt uz vecu lamatu. | Offline | | |
DeeCee | |  Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Jā, bet pēc avārijas tu izkāp ārā, piezvani apdrošinātājam un noraksti mašīnu, nevis tavas atliekas nodod tolmetā kopā ar auto atliekām  [ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Apr 2020, 00:21:38 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|