Autors | Ziņojums |
deadalive  | |
 Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1547
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Man plānojas būt šāds sienas pīrāgs -
dēlis 40mm
gaiss 45mm
kokšķiedra 25mm
ekovate 200mm
kokšķiedra 40mm
gaiss 28mm
ģipškartons x2
tapete
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline |
Offline | |
|
Chainsaw | |
 Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6550
Braucu ar: trimmeri
| Mistika, uwertā viss slikti, knapi būvnormatīvā ierakstās, kondensāts pie sienas ārpusē, mok kko nepareizi nosauci? Kapēc 40mm kokšķiedra iekšā? |
Offline | |
|
MPBK | |
 Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1958
Braucu ar: 500 un 800
|
18 Mar 2017, 21:02:31 @Chainsaw rakstīja:
Mistika, uwertā viss slikti, knapi būvnormatīvā ierakstās, kondensāts pie sienas ārpusē, mok kko nepareizi nosauci? Kapēc 40mm kokšķiedra iekšā?
Timbero savām karkasa mājām taisa šādu pīrāgu, neliek nekādu plēvi iekšpusē. Teica ka nav problēmu ar kondensātu. |
Offline | |
|
rencho | |
 Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
| Ir 80tajos celta privātmāja . Istabām griestu apdare ar to saucamo "vagonku" -beicētu tumši brūnu. Vienai istabai liku reğipsi uz profiliem, bet tas nolaiž griestus spēcīgi zemāk. Varbūt ir vēl kāds griestu apdares veids, ko var lietot privātmājai un kas neizskatās pēc gatera kā lamināta dēlīši vai putuplasta plāksnes? |
Offline | |
|
RH | |
 Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: četriem riņķiem
| Ja tev tie griesti ir taisni, tad skrūvē reģipsi pa taisno pie tās saucamās vagonkas. |
Offline | |
|
rencho | |
 Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
|
19 Mar 2017, 11:48:59 @RH rakstīja:
Ja tev tie griesti ir taisni, tad skrūvē reģipsi pa taisno pie tās saucamās vagonkas.
Skaidrs, bija tāda doma. Paldies! |
Offline | |
|
normunc | |
Kopš: 04. Jul 2008
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
| Vēl labs variants ar krāsotāju kompresoru nopūst baltā matētā krāsā. Ir tā darīt. Krāsa tiek klāt katrā sīkākajā spraudziņā. Vienīgais, ka viss ir jānosedz. Skats būs daudz labāks kā ar rīgas ģipsi. |
Offline | |
|
b1te | |
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: das auto
| kādi ieteikumi kur pirkt metāl dakstiņus?
iegooglejot 100500 varianti izleca, nemaz nezināju, ka viņi ir tik daudz un dažādi. |
Offline | |
|
|
TIINIZ | |
Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 823
Braucu ar:
| Kādam koka spečukam nav komentārs?
Vagonka nokrāsota ar lineļļas krāsu, bet pēc max. gada daudzās vietās vagonka ir ar tādiem pelējuma pelēkiem punktiem. Netika nokrāsots arī uzreiz, bet pēc kāda mēneša. Kas vainīgs? Mitrums tipa? Bija jākrāso uzreiz? |
Offline | |
|
wl | |
Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 816
Braucu ar: bmw
| Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )? |
Offline | |
|
MPBK | |
 Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1958
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Mar 2017, 22:26:06 @wl rakstīja:
Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?
Obligāti |
Offline | |
|
R_BERGS  | |
 Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16541
Braucu ar:
|
19 Mar 2017, 22:29:21 @MPBK rakstīja:
19 Mar 2017, 22:26:06 @wl rakstīja:
Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?
Obligāti
es pirms tam, visu to herņu noslīpētu, bet katrs jau dara kā grib 
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
MPBK | |
 Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1958
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Mar 2017, 22:51:55 @HeyTolsty rakstīja:
19 Mar 2017, 22:29:21 @MPBK rakstīja:
19 Mar 2017, 22:26:06 @wl rakstīja:
Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?
Obligāti
es pirms tam, visu to herņu noslīpētu, bet katrs jau dara kā grib 
Es pieļāvu ka viņš pirms krāsošanas to špakteli ir noslīpējis  |
Offline | |
|
m12 | |
 Kopš: 04. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 955
| Ārī plānā neliela koka karkasa būve, varbūt kāds no spečukiem var pakomentēt manu pīrāgu:
No Iekšpuses:
Riģipsis
PVC plēve - tvaika izolācija
Ruļļu vate (lambda ~40) 200mm /konstrukcijas statņi - 200mm
OSB 12mm
Fasādes vate 50 /koka latas (horizontāli) 50mm
Difūzijas plēve
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 25mm
Vagonka horizontāli
Is it ok? 
Kautkā aizdomīgi liekas, ka aiz tās vagonkas var tikt peles un citi mēsli un caur to difuzijas plēvi izrakņāt to fasādes vati, bet velvienu kārtu likt osb arī negribās  
Edit:
Vai varbūt var starp fasādnieci nelikt latas, un ārējās gaisa šķirkārtas 25mm latas var skrūvēt pa virsu tai vatei? 
PS Kā atrast to u vertību calc?  [ Šo ziņu laboja m12, 20 Mar 2017, 07:40:13 ] |
Offline | |
|
-Edm-  | |
 Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| gruntēt vajag gan pirms špaktelēšanas gan pēc slīpēšanas obligati un uz grunti neekonomējot 
-----------------
|
Offline | |
|
MPBK | |
 Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1958
Braucu ar: 500 un 800
|
20 Mar 2017, 07:36:08 @m12 rakstīja:
Ārī plānā neliela koka karkasa būve, varbūt kāds no spečukiem var pakomentēt manu pīrāgu:
No Iekšpuses:
Riģipsis
PVC plēve - tvaika izolācija
Ruļļu vate (lambda ~40) 200mm /konstrukcijas statņi - 200mm
OSB 12mm
Fasādes vate 50 /koka latas (horizontāli) 50mm
Difūzijas plēve
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 25mm
Vagonka horizontāli
Is it ok? 
Kautkā aizdomīgi liekas, ka aiz tās vagonkas var tikt peles un citi mēsli un caur to difuzijas plēvi izrakņāt to fasādes vati, bet velvienu kārtu likt osb arī negribās  
Edit:
Vai varbūt var starp fasādnieci nelikt latas, un ārējās gaisa šķirkārtas 25mm latas var skrūvēt pa virsu tai vatei? 
PS Kā atrast to u vertību calc? 
Ruļļu vati parasti izvairās likt vertikāli.
OSB vietā ārpusē labāk izvēlēties kaut ko ar labāku tvaika caurlaidību, piem. kokšķiedru plāksni.
Pret pelēm jāliek metāla sietu. |
Offline | |
|
|
AVI  | |
 Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
|
20 Mar 2017, 07:36:08 @m12 rakstīja:
Ārī plānā neliela koka karkasa būve, varbūt kāds no spečukiem var pakomentēt manu pīrāgu:
No Iekšpuses:
Riģipsis
PVC plēve - tvaika izolācija
Ruļļu vate (lambda ~40) 200mm /konstrukcijas statņi - 200mm
OSB 12mm
Fasādes vate 50 /koka latas (horizontāli) 50mm
Difūzijas plēve
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 25mm
Vagonka horizontāli
Is it ok? 
Kautkā aizdomīgi liekas, ka aiz tās vagonkas var tikt peles un citi mēsli un caur to difuzijas plēvi izrakņāt to fasādes vati, bet velvienu kārtu likt osb arī negribās  
Edit:
Vai varbūt var starp fasādnieci nelikt latas, un ārējās gaisa šķirkārtas 25mm latas var skrūvēt pa virsu tai vatei? 
PS Kā atrast to u vertību calc? 
Riģipsis x2 horizonātāli, vertikāli;
Riģipša profils vai latojums 25mm - 45mm (kalibrēts);
ELT-KRAFT VCL aktīvā tvaika barjera;
ISOVER KL40 G3 touch Minerālvate plāksnēs, 50mm x1;
ROCKWOOL Rockslab Akmens vate plāksnēs, 50mm x3;
ISOPLAAT kokšķiedras pretvēja plāksne, 25mm;
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 45mm (kalibrētā);
Apdares dēlis horizontāli.

----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM |
Offline | |
|
m12 | |
 Kopš: 04. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 955
| Danke par atbildēm 
Tā aktīvā tvaika barjera ir laba ideja, lai nav jātaisa burtiski plēves siltumnīca 
Bet aiz rigipsa var likt papildus vati starp latām (pirms tvaika barjeras),vai tomēr ir risks ka telpas mitrums iesūksies un neizžūs? 
Vai arī 200mm ir pietiekami vates un pohjola vairāk nevajag  |
Offline | |
|
AVI  | |
 Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
| Grauzēji un cita draza var tikt aiz ārējās apdares pa apakšējo gaisa spraugu, un arī pa augšējo (kuras obligāti ir jāatstāj). Vienkārši jāatceras pa perimetru ielikt metāla sietu un plastmasas sietu virs tā, lai vēl pūžņotāji nesalido.
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM |
Offline | |
|
AVI  | |
 Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
|
20 Mar 2017, 09:41:55 @m12 rakstīja:
Danke par atbildēm 
Tā aktīvā tvaika barjera ir laba ideja, lai nav jātaisa burtiski plēves siltumnīca 
Bet aiz rigipsa var likt papildus vati starp latām (pirms tvaika barjeras),vai tomēr ir risks ka telpas mitrums iesūksies un neizžūs? 
Vai arī 200mm ir pietiekami vates un pohjola vairāk nevajag 
Es neesmu celtnieks. 
Vnk ja tvaika barjeru liek ar domu, ka, ja tvaiks tur arī parādīsies, tas lēnām pats iztvaiko esot uz plēves vai notek lejā.
Vai ir labi, ka tvaiks paliks starp riģispi un vati lai atbild speciālisti.
Es personīgi liktu latojumu (horizontāli), saliktu vēl tos 50mm un tad tvaika barjeru, atkal latojums (vertikāli), un riģipsis.
Vai tavā gadījumā to vajag pie 200mm, izvērtē pats.
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM |
Offline | |
|