Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
deadalive
18. Mar 2017, 19:28 #15741

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1547

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Man plānojas būt šāds sienas pīrāgs -

dēlis 40mm
gaiss 45mm
kokšķiedra 25mm
ekovate 200mm
kokšķiedra 40mm
gaiss 28mm
ģipškartons x2
tapete

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Chainsaw
18. Mar 2017, 21:02 #15742

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6550

Braucu ar: trimmeri

Mistika, uwertā viss slikti, knapi būvnormatīvā ierakstās, kondensāts pie sienas ārpusē, mok kko nepareizi nosauci? Kapēc 40mm kokšķiedra iekšā?
Offline
MPBK
18. Mar 2017, 21:21 #15743

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1958

Braucu ar: 500 un 800


18 Mar 2017, 21:02:31 @Chainsaw rakstīja:
Mistika, uwertā viss slikti, knapi būvnormatīvā ierakstās, kondensāts pie sienas ārpusē, mok kko nepareizi nosauci? Kapēc 40mm kokšķiedra iekšā?

Timbero savām karkasa mājām taisa šādu pīrāgu, neliek nekādu plēvi iekšpusē. Teica ka nav problēmu ar kondensātu.
Offline
rencho
19. Mar 2017, 11:41 #15744

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3

Ir 80tajos celta privātmāja . Istabām griestu apdare ar to saucamo "vagonku" -beicētu tumši brūnu. Vienai istabai liku reğipsi uz profiliem, bet tas nolaiž griestus spēcīgi zemāk. Varbūt ir vēl kāds griestu apdares veids, ko var lietot privātmājai un kas neizskatās pēc gatera kā lamināta dēlīši vai putuplasta plāksnes?
Offline
RH
19. Mar 2017, 11:48 #15745

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: četriem riņķiem

Ja tev tie griesti ir taisni, tad skrūvē reģipsi pa taisno pie tās saucamās vagonkas.
Offline
rencho
19. Mar 2017, 16:45 #15746

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3


19 Mar 2017, 11:48:59 @RH rakstīja:
Ja tev tie griesti ir taisni, tad skrūvē reģipsi pa taisno pie tās saucamās vagonkas.

Skaidrs, bija tāda doma. Paldies!
Offline
normunc
19. Mar 2017, 17:35 #15747

Kopš: 04. Jul 2008

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Vēl labs variants ar krāsotāju kompresoru nopūst baltā matētā krāsā. Ir tā darīt. Krāsa tiek klāt katrā sīkākajā spraudziņā. Vienīgais, ka viss ir jānosedz. Skats būs daudz labāks kā ar rīgas ģipsi.
Offline
b1te
19. Mar 2017, 18:34 #15748

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: das auto

kādi ieteikumi kur pirkt metāl dakstiņus?
iegooglejot 100500 varianti izleca, nemaz nezināju, ka viņi ir tik daudz un dažādi.
Offline
TIINIZ
19. Mar 2017, 22:07 #15749

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 823

Braucu ar:

Kādam koka spečukam nav komentārs?

Vagonka nokrāsota ar lineļļas krāsu, bet pēc max. gada daudzās vietās vagonka ir ar tādiem pelējuma pelēkiem punktiem. Netika nokrāsots arī uzreiz, bet pēc kāda mēneša. Kas vainīgs? Mitrums tipa? Bija jākrāso uzreiz?
Offline
wl
19. Mar 2017, 22:26 #15750

Kopš: 08. Mar 2009

Ziņojumi: 816

Braucu ar: bmw

Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?
Offline
MPBK
19. Mar 2017, 22:29 #15751

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1958

Braucu ar: 500 un 800


19 Mar 2017, 22:26:06 @wl rakstīja:
Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?

Obligāti
Offline
R_BERGS
19. Mar 2017, 22:51 #15752

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16541

Braucu ar:


19 Mar 2017, 22:29:21 @MPBK rakstīja:

19 Mar 2017, 22:26:06 @wl rakstīja:
Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?

Obligāti

es pirms tam, visu to herņu noslīpētu, bet katrs jau dara kā grib

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
MPBK
19. Mar 2017, 22:53 #15753

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1958

Braucu ar: 500 un 800


19 Mar 2017, 22:51:55 @HeyTolsty rakstīja:

19 Mar 2017, 22:29:21 @MPBK rakstīja:

19 Mar 2017, 22:26:06 @wl rakstīja:
Ātrs jautājums - vai pēc špaktelēšanas, kas veikta uz reģipša, ir jāliek grunts ( pirms krāsošanas )?

Obligāti

es pirms tam, visu to herņu noslīpētu, bet katrs jau dara kā grib

Es pieļāvu ka viņš pirms krāsošanas to špakteli ir noslīpējis
Offline
m12
20. Mar 2017, 07:36 #15754

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955

Ārī plānā neliela koka karkasa būve, varbūt kāds no spečukiem var pakomentēt manu pīrāgu:
No Iekšpuses:
Riģipsis
PVC plēve - tvaika izolācija
Ruļļu vate (lambda ~40) 200mm /konstrukcijas statņi - 200mm
OSB 12mm
Fasādes vate 50 /koka latas (horizontāli) 50mm
Difūzijas plēve
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 25mm
Vagonka horizontāli
Is it ok?

Kautkā aizdomīgi liekas, ka aiz tās vagonkas var tikt peles un citi mēsli un caur to difuzijas plēvi izrakņāt to fasādes vati, bet velvienu kārtu likt osb arī negribās

Edit:
Vai varbūt var starp fasādnieci nelikt latas, un ārējās gaisa šķirkārtas 25mm latas var skrūvēt pa virsu tai vatei?

PS Kā atrast to u vertību calc?

[ Šo ziņu laboja m12, 20 Mar 2017, 07:40:13 ]

Offline
-Edm-
20. Mar 2017, 07:41 #15755

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

gruntēt vajag gan pirms špaktelēšanas gan pēc slīpēšanas obligati un uz grunti neekonomējot

-----------------
Offline
MPBK
20. Mar 2017, 08:22 #15756

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1958

Braucu ar: 500 un 800


20 Mar 2017, 07:36:08 @m12 rakstīja:
Ārī plānā neliela koka karkasa būve, varbūt kāds no spečukiem var pakomentēt manu pīrāgu:
No Iekšpuses:
Riģipsis
PVC plēve - tvaika izolācija
Ruļļu vate (lambda ~40) 200mm /konstrukcijas statņi - 200mm
OSB 12mm
Fasādes vate 50 /koka latas (horizontāli) 50mm
Difūzijas plēve
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 25mm
Vagonka horizontāli
Is it ok?

Kautkā aizdomīgi liekas, ka aiz tās vagonkas var tikt peles un citi mēsli un caur to difuzijas plēvi izrakņāt to fasādes vati, bet velvienu kārtu likt osb arī negribās

Edit:
Vai varbūt var starp fasādnieci nelikt latas, un ārējās gaisa šķirkārtas 25mm latas var skrūvēt pa virsu tai vatei?

PS Kā atrast to u vertību calc?

Ruļļu vati parasti izvairās likt vertikāli.
OSB vietā ārpusē labāk izvēlēties kaut ko ar labāku tvaika caurlaidību, piem. kokšķiedru plāksni.
Pret pelēm jāliek metāla sietu.
Offline
AVI
20. Mar 2017, 09:23 #15757

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


20 Mar 2017, 07:36:08 @m12 rakstīja:
Ārī plānā neliela koka karkasa būve, varbūt kāds no spečukiem var pakomentēt manu pīrāgu:
No Iekšpuses:
Riģipsis
PVC plēve - tvaika izolācija
Ruļļu vate (lambda ~40) 200mm /konstrukcijas statņi - 200mm
OSB 12mm
Fasādes vate 50 /koka latas (horizontāli) 50mm
Difūzijas plēve
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 25mm
Vagonka horizontāli
Is it ok?

Kautkā aizdomīgi liekas, ka aiz tās vagonkas var tikt peles un citi mēsli un caur to difuzijas plēvi izrakņāt to fasādes vati, bet velvienu kārtu likt osb arī negribās

Edit:
Vai varbūt var starp fasādnieci nelikt latas, un ārējās gaisa šķirkārtas 25mm latas var skrūvēt pa virsu tai vatei?

PS Kā atrast to u vertību calc?

Riģipsis x2 horizonātāli, vertikāli;
Riģipša profils vai latojums 25mm - 45mm (kalibrēts);
ELT-KRAFT VCL aktīvā tvaika barjera;
ISOVER KL40 G3 touch Minerālvate plāksnēs, 50mm x1;
ROCKWOOL Rockslab Akmens vate plāksnēs, 50mm x3;
ISOPLAAT kokšķiedras pretvēja plāksne, 25mm;
Gaisa sprauga/lata (vertikāli) 45mm (kalibrētā);
Apdares dēlis horizontāli.



-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
m12
20. Mar 2017, 09:41 #15758

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955

Danke par atbildēm
Tā aktīvā tvaika barjera ir laba ideja, lai nav jātaisa burtiski plēves siltumnīca
Bet aiz rigipsa var likt papildus vati starp latām (pirms tvaika barjeras),vai tomēr ir risks ka telpas mitrums iesūksies un neizžūs?
Vai arī 200mm ir pietiekami vates un pohjola vairāk nevajag
Offline
AVI
20. Mar 2017, 09:46 #15759

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Grauzēji un cita draza var tikt aiz ārējās apdares pa apakšējo gaisa spraugu, un arī pa augšējo (kuras obligāti ir jāatstāj). Vienkārši jāatceras pa perimetru ielikt metāla sietu un plastmasas sietu virs tā, lai vēl pūžņotāji nesalido.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
AVI
20. Mar 2017, 09:54 #15760

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


20 Mar 2017, 09:41:55 @m12 rakstīja:
Danke par atbildēm
Tā aktīvā tvaika barjera ir laba ideja, lai nav jātaisa burtiski plēves siltumnīca
Bet aiz rigipsa var likt papildus vati starp latām (pirms tvaika barjeras),vai tomēr ir risks ka telpas mitrums iesūksies un neizžūs?
Vai arī 200mm ir pietiekami vates un pohjola vairāk nevajag

Es neesmu celtnieks.
Vnk ja tvaika barjeru liek ar domu, ka, ja tvaiks tur arī parādīsies, tas lēnām pats iztvaiko esot uz plēves vai notek lejā.
Vai ir labi, ka tvaiks paliks starp riģispi un vati lai atbild speciālisti.

Es personīgi liktu latojumu (horizontāli), saliktu vēl tos 50mm un tad tvaika barjeru, atkal latojums (vertikāli), un riģipsis.

Vai tavā gadījumā to vajag pie 200mm, izvērtē pats.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo