Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
marrtins
25. Oct 2015, 23:47 #1521

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


25 Oct 2015, 23:26:33 Mizx rakstīja:
Ja spidometrs nerāda pareizi, grūti tak kaut ko pārmest.

Kā grūti? Mašīna salauzta, netiek labota. Pārmetums gatavs.
Offline
Mizx
25. Oct 2015, 23:51 #1522

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


25 Oct 2015, 23:47:51 marrtins rakstīja:

25 Oct 2015, 23:26:33 Mizx rakstīja:
Ja spidometrs nerāda pareizi, grūti tak kaut ko pārmest.

Kā grūti? Mašīna salauzta, netiek labota. Pārmetums gatavs.
TA var iziet, tātad "var" braukt!
Offline
marrtins
26. Oct 2015, 00:21 #1523

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Ā, točno!
Offline
Mizx
26. Oct 2015, 00:48 #1524

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


26 Oct 2015, 00:21:39 marrtins rakstīja:
Ā, točno!
Panelī jaungada eglīte, stūres pastiprinātājs ik pēc 5 min atslēdzas, radiatorā ūdens, riteņi vibrē, reduktors gaudo, bet viss ir kārtībā, jo TA var iziet! Tikai bail ātrāk par 95 pēc spidometra, 80 pēc fakta pabraukt.
Offline
marrtins
26. Oct 2015, 00:58 #1525

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas
Offline
Mizx
26. Oct 2015, 01:08 #1526

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7082

Braucu ar:


26 Oct 2015, 00:58:38 marrtins rakstīja:
Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas
Tas jau tagad, kopš jaunie noteikumi un svaigos auto slēgs pie datora. Pārējiem, kas paspēja iepriekš, eglīte / izrautas spuldzītes ir OK.
Offline
subaru
26. Oct 2015, 07:42 #1527

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres


26 Oct 2015, 00:58:38 marrtins rakstīja:
Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas


kad dirs, tad novelc bikses
lika viņam paneli ieslēgt

Ja kādreiz mūžā pats būtu gājis TA, tad zinātu, ka TA darbinieks pats iesēžas auto un izrausta visus kloķus, pats uzbrauc uz bremžu stenda un ja grib, tad pats noslāpē un piedarbina.
Nekas nevienam tur nav jāliek darīt - tikai tik cik lampačkas operatīvāk ir pārbaudīt, kad vaģila tās slēgā.
Offline
subaru
26. Oct 2015, 08:22 #1528

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres


26 Oct 2015, 08:14:04 VWfans rakstīja:
Vakar bija zināms action pie Liepājas. Izbraucu no turienes plkst.19.30. Īsi pirms pilsētas robežas no labās puses uz galveno maģistrāli izvilkās visai sens Audi-80 B3. Es šim pietuvojos, Liepāja beidzās, bet šis ātrumu palielināja minimāli tikai līdz kādiem 55 km/h. Tā brauca kādus 2 km. Tad tanī baudāmajā taisnē pirms Grobiņas sasniedza 60 km/h. Vairāki citi ņēmās šo apdzīt, bija šiem tur zināmi stresa momenti. Es gan tur klāt nelīdu, ieturēju baudāmu 80-100 metru distanci.

Kad sākās Grobiņa, tad Audi-80 B3 visu garo pilsētu brauca ar 35-45 km/h pa galveno, maģistrālo ielu, kura bija labi izgaismota. Patīkami, ka Grobiņas beigās Audi nogriezās pa labi Priekules virzienā.





kur dzinēja tips un nobraukums?
Offline
subaru
26. Oct 2015, 08:37 #1529

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10394

Braucu ar: rokām uz stūres


26 Oct 2015, 08:28:54 VWfans rakstīja:
Subaru

Tam Audi nemaz nedega numura apgaismojums vai arī numurzīme bija pārāk netīra, lai to saredzētu.


Tavas otmazkas ir Tava problēma. tās nevienu neinteresē.

ja nav nobraukuma un dzinēja tipa - nav jēgas Tev neko te postēt.
punkts.
Offline
karro
26. Oct 2015, 14:42 #1530

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4819

Braucu ar: studentu variantu

btw, grāmatnieki - cik dikti labāks ir tas "māksla braukt" par Zasadas "drošu ātrumu"? zinu, ka antique, bet nu vecais zēns tur visu bija labi sarakstījis.
Offline
ciinja
26. Oct 2015, 14:53 #1531

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:

Zasadu sen lasīju, īsti vairs neatceros kāda viņa bija, bet man šķiet, viņam tur bija vairāk aprakstīti galvenie principi kā tādi? Piemēram, redzamība. Vispār tā grāmata likās tāda paplāna, vismaz palikusi manā atmiņā kā tāda. Es teiktu, ka "Māksla braukt" ir interesantāka un derīgas informācijas tajā ir vairāk. Enīvei, vislabāk būtu izlasīt jauno un pārlasīt veco.
Offline
Kidd
26. Oct 2015, 14:57 #1532

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8365

Braucu ar: 400Zs


26 Oct 2015, 14:53:34 ciinja rakstīja:
Zasadu sen lasīju, īsti vairs neatceros kāda viņa bija, bet man šķiet, viņam tur bija vairāk aprakstīti galvenie principi kā tādi? Piemēram, redzamība. Vispār tā grāmata likās tāda paplāna, vismaz palikusi manā atmiņā kā tāda. Es teiktu, ka "Māksla braukt" ir interesantāka un derīgas informācijas tajā ir vairāk. Enīvei, vislabāk būtu izlasīt jauno un pārlasīt veco.


tā ir tikai teorija. Bet teorija bez prakses ir praktiski nulles vērtībā, jo ekstrēmā situācijā nekādas grāmatas neatcerēsies. prom uz drošas braukšanas kursiem, ziemā tur ir forša programma pa sniegu un attiet Zuzīt kamēr nebeidzas $ vai pacietība. Kad Tev pa rāciju uzsver Tavas kļūdas, tad ir viegli mācīties un pēc tam jau spēj analizēt savas kļūdas. Tiesa gan - kamēr tas nav iedzīts asinīs, tikmēr tāpat laža būs.
Offline
Reinis_m
26. Oct 2015, 14:58 #1533

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


26 Oct 2015, 08:14:04 VWfans rakstīja:
zināms action


iAuto.lv lietotājs msh
Offline
ciinja
26. Oct 2015, 14:59 #1534

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:

Ja ir laba teorija, tad tā ekstrēmā situācija var nemaz neizveidoties. Bet jā, protams, tu pareizi saki - DBS ir way to go.
Offline
marrtins
26. Oct 2015, 15:01 #1535

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


26 Oct 2015, 07:42:07 subaru rakstīja:

26 Oct 2015, 00:58:38 marrtins rakstīja:
Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas


kad dirs, tad novelc bikses
lika viņam paneli ieslēgt

Ja kādreiz mūžā pats būtu gājis TA, tad zinātu, ka TA darbinieks pats iesēžas auto un izrausta visus kloķus, pats uzbrauc uz bremžu stenda un ja grib, tad pats noslāpē un piedarbina.
Nekas nevienam tur nav jāliek darīt - tikai tik cik lampačkas operatīvāk ir pārbaudīt, kad vaģila tās slēgā.

Pats nedirs. Kamēr sēdēju pie stūres pēc uguņu apskates, tā arī teica: ieslēdz aizdedzi, lai panelī visu var redzēt un pats lūr pie durvīm. Ko man viņam vajadzēja teikt? Lai novelk bikses un tad aizbraukt bez uzlīmes?
Offline
Reinis_m
26. Oct 2015, 15:04 #1536

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Zasadu lasīju baigi sen, bet palicis atmiņā, ka no tās grāmatas labi ja 25% bija reāla teorija, pārējais kaut kādi stāstiņi par viņa karjerā piedzīvoto.

Tāpat arī tur par priekšpiedziņu (ar kuru tomēr brauc vairākums) bija pāris lappuses, par pilnpiedziņu laikam vispār nekā.

Ok, fizikas likumi jau laikam nav baigi mainījušies, bet auto tomēr nedaudz ir, ne?


Rekur Kolinsa grāmata oriģinālvalodā par krietni saprātīgāku cenu - http://www.bookdepository.com/How-to-Drive/9781447272847

Te var bišķi pačekot, kas iekšā - http://www.amazon.co.uk/How-To-Drive-Ultimate-G...eader_1447272838
Offline
Laoshi
26. Oct 2015, 15:09 #1537

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


26 Oct 2015, 15:04:34 Reinis_m rakstīja:
Zasadu lasīju baigi sen, bet palicis atmiņā, ka no tās grāmatas labi ja 25% bija reāla teorija, pārējais kaut kādi stāstiņi par viņa karjerā piedzīvoto.


Es līdz pusei netiku, zb man tie stāsti par veciem poļu drotiem, ar kuriem šis visus izkapājis, pa robiem mētājis, roceni raustījis utt.
Offline
Kidd
26. Oct 2015, 15:14 #1538

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8365

Braucu ar: 400Zs


26 Oct 2015, 14:59:49 ciinja rakstīja:
Ja ir laba teorija, tad tā ekstrēmā situācija var nemaz neizveidoties. Bet jā, protams, tu pareizi saki - DBS ir way to go.


Diemžēl situācija uz ceļa ir atkarīga no pārāk daudziem faktoriem, lai šādi apgalvotu. Tu vari arī neizraisīt ekstrēmu situāciju, bet vienmēr var atrasties kāds cits satiksmes dalībnieks, kurš to izdarīs. Pirms gadiem 4 man izmeta priekšā autiņš un nācās ekstrēmi stāties - uzspiedu uz bremzēm, bet apakšā tīrs ledus. Šoseja "gāja" cauri mežam un ne pirms, ne pēc meža ledus nebija - auto arī nepeldēja pie 90 kmh, bremzēt pirms tam nevajadzēja, tapēc arī nejutu, ka apakšā ledus. grādi ārā arī bija +3, ja nekļūdos. Tādā situācijā - kādas tur grāmatas.. Pat nesapratu, kā uznāca doma uzraut ar vienu pusi uz šosejas malas, kur bija grants un tur jau sākt efektīvi bremzēt un apbraukt šķērsli.
Offline
stucers
26. Oct 2015, 17:48 #1539

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Uzmetu aci Stiga grāmatai, grāmatas ievadā pieminēts, ka 2/3 trešdaļas pasaules brauc pa nepareizo pusi.. Tas saistībā ar vadošās acs pusi...
Offline
422167
27. Oct 2015, 00:34 #1540

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Reaals priekslikums.
Es soned Oslo nomeeriisu pie lielveikala staavvietas platumus pa asiim. Nee, pa vairaakaam vietaam te neviens normaals tiesaam neparkojaas.
Naak ned pie Alfas Riigaa izdariusu to pasu vai juus kaads izmeeriet un iemetiet poweraa inf.
Problem solved?
P.S. Nofoceesu lai staavvietas platums ir dokumenteets bez dirsanas viss pa nopietno

[ Šo ziņu laboja 422167, 27 Oct 2015, 00:39:44 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo