Autors | Ziņojums |
marrtins | 25. Oct 2015, 23:47 |
#1521
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
|
25 Oct 2015, 23:26:33 Mizx rakstīja:
Ja spidometrs nerāda pareizi, grūti tak kaut ko pārmest.
Kā grūti? Mašīna salauzta, netiek labota. Pārmetums gatavs. |
Offline | |
|
Mizx | 25. Oct 2015, 23:51 |
#1522
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
25 Oct 2015, 23:47:51 marrtins rakstīja:
25 Oct 2015, 23:26:33 Mizx rakstīja:
Ja spidometrs nerāda pareizi, grūti tak kaut ko pārmest.
Kā grūti? Mašīna salauzta, netiek labota. Pārmetums gatavs.
TA var iziet, tātad "var" braukt! |
Offline | |
|
marrtins | 26. Oct 2015, 00:21 |
#1523
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Ā, točno!  |
Offline | |
|
Mizx | 26. Oct 2015, 00:48 |
#1524
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
26 Oct 2015, 00:21:39 marrtins rakstīja:
Ā, točno! 
Panelī jaungada eglīte, stūres pastiprinātājs ik pēc 5 min atslēdzas, radiatorā ūdens, riteņi vibrē, reduktors gaudo, bet viss ir kārtībā, jo TA var iziet! Tikai bail ātrāk par 95 pēc spidometra, 80 pēc fakta pabraukt. |
Offline | |
|
marrtins | 26. Oct 2015, 00:58 |
#1525
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas  |
Offline | |
|
Mizx | 26. Oct 2015, 01:08 |
#1526
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7082
Braucu ar:
|
26 Oct 2015, 00:58:38 marrtins rakstīja:
Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas 
Tas jau tagad, kopš jaunie noteikumi un svaigos auto slēgs pie datora. Pārējiem, kas paspēja iepriekš, eglīte / izrautas spuldzītes ir OK. |
Offline | |
|
subaru | 26. Oct 2015, 07:42 |
#1527
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10394
Braucu ar: rokām uz stūres
|
26 Oct 2015, 00:58:38 marrtins rakstīja:
Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas 
kad dirs, tad novelc bikses 
lika viņam paneli ieslēgt 
Ja kādreiz mūžā pats būtu gājis TA, tad zinātu, ka TA darbinieks pats iesēžas auto un izrausta visus kloķus, pats uzbrauc uz bremžu stenda un ja grib, tad pats noslāpē un piedarbina.
Nekas nevienam tur nav jāliek darīt - tikai tik cik lampačkas operatīvāk ir pārbaudīt, kad vaģila tās slēgā.  |
Offline | |
|
subaru | 26. Oct 2015, 08:22 |
#1528
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10394
Braucu ar: rokām uz stūres
|
26 Oct 2015, 08:14:04 VWfans rakstīja:
Vakar bija zināms action pie Liepājas. Izbraucu no turienes plkst.19.30. Īsi pirms pilsētas robežas no labās puses uz galveno maģistrāli izvilkās visai sens Audi-80 B3. Es šim pietuvojos, Liepāja beidzās, bet šis ātrumu palielināja minimāli tikai līdz kādiem 55 km/h. Tā brauca kādus 2 km. Tad tanī baudāmajā taisnē pirms Grobiņas sasniedza 60 km/h. Vairāki citi ņēmās šo apdzīt, bija šiem tur zināmi stresa momenti. Es gan tur klāt nelīdu, ieturēju baudāmu 80-100 metru distanci.
Kad sākās Grobiņa, tad Audi-80 B3 visu garo pilsētu brauca ar 35-45 km/h pa galveno, maģistrālo ielu, kura bija labi izgaismota. Patīkami, ka Grobiņas beigās Audi nogriezās pa labi Priekules virzienā. 
kur dzinēja tips un nobraukums?  |
Offline | |
|
|
subaru | 26. Oct 2015, 08:37 |
#1529
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10394
Braucu ar: rokām uz stūres
|
26 Oct 2015, 08:28:54 VWfans rakstīja:
Subaru
Tam Audi nemaz nedega numura apgaismojums vai arī numurzīme bija pārāk netīra, lai to saredzētu. 
Tavas otmazkas ir Tava problēma. tās nevienu neinteresē.
ja nav nobraukuma un dzinēja tipa - nav jēgas Tev neko te postēt.
punkts. |
Offline | |
|
karro  | 26. Oct 2015, 14:42 |
#1530
|
|
 Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4819
Braucu ar: studentu variantu
| btw, grāmatnieki - cik dikti labāks ir tas "māksla braukt" par Zasadas "drošu ātrumu"? zinu, ka antique, bet nu vecais zēns tur visu bija labi sarakstījis.
|
Offline | |
|
ciinja | 26. Oct 2015, 14:53 |
#1531
|
|
 Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 1070
Braucu ar:
| Zasadu sen lasīju, īsti vairs neatceros kāda viņa bija, bet man šķiet, viņam tur bija vairāk aprakstīti galvenie principi kā tādi? Piemēram, redzamība. Vispār tā grāmata likās tāda paplāna, vismaz palikusi manā atmiņā kā tāda. Es teiktu, ka "Māksla braukt" ir interesantāka un derīgas informācijas tajā ir vairāk. Enīvei, vislabāk būtu izlasīt jauno un pārlasīt veco. |
Offline | |
|
Kidd | 26. Oct 2015, 14:57 |
#1532
|
|
 Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8365
Braucu ar: 400Zs
|
26 Oct 2015, 14:53:34 ciinja rakstīja:
Zasadu sen lasīju, īsti vairs neatceros kāda viņa bija, bet man šķiet, viņam tur bija vairāk aprakstīti galvenie principi kā tādi? Piemēram, redzamība. Vispār tā grāmata likās tāda paplāna, vismaz palikusi manā atmiņā kā tāda. Es teiktu, ka "Māksla braukt" ir interesantāka un derīgas informācijas tajā ir vairāk. Enīvei, vislabāk būtu izlasīt jauno un pārlasīt veco.
tā ir tikai teorija. Bet teorija bez prakses ir praktiski nulles vērtībā, jo ekstrēmā situācijā nekādas grāmatas neatcerēsies. prom uz drošas braukšanas kursiem, ziemā tur ir forša programma pa sniegu un attiet Zuzīt kamēr nebeidzas $ vai pacietība. Kad Tev pa rāciju uzsver Tavas kļūdas, tad ir viegli mācīties un pēc tam jau spēj analizēt savas kļūdas. Tiesa gan - kamēr tas nav iedzīts asinīs, tikmēr tāpat laža būs. |
Offline | |
|
Reinis_m | 26. Oct 2015, 14:58 |
#1533
|
|
 Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
26 Oct 2015, 08:14:04 VWfans rakstīja:
zināms action
iAuto.lv lietotājs msh  |
Offline | |
|
ciinja | 26. Oct 2015, 14:59 |
#1534
|
|
 Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 1070
Braucu ar:
| Ja ir laba teorija, tad tā ekstrēmā situācija var nemaz neizveidoties. Bet jā, protams, tu pareizi saki - DBS ir way to go. |
Offline | |
|
marrtins | 26. Oct 2015, 15:01 |
#1535
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
|
26 Oct 2015, 07:42:07 subaru rakstīja:
26 Oct 2015, 00:58:38 marrtins rakstīja:
Par eglīti nez - sept. beigās gāju apskati, lika ieslēgt paneli un parādīt lampiņas. Īsti nesapratu ko skatījās - vai nav dzēstas lampiņas vai arī kļūdas 
kad dirs, tad novelc bikses 
lika viņam paneli ieslēgt 
Ja kādreiz mūžā pats būtu gājis TA, tad zinātu, ka TA darbinieks pats iesēžas auto un izrausta visus kloķus, pats uzbrauc uz bremžu stenda un ja grib, tad pats noslāpē un piedarbina.
Nekas nevienam tur nav jāliek darīt - tikai tik cik lampačkas operatīvāk ir pārbaudīt, kad vaģila tās slēgā. 
Pats nedirs. Kamēr sēdēju pie stūres pēc uguņu apskates, tā arī teica: ieslēdz aizdedzi, lai panelī visu var redzēt un pats lūr pie durvīm. Ko man viņam vajadzēja teikt? Lai novelk bikses un tad aizbraukt bez uzlīmes?  |
Offline | |
|
Reinis_m | 26. Oct 2015, 15:04 |
#1536
|
|
 Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Zasadu lasīju baigi sen, bet palicis atmiņā, ka no tās grāmatas labi ja 25% bija reāla teorija, pārējais kaut kādi stāstiņi par viņa karjerā piedzīvoto.
Tāpat arī tur par priekšpiedziņu (ar kuru tomēr brauc vairākums) bija pāris lappuses, par pilnpiedziņu laikam vispār nekā.
Ok, fizikas likumi jau laikam nav baigi mainījušies, bet auto tomēr nedaudz ir, ne?
Rekur Kolinsa grāmata oriģinālvalodā par krietni saprātīgāku cenu - http://www.bookdepository.com/How-to-Drive/9781447272847
Te var bišķi pačekot, kas iekšā - http://www.amazon.co.uk/How-To-Drive-Ultimate-G...eader_1447272838 |
Offline | |
|
|
Laoshi | 26. Oct 2015, 15:09 |
#1537
|
|
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
26 Oct 2015, 15:04:34 Reinis_m rakstīja:
Zasadu lasīju baigi sen, bet palicis atmiņā, ka no tās grāmatas labi ja 25% bija reāla teorija, pārējais kaut kādi stāstiņi par viņa karjerā piedzīvoto.
Es līdz pusei netiku, zb man tie stāsti par veciem poļu drotiem, ar kuriem šis visus izkapājis, pa robiem mētājis, roceni raustījis utt. |
Offline | |
|
Kidd | 26. Oct 2015, 15:14 |
#1538
|
|
 Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8365
Braucu ar: 400Zs
|
26 Oct 2015, 14:59:49 ciinja rakstīja:
Ja ir laba teorija, tad tā ekstrēmā situācija var nemaz neizveidoties. Bet jā, protams, tu pareizi saki - DBS ir way to go.
Diemžēl situācija uz ceļa ir atkarīga no pārāk daudziem faktoriem, lai šādi apgalvotu. Tu vari arī neizraisīt ekstrēmu situāciju, bet vienmēr var atrasties kāds cits satiksmes dalībnieks, kurš to izdarīs. Pirms gadiem 4 man izmeta priekšā autiņš un nācās ekstrēmi stāties - uzspiedu uz bremzēm, bet apakšā tīrs ledus. Šoseja "gāja" cauri mežam un ne pirms, ne pēc meža ledus nebija - auto arī nepeldēja pie 90 kmh, bremzēt pirms tam nevajadzēja, tapēc arī nejutu, ka apakšā ledus. grādi ārā arī bija +3, ja nekļūdos. Tādā situācijā - kādas tur grāmatas.. Pat nesapratu, kā uznāca doma uzraut ar vienu pusi uz šosejas malas, kur bija grants un tur jau sākt efektīvi bremzēt un apbraukt šķērsli. |
Offline | |
|
stucers | 26. Oct 2015, 17:48 |
#1539
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Uzmetu aci Stiga grāmatai, grāmatas ievadā pieminēts, ka 2/3 trešdaļas pasaules brauc pa nepareizo pusi.. Tas saistībā ar vadošās acs pusi... |
Offline | |
|
422167 | 27. Oct 2015, 00:34 |
#1540
|
|
 Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Reaals priekslikums.
Es soned Oslo nomeeriisu pie lielveikala staavvietas platumus pa asiim. Nee, pa vairaakaam vietaam te neviens normaals tiesaam neparkojaas.
Naak ned pie Alfas Riigaa izdariusu to pasu vai juus kaads izmeeriet un iemetiet poweraa inf.
Problem solved?
P.S. Nofoceesu lai staavvietas platums ir dokumenteets bez dirsanas viss pa nopietno[ Šo ziņu laboja 422167, 27 Oct 2015, 00:39:44 ] |
Offline | |
|