Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: E38 iegāde

AutorsZiņojums
Harcix
22. Dec 2009, 17:11 #141

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10


22 Dec 2009, 16:42:59 edzulis rakstīja:
E38 + manual sux big time. Kāda vēl frēzēšana?

a ko ta lai peerk, ja gribas lielu, bet sportisku auto? M5 ir par mazu un skata nekaada.
XJR veel ir ok, bet tas ir automaats, S8 = q

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
LA
22. Dec 2009, 17:15 #142

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Ja M5 skats ir nekāds , tad es esmu ziemasvectētis.

Offline
Artis_D
22. Dec 2009, 17:20 #143

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

nu nav visiem diesel, automat blokji

[ Šo ziņu laboja Artis_D, 22 Dec 2009, 17:20:39 ]

Offline
Taspac
22. Dec 2009, 17:30 #144

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


22 Dec 2009, 17:11:52 Harcix rakstīja:

22 Dec 2009, 16:42:59 edzulis rakstīja:
E38 + manual sux big time. Kāda vēl frēzēšana?

a ko ta lai peerk, ja gribas lielu, bet sportisku auto? M5 ir par mazu un skata nekaada.
XJR veel ir ok, bet tas ir automaats, S8 = q



Pzdc. Vot tas ir labs iemesls. Es jau gribētu M5, bet vnk skats nekāds, citādi jau poh
Offline
NEC
22. Dec 2009, 17:31 #145

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

viss ir relativs.
bet vienu varu pateikt droshi - e38 janjem ar apskati
Offline
Bimmer
22. Dec 2009, 17:35 #146

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


22 Dec 2009, 17:11:52 Harcix rakstīja:
a ko ta lai peerk, ja gribas lielu, bet sportisku auto? (..) XJR veel ir ok, bet tas ir automaats (..)

Izbrauc ar to automātu un tad tā saki Manuprāt, tam automāts slēdzas labāk kā BMW Steptronic un grieze pietiek, lai spoļotu no vietas bez bremžu nospiešanas un līkumā krāmē pat pedāli īpaši nepiespiežot. Turklāt XJR ir cietāks par E38. Tiesa, tas uzreiz nenozīmē, ka XJR ir "sporta" auto, bet no minētajiem, manuprāt, būs "asākais".
Offline
Harcix
22. Dec 2009, 17:37 #147

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

man ta pohuj, bet runa ir par die-hard automaatu niideejiem. Man automaats tiik!

22 Dec 2009, 17:35:25 Bimmer rakstīja:

22 Dec 2009, 17:11:52 Harcix rakstīja:
a ko ta lai peerk, ja gribas lielu, bet sportisku auto? (..) XJR veel ir ok, bet tas ir automaats (..)

Izbrauc ar to automātu un tad tā saki Manuprāt, tam automāts slēdzas labāk kā BMW Steptronic un grieze pietiek, lai spoļotu no vietas bez bremžu nospiešanas un līkumā krāmē pat pedāli īpaši nepiespiežot. Turklāt XJR ir cietāks par E38. Tiesa, tas uzreiz nenozīmē, ka XJR ir "sporta" auto, bet no minētajiem, manuprāt, būs "asākais".


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Artis_D
22. Dec 2009, 17:40 #148

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW


22 Dec 2009, 17:31:08 NEC rakstīja:
bet vienu varu pateikt droshi - e38 janjem ar apskati


vari ņemt manu ar tikko legāli izietu TA
Offline
edzulis
22. Dec 2009, 17:48 #149

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Dec 2009, 17:35:25 Bimmer rakstīja:

22 Dec 2009, 17:11:52 Harcix rakstīja:
a ko ta lai peerk, ja gribas lielu, bet sportisku auto? (..) XJR veel ir ok, bet tas ir automaats (..)

Izbrauc ar to automātu un tad tā saki Manuprāt, tam automāts slēdzas labāk kā BMW Steptronic un grieze pietiek, lai spoļotu no vietas bez bremžu nospiešanas un līkumā krāmē pat pedāli īpaši nepiespiežot. Turklāt XJR ir cietāks par E38. Tiesa, tas uzreiz nenozīmē, ka XJR ir "sporta" auto, bet no minētajiem, manuprāt, būs "asākais".


XJR stūre ir pilnīga ateja. Pilnīgi neinformatīva. un ar E38 nav īsti salīdzināms, jo XJR ir vhz kas, kamēr E38 ir normāls biznesa klases auto.
Offline
edzulis
22. Dec 2009, 17:50 #150

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Dec 2009, 17:11:52 Harcix rakstīja:
a ko ta lai peerk, ja gribas lielu, bet sportisku auto? M5 ir par mazu un skata nekaada.
XJR veel ir ok, bet tas ir automaats, S8 = q


M5 pa mazu? Tu esi Uļjana Semjonova? KAs tev tur par mazu? Un izskats viņam ir perfekts. Ar XJR nesalīzdināt ne gaitā, ne izskatā. Par salona apdari un tehnoloģijām vispār nerunāsim...
Offline
Artis_D
22. Dec 2009, 17:54 #151

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

edzuli e39 ir MAZS daimlers iLs ari mazs
Offline
Harcix
22. Dec 2009, 17:59 #152

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10


22 Dec 2009, 17:50:58 edzulis rakstīja:
M5 pa mazu? Tu esi Uļjana Semjonova? KAs tev tur par mazu?
nee man vnk krāniņš mazs, tāpēc prasās normāla izmēra auto.
Ar XJR nesalīzdināt ne gaitā, ne izskatā.
par izskatu vs M5 galiigi nepiekriitu (abi ap 00 gadu), bet nu tas ir gaumes jautaajums.
Par salona apdari un tehnoloģijām vispār nerunāsim...
cik nu esmu braucis taadaa iekshaa, salons loti patiik, bet par tehnologijaam varu piekrist.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
edzulis
22. Dec 2009, 18:12 #153

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tieši tā. Tas XJR imo ir vēl mazāks par E39 M5.

Vairāk gan par visu spriežu pēc daimlera, jo tur ar apdari viss ir slikti. Starp dēļiem spraugas, kas kustās, kaut kādas gumijas mūk nost utt. Un grab. Iekāpšana nav ērta, jo slieksnis augsts un auto zems. Rij vairāk par M5. Vienīgi uzticams samērā.
Offline
edzulis
22. Dec 2009, 18:14 #154

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Sore. Imo te ir vienos vārtos izskats. Tas XJR dizains kā no E34 laikiem būtu...



[ Šo ziņu laboja edzulis, 22 Dec 2009, 18:15:52 ]

Offline
edzulis
22. Dec 2009, 18:17 #155

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Dec 2009, 18:16:26 Fighter rakstīja:
M5 gan ir stilīgāks par parasto E39, taču nekā skaista gan tur nav - palielināts burbulis no E36.


Offline
edzulis
22. Dec 2009, 18:18 #156

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

E39 imo ir skaistākais mūslaiku BMW kāds ir bijis. It īpaši M5 izpildījumā.
Offline
Artis_D
22. Dec 2009, 18:24 #157

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

vecai omegai aizmugure ir vairak vietas neka e39 vai jaguar long ))))
Offline
edzulis
22. Dec 2009, 18:32 #158

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


22 Dec 2009, 18:24:35 Artis_D rakstīja:
vecai omegai aizmugure ir vairak vietas neka e39 vai jaguar long ))))


Kuru pis cik ir vietas aizmugurē? Man kaut kā ne reizi ne sīkā, ne vecmāmiņa, ne 1.92cm garš čalis nav sūdzējušies Visi kaut kādi slimi ar to vietu aizmugurē. Man pajāt, jo sēžu pie stūres, bet ja esmu šmigā tad sēžu blakussēdētāja krēslā
Offline
Artis_D
22. Dec 2009, 18:36 #159

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

man ir divi mazie - ta vien ir ka abus nolieku guljus slipi. viens prieksa, otrs aizmugure ))) Vieta abiem ka biznesa klase e46, e39, daimler long - pat ne tuvu nevar abus slipi nolikt
Offline
Taspac
22. Dec 2009, 20:03 #160

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Tu jau arī Edžuli salīdzini divus dažādus auto ar dažādām filazofijām. Skiadrs ka Jagam ir sava oga kas nekad nebūs E39 M5 un otrādi. Cilvēkam kas saprot no auto kaut ko vairāk kā virsbūves, tb tenoloģijām, apdares kvalitātes ir vairāk kā skaidrs ka patiks M5, kamēr kādam citam patiks šarmantais spridzeklis ar automātu un ford pogām salonā, kas netraucē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo