Autors | Ziņojums |
PICOVSKIS | |
 Kopš: 17. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: 848
| varbūt kāds var kko pastāstīt var auto iegādi Polijā? kādas ir reģistrācijas izmaksas un varbūt kādam ir pieredze ar to? |
Offline | |
|
sn  | |
 Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
05 May 2016, 15:32:48 @pelu_junkurs rakstīja:
f01 740d xdrive 12.g. 100k km. Ekstras pietiekoši. Vairāk info PM. P.s. Nav mans.
http://www.bildites.lv/viewer.php?file=cwwaq7cr6mo78y14ud6m.jpg
ieliec vismaz vin 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
stanley  | |
 Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4395
Braucu ar:
| Pardodu vai mainu 535d m-sport E61
https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/535...4072154400111905 |
Offline | |
|
howitzer | |
 Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
05 May 2016, 14:47:16 @Rizza rakstīja:
Palūdza iemest bagātāko cilvēku kopošanās vietnē.
Labs X6 ar pārlasītu motoru, viss baigi stīgā.
ss elvē
Pastāstiet man, ubagajam (c)Sporcs, kāpēc tam spainim ar naglām pie 160k ir jāmaina gredzeni, sprauslas un reduktors? 
|
Offline | |
|
6500  | |
 Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| tas jau jadara pie 100k nobraukuma...
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
Papakarlo | |
 Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Jauno mašīnu problēmas :biezie arī raud: |
Offline | |
|
Mberg  | |
 Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21476
Braucu ar: B5254T un M57D30
| Pēc tā ko tantes pieturā runā, tam motoram citreiz jau pirms 100 000km ir kapi, bet te pat 150 izvilcis ..  |
Offline | |
|
Rizza | |
 Kopš: 12. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 358
Braucu ar:
| Jūs esat visu pareizi sapratuši, BM autā šīs problēmas ir novērstas, remonts nostājās oj oj ciparā, tagad viss ir stīgā. Es domāju, ka ir citi X6 ar 4.4, kuriem nekas nav darīts, un tirgojas kā "mint kondišen". Gan jau ka pieturā izstāstīja arī kas tur pa kapiem, kapi tādi ka no nebraukšanas un sēņošanas ieēdas gredzeni, kā rezultātā auto dūmo. [ Šo ziņu laboja Rizza, 05 May 2016, 19:46:26 ] |
Offline | |
|
|
howitzer | |
 Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Tak neiet runa par to, ka tieši Tu tirgo sūdu, bet esmu mazliet šokā, ka šādam auto, kurš nav no lētākajiem, dzinēja resurss ir, bļed, kā Deltas mopēdam. 
Jaa, jaa, jaunās tehnoloģijas, ultimate driving machine, bomžiem bomžu problēmas, nekas nav mūžīgs, tas nav 1.9TDI, kurš iet miljonu, blablabla. |
Offline | |
|
osis78 | |
 Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
| BMW E70 3.0d 21600 EUR (Cena runajama bet auto savests, gandriz, tehniski perfekta stavokli, gandriz, jo kaut kad bus jamaina aizmugurejas kolodkas ar diskiem un kaut kada bukse kas shobrid esot viegli saplaisajusi) vairak trukumu nav!
Gribi labu auto, nem ciet Salonam nav ne vainas 
Domaju par to cenu labaku bus gruti atrast.
SS LV
[ Šo ziņu laboja osis78, 05 May 2016, 21:36:49 ] |
Offline | |
|
Krishus  | |
Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Uz tirdziņu ir WV Passat B6 2,0 TDI 170 ZS, ss links zemāk, ja ir jautājumi PM vai zvanīt, sakat ka no powera cena runaajama.
2008. gada PASSAT B6 2,0 TDI 170 ZS |
Offline | |
|
ozo  | |
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19044
Braucu ar: Braucu ar
|
05 May 2016, 18:09:53 @howitzer rakstīja:
05 May 2016, 14:47:16 @Rizza rakstīja:
Palūdza iemest bagātāko cilvēku kopošanās vietnē.
Labs X6 ar pārlasītu motoru, viss baigi stīgā.
ss elvē
Pastāstiet man, ubagajam (c)Sporcs, kāpēc tam spainim ar naglām pie 160k ir jāmaina gredzeni, sprauslas un reduktors? 
Vairumam BMW benzīna dzinēju to dara jau līdz 100t km  |
Offline | |
|
beerzinsh | |
 Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2571
Braucu ar:
|
05 May 2016, 21:45:29 @ozo rakstīja:
05 May 2016, 18:09:53 @howitzer rakstīja:
05 May 2016, 14:47:16 @Rizza rakstīja:
Palūdza iemest bagātāko cilvēku kopošanās vietnē.
Labs X6 ar pārlasītu motoru, viss baigi stīgā.
ss elvē
Pastāstiet man, ubagajam (c)Sporcs, kāpēc tam spainim ar naglām pie 160k ir jāmaina gredzeni, sprauslas un reduktors? 
Vairumam BMW benzīna dzinēju to dara jau līdz 100t km 
Vācieši šobrīd vispār spēj uzražot normālus benzīnauto? |
Offline | |
|
ozo  | |
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19044
Braucu ar: Braucu ar
| Cilvēks no BM auto neieteica pirkt benzīna dzinēja BMW pēc 05' gada  |
Offline | |
|
Elviss  | |
 Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22738
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
05 May 2016, 21:45:29 @ozo rakstīja:
05 May 2016, 18:09:53 @howitzer rakstīja:
05 May 2016, 14:47:16 @Rizza rakstīja:
Palūdza iemest bagātāko cilvēku kopošanās vietnē.
Labs X6 ar pārlasītu motoru, viss baigi stīgā.
ss elvē
Pastāstiet man, ubagajam (c)Sporcs, kāpēc tam spainim ar naglām pie 160k ir jāmaina gredzeni, sprauslas un reduktors? 
Vairumam BMW benzīna dzinēju to dara jau līdz 100t km 
Precīzāk visiem šiem 4.4 pie 100k ir kapi
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
DrumB | |
 Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Nja, ar benzīniem BMW ir ierāvuši zarā jau sen.  |
Offline | |
|
|
osis78 | |
 Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
|
05 May 2016, 22:13:44 @ozo rakstīja:
Cilvēks no BM auto neieteica pirkt benzīna dzinēja BMW pēc 05' gada 
Ka ir ar M versijaam, ari kapi pec 100k vai tur ir tomer izturigaki motori? Interese M5 F10 un X5M Gan tie kas naca E70 kuzava gan F85 |
Offline | |
|
Taspac  | |
 Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Krieviem ir daži interesanti review par 4.4 tēmu.
Ja tam 8 gadus vecajam 4.4 twinturbo buutu mainijushi ellju ik peec 5tk km tad taadu probleemu nebuutu, bet jaunais iipasnieks brauc ar jaunu auto no salona, peec 7tkst iedegaas elljas lampinja un protams ka tam netic un mauc tik taalaak. Diileri tam ar nebija gatavi saakumaa.
It kaa ar 4.4 M versijaam esot labāk.
Ja taa padomaa cik nozheelojami ka BMW vairs nerazho uzticamus benziina dzineejus. Tagad ir diizelju eera prieksh bumera, neskaitot M[ Šo ziņu laboja Taspac, 05 May 2016, 22:34:43 ] |
Offline | |
|
Krishus  | |
Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Nezinu kaa citiem modelliem, bet tieshi tas pats staasts ir arii ar e90, man konkreeti ir e90 318, pirkts jauns latvijaa, pie apmeeram 100 000 saaka pastiprinaati eest ellu, tas viss beidzaas ar motora paarlasishanu… motoru paarlasiija, shobriid ir nobraukt ap 160k un viss itkaa ir labi… citas suudziibs nav 
Izskataas, ka tie laiki kad BMW bija kvalitaates paraugs ir SEN SEN beigushies un razzo suudu kas iet +/- pieci gadi(tipiskais liizings) un to auto nodod tolmetaa… Pateerinja ekanomika 
P.S. apkopes pie diilera, ik peec 10K[ Šo ziņu laboja Krishus, 05 May 2016, 22:38:56 ] |
Offline | |
|
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5196
Braucu ar: cieņu
|
05 May 2016, 22:36:40 @Krishus rakstīja:
Nezinu kaa citiem modelliem, bet tieshi tas pats staasts ir arii ar e90, man konkreeti ir e90 318, pirkts jauns latvijaa, pie apmeeram 100 000 saaka pastiprinaati eest ellu, tas viss beidzaas ar motora paarlasishanu… motoru paarlasiija, shobriid ir nobraukt ap 160k un viss itkaa ir labi… citas suudziibs nav 
Izskataas, ka tie laiki kad BMW bija kvalitaates paraugs ir SEN SEN beigushies un razzo suudu kas iet +/- pieci gadi(tipiskais liizings) un to auto nodod tolmetaa… Pateerinja ekanomika 
P.S. apkopes pie diilera, ik peec 10K
atradi īsto motoru pēc kura spriest uz e90 tiešām 318 un 320 benzīns ir bēdu ieleja  |
Offline | |
|