Online
Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Peecis | |  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina? | Offline | | |
matiicins | |  Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri. [ Šo ziņu laboja matiicins, 04 Jun 2011, 16:32:15 ] | Offline | | |
matiicins | |  Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| es kaut ko atradu, ka final stage resistor arī ietekmē to vai kondicioniera ventilators darbojas vai nedarbojas, tā varētu būt  | Offline | | |
arnixxx | |  Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem | Offline | | |
matiicins | |  Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu? | Offline | | |
arnixxx | |  Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 17:25:42 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?
tāpat tukšgaitā būtujāpūš aukstu gaisu, jo radiatora ventilators tev uz muftes un piedzenas no siksnas, es meklēju shēmu tagad, bet iesaku pārbaudīt freona daudzumu, jo kad tas ir par maz, tad nepūš aukstu bet drusku vēsu un spiediena devēji mēdz ieķīlēt... vai arī spiediens ir pietiekams lai sistēma slēgtos iekšā | Offline | | |
matiicins | |  Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
04 Jun 2011, 17:30:16 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 17:25:42 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 17:21:32 arnixxx rakstīja:
04 Jun 2011, 16:29:55 matiicins rakstīja:
04 Jun 2011, 16:25:59 Peecis rakstīja:
04 Jun 2011, 16:17:24 matiicins rakstīja:
Jautājums par e39 kondicionera ventilatoru - kaut ko niķojas tas ventilators un izdomāju saķīmiķot, lai darbojas. Tā kā ir iespējami vairāki griešanās ātrumi, kādu ātrumu atstāt lai lēnu griežas vai lai ātri griežas?
Kāpēc viņš negriežas kā paredzēts? Ja jau ventilators dzīvs, tad atliek vien atrast, kāpēc viņš pats neieslēdzas. Varbūt releji jāpamaina?
nu ir tā, ka pienāk 4 vadi ventilatoram un vienā no vadiem ir 12 volti, kad ir ieslēgts kondicionieris. Tad jau sanāk ka vajadzētu ventilatoram darboties ja pa taisno pieliek to ventilatora melno vadu, kur pienāk 12v, tad negriežas, bet ja pie aķīša pieliek citu tievāko vadu, tad griežas lēnu, bet ja pieliek resnāko vadu tad griežas ātri.
kad ieslēdz kondiķi kompresors ieslēdzas vispār un aukstu gaisu salonā pūš? jo ja būs sistēmā mazs spiediens tad nekas neslēgsies iekšā no šiem komponentiem
kompresors ieslēdzas, bet brīvgaitā aukstu gaisu nepūš, tikai ja nedaudz uzdod apgriezienus, tad sāk pūst aukstu gaisu.
Var būt tā, ka ja man tagad kaut kas ir nočakarējies ventilatoram, tad tāpēc brīvgaitā nepūš aukstu gaisu?
tāpat tukšgaitā būtujāpūš aukstu gaisu, jo radiatora ventilators tev uz muftes un piedzenas no siksnas, es meklēju shēmu tagad, bet iesaku pārbaudīt freona daudzumu, jo kad tas ir par maz, tad nepūš aukstu bet drusku vēsu un spiediena devēji mēdz ieķīlēt... vai arī spiediens ir pietiekams lai sistēma slēgtos iekšā
es jau biju uzpildīt kondicionieri, tikai nekas nesanāca, jo bija pietiekams daudzums. Un kā jau teicu, ka pūš aukstu gaisu tikai vajag mazliet apgriezienus. Un kondicioniera ventilators nepiedzenas no siksnas, bet ir elektrisks  | Offline | | |
arnixxx | |  Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
es jau biju uzpildīt kondicionieri, tikai nekas nesanāca, jo bija pietiekams daudzums. Un kā jau teicu, ka pūš aukstu gaisu tikai vajag mazliet apgriezienus. Un kondicioniera ventilators nepiedzenas no siksnas, bet ir elektrisks 
slēdzi pie aparāta vai pie ledusskapju večiem? parasti tā uzpilde ar aparātu notiek tā ka ievada vajadzīgo daudzumu (zem haubes ir plāksnīte kautkur kreisajā pusē) izsūc sistēmu lai noteikt cik freons bij sistēmā un pūš atpakaļ jau vajadzīgo daudzumu... savukārt ledusskapju veči pieliek manometru klāt un skatās spiedienu tikai...ja pat tur ir tikai puse daudzuma spiediens būs aptuveni tāds pats tikai auksta gaisa būs maz.
paskaties vai ventilatora relejam pienāk strāva, tikai bez shēmas nevaru noteikt vai ventiatora ātrumi vadās ar + vai ,mīnusu | Offline | | |
|
TvaiX | |  Kopš: 30. May 2002
Ziņojumi: 77
Braucu ar: R6, G punktu un japāņu šrotkārtingu...
| Kur ieteiktu aizvest pārbūvēt izplūdes kolektoru? Turbīnu uzliku, motora stiprinājumā spiežas virsū... 
Kas pareizi viedo kolektorus sportam? | Offline | | |
arnixxx | |  Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 17:51:31 TvaiX rakstīja:
Kur ieteiktu aizvest pārbūvēt izplūdes kolektoru? Turbīnu uzliku, motora stiprinājumā spiežas virsū... 
Kas pareizi viedo kolektorus sportam?
drusciņ vēlāk aizsūtīšu tev nr uz pm, gaidu kad pašam atsūtīs  | Offline | | |
matiicins | |  Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas) | Offline | | |
arnixxx | |  Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
04 Jun 2011, 18:12:05 matiicins rakstīja:
tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas)
pameklē shēmu jo var būt ka vadās ar mīnusu un vienkārši pa ziemu nopuvusi masa kautkur ātrumu reostata ja jau pluss pienāk pie ventilatora un releja. otrs variants pieslēgt klimu pie kompja un paskatīties, varbūt devējs beidzies | Offline | | |
nagla | |  Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
04 Jun 2011, 14:28:08 igorjok21 rakstīja:
pirms pāris nedēļām prasīju par motora paduškām...tipa likās ka tās pie vainas, ka uzsākot braukt, krakšķis! bet izrādās stūres pastiprinātāja sūknis kirdik! tikko mainīju tās ķīļrievu siksnas...bez viņām klusums uzsākot braukt, un pagriežot stūri līdz galam...sāk drausmīgi čīkstēt!
varbūt kāds saskāries ar kko tādu..ko tur var izdarīt...jeb jāmaina nost!? jauns sūknis 100ls 
man mersim chiksteja dica hvz ka lai apraksta,bet vaina bija siksna! | Offline | | |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Čīkst tad, ja izslīd, bet parasti izslīd tad, ja nav pietiekami nospriegotas. Ja siksnām sānu virsmas ir palikušas slideni spīdīgas, tad var mēģināt tās pakausēt ar acetonu vai pārklāt ar kanifoliju, bet to ir jēga darīt tikai tad, ja ir novērst izslīdēšanas pamatcēlonis. | Offline | | |
igorjok21 | | Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 1505
Braucu ar: X5
|
04 Jun 2011, 20:37:18 Instigater rakstīja:
Čīkst tad, ja izslīd, bet parasti izslīd tad, ja nav pietiekami nospriegotas. Ja siksnām sānu virsmas ir palikušas slideni spīdīgas, tad var mēģināt tās pakausēt ar acetonu vai pārklāt ar kanifoliju, bet to ir jēga darīt tikai tad, ja ir novērst izslīdēšanas pamatcēlonis.
samainot siksnas čīkstoņa nepazuda un tā vibracija!spriegotāji arī ir ok! vismaz problēmu atradu...tagad tik jameklē vietā![ Šo ziņu laboja igorjok21, 04 Jun 2011, 21:09:26 ] | Offline | | |
other | |  Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
| Kurš labi sajēdz par E36 18 pogu OBC, respektīvi pieslēdzu vienu neejošu, tas mazliet uzkūpēja, bet pēc šīs procedūras tagadējais arī neiet, drošinātāji visi veseli. | Offline | | |
|
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Jun 2011, 21:48:01 other rakstīja:
Kurš labi sajēdz par E36 18 pogu OBC, respektīvi pieslēdzu vienu neejošu, tas mazliet uzkūpēja, bet pēc šīs procedūras tagadējais arī neiet, drošinātāji visi veseli.
pamegini piesegt velvienu, ja ari nokupes, tad auto jamaina 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
other | |  Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
| Tavs komentārs ir ļoti vērtīgs - "labi" palīdzēji!
Varbūt ir vēl kāds kam ir kāda ideja? | Offline | | |
Peecis | |  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
04 Jun 2011, 18:12:05 matiicins rakstīja:
tad sanāk, ka biju pie ledusskapju večiem. Bet ar freonu un aukstā gaisa aukstumu problēmu nav. Problēma ir ar to ka brīvgaitā auksto gaisu nepūš (apgriezieni jāpalielina līdz ~2500, tad sāk pūst auksto gaisu un pēc tam jau pietiek ar 1200 apgriezieniem, lai turpinātu pūst auksto gaisu), un otra mazākā problēma ir tas ka automātiksi neieslēdzas ventilators (elektrība pienāk, bet automātiski neieslēdzas)
Aizbrauc uz normālu kondiķu servisu un ar normālu apratūru nodiagnosticē un uzpildi ar freonu un eļļu sistēmu. e39 tomēr nav 3. golfs ar kondiķi. | Offline | | |
mozais | |  Kopš: 14. Mar 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1674
Braucu ar: e61 525d
| kas ko saprot no shiim lietam.. - tatad aizutiju naudu caur internetbanku no bankas citadele uz swedbanku 5dien ap pusdienas laiku, bet sobriid vel nauda nav pienakusi swedbankas kontaa.. 
var but ka tik ilgi parsuuta?  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|