Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXIII
Autors | Ziņojums |
raivisp | 10. Feb 2010, 13:07 |
#1241
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām. | Offline | | |
hronists | 10. Feb 2010, 13:08 |
#1242
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
redzi, pat pašreizējā kondīcijā DT atslogo salenieku par 10 vai 15%. Tas ir situācijā, kad nobraukšanas un uzbraukšanas Pārdaugavas pusē reāli nav. Pabeigs visas kārtas, pienāc parunāsim par atslogošanu  | Offline | | |
Android  | 10. Feb 2010, 13:08 |
#1243
|
|  Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5117
Braucu ar:
|
10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
Tukš tiršan.
Būvējot tiltu,tas tiek rēķināts uz vismaz 50, parasti uz 100 gadu kalpošanu. Un tas, ka pašlaik, krīzes iespaidā, ir drusku mazāk mašīnas, ir sīkums. Ilgākā perspektīvā labi, ja šitas tilts būs pietiekams. Un vēl jāņem vērā, ka projektu varēs izvērtēt tad, kad tas būs pabeigts.
Tik pat labi vari arī sākt remontēt dzīvokli, iznest laukā mēbeles, noplēst grīdas, un pēc tam apgalvot, ka tas viss ir nevajadzīgs, jo, redziet, dzīvoklī izņemot meistaru, neviens nedzīvo, un vispār tas viss dzīvoklis ir nevienam nevajadzīgs. | Offline | | |
raivisp | 10. Feb 2010, 13:09 |
#1244
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Feb 2010, 13:07:02 martink rakstīja:
Lai nu tā būtu, bet tāpat mums ir tiesības izteikt savu neapmierinātību.
Tāpat kā daudzi Kanādieši tagad cepas par olimpiskajām spēlēm, kuru izmaksas no 660 milj sakāpa uz 6 miljardiem un vēl kāps. 
http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/d...?eref=si_writers
Kola, čuras, vai kas cits, man vienkārši nepatīk un viss, es par tiem šķībajiem laidumiem, kur arī droši vien uz tērauda marku ietaupīts, nevienam neteikšu , es ar to lepojos. To naudu varēja un vajadzēja izlietot savādāk, piemēram, sabiedrības izglītošanai vai sporta atbalstam (tā, ka slēpotājam ir 10 pāri slēpju, nevis kā tagad, ka sportisti paši lūdzas inventāru no sponsoriem)
pag, pag, Tu gribi teikt, ka mums pietiek ar trīs tiltiem pilsētā? | Offline | | |
Android  | 10. Feb 2010, 13:10 |
#1245
|
|  Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5117
Braucu ar:
|
10 Feb 2010, 13:07:37 raivisp rakstīja:
10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.
+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk. | Offline | | |
hronists | 10. Feb 2010, 13:12 |
#1246
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
10 Feb 2010, 13:07:02 martink rakstīja:
Lai nu tā būtu, bet tāpat mums ir tiesības izteikt savu neapmierinātību.
Tāpat kā daudzi Kanādieši tagad cepas par olimpiskajām spēlēm, kuru izmaksas no 660 milj sakāpa uz 6 miljardiem un vēl kāps. 
Es godīgi sakot nezinu nevienu valsti kurā mītošie cilvēki būtu līdz galam apmierināti ar to kā tiek tērēta viņu nodokļu nauda 
Ikvienam liekas, ka to visu varēja lētāk, ātrāk un labāk. Bet tāpēc lūdzu skat salīdzinājumu ar čurāšanu. Lai izdarītu pamatotus secinājumus nepietiek ar to, ka "man liekas ka to varēja daudz lētāk izdarīt".
p.s es nesaku ka tur viss ir tīrs, nav otkatu etc. Man vienkārši nav informācijas, jo kārtējās pardomas, ka tilts ir tik dārgs, jo kādam esot jāiedod otkats nav ticams pamatojums. | Offline | | |
Srakans | 10. Feb 2010, 13:13 |
#1247
|
|  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
10 Feb 2010, 13:10:54 Android rakstīja:
+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.
Tikai lepnajam latvietim, lai pārējo priekšā varētu sist roku pie krūts, cik viss ir kruta, katrs kilometrs atkal izmaksās padsmit ļimonus. | Offline | | |
runiigais | 10. Feb 2010, 13:13 |
#1248
|
|  Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
| neuztraucies, katru dienu vizinos no bauskas uz rīgu uz augstskolu vai uz salaspili uz darbu, tā ka man ikdienā tas D-tilts labi redzams.tas tilts labi ja 5% no kopējās daugavas tiltu plūsmas uzņem. varbūt kad pabeigs būs kādi 15 % | Offline | | |
|
martink  | 10. Feb 2010, 13:14 |
#1249
|
|  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
10 Feb 2010, 13:09:20 raivisp rakstīja:
pag, pag, Tu gribi teikt, ka mums pietiek ar trīs tiltiem pilsētā?
Tu laikam tā arī neesi sapratis, ka gan konstruktīvajā ziņā, gan finansējuma ziņā tilts ir katastrofa.
Varētu domāt, ka tas, ka nepietiek ar 3 pārējiem tiltiem, nozīmē, ka ir pilnīgi vienalga, kā tiek būvēts 4. tilts. Var būvēt šķību, var ņemt kredītu ar 600%, var zagt 300kg agregātus, kas karājas virs daugavas uz laidumiem; to visu var darīt, jo nepietiek ar 3 tiltiem... hmm, interesants domāšanas veids.[ Šo ziņu laboja martink, 10 Feb 2010, 13:15:00 ] | Offline | | |
runiigais | 10. Feb 2010, 13:15 |
#1250
|
|  Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
10 Feb 2010, 13:10:54 Android rakstīja:
10 Feb 2010, 13:07:37 raivisp rakstīja:
10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.
+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.
lielāka jēga būs no tiem pievadiem nekā no tilta, tas 100% to es neapšaubu. | Offline | | |
Android  | 10. Feb 2010, 13:16 |
#1251
|
|  Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5117
Braucu ar:
| Kā projektu vadītājs, varu teikt vienu - dari ko darīdams, vienmēr būs neapmierinātie. Un tādi būs arī tad, ja nedarīsi. Tā kā anyway, dari ko gribi,vai nedari neko, vienmēr būs neapmierinātie.
Tāpēc vienmēr cenšos vadīties pēc principa, ka daži var pieciest neērtības, ja tas rada labumu vairākumam. Un pēc pieredzes varu teikt, ka tie, kuri ir neapmierināti, visbiežāk ir neapmierināti faktu, ka kaut kas tiek mainīts, nevis ar risinājumu, jo cilvēkiem ir jāmaina savi paradumi, un tas arī pamatā izraisa neapmierinātību.
| Offline | | |
runiigais | 10. Feb 2010, 13:17 |
#1252
|
|  Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
10 Feb 2010, 13:15:13 runiigais rakstīja:
10 Feb 2010, 13:10:54 Android rakstīja:
10 Feb 2010, 13:07:37 raivisp rakstīja:
10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
eu, Tu tiktālu spēj aizdomāties, ka tiek atvieglotas visas iekšpilsētas ielas? Ja cilvēks brauc no Jelgavas uz Imantu, tad pa apvedceļu viņš nebrauks, bet pa šitādu brauks, jo ātrāk arī bez visiem korķiem. Paplašini savu redzes loku, nav tikai Rīga. Rīgai apkārt ir n pilsētas un priekšpilsētas un nebūs jābrauc viņiem vairs pa šaurām divjoslu ieliņām.
+1
Un, ja izbūvēs līdz lidostai, tad palaidīs arī tālāk gar lidostu pa taisno uz Ulmaņa gatvi un uztaisīt arī ievadu Imantā. Vai arī pieslēgs pie A5 Babītes/Piņķu galā, ja tā būs lietderīgāk.
un vispār tā jau var savienot visus 2 punktus latvijas kartē. nafig no bauskas uz zilupi neiet maģistrāle?[ Šo ziņu laboja runiigais, 10 Feb 2010, 13:18:15 ]
| Offline | | |
raivisp | 10. Feb 2010, 13:18 |
#1253
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Feb 2010, 13:13:47 runiigais rakstīja:
neuztraucies, katru dienu vizinos no bauskas uz rīgu uz augstskolu vai uz salaspili uz darbu, tā ka man ikdienā tas D-tilts labi redzams.tas tilts labi ja 5% no kopējās daugavas tiltu plūsmas uzņem. varbūt kad pabeigs būs kādi 15 %
kas Tu esi, kaut kāds satiksmes psihologs vai eksperts satiksmes plānošanā? Nu kādu sūdu Tu runā? kā Tu vari spriest par to, kā būs?
"Es izdomāju, tirgošu saldējumu stacijā. Skatoties uz cilvēkiem notirgošu 10 000 gab dienā. Nē, ja tā padomā, maz kam vajadzīgs saldējums. Laikam notirgošu tika kādus 5 gab. dienā. Laikam nav jēgas." Aptuveni tāda līmeņa spriešana te notiek.  | Offline | | |
clicks | 10. Feb 2010, 13:19 |
#1254
|
|  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1639
Braucu ar: esinieku
| Varu apsveikt tos, kuri maacaas SPPA .. shiem nav akreditaacijas  | Offline | | |
runiigais | 10. Feb 2010, 13:19 |
#1255
|
|  Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
| nu un cik tad tu domaa ka buus 60% vai ?
tāpat lielākā noslodze bija un būs centra tiltiem[ Šo ziņu laboja runiigais, 10 Feb 2010, 13:20:46 ] | Offline | | |
Android  | 10. Feb 2010, 13:19 |
#1256
|
|  Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5117
Braucu ar:
| Ja runiigais būtu vairāk domiigais, tad būtu sakarīgāki teksti | Offline | | |
|
runiigais | 10. Feb 2010, 13:21 |
#1257
|
|  Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
10 Feb 2010, 13:19:51 Android rakstīja:
Ja runiigais būtu vairāk domiigais, tad būtu sakarīgāki teksti
nekā personīga | Offline | | |
raivisp | 10. Feb 2010, 13:21 |
#1258
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Feb 2010, 13:14:23 martink rakstīja:
Tu laikam tā arī neesi sapratis, ka gan konstruktīvajā ziņā, gan finansējuma ziņā tilts ir katastrofa.
Varētu domāt, ka tas, ka nepietiek ar 3 pārējiem tiltiem, nozīmē, ka ir pilnīgi vienalga, kā tiek būvēts 4. tilts. Var būvēt šķību, var ņemt kredītu ar 600%, var zagt 300kg agregātus, kas karājas virs daugavas uz laidumiem; to visu var darīt, jo nepietiek ar 3 tiltiem... hmm, interesants domāšanas veids.
neesi pamanījis ka viss, kur apgrozas liela nauda, notiek caur dirsu? Es, pieņemsim, esmu. Un vēl esmu sapratis to, ka manos spēkos tur nav neko mainīt. Tad kāpēc lai es par to uztrauktos? Es labāk braukšu pa tiem ceļiem nekā cepšos par kārtējiem miljoniem. Godīgi saku, man vairāk vai mazāk to visu ir piedrāzt.  | Offline | | |
Android  | 10. Feb 2010, 13:21 |
#1259
|
|  Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5117
Braucu ar:
|
10 Feb 2010, 13:19:46 runiigais rakstīja:
nu un cik tad tu domaa ka buus 60% vai ?
Tev izklāstīt visu transporta plūsmas teoriju izvērstā formā varbūt?
Tie, kas plāno satiskmes infrastruktūru, pamatā ir izglītoti cilvēki, un savā jomā tik tiešām ir speciālisti.
Un, kā jau teicu, rezultātu varēs vērtēt tad,kad projekts būs pilnībā pabeigts. | Offline | | |
runiigais | 10. Feb 2010, 13:22 |
#1260
|
|  Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
| nedaudz kļūdijos skaitļos, bet ne daudz
''Uz Dienvidu tilta jūlijā beidzot uzstādīta transporta līdzekļu skaitīšanas sistēma. Pirmie dati liecina, ka vidēji dienā to šķērso 12% no Rīgas tiltus šķērsojošajiem transportlīdzekļu vadītājiem. Tas nozīmē, ka dārgākais Rīgas tilts būtiski satiksmi tā arī nav atvieglojis.''
citāts no kāda pētījuma | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|