Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Prikoli 65

AutorsZiņojums
Huups
02. Sep 2012, 23:27 #12381

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1043

Braucu ar: e53

Offline
janchikz
02. Sep 2012, 23:28 #12382

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


02 Sep 2012, 23:25:20 mcgh rakstīja:
neesmu pilnpiedzinjas brauceejs, bet zinu cilveekus kuri brauc. tas ka vaakties viegli ir miits, vajag pieshauties. citeeju:"liekas ka mashiina pati vadaas kaa vaajag, rezultaataa pirmo q noskiilu stundu peec tam kad nopirku." nu jau chalim kaads 4tais q iet. un braukt maak.
Pareizi Tu saki Vajag piešauties! Pašam ir bijuši 3 quattro, ar kuriem arī attiecīgi tika braukts, zinu ko runāju
Offline
Papakarlo
02. Sep 2012, 23:37 #12383

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Sep 2012, 23:22:01 Marteens rakstīja:

02 Sep 2012, 22:22:19 uldens1 rakstīja:

02 Sep 2012, 21:25:47 RS7 rakstīja:

02 Sep 2012, 13:40:55 user rakstīja:

02 Sep 2012, 09:59:45 PASSATizhi rakstīja:
pilnpiedziņai vajag daudz vairāk skila lai spelētos un lielāku atrumu, kas bieži vien paliek bīstami.

pilnpiedziņai ziemā ir viens nelāgs moments - ieskrienas afigenna ātri, bet kad jābremzē - bremzējas tā pat kā "vienritenis" bet nu kamēr nav jābremzē reāli kruta ir
ar atrumiem dzesies,un viss ir kule
fizika ir jauni likumi


Priekš fizikas jauns laikam esi Tu....Pa lielam ja iemet zemākā robā un laižot sajūgu vaļā vienlaicīgi pakāpeniski spiežot uz bremzes,tad apstāties ir Bet ir divas nelaimes - 1)Lai to darītu ir smagi jāpiešaujās 2)Tas nedarbojas ar auto kam ir abs,esp un citi sūdi


jocīgi ka profi ralijā nebremzē ar ātrumiem + darba bremzi

Spied "Play", lai skatītos video!


varbūt tāpēc ka ir smagi jāpiešaujās
Offline
PG
02. Sep 2012, 23:39 #12384

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

par pilnpiedziņu un braukšanu te labi prikoli

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Marteens
02. Sep 2012, 23:44 #12385

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10826

Braucu ar:


02 Sep 2012, 23:37:11 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:01 Marteens rakstīja:

02 Sep 2012, 22:22:19 uldens1 rakstīja:

02 Sep 2012, 21:25:47 RS7 rakstīja:

02 Sep 2012, 13:40:55 user rakstīja:

02 Sep 2012, 09:59:45 PASSATizhi rakstīja:
pilnpiedziņai vajag daudz vairāk skila lai spelētos un lielāku atrumu, kas bieži vien paliek bīstami.

pilnpiedziņai ziemā ir viens nelāgs moments - ieskrienas afigenna ātri, bet kad jābremzē - bremzējas tā pat kā "vienritenis" bet nu kamēr nav jābremzē reāli kruta ir
ar atrumiem dzesies,un viss ir kule
fizika ir jauni likumi


Priekš fizikas jauns laikam esi Tu....Pa lielam ja iemet zemākā robā un laižot sajūgu vaļā vienlaicīgi pakāpeniski spiežot uz bremzes,tad apstāties ir Bet ir divas nelaimes - 1)Lai to darītu ir smagi jāpiešaujās 2)Tas nedarbojas ar auto kam ir abs,esp un citi sūdi


jocīgi ka profi ralijā nebremzē ar ātrumiem + darba bremzi

Spied "Play", lai skatītos video!


varbūt tāpēc ka ir smagi jāpiešaujās



Viņš klavieres prot spēlēt ar kājām Un es nav profs,bet jaunībā ar kvatrām biju atklājis tādu štučku

Un ko šis darīja tajā momentā kad rotaļājās ar bremzi un sajūgu vienlaicīgi video klusē.

[ Šo ziņu laboja Marteens, 02 Sep 2012, 23:46:22 ]

Offline
uldens1
02. Sep 2012, 23:45 #12386

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16769

Braucu ar:


02 Sep 2012, 23:22:01 Marteens rakstīja:

02 Sep 2012, 22:22:19 uldens1 rakstīja:

02 Sep 2012, 21:25:47 RS7 rakstīja:

02 Sep 2012, 13:40:55 user rakstīja:

02 Sep 2012, 09:59:45 PASSATizhi rakstīja:
pilnpiedziņai vajag daudz vairāk skila lai spelētos un lielāku atrumu, kas bieži vien paliek bīstami.

pilnpiedziņai ziemā ir viens nelāgs moments - ieskrienas afigenna ātri, bet kad jābremzē - bremzējas tā pat kā "vienritenis" bet nu kamēr nav jābremzē reāli kruta ir
ar atrumiem dzesies,un viss ir kule
fizika ir jauni likumi


Priekš fizikas jauns laikam esi Tu....Pa lielam ja iemet zemākā robā un laižot sajūgu vaļā vienlaicīgi pakāpeniski spiežot uz bremzes,tad apstāties ir Bet ir divas nelaimes - 1)Lai to darītu ir smagi jāpiešaujās 2)Tas nedarbojas ar auto kam ir abs,esp un citi sūdi
Nu tad stasti ka riepam palielinas sakere bremzejot ar motoru +bremzi
Offline
uldens1
02. Sep 2012, 23:51 #12387

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16769

Braucu ar:


02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž
vieniga fiča tai darbibai ir tas ka tev motors paliek darba apgriezienos un no likuma izejot atliek uzdot gazi tikai.Tev jau to ka kartigam ralistaam vajadzeja zinat.
Offline
Papakarlo
02. Sep 2012, 23:51 #12388

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Sep 2012, 23:44:02 Marteens rakstīja:

Un ko šis darīja tajā momentā kad rotaļājās ar bremzi un sajūgu vienlaicīgi video klusē.


ievēroji ka viņš arī uzsita ar papēdi pa gāzi tanī brīdi kad pārslēdzās uz leju, kas novērš bremzēšanu ar motoru, jo priekš tam ir domātas bremzes, un motors nekādi nevar pastiprināt bremzēšanu, jo pat ielas auto darba bremzes ir tik stipras ka var nobloķēt visus 4 ratus uz sausa asvalta (ar noteikumu ja bremzes nav izbeigušās), kur nu vēl uz grunts vai sniega/ledus
Offline
arizah
02. Sep 2012, 23:54 #12389

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?
Offline
uldens1
02. Sep 2012, 23:56 #12390

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16769

Braucu ar:


02 Sep 2012, 23:54:29 user rakstīja:

02 Sep 2012, 23:51:13 uldens1 rakstīja:
vieniga fiča tai darbibai ir tas ka tev motors paliek darba apgriezienos un no likuma izejot atliek uzdot gazi tikai.Tev jau to ka kartigam ralistaam vajadzeja zinat.


protams, protams, tieši tāpēc to sauc par bremzēšanu ar motoru/ātrumiem..
bet man vienalga - domā un brauc kā gribi
Un bremzešanas ceļu tas nekadi nesamazina,tikai saglaba labaku kontroli par auto
Offline
jurxx
02. Sep 2012, 23:58 #12391

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

Un vispār bezjēdzīga diskusija

Pēc grāmatas - izslīdot ar 4x4 stūre sānslīdes virzienā, jātur nemainīga gāze, līdz iztaisno

Priekšpiedziņai - japiedod gāze (vis nedabiskākā situācija cilvēkam piešauties)

Pakaļai - jāatlaiž akselirātora pedālis *jābremzē ar dzinēju
Offline
Papakarlo
02. Sep 2012, 23:58 #12392

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Sep 2012, 23:56:24 user rakstīja:

02 Sep 2012, 23:51:54 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:44:02 Marteens rakstīja:

Un ko šis darīja tajā momentā kad rotaļājās ar bremzi un sajūgu vienlaicīgi video klusē.


ievēroji ka viņš arī uzsita ar papēdi pa gāzi tanī brīdi kad pārslēdzās uz leju, kas novērš bremzēšanu ar motoru, jo priekš tam ir domātas bremzes, un motors nekādi nevar pastiprināt bremzēšanu, jo pat ielas auto darba bremzes ir tik stipras ka var nobloķēt visus 4 ratus uz sausa asvalta (ar noteikumu ja bremzes nav izbeigušās), kur nu vēl uz grunts vai sniega/ledus


to sauc par starpgāzīti un jā - tiešām neko nesaproti


a kāpec lieto starpgāzīti?????? paskaidro man

Offline
arizah
02. Sep 2012, 23:59 #12393

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Sep 2012, 23:25:20 mcgh rakstīja:
neesmu pilnpiedzinjas brauceejs, bet zinu cilveekus kuri brauc. tas ka vaakties viegli ir miits, vajag pieshauties. citeeju:"liekas ka mashiina pati vadaas kaa vaajag, rezultaataa pirmo q noskiilu stundu peec tam kad nopirku." nu jau chalim kaads 4tais q iet. un braukt maak.


tā it kā tu nezinātu - ir čaļi, kuri nobliezīs jebkuru piedziņu. un tad paskatīsies uz tiem, kas neko nav nobliezuši un pateiks - jūs jau NEBRAUCAT
Offline
Papakarlo
03. Sep 2012, 00:02 #12394

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

tieši tā


un vēl vairāk sabremzēties var slēdzoties pakāpeniski uz leju (bez starpgāzes) jo nesakrīt motora apgriezieni, ar kārbas apriezieniem
Offline
arizah
03. Sep 2012, 00:04 #12395

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Sep 2012, 23:59:37 user rakstīja:
gribi es to pierādīšu Tev? Tev ir auto ar manuālo kārbu? davai - aizbraucam uz kādu vietu, parādi cik m vari apstāties? es tad paņemšu Tavu auto un tajā paša vietā, bet bremzējot ar ātrumiem to izdarīšu īsākā posmā?


bez darba bremzes lietošanas ?
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:05 #12396

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


02 Sep 2012, 23:54:52 arizah rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?


Tāpēc jau wrx braucēji maina kārbas pēc bremzēšanas ar motoru.
Offline
hasans
03. Sep 2012, 00:05 #12397

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Gribējās paskatīties kādu jaunu pigoru, bet te vēl rallistu batālija norisinās
Offline
PASSATizhi
03. Sep 2012, 00:05 #12398

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ar pakaļu spelēties ir 1000 reizes vieglāk, jo izslīd pie maza ātruma pie kura var ētri un droši savākties. awd tas ātrums būs krietni lielāks. rūgta pieredze
Offline
uldens1
03. Sep 2012, 00:11 #12399

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16769

Braucu ar:


03 Sep 2012, 00:06:05 user rakstīja:

03 Sep 2012, 00:02:12 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

tieši tā


un vēl vairāk sabremzēties var slēdzoties pakāpeniski uz leju (bez starpgāzes) jo nesakrīt motora apgriezieni, ar kārbas apriezieniem


kurā minūtē jūs tajā video ko skatāties? ir arī tāda lietā kā gāze + bremze reizē, jo kas tiek izmantota! nejauciet arī to!
gaze+bremze ir tapec lai atlaizot bremzi motoram momenta butu pilna jauda,nevis pec britiņa
Offline
Papakarlo
03. Sep 2012, 00:13 #12400

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Sep 2012, 00:06:05 user rakstīja:

03 Sep 2012, 00:02:12 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
skola sākusies - var redzēt
tehniski, bremzēšana ar motoru pat taja video notiek visu laiku momentā, kad tiek atlaists akseliratora pedālis un netiek ielikts neitrals pārnesums, vai izspiests sajūgs notiek bremzēšana ar dzinēju tas ir tik pat vienkārši cik sarežģiti..

tieši tā


un vēl vairāk sabremzēties var slēdzoties pakāpeniski uz leju (bez starpgāzes) jo nesakrīt motora apgriezieni, ar kārbas apriezieniem


kurā minūtē jūs tajā video ko skatāties? ir arī tāda lietā kā gāze + bremze reizē, jo kas tiek izmantota! nejauciet arī to!


rekur labāk redzams footwork's

Spied "Play", lai skatītos video!


kapēc viņš nebremzē ar ātrumiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo