Online

Pašreiz BMWPower skatās 30 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
depo
23. Aug 2025, 20:23 #12181

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20977

Braucu ar: Zirgu

Kurš no dīzeļdzinējiem ir pats problemātiskākais, kur vislielākais risks ielidot uz kapitālo motoram? Cik saprotu 3.0 N57? Ir konkrēti N57 modeļi/gadi utt?

Kā ar B57 ?

[ Šo ziņu laboja depo, 23 Aug 2025, 20:26:41 ]

Offline
RSAWorkshop
23. Aug 2025, 20:32 #12182

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7672

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu n57 ir populārāks un vecāks, tāpēc viņi arī vairāk plīst, bet nav jau arī tik briesmīgi
B57 jaunāks, mazāk nekā n57, bet arī tam ir savas problēmas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
depo
23. Aug 2025, 20:38 #12183

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20977

Braucu ar: Zirgu

N57 cik saprotu aprauj pirmo šāli, pamatā dēļ nolietota kloķenes demfera vibrācijas? Ar eļļas spiedienu esot problēmas, tapēc liekot no M50d sūkni?

Kādas B57 problēmas?

[ Šo ziņu laboja depo, 23 Aug 2025, 20:41:01 ]

Offline
crime
23. Aug 2025, 21:02 #12184

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8741

Braucu ar: m635csi

n57 190kw, no 140k lidz 190k nekādu problēmu, gan jau ka 300+k visādi brīnumi iespējami
Offline
RSAWorkshop
23. Aug 2025, 22:43 #12185

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7672

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ar M50d sūkni var vēl lielākus sūdus sataisīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
depo
23. Aug 2025, 23:07 #12186

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20977

Braucu ar: Zirgu

Man ar likās, ka nebūs labi, jo eļļas kanāls stūrī ar nobīdi ir M50d sūknim. Zobrata uzlikšana ar 19 zobiem no M57 reāli kautko dod Teorētiski kādi 21% vairāk eļļas plūsma sanāk, bet pēc fakta eļļas spiediens pieaug?

[ Šo ziņu laboja depo, 23 Aug 2025, 23:09:58 ]

Offline
Sancix
Vakar, 14:56 #12187

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6994

Braucu ar: e36

Eļļas sūknis N57
@PavelDovzenko
pirms 3 mēnešiem (rediģēts)
‼Внимание!
В видео были допущены две важные ошибки.
⚠Ошибка в расчете передаточного числа:
Правильный перерасчет:
▶ Сток (21:23) — насос крутится медленнее коленвала:
При 4000 об/мин двигателя насос = 3652 об/мин
Поток масла = 67,9 л/мин
▶ Тюнинг (21:19) — насос крутится быстрее коленвала:
При 4000 об/мин двигателя насос = 4421 об/мин
Поток масла = 82,2 л/мин
✅ С тюнинг-звездой поток масла увеличивается на 20%!
⚠ Риск кавитации возрастает, особенно на холодном густом масле.

⚠ Ошибка в объяснении принципа работы шестеренчатого насоса:
▶В реальности масло в шестеренчатом насосе не сжимается между шестернями!
Правильная работа:
▶Масло захватывается между зубьями шестерён и стенкой корпуса.
▶Оно переносится по стенкам корпуса от зоны всасывания к зоне нагнетания.
▶Давление создаётся за счёт уменьшения объема рабочей полости, а не "сжатия" масла.

[ Šo ziņu laboja Sancix, 24 Aug 2025, 14:58:14 ]



-----------------

Offline
casivupi
Vakar, 15:08 #12188

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Bomžiem bomžu problēmas
Offline
RSAWorkshop
Vakar, 17:10 #12189

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7672

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Aug 2025, 23:07:36 @depo rakstīja:
Man ar likās, ka nebūs labi, jo eļļas kanāls stūrī ar nobīdi ir M50d sūknim. Zobrata uzlikšana ar 19 zobiem no M57 reāli kautko dod Teorētiski kādi 21% vairāk eļļas plūsma sanāk, bet pēc fakta eļļas spiediens pieaug?

Kanāla problēma ir risināma, bet lielāka ražība neko nedod, jo to lielāko eļļas daudzumu nav kur likt, vienīgi caur spiediena regulatoru nomest atpakaļ karterī vai sūknī un beigās no tā jēga nav pilnīgi nekāda. Arī ar stock sūkni tur ražība un spiediens nerada nekādas problēmas, arī OE vai aftermarket šāles nerada nekādas spiediena atšķirības

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
cipargalva
Vakar, 21:07 #12190

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6723

Braucu ar: quattro

Cik tagad maksā tāds nu labās prakses N57 kapitālais remontiņš? Ar 5k pēc tam kādu laiku var gulēt mierīgi?
Offline
RSAWorkshop
Vakar, 21:41 #12191

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7672

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kapitālais? Nu kādos 8k var mēģināt iekļauties ja ir runa par pliku motoru atvestu
Jau plika lielā apkope ar cerību, ka paildzinās mūžu velk uz kādiem 4-5k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo