Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: B58 dzinejs

AutorsZiņojums
Kaross
30. Nov 2025, 20:16 #121

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tulīt būs tipiskā atbilde, ka viņam nav jāatbild, jo te visi ir pārāk stulbi un nesajēdz tēmu.
Vai nu palasi info, lai saprastu pamatlietas. Tādas tipiskās frāzes, momentos, kad aprāvies un nav īsti ko atbildēt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Elna
30. Nov 2025, 20:20 #122

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


30 Nov 2025, 20:01:01 @Kaross rakstīja:
Tā kā tavas zināšanas dzinējos un to programmatūrā ir stipri virspusējas, es norādu uz muļķībām, ko Tu raksti. Pamatotas, ar faktiem, ko Tu diemžēl nevari atspēkot. Jo nekur nav nekāda informācija, nekādas atsauces, tikai tukša diršana. Diemžēl.
Un ja Tu izplati klajus melus, nomelnojošu informāciju par mani, tad es varu tevi saukt par pimpi, jo Tu tāds esi. Otrkārt arī lupata, kas par saviem vārdiem nav spējīgs atbildēt.



cieniijamais pilsoni, es tevi te VISPAAR nepiemineeju. Ne ar vienu vaardu - par kaadiem apmelojumiem tu te runaa?

Par konkreetaam lietaam - man ir logi visaam teemaam: gan par WG, gan sasniegtajiem boost spiedieniem, u.t.t.
Es shos logus sheit nelieku vairaaku iemeslu deelj:
a. tu esi totaals smurgulis, kuram man nekas nav jaapaskaidro. Tava leetaa njemshanaas man ir interesanta tikai tik taalu, cik - tu iesaki teemas manam blogam;
b. shii soliidaa maajaslapa nav pelniijusi nekaadu manu knowledge; kaa maniet, es to sheit nelieku, bet rakstu bloga postus, linkus uz dalju no tiem te ielieku.

Paareejie haljavchiki - mikjelji u.c.: laipni luugti uz manu EN blogu, pilnaa apjomaa tas ir pieejams. Ja kas interesee. Ja nee, idite nahuj, please. (C) Laksmi

Veertiigaako info es shait nelikshu, kameer sheit buus taada kultuura, kaada taa ir. Punkts
Offline
PedroPascal
30. Nov 2025, 21:13 #123

Kopš: 09. Oct 2025

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Kasparam ir autisma problēmas. Bērnībā un jaunībā daudz apbižots. Tad nu internetā cenšās savu ego palielināt rakstot rakstiņus, kad uzdod kādu konkrētāku jautājumu, kur varbūt nav pareizi kas izklāstīts (vai nepareizi dati), tad aste dirsā un locās, lai nebūtu jāatbild, jo jūs taču nesapratīsiet tā pat.
Kuro reizi dzēsīsies laukā, bet tā pat atgriezīsies zem cita vārda - sākumā izliksies par svešinieku, tirgos vecas riepas un tad jau kaspariņš atpakaļ....

Citus nodirš par kaut kādiem SIA apgrozījumiem, bet pats jau nav nekāda svētā govs.
Varbūt vēlies pastāstīt kādēļ tad īsti skraidi pa to tuvo Eiropu?
Vai nav beigās, ka skraidi, lai izņemtu nelegālo (bez nodoķļu) piķi laukā, jo nevēlies, lai LV institūcijas,bankas redzētu šo naudu?

Vēl jau. Citus sauc par deģenerātiem, dzīvniekiem un ko tik vēl nē. Un centies, lai kāds publiski cienītu? Saki: cieņa jānopelna. Vai esi pelnījis cieņu? Domājams, ka nē. Tie tavi blog raksti tā īsti nevienam neinteresē. Tā tu centies tikai sevi pierādīt sabiedrības telpā un paaugstināt savu ego.
Tu esi cilvēks bez kādām cieņas vērtībām, bez ģimenes, tas tevi grauž no iekšas un to tu izgāz uz citiem.

Varbūt laiks pievērsties Dievam?
Offline
Staris
30. Nov 2025, 21:25 #124

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30563

Braucu ar: ra ucuarB

Nedaudz atpakaļ tēmā.
Kaspar, tu vienmēr stāsti, ka visa veida čipi sačakarē ECU notiekošo.
Kas notiek ar šo dzinēju MHD izpildījumā, ja ikdienā izmanto viņu piešķirtās "OEM" kartes?
T.i. Doma tāda:
ikdienā braukā ar "stock";
brīvdienā ieslēdz Stage1 pēc nepieciešamības.
Vai ikdienā ar MHD Stock" arī tiek viss čakarēts, jo ir notikusi iejaukšanās ražotāja softā?
Veciem auto tev vai nu ir "čips", vai nav.
Modernajiem auto nu jau ir opcija uz stūres pārslēgties starp kartēm. Vai tas ir risinājums?
Offline
Elna
30. Nov 2025, 22:17 #125

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


30 Nov 2025, 21:25:11 @Staris rakstīja:
Nedaudz atpakaļ tēmā.
Kaspar, tu vienmēr stāsti, ka visa veida čipi sačakarē ECU notiekošo.
Kas notiek ar šo dzinēju MHD izpildījumā, ja ikdienā izmanto viņu piešķirtās "OEM" kartes?
T.i. Doma tāda:
ikdienā braukā ar "stock";
brīvdienā ieslēdz Stage1 pēc nepieciešamības.
Vai ikdienā ar MHD Stock" arī tiek viss čakarēts, jo ir notikusi iejaukšanās ražotāja softā?
Veciem auto tev vai nu ir "čips", vai nav.
Modernajiem auto nu jau ir opcija uz stūres pārslēgties starp kartēm. Vai tas ir risinājums?


piedod, ka neatbildu ar vienu vaardu jaa/nee.
Muusdienu DME/citu vadiibu softs pirms kompileeshanas ir simti tuukstoshi/miljoni komandrindu. Kljuudu bliivums - katastrofaals. Kaut kas kaut kad tiek piechiniits, bet logi nav pieejami, probleemkeisus nav kam reporteet, nevienu nekas neinteresee.

Neliels piemeers par liimeni. Es/Tu peerc mashiinu par 50..70..90k EUR, kurai nestraadaa misfiru noteikshana. Kaapeec nestraadaa? Jo patents ir Siemens. Attieciigi - balti duumi, djorga: miljoni bez jeegas nomainiitu sprauslu. Protams, sprauslu razhotaajs gavilee. Nav multi ignition. Jo paarcepjaas DME, paarcepjaas spoles, nestraadaa misfiru detekts, utjpr. Gadaas misfire - zhopa. Kaut kas taads vnk nebija iedomaajams, kameer bija Siemens DME.
Lietotaaji braukaa pa servisiem. Un pohuj nto gadu garumaa. Shis ir liimenis, kas raksturo situaaciju. Jau stock versijaa tas auto/dzineejs ir katastrofaali suudiigi nostraadaats.

Attieciigi, atbildi uz Tavu jautaajumu nezina NEVIENS. Pat, ja MHD ir krutie dzeki un to karshu paarsleegshanu uztaisiijushi korektu, neviens nezina, vai taa paarsleegshana korekti straadaa deelj DME softa gljukiem. Korekti - konkreetajai softa rezliizei. Konkreetajam kodeejumam. Konkreetajaam adaptaaciju lietaam, utjpr. Moska - shodien/shoreiz straadaa, riit nestraadaa. Shim auto straadaa, citam nestraadaa. Peec integraacijas pacelshanas - gljuko, straadaa, nestraadaa. HVZ. Jau sarezgjitaaks jautaajums - ja ir vairaakas kartes, kas notiek ar adaptaaciju karteem? Taas ir kopeejas, vai ne? Nu, shis ir fail. Peec buutiibas. Kaa tas sadziivo? HVZ. Kaa kuram auto [atkariibaa no individuaalaa dzineeja/komponentu pielaideem/parametriem].
Sore, te nav vienkaarshas atbildes.
Offline
Zalespljavejs
01. Dec 2025, 08:24 #126

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2745

Braucu ar: tautas auto


30 Nov 2025, 20:20:26 @Elna rakstīja:

Veertiigaako info es shait nelikshu, kameer sheit buus taada kultuura, kaada taa ir. Punkts


Tādas retoriskas dabas jautājums - kāds prasīja, lai tu liec savu informāciju? Es gribētu ticēt, ka to visu var sagrābstīt internetā, tikai sev (ne)tīkamā svešvalodā.
Offline
smudo
01. Dec 2025, 10:59 #127

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4089

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


01 Dec 2025, 08:24:42 @Zalespljavejs rakstīja:

30 Nov 2025, 20:20:26 @Elna rakstīja:

Veertiigaako info es shait nelikshu, kameer sheit buus taada kultuura, kaada taa ir. Punkts


Tādas retoriskas dabas jautājums - kāds prasīja, lai tu liec savu informāciju? Es gribētu ticēt, ka to visu var sagrābstīt internetā, tikai sev (ne)tīkamā svešvalodā.


Kaut ko var, kaut ko nevar gan jau. Daļa tās info laikam man kā parastam lietotājam daudz ko nedod un nav saprotama - par 6. cilindra "problēmām" zināju. Kaspars izvirzīja versijas iemesliem, bet ieteiktie risinājumi jau ir no atbildīga lietotāja common sense izrietoši. Jo eļļas mainīju līdz 10k km arī tagad un aukstu dzinēju nekad nedzinu. Papildus ir ieteikums nelikt MHD, jo ir riski, bet kad esi to auto izbaudījis ar to, tad esi gatavs uzņemties riskus. Empīriski arī redzams, ka MHD Stage 1 un iespējams pat Stage 2 OTS kartes ir relatīvi koservatīvas un vismaz check engine nemet ārā. Problēmas ar 6. cilindra vizuli sākas jau ejot tālāk un veicot "custom" tune, kur arī ir liela iespēja kādam kau kut nokļudīties. Manā gadījumā padziļinātas dzinēja pārbaudes netika veiktas dzinējam, pirms MHD uzlikšanas - tika pārbaudīts, vai nav kļūdu un arī tika aptuveni mēnesi nobraukts ikdienas satiksmē pēc iegādes, lai pārliecinātos, vai nav kādas iepsējamas problēmas un tika uzliktas jaunas OE sveces, samainīta eļļa kārbā, sadalenē un reduktoros.
Offline
Elna
01. Dec 2025, 11:06 #128

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:

nu, to, ka mana bloga ieraksti regulaari tiek kopeeti [lasi - zagti] visaas iespeejamaas valodaas: jaa, ir taada lieta. Attieciigi, dalju noteikti vareesiet peec kaada laika lasiit arii citaas valodaas.
Smudo - par kaadaam 6.taa cilndra probleemaam Tu zinaaji? To, ka tas straadaa liesajaa? Vai to, ka tam paarkarst aizdedzes spole? Kur shaadu info maniiji? Es neesmu baigi vakteejis, bet aciis nekur shis info nav cirtis.
Par visaam misfiru noteikshanas probleemaam un kaa sekas: nepamatotaam sprauslu mainjaam, pilniigu diagnostikas neiespeejamiibu un haosu. Ar visu raskladu - kaapeec tas ir. Esi maniijis? Hmm.. Kur?
Offline
Kaross
01. Dec 2025, 11:15 #129

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Nov 2025, 21:25:11 @Staris rakstīja:
Nedaudz atpakaļ tēmā.
Kaspar, tu vienmēr stāsti, ka visa veida čipi sačakarē ECU notiekošo.
Kas notiek ar šo dzinēju MHD izpildījumā, ja ikdienā izmanto viņu piešķirtās "OEM" kartes?
T.i. Doma tāda:
ikdienā braukā ar "stock";
brīvdienā ieslēdz Stage1 pēc nepieciešamības.
Vai ikdienā ar MHD Stock" arī tiek viss čakarēts, jo ir notikusi iejaukšanās ražotāja softā?
Veciem auto tev vai nu ir "čips", vai nav.
Modernajiem auto nu jau ir opcija uz stūres pārslēgties starp kartēm. Vai tas ir risinājums?


Iejaukšos jūsu dialogā. Mēģināšu maksimāli konstruktīvi.

1. ar MHD brauc desmitiem tūkstošu BMW. Tā aplikācija ir izstrādāta tikai un vienīgi BMW un priekš pāris dzinējiem un izstrādāta Vācijā.
Kā tev liekas, ja tur būtu gļuki, ja tur būtu nevienmērīga tukšgaita, misfire, tie cilvēki nesūdzētos forumos? B58 ir kulta dzinējs it sevišķi ASV. Pilni forumi par un ap MHD. Tur taču būtu jābūt sliktām atsauksmēm. It sevišķi no augstprātīgajiem ASV pilsoņiem, kur katrs sevi uzskata par Pasaules nabu tāpat kā mūsu teorētiķis. Viņi sūdzētos 5 minutēs pēc gļuka parādīšanās. MHD sevi ietver mega labu logeri. Reizes 10 labāku par ISTU, jo logo RAM variables, nevis kaut kādus nenormāli lēnus diagnostikas datus. Logeris ar vismaz 20Hz frekvenci. Perfekti var redzēt visus misfire, adaptācijas, jebkuru dzinēja parametru 20 reizes sekundē.

Varbūt tomēr ja desmitiem tūkstošu cilvēku nav problēmas ar misfire, adaptācijām u.t.t, bet vienam teorētiķim ir, tad problēma nav tajos desmitos tūkstošu MHD lietotājos, bet teorētiķa galvā?

2. Tu jautā cilvēkam, kas nav ne redzējis tās MHD kartes, ne zina kā tas viss darbojas, tikai teoretizē. Varbūt vajag parunāt ar cilvēkiem, kas ar to nodarbojas. O.k. Ja man nav uzticības un liekas, ka es neko nesaprotu. Nu pajautā kādam citam uzticamam chiptunerim. Pajautā kaut vai cilvēkiem, kas to softu lieto ikdienā un tādu nav maz.

3. Atbildot uz taviem jautājumiem. Ikdienā lietojot MHD stock, tiek izmantota 100% rūpnīcas parametri, rūpnīcas programmatūra. Nekas netiek "čakarēts".
Nav jāslēdz brīvdienās Stage 1, jo tas Stage 1 lieliski strādā jebkurā momentā. Vai tas ir risinājums? Nē, jo tur nemaz nav problēmas.


Vēl par MHD tehnisko pusi. B58 gadījumā izmanto Bosch MG1CS003 vadības bloku ar spc5777 procesoru vai jaunākos Hybrid modeļos MG1CS201, kuram ir 8MB atmiņa. Programmai tiek izmantoti ap 6MB un 2MB paliek brīvi. Šajos 2 MB MHD ir uzrakstījis custom kodu, kas saņemot konkrētas komandas no kruīza slēdža vai pedāļiem, pārslēdz programmas. Tā nav moderno vadības bloku fīča, bet iespēja to izdarīt jebkurā vadības blokā jau no 2000.gada, kam ir CAN-bus sistēma. Tajā brīvajā flash atmiņā MHD nokopē daļu no jau esošās BMW programmas, kas atbild par konkrētiem jaudas parametriem, piemēram, aizdedzes kartes, dažādas temperatūras korekcijas, lambda, turbo spiediens, dažādus griezes momenta ierobežotājus u.t.t. Kopumā izveido 4 "kartes" (maps). Par karti sauc šo nokopēto datu apjomu. Tūneris regulējot katru šo atsevišķo apgabalu var ieregulēt dažādas jaudas. Pārējie visi parametri, kļūdu tabulas, adaptācijas paliek nemainīgas, jo izmanto jau esošo BMW programmas daļu.
Papildus tam visam MHD piedāvā arī savu Ethanol Content Analyzer, kurš tiek pievienots CAN-bus tīklam un datus sūta pa CANbus uz oriģinālo motora vadības bloku. Vadoties pēc etanola analizatora var perfekti atregulēt dzinēja jaudu, drošības parametrus, aizdedzi praktiski jebkādai degvielai. Reāllaikā analizators lasa degvielas sastāvu un vadības bloks interpolējot pielāgo aizdedzi daudz plašākā diapazonā un precīzāk kā to dara rūpnīcas programma. Lejot jebkādu degvielu 95E,98E, E85, E40 mix u.t.t., kaut vai Baltkrievijas kreisajā tankā, MHD nodrošina to, ka dzinējs strādā max. safe režīmā bez iespējas nodetonēt, jo pielāgo gan aizdzedzi, gan lambda parametrus. Oriģinālais vadības bloks nav spējīgs tik plašā diapazonā to izdarīt un tas jau būs daudz par vēlu, kad nepareizas degvielas dēļ dzinējs sāk detonēt. MHD to jau izdara preventīvi. Aizdedzi iestāda konkrētai degvielai, nevis vadoties pēc detonācijas kā tas būtu stock gadījumā.
Zinot visu šo inside info, jo es tos vadības blokus regulēju gan stock versijā, gan ar MHD, tad no malas liekas smieklīgi palasīt tos teorētiķa savārstījumus. Par to var pārliecināties arī mani klienti un ja kādam ir vēlme to visu redzēt sīkāk, tad varu arī uz vietas, regulējot auto, pastāstīt.






-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Elna
01. Dec 2025, 11:25 #130

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


01 Dec 2025, 11:15:07 @Kaross rakstīja:

30 Nov 2025, 21:25:11 @Staris rakstīja:
Nedaudz atpakaļ tēmā.
Kaspar, tu vienmēr stāsti, ka visa veida čipi sačakarē ECU notiekošo.
Kas notiek ar šo dzinēju MHD izpildījumā, ja ikdienā izmanto viņu piešķirtās "OEM" kartes?
T.i. Doma tāda:
ikdienā braukā ar "stock";
brīvdienā ieslēdz Stage1 pēc nepieciešamības.
Vai ikdienā ar MHD Stock" arī tiek viss čakarēts, jo ir notikusi iejaukšanās ražotāja softā?
Veciem auto tev vai nu ir "čips", vai nav.
Modernajiem auto nu jau ir opcija uz stūres pārslēgties starp kartēm. Vai tas ir risinājums?


Iejaukšos jūsu dialogā. Mēģināšu maksimāli konstruktīvi.

1. ar MHD brauc desmitiem tūkstošu BMW. Tā aplikācija ir izstrādāta tikai un vienīgi BMW un priekš pāris dzinējiem un izstrādāta Vācijā.
Kā tev liekas, ja tur būtu gļuki, ja tur būtu nevienmērīga tukšgaita, misfire, tie cilvēki nesūdzētos forumos? B58 ir kulta dzinējs it sevišķi ASV. Pilni forumi par un ap MHD. Tur taču būtu jābūt sliktām atsauksmēm. It sevišķi no augstprātīgajiem ASV pilsoņiem, kur katrs sevi uzskata par Pasaules nabu tāpat kā mūsu teorētiķis. Viņi sūdzētos 5 minutēs pēc gļuka parādīšanās. MHD sevi ietver mega labu logeri. Reizes 10 labāku par ISTU, jo logo RAM variables, nevis kaut kādus nenormāli lēnus diagnostikas datus. Logeris ar vismaz 20Hz frekvenci. Perfekti var redzēt visus misfire, adaptācijas, jebkuru dzinēja parametru 20 reizes sekundē.

Varbūt tomēr ja desmitiem tūkstošu cilvēku nav problēmas ar misfire, adaptācijām u.t.t, bet vienam teorētiķim ir, tad problēma nav tajos desmitos tūkstošu MHD lietotājos, bet teorētiķa galvā?

2. Tu jautā cilvēkam, kas nav ne redzējis tās MHD kartes, ne zina kā tas viss darbojas, tikai teoretizē. Varbūt vajag parunāt ar cilvēkiem, kas ar to nodarbojas. O.k. Ja man nav uzticības un liekas, ka es neko nesaprotu. Nu pajautā kādam citam uzticamam chiptunerim. Pajautā kaut vai cilvēkiem, kas to softu lieto ikdienā un tādu nav maz.

3. Atbildot uz taviem jautājumiem. Ikdienā lietojot MHD stock, tiek izmantota 100% rūpnīcas parametri, rūpnīcas programmatūra. Nekas netiek "čakarēts".
Nav jāslēdz brīvdienās Stage 1, jo tas Stage 1 lieliski strādā jebkurā momentā. Vai tas ir risinājums? Nē, jo tur nemaz nav problēmas.


Vēl par MHD tehnisko pusi. B58 gadījumā izmanto Bosch MG1CS003 vadības bloku ar spc5777 procesoru vai jaunākos Hybrid modeļos MG1CS201, kuram ir 8MB atmiņa. Programmai tiek izmantoti ap 6MB un 2MB paliek brīvi. Šajos 2 MB MHD ir uzrakstījis custom kodu, kas saņemot konkrētas komandas no kruīza slēdža vai pedāļiem, pārslēdz programmas. Tā nav moderno vadības bloku fīča, bet iespēja to izdarīt jebkurā vadības blokā jau no 2000.gada, kam ir CAN-bus sistēma. Tajā brīvajā flash atmiņā MHD nokopē daļu no jau esošās BMW programmas, kas atbild par konkrētiem jaudas parametriem, piemēram, aizdedzes kartes, dažādas temperatūras korekcijas, lambda, turbo spiediens, dažādus griezes momenta ierobežotājus u.t.t. Kopumā izveido 4 "kartes" (maps). Par karti sauc šo nokopēto datu apjomu. Tūneris regulējot katru šo atsevišķo apgabalu var ieregulēt dažādas jaudas. Pārējie visi parametri, kļūdu tabulas, adaptācijas paliek nemainīgas, jo izmanto jau esošo BMW programmas daļu.
Papildus tam visam MHD piedāvā arī savu Ethanol Content Analyzer, kurš tiek pievienots CAN-bus tīklam un datus sūta pa CANbus uz oriģinālo motora vadības bloku. Vadoties pēc etanola analizatora var perfekti atregulēt dzinēja jaudu, drošības parametrus, aizdedzi praktiski jebkādai degvielai. Reāllaikā analizators lasa degvielas sastāvu un vadības bloks interpolējot pielāgo aizdedzi daudz plašākā diapazonā un precīzāk kā to dara rūpnīcas programma. Lejot jebkādu degvielu 95E,98E, E85, E40 mix u.t.t., kaut vai Baltkrievijas kreisajā tankā, MHD nodrošina to, ka dzinējs strādā max. safe režīmā bez iespējas nodetonēt, jo pielāgo gan aizdzedzi, gan lambda parametrus. Oriģinālais vadības bloks nav spējīgs tik plašā diapazonā to izdarīt un tas jau būs daudz par vēlu, kad nepareizas degvielas dēļ dzinējs sāk detonēt. MHD to jau izdara preventīvi. Aizdedzi iestāda konkrētai degvielai, nevis vadoties pēc detonācijas kā tas būtu stock gadījumā.
Zinot visu šo inside info, jo es tos vadības blokus regulēju gan stock versijā, gan ar MHD, tad no malas liekas smieklīgi palasīt tos teorētiķa savārstījumus. Par to var pārliecināties arī mani klienti un ja kādam ir vēlme to visu redzēt sīkāk, tad varu arī uz vietas, regulējot auto, pastāstīt.







es saprotu, ka vieniigie ''pieraadiijumi'' ir pamatkomponentu uzskaitiijums. Tikai piebilde. Ibo, viss ko tu raksti, balstaas uz tieshi taadiem pashiem netieshiem noveerojumiem. Ja nee, liec galdaa dekompileeto kodu, iesim cauri

Ibo, par teemu:
''Kā tev liekas, ja tur būtu gļuki, ja tur būtu nevienmērīga tukšgaita, misfire, tie cilvēki nesūdzētos forumos?''

Atljaushos darvas pilienu - es esmu paariitii Meta grupu pieregjistreejies, tur KATRU dienu ir tjerpilas ar kokreshojushiem MHD tuuniem. Nepaarspiileeju. Man ir ko iereekt KATRU DIENU.

Par tuksgaitas/gaitas nevienmeeriibu - to raksturo cilindru mehaaniskaa efektivitaate. MHD logaa [tajaa, ko met pilsonji - pats esmu nabadziigs, MHD atljauties nevaru] es mehaanisko efektivitaati neredzu. NEVIENAA forumaa, nevienaa keisaa neesmu redzeejis, ka kaads buutu iemetis Expert mode/Rough run datus un tos analizeejis.
Attieciigi - nav jau par ko runaat


p.s. par aizdedzes karshu adaptaacijaam - nav taisniiba. Stock softs meera degvielas oktaanskaitli, adaptaacijas [longterm] veido, balstoties uz to un ieprieksheejo experience.
Stock softs pat paarmeera degvielas oktaanskaitli, katru reizi uztankojoties.
Par to ir info manaa blogaa. Kaa izskataas, Edgar, tev buutu veertiigi tomeer manu blogu palasiit

p.p.s. bet par vienu lietu gan tev taisniiba - daudzas lietas/probleemas ir tikai manaa galvaa. Un tikai manaa blogaa.
Visas probleemas ar misfiru identificeeshanu, paarkarstoshu spoli, 6.taa cilindra degmaisiijumu un veel daudzaam lietaam. Tev ir PILNIIGA taisniiba - nekur un neviens cits par sho visu pat nerunaa.

[ Šo ziņu laboja Elna, 01 Dec 2025, 11:37:28 ]

Offline
smudo
01. Dec 2025, 11:35 #131

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4089

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


01 Dec 2025, 11:06:05 @Elna rakstīja:
nu, to, ka mana bloga ieraksti regulaari tiek kopeeti [lasi - zagti] visaas iespeejamaas valodaas: jaa, ir taada lieta. Attieciigi, dalju noteikti vareesiet peec kaada laika lasiit arii citaas valodaas.
Smudo - par kaadaam 6.taa cilndra probleemaam Tu zinaaji? To, ka tas straadaa liesajaa? Vai to, ka tam paarkarst aizdedzes spole? Kur shaadu info maniiji? Es neesmu baigi vakteejis, bet aciis nekur shis info nav cirtis.
Par visaam misfiru noteikshanas probleemaam un kaa sekas: nepamatotaam sprauslu mainjaam, pilniigu diagnostikas neiespeejamiibu un haosu. Ar visu raskladu - kaapeec tas ir. Esi maniijis? Hmm.. Kur?


Nē, tikai par sekām - bojātiem virzuļiem. Par spoļju pārkaršanu Tavā blogā izlasīju. Pašam nav nojaudmas, vai mans B58 misfiro (bet es to nejūtu) vai nē. Kā parasts auto lietotājs tikai novēroju, ka panelī kļūdu nav, dzinējs strādā patīkami, jaudīgi un ekonomiski.
Offline
Elna
01. Dec 2025, 11:39 #132

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


01 Dec 2025, 11:35:12 @smudo rakstīja:

01 Dec 2025, 11:06:05 @Elna rakstīja:
nu, to, ka mana bloga ieraksti regulaari tiek kopeeti [lasi - zagti] visaas iespeejamaas valodaas: jaa, ir taada lieta. Attieciigi, dalju noteikti vareesiet peec kaada laika lasiit arii citaas valodaas.
Smudo - par kaadaam 6.taa cilndra probleemaam Tu zinaaji? To, ka tas straadaa liesajaa? Vai to, ka tam paarkarst aizdedzes spole? Kur shaadu info maniiji? Es neesmu baigi vakteejis, bet aciis nekur shis info nav cirtis.
Par visaam misfiru noteikshanas probleemaam un kaa sekas: nepamatotaam sprauslu mainjaam, pilniigu diagnostikas neiespeejamiibu un haosu. Ar visu raskladu - kaapeec tas ir. Esi maniijis? Hmm.. Kur?


Nē, tikai par sekām - bojātiem virzuļiem. Par spoļju pārkaršanu Tavā blogā izlasīju. Pašam nav nojaudmas, vai mans B58 misfiro (bet es to nejūtu) vai nē. Kā parasts auto lietotājs tikai novēroju, ka panelī kļūdu nav, dzinējs strādā patīkami, jaudīgi un ekonomiski.


luuk, par to arii staasts. cilveeki runaa par SEKAAM, nevis ceelonjiem.
Par misfireem - nee, shiem dzineejiem atseviskjas misfires pie mazas/videejas jaudas nejuut vispaar. Cilindru disbalansu - nejuut [redz tikai datos]. Razbalansu arii pie lielaam jaudaam nejuut, jo dzineejs taapat ir razbalanseets [deelj TwinScroll].
Offline
Zalespljavejs
01. Dec 2025, 11:53 #133

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2745

Braucu ar: tautas auto


01 Dec 2025, 11:06:05 @Elna rakstīja:
nu, to, ka mana bloga ieraksti regulaari tiek kopeeti [lasi - zagti] visaas iespeejamaas valodaas: jaa, ir taada lieta. Attieciigi, dalju noteikti vareesiet peec kaada laika lasiit arii citaas valodaas.


Neglaimo sev, to informāciju var sagrābstīt pa internetu ja ļoti gribās.

Ja vēlies sajusties svarīgs ,tad lūdzu - uztaisi Patreon kur tad arī izpaudies, un uzliec simbolisku samaksu.Tad arī redzēs cik daudziem patiesi interesē tavi grāpstijumi par šo tematu.
Offline
Elna
01. Dec 2025, 12:11 #134

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


01 Dec 2025, 11:53:54 @Zalespljavejs rakstīja:

01 Dec 2025, 11:06:05 @Elna rakstīja:
nu, to, ka mana bloga ieraksti regulaari tiek kopeeti [lasi - zagti] visaas iespeejamaas valodaas: jaa, ir taada lieta. Attieciigi, dalju noteikti vareesiet peec kaada laika lasiit arii citaas valodaas.


Neglaimo sev, to informāciju var sagrābstīt pa internetu ja ļoti gribās.

Ja vēlies sajusties svarīgs ,tad lūdzu - uztaisi Patreon kur tad arī izpaudies, un uzliec simbolisku samaksu.Tad arī redzēs cik daudziem patiesi interesē tavi grāpstijumi par šo tematu.


Paldies par padomu. Atklaashu nosleepumu. Cilveeki man maksaa par katru manu kustiibu. Par katru epastu. Un pilniigi noteikti kuda vairaak kaa Patreon tipveida aboneeshanas maksas.
Koplietoshanas info apzinaati atstaaju pieejamu bez maksas - vairaaku iemeslu deelj. Kaadu? A uz tevi tas nah neattiecas.
Offline
Zalespljavejs
01. Dec 2025, 12:29 #135

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2745

Braucu ar: tautas auto

Labi, mēs sapratām ka tev arī maksā par to ka tu nopirdies un tīksminies par savu bioloģisko ieroču izdalīšanu. Tas vienkārši vairāk nostiprina manu pārliecību, ka neviens normāli domājošs uzņēmējs vai privātais negribēs iesaistīties avantūrā ar Tevi. Visu gaišu!
Offline
Speed3
01. Dec 2025, 12:46 #136

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12720

Braucu ar: a/m BMW


29 Nov 2025, 13:27:57 @diesel rakstīja:
Tādiem track days vēl var pašus radiatorus priekša lielākus uzstādīt, bez tā paša wagner intercoolera.

ir kādi gatavi varianti?

-----------------
IHTIS
Offline
Kaross
01. Dec 2025, 12:58 #137

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vēl viena tēma par updeitiem un to cik "būtiskas" kļūdas tie labo.
Šodien FEMTO ielicis postu.
Šajā gadījumā FEMTO zināšanas un pieredze pret Kaspichu. Vēl kādi jautājumi?
Femto kompānija, kas daudzus gadus bija vienīgā Pasaulē, kas piedāvāja Unlock. Viņi, protams, varētu sameloties un stāstīt, ka katrs dīlera update ir mega svarīgs un atkal pēlnīt vēl lielāku piķi uz katru nākamo unlock.



Tas pats VW gadījumā, kad bieži nākas taisīt software downgrade, kaut vai pēc slavenās dīzeļgeitas. Visi kā viens saka, ka pēc update auto strādā sliktāk...

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
01. Dec 2025, 12:59 #138

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Dec 2025, 12:46:36 @Speed3 rakstīja:

29 Nov 2025, 13:27:57 @diesel rakstīja:
Tādiem track days vēl var pašus radiatorus priekša lielākus uzstādīt, bez tā paša wagner intercoolera.

ir kādi gatavi varianti?


PRotams, ka ir. Bet kādam modelim?

https://www.vr-speed.com/product/vrsf-b48-b46-b...340i-440i-xdrive

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
01. Dec 2025, 13:25 #139

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4089

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


01 Dec 2025, 12:58:45 @Kaross rakstīja:
Vēl viena tēma par updeitiem un to cik "būtiskas" kļūdas tie labo.
Šodien FEMTO ielicis postu.
Šajā gadījumā FEMTO zināšanas un pieredze pret Kaspichu. Vēl kādi jautājumi?
Femto kompānija, kas daudzus gadus bija vienīgā Pasaulē, kas piedāvāja Unlock. Viņi, protams, varētu sameloties un stāstīt, ka katrs dīlera update ir mega svarīgs un atkal pēlnīt vēl lielāku piķi uz katru nākamo unlock.



Tas pats VW gadījumā, kad bieži nākas taisīt software downgrade, kaut vai pēc slavenās dīzeļgeitas. Visi kā viens saka, ka pēc update auto strādā sliktāk...


Vēl jau tāda nianse, ka tie update laikam nāk tikai kamēr konkrēto auto vēl ražo. Kad daily bija 2023 nullīte G05, tam manā lietošanas laikā atnāca 2 gabali OTA softa update.

Savukārt, esošajam 2022. gada 540ix BMW apps saka, ka mana auto softs ir up to date, jo pēdējais update tam iznāca vēl 11/2021.40, jeb 2 gadi pirms tā modeļa ražošanas beigu datuma, kas bija 2023. gadā.

Par G05 OTA soft update - BMW ļoti vispārīgi mani kā auto īpašnieku informēja, kas tiek mainīts ur to update (kas laikam ir loģiski) - pamatā tur runa bija par safety fīčām. Bet beigās bija tā, ka tas OTA softs sačakarēja waze vienu lietu - pirms tam waze caur apple carplay auto ekrānā rādīja GPS ātrumu, bet pēc viena no OTA softa update speedo -1kmh
Offline
Elna
01. Dec 2025, 13:40 #140

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


01 Dec 2025, 12:58:45 @Kaross rakstīja:
Vēl viena tēma par updeitiem un to cik "būtiskas" kļūdas tie labo.
Šodien FEMTO ielicis postu.
Šajā gadījumā FEMTO zināšanas un pieredze pret Kaspichu. Vēl kādi jautājumi?
Femto kompānija, kas daudzus gadus bija vienīgā Pasaulē, kas piedāvāja Unlock. Viņi, protams, varētu sameloties un stāstīt, ka katrs dīlera update ir mega svarīgs un atkal pēlnīt vēl lielāku piķi uz katru nākamo unlock.



Tas pats VW gadījumā, kad bieži nākas taisīt software downgrade, kaut vai pēc slavenās dīzeļgeitas. Visi kā viens saka, ka pēc update auto strādā sliktāk...


nu, sheit Karosa kungs samelojaas.

iemesls, kaapeec MHD neiesaka [preciizak - upgrades nav pieejami], ir visai vienkaarsh: peec upgradeem vinju ''darbs'' tiek daljeeji vai pilniigi sachakareets/blokjeets. BMW arii nestraadaa idioti.
Taadeelj, kas atliek MHD - staastiit pasaku par to ka upgrades ir ''kosmeetiski'', neko nelabo, u.t.t.
Atskjiriibaa no MHD staasta, man ir logi, kas apliecina preteejo.

Jaa, visa iespeejamaa man pieejamaa informaacija liecina, ka DME regulaari tiek labotas buutiskas lietas. Daudz info ir pieejams par N43/53, nedaudz mazaak par B58. Kam interesee, var palasiit blogaa, kaadas MEGAbuutiskas lietas ir salabotas.

Nu, kam nav buutiski, var lasiit ieintereseetaas puses gaaniishanos [es neesmu ieintereseetaa puse/man shis biziitis paraleeli].

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo