Autors | Ziņojums |
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| http://www.apollo.lv/portal/news/articles/249213?ref=theme
viena kaste atrasta, |
Offline | |
|
Whazaaa  | |
 Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| "melnās kastes" parasti nav lidaparāta aizmugures daļā ?
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. |
Offline | |
|
Yanny  | |
 Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
|
08 Sep 2011, 11:02:58 Whazaaa rakstīja:
"melnās kastes" parasti nav lidaparāta aizmugures daļā ?
На месте падения пассажирского лайнера Як-42 под Ярославлем обнаружен один из двух бортовых самописцев, сообщает РИА Новости. "Черные ящики" находились в хвостовой части самолета, которая упала в Волгу.
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Sep 2011, 10:14:35 tomick rakstīja:
Aivars Ozoliņš
Bišķi slims tas džeks ir. Nu nah... tādā brīdi par to job.. politiku jārunā.
neko jau nepareizu viņš tur nepateica 
krievijā ir dirsā daudzas lietas un aviācija pavisam noteikti ir to skaitā. bet ne par aviāciju ir stāsts, stāsts ir par to, ka tajā valstī cilvēka dzīvība nav nekādā vērtē. pie mums vismaz kaut kādi standarti ir, bet tur viss atkarīgs no tā vai mehāniķis ir atnācis uz darbu skaidrā vai piemeties. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
 Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Šajā izmeklēšanā melnās kastes nebūs tās, ar ko radīsies problēmas izmeklēšanā. Un es domāju, ka GALVENAIS iemesls būs human error arī šajā katastrofā. |
Offline | |
|
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Sep 2011, 11:17:44 zbmono rakstīja:
08 Sep 2011, 10:14:35 tomick rakstīja:
Aivars Ozoliņš
Bišķi slims tas džeks ir. Nu nah... tādā brīdi par to job.. politiku jārunā.
neko jau nepareizu viņš tur nepateica 
krievijā ir dirsā daudzas lietas un aviācija pavisam noteikti ir to skaitā. bet ne par aviāciju ir stāsts, stāsts ir par to, ka tajā valstī cilvēka dzīvība nav nekādā vērtē. pie mums vismaz kaut kādi standarti ir, bet tur viss atkarīgs no tā vai mehāniķis ir atnācis uz darbu skaidrā vai piemeties.
Loti cerams ka Gaļimovs izvilks un varēs sniegt peec tam kaadus objektiivas lieciiibas kas un kaa notika. Protams tas pagaidaam nav svariigaakais, tomeer ir melnaas kastes, kuras arii cerams ka kaadu info dos.
Bet nu noteikti jau viss ir pateikts mineejumos, dzineejs paarslodzee, pacelties nevar, slikta degviela, pilotu kluuda.
Kaa jau mineeja ir jaabuut loti nopietnam iemeslam lai nepaceltos, un tomeer liidz peedeeajam jau cereeja ka pacelsies.
|
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
 Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Ir konkrēti apstākļi, pie kuriem nedrīkst censties pacelties. |
Offline | |
|
tomick | |
 Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
08 Sep 2011, 11:17:44 zbmono rakstīja:
08 Sep 2011, 10:14:35 tomick rakstīja:
Aivars Ozoliņš
Bišķi slims tas džeks ir. Nu nah... tādā brīdi par to job.. politiku jārunā.
neko jau nepareizu viņš tur nepateica 
krievijā ir dirsā daudzas lietas un aviācija pavisam noteikti ir to skaitā. bet ne par aviāciju ir stāsts, stāsts ir par to, ka tajā valstī cilvēka dzīvība nav nekādā vērtē. pie mums vismaz kaut kādi standarti ir, bet tur viss atkarīgs no tā vai mehāniķis ir atnācis uz darbu skaidrā vai piemeties.
Stāsts ir par to ka tādā brīdī ir labāk paklusēt. Bet ja cilvēkam nav sirdsapziņas un smadzeņu tad neko tur nevar padarīt.
Vismaz būtu ļāvuši apbedīt bojāgājušos un pēc tam var analizēt notikušo, meklēt cēloņus utt. |
Offline | |
|
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Sep 2011, 11:25:31 tomick rakstīja:
Vismaz būtu ļāvuši apbedīt bojāgājušos un pēc tam var analizēt notikušo, meklēt cēloņus utt.
patinam pāris lapas atpakaļ un palasam par diviem paukšķiem, 777 un tā 
|
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
 Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Šajā video mēs varam vizualizēt kā izskatījās ЯК 42 pacelšanās.
Links |
Offline | |
|
Pacoo  | |
 Kopš: 03. Apr 2008
Ziņojumi: 5225
Braucu ar:
| Nožēlojamākais,ka tas gaisa putns-lūznis pat netika ielaists ES teritorijā,lai ko tādu izpelnītos manuprāt jābūt patiešām šrotam,kas katru otro dienu nelec vai skrūvējas viens no spārniem vaļā....un tā skaitās organizācija,kurā ir 200+mijoni dolāri naudas..
novels vainu uz sakritībām,pilotu neveiksmēm un likteni.
----------------- Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus. |
Offline | |
|
wilky | |
 Kopš: 06. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 306
Braucu ar: Koijotu
|
08 Sep 2011, 11:34:26 Schutzstaffel rakstīja:
Šajā video mēs varam vizualizēt kā izskatījās ЯК 42 pacelšanās.
Links
Tas nav tas ļopaks.
Lūk pirms 2 nedēļām bildēts tieši tas lidaparāts:
[ Šo ziņu laboja wilky, 08 Sep 2011, 11:43:35 ] |
Offline | |
|
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Sep 2011, 11:34:26 Schutzstaffel rakstīja:
Šajā video mēs varam vizualizēt kā izskatījās ЯК 42 pacelšanās.
Links
es atradu videoo juuutuubaa kur jaks celaas, un arii taa looooooti loti svaki. liekas ka muusu airbaltic boingi tiek aatraak augsaa. Takaa varbut taadi pusmirusi tie motoori arii bija. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
 Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| šitais nav tas pats. |
Offline | |
|
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Sep 2011, 11:42:46 wilky rakstīja:
08 Sep 2011, 11:34:26 Schutzstaffel rakstīja:
Šajā video mēs varam vizualizēt kā izskatījās ЯК 42 pacelšanās.
Links
Tas nav tas ļopaks.
Lūk pirms 2 nedēļām bildēts tieši tas lidaparāts:
pieveers uzmaniibu vaardam vizualizeeet. |
Offline | |
|
JAGUAR | |
Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2726
Braucu ar: D
| tur tak viss ir skaidrs. 1. oktobri beidzas explautacijas termins tam suudam. Diemzel nedavilka.  |
Offline | |
|
|
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Sep 2011, 11:35:38 Pacoo rakstīja:
Nožēlojamākais,ka tas gaisa putns-lūznis pat netika ielaists ES teritorijā,lai ko tādu izpelnītos manuprāt jābūt patiešām šrotam,kas katru otro dienu nelec vai skrūvējas viens no spārniem vaļā....un tā skaitās organizācija,kurā ir 200+mijoni dolāri naudas..
novels vainu uz sakritībām,pilotu neveiksmēm un likteni.
noteikti ja buus melaas kastes saturs, tad jau ari buus pilotu sarunas, liidziigi kaa bija ar Polijas lidmasiinu.
Ja ar dzineejiem nebijas kaut kas oke, tad tur viss buus lasaams/dzirdams, jo ne jau vini seedeeja un deva tikai pilnu pulksteni, noteikti cereeja liidz peedeejam ka buus oke. |
Offline | |
|
jurists | |
 Kopš: 27. Sep 2010
Ziņojumi: 538
Braucu ar:
| 3D rekonstrukcija |
Offline | |
|
Yanny  | |
 Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| "lūznis" ražots 1993. gadā. nav nekas īpašs lidaparātam. mby vnk pagaidīt atšifrējumus un tad spriest?
"Разбившийся самолет был самым новым в парке авиакомпании "Як-Сервис", он был выпущен в 1993 году. Как сообщили в Росавиации, серьезных неполадок в его работе замечено не было. Между тем, как отмечает "Коммерсантъ", в 2009 году Европейское агентство по авиационной безопасности признало "Як-Сервис" самой небезопасной среди российских авиакомпаний, которые осуществляли полеты в ЕС. "[ Šo ziņu laboja Yanny, 08 Sep 2011, 12:01:25 ]
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
 Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| "Jādomā par savējiem. Taču, ja iespēju ražot kvalitatīvu tehniku nav, tā jāiepērk ārvalstīs," teica Medvedevs.
Arī emocionāls čalis. |
Offline | |
|