Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
///Meija
19. Jul 2016, 09:32 #1141

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1030

Braucu ar:

Paldies par atbildēm! Man gan ir tikai 2k bet nu domu un viedoklus sapratu
Offline
BMW330D
25. Jul 2016, 20:29 #1142

Kopš: 18. Nov 2012

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Kur var saremontēt vadības bloku 2013. gada auto?
Pluss klemme uzkrita uz vadības bloka uz vienu sekundes simdaļu, kā rezultātā starteris griež, bet auto nelec, pirms notikuma viss strādāja.
Offline
Kaross
25. Jul 2016, 21:32 #1143

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4450

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Remontēt visticamāk tur vairs nebūs ko. Vai arī tas maksās tik cik 2 citi vadības bloki.
Vienīgas cerība, ka vēl no vecā kādus imobilaizera datus var nokopēt uz "jauno"/citu lietotu.
Un sākumā jāsāk ar to kāds auto un kāds vadības bloks, nevis 2013.gada.
Toyota un BMW 2013.gada var būt Microsoft un Apple. Pilnīgi divas dažādas lietas.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Jul 2016, 21:33:16 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
BMW330D
25. Jul 2016, 21:41 #1144

Kopš: 18. Nov 2012

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Tas ir hyundai i40/benzīns.
Cik tas var maksāt un cik ilgā laikā sataisīt?
Droši, ka nodedzis?
Offline
AF
25. Jul 2016, 22:35 #1145

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

BMW 525 strokeris uz 3.0
Darbinās ar 98E
Regulēts by Turbochip.lv uz stock motronika

272hp un 361Nm
Offline
marrtins
25. Jul 2016, 23:27 #1146

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Tīri intereses pēc: kādi ir 535D (M57 motors) čipošanas griesti? Pieņemot, ka ir neierobežoti lielas turbīnas, ieplūdes, izplūdes, utt.
Offline
AF
25. Jul 2016, 23:34 #1147

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja runājam par 200kw un nemam vērā. Ka viss ir top stāvokli tad ir bijis reāls piemērs 535d ar manuāli pārtaisīts un citu degvielas regulātoru, uzrādīja 310kw uz motora
Bet saimnieks gribēja vēl, tamdēł tika izvēlēts 210kw stock dīzelītis un krukīts pa jaunam. Cik tam tagad nav vēl bijis uz stenda, bet braukā pa Rīgas ielām

Tā kā reāli 400+ hp uz stock ir dabūjami
Offline
marrtins
25. Jul 2016, 23:46 #1148

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Interesanti... paldies par info.

25 Jul 2016, 23:34:13 @AF rakstīja:
Tā kā reāli 400+ hp uz stock ir dabūjami

Uz stock te ir domāts neko citu vispār nepārbūvējot?
Offline
AF
25. Jul 2016, 23:50 #1149

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja runājam par 200kw tAd vajag citu degvielas regulātoru.
Galvenais nosacījuma lai visi agregāti ir tuvu ideālam, iepretīm rezultātu neredzēt kā savas ausis, diemžēl, bet fakts

Augstāk minētajam 535d saimniekam tā ir vairāk kā izklaide, tāpēc nauda netika žēlota nemaz

Tā kā, ja ir interese palauzt auto, pm
Offline
funkyasshit
26. Jul 2016, 00:22 #1150

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nu a cik ir drošs čips uz 335D? Kā zināms viņiem nāk tikai automāti, bet tur pre-facelif un facelift mainās getragi, ja nemaldos. Jaunais tur vairāk griezes, vecais laikam tik 700nm (rūpnīcas norādītais), ja nemaldos.
Offline
Kaross
26. Jul 2016, 00:40 #1151

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4450

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

400+ ar stock turbīnām?
Interesanti uz kāda jaudas stenda...


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
26. Jul 2016, 09:04 #1152

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


26 Jul 2016, 00:22:41 @funkyasshit rakstīja:
Nu a cik ir drošs čips uz 335D? Kā zināms viņiem nāk tikai automāti, bet tur pre-facelif un facelift mainās getragi, ja nemaldos. Jaunais tur vairāk griezes, vecais laikam tik 700nm (rūpnīcas norādītais), ja nemaldos.
jā, kā jau minēju fl ir daudz advancētāks daudzejādi, turbīnu kompozīcija, galva, degvielas sistēma, un kārba ir labāki.
Čips ir drošs kā akmens, viss pārējais juks, cik zinu pirmajiem automāti tur nedaudz virs 700nm
Jaunākiem virs 800nm -omes runā, un drive2 lasīju, ka entuziasti šīs kārbas atjauc, uzliek cita materiāla frikcionus un brauc bēdu nezinot.

Edgar jā, stock 210kw turbas braukā jau otro gadu, vienīgi ne ikdienas auto.... Cik turēs nezinu, zinu ka piezo sprauslas saimnieks maina katru gadu, bet viñam patīk un ir vienalga
Mērija vai nu Tartu vai Roli, neatceros

[ Šo ziņu laboja AF, 26 Jul 2016, 09:08:08 ]

Offline
janeks7
26. Jul 2016, 09:47 #1153

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3463

Braucu ar:

AF labs rezultàts priekś standarta sadalenèm
Varbùt vari ísumà uzrakstìt kas daríts dzinejam
Offline
AF
26. Jul 2016, 10:27 #1154

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Mopeds nav musu, buveja citi censońas, turbochip tikai reguleja.
Pa lielam želejas sapnis, strokeris no 3'0 iekšām, sadalenes stock, ieplude boreta drosele ko balcers tirgo, izplude m3 kolektors pielabots lai der.
Darbinās ar stock motronic vadību un 98 benzīnu, ja saliktu nedaudz vēl mazāku CR un 85E tad būtu vēl smukāki cipari.


P.s saimnieks teica, ka lika kopā motoru MaxPower un tur pat uz stenda lika.
Offline
AF
26. Jul 2016, 10:29 #1155

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


26 Jul 2016, 10:26:55 @FunnyBoY rakstīja:

26 Jul 2016, 00:40:44 @Kaross rakstīja:
400+ ar stock turbīnām?
Interesanti uz kāda jaudas stenda...



405 var dabut uz stock turbinam, pietiek ar interkuleri, downpipe, filtru un labu programmētāju.
nevajag nekādu downpipe, stock burka izplūde bez DPF,a ir daudz labāka nekā 2x šaurāks downpipe, bet ja rokas niez var arī izplūdes kolektoru metināt.
Un intercoolers nedot jaudu, vinš tikai lauj to nezaudēt karstumā
Tā kā jau minēju, stock!
Offline
AF
26. Jul 2016, 11:41 #1156

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Labi, te jau aiziet runa par to kā kuram patīk un kāda kuram pieredze, tāpēc apstrīdēt nevar
Galvenais lai funkciju pilda un klients laimīgs.
Offline
smudo
26. Jul 2016, 13:15 #1157

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Jul 2016, 22:35:50 @AF rakstīja:
BMW 525 strokeris uz 3.0
Darbinās ar 98E
Regulēts by Turbochip.lv uz stock motronika

272hp un 361Nm



Ļoti iespaidīgs cipars - saprotu, ka tas ir uz ratiem? Nesen man GintsK saregulēja 2,5l 4 cilindru turbo dzinēju (OEM 30 gadus veca turbīna, nedaudz modificēta) un bija tie paši 257 zs uz ratiem (saskaņā ar Jelgavas stenda jaudas izdruku).
Offline
Papakarlo
26. Jul 2016, 13:56 #1158

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Uz spararata 100%
Offline
AF
26. Jul 2016, 14:59 #1159

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Uz spararata protams!!
Offline
smudo
26. Jul 2016, 16:14 #1160

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Jul 2016, 14:59:00 @AF rakstīja:
Uz spararata protams!!


Kādu koeficientu izmantojāt, lai pārkonvertētu jaudu uz ruļļa uz spararata jaudu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo