Autors | Ziņojums |
///Meija | 19. Jul 2016, 09:32 |
#1141
|
|
 Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1030
Braucu ar:
| Paldies par atbildēm! Man gan ir tikai 2k bet nu domu un viedoklus sapratu  |
Offline | |
|
BMW330D | 25. Jul 2016, 20:29 |
#1142
|
|
Kopš: 18. Nov 2012
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
| Kur var saremontēt vadības bloku 2013. gada auto?
Pluss klemme uzkrita uz vadības bloka uz vienu sekundes simdaļu, kā rezultātā starteris griež, bet auto nelec, pirms notikuma viss strādāja. |
Offline | |
|
Kaross  | 25. Jul 2016, 21:32 |
#1143
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4450
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Remontēt visticamāk tur vairs nebūs ko. Vai arī tas maksās tik cik 2 citi vadības bloki.
Vienīgas cerība, ka vēl no vecā kādus imobilaizera datus var nokopēt uz "jauno"/citu lietotu.
Un sākumā jāsāk ar to kāds auto un kāds vadības bloks, nevis 2013.gada.
Toyota un BMW 2013.gada var būt Microsoft un Apple. Pilnīgi divas dažādas lietas.[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Jul 2016, 21:33:16 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
BMW330D | 25. Jul 2016, 21:41 |
#1144
|
|
Kopš: 18. Nov 2012
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
| Tas ir hyundai i40/benzīns.
Cik tas var maksāt un cik ilgā laikā sataisīt?
Droši, ka nodedzis? |
Offline | |
|
AF  | 25. Jul 2016, 22:35 |
#1145
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| BMW 525 strokeris uz 3.0
Darbinās ar 98E
Regulēts by Turbochip.lv uz stock motronika
272hp un 361Nm
|
Offline | |
|
marrtins | 25. Jul 2016, 23:27 |
#1146
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Tīri intereses pēc: kādi ir 535D (M57 motors) čipošanas griesti? Pieņemot, ka ir neierobežoti lielas turbīnas, ieplūdes, izplūdes, utt. |
Offline | |
|
AF  | 25. Jul 2016, 23:34 |
#1147
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Ja runājam par 200kw un nemam vērā. Ka viss ir top stāvokli tad ir bijis reāls piemērs 535d ar manuāli pārtaisīts un citu degvielas regulātoru, uzrādīja 310kw uz motora
Bet saimnieks gribēja vēl, tamdēł tika izvēlēts 210kw stock dīzelītis un krukīts pa jaunam. Cik tam tagad nav vēl bijis uz stenda, bet braukā pa Rīgas ielām 
Tā kā reāli 400+ hp uz stock ir dabūjami 
|
Offline | |
|
marrtins | 25. Jul 2016, 23:46 |
#1148
|
|
 Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Interesanti... paldies par info.
25 Jul 2016, 23:34:13 @AF rakstīja:
Tā kā reāli 400+ hp uz stock ir dabūjami 
Uz stock te ir domāts neko citu vispār nepārbūvējot?  |
Offline | |
|
|
AF  | 25. Jul 2016, 23:50 |
#1149
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Ja runājam par 200kw tAd vajag citu degvielas regulātoru.
Galvenais nosacījuma lai visi agregāti ir tuvu ideālam, iepretīm rezultātu neredzēt kā savas ausis, diemžēl, bet fakts
Augstāk minētajam 535d saimniekam tā ir vairāk kā izklaide, tāpēc nauda netika žēlota nemaz 
Tā kā, ja ir interese palauzt auto, pm  |
Offline | |
|
funkyasshit | 26. Jul 2016, 00:22 |
#1150
|
|
 Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Nu a cik ir drošs čips uz 335D? Kā zināms viņiem nāk tikai automāti, bet tur pre-facelif un facelift mainās getragi, ja nemaldos. Jaunais tur vairāk griezes, vecais laikam tik 700nm (rūpnīcas norādītais), ja nemaldos. |
Offline | |
|
Kaross  | 26. Jul 2016, 00:40 |
#1151
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4450
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 400+ ar stock turbīnām? 
Interesanti uz kāda jaudas stenda...
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
AF  | 26. Jul 2016, 09:04 |
#1152
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
26 Jul 2016, 00:22:41 @funkyasshit rakstīja:
Nu a cik ir drošs čips uz 335D? Kā zināms viņiem nāk tikai automāti, bet tur pre-facelif un facelift mainās getragi, ja nemaldos. Jaunais tur vairāk griezes, vecais laikam tik 700nm (rūpnīcas norādītais), ja nemaldos.
jā, kā jau minēju fl ir daudz advancētāks daudzejādi, turbīnu kompozīcija, galva, degvielas sistēma, un kārba ir labāki.
Čips ir drošs kā akmens, viss pārējais juks, cik zinu pirmajiem automāti tur nedaudz virs 700nm
Jaunākiem virs 800nm -omes runā, un drive2 lasīju, ka entuziasti šīs kārbas atjauc, uzliek cita materiāla frikcionus un brauc bēdu nezinot.
Edgar jā, stock 210kw turbas braukā jau otro gadu, vienīgi ne ikdienas auto.... Cik turēs nezinu, zinu ka piezo sprauslas saimnieks maina katru gadu, bet viñam patīk un ir vienalga
Mērija vai nu Tartu vai Roli, neatceros[ Šo ziņu laboja AF, 26 Jul 2016, 09:08:08 ] |
Offline | |
|
janeks7  | 26. Jul 2016, 09:47 |
#1153
|
|
 Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3463
Braucu ar:
| AF labs rezultàts priekś standarta sadalenèm 
Varbùt vari ísumà uzrakstìt kas daríts dzinejam |
Offline | |
|
AF  | 26. Jul 2016, 10:27 |
#1154
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Mopeds nav musu, buveja citi censońas, turbochip tikai reguleja.
Pa lielam želejas sapnis, strokeris no 3'0 iekšām, sadalenes stock, ieplude boreta drosele ko balcers tirgo, izplude m3 kolektors pielabots lai der.
Darbinās ar stock motronic vadību un 98 benzīnu, ja saliktu nedaudz vēl mazāku CR un 85E tad būtu vēl smukāki cipari.
P.s saimnieks teica, ka lika kopā motoru MaxPower un tur pat uz stenda lika. |
Offline | |
|
AF  | 26. Jul 2016, 10:29 |
#1155
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
26 Jul 2016, 10:26:55 @FunnyBoY rakstīja:
26 Jul 2016, 00:40:44 @Kaross rakstīja:
400+ ar stock turbīnām? 
Interesanti uz kāda jaudas stenda...
405 var dabut uz stock turbinam, pietiek ar interkuleri, downpipe, filtru un labu programmētāju.
nevajag nekādu downpipe, stock burka izplūde bez DPF,a ir daudz labāka nekā 2x šaurāks downpipe, bet ja rokas niez var arī izplūdes kolektoru metināt.
Un intercoolers nedot jaudu, vinš tikai lauj to nezaudēt karstumā 
Tā kā jau minēju, stock! |
Offline | |
|
AF  | 26. Jul 2016, 11:41 |
#1156
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Labi, te jau aiziet runa par to kā kuram patīk un kāda kuram pieredze, tāpēc apstrīdēt nevar
Galvenais lai funkciju pilda un klients laimīgs. |
Offline | |
|
|
smudo  | 26. Jul 2016, 13:15 |
#1157
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3873
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
25 Jul 2016, 22:35:50 @AF rakstīja:
BMW 525 strokeris uz 3.0
Darbinās ar 98E
Regulēts by Turbochip.lv uz stock motronika
272hp un 361Nm
Ļoti iespaidīgs cipars - saprotu, ka tas ir uz ratiem? Nesen man GintsK saregulēja 2,5l 4 cilindru turbo dzinēju (OEM 30 gadus veca turbīna, nedaudz modificēta) un bija tie paši 257 zs uz ratiem (saskaņā ar Jelgavas stenda jaudas izdruku). |
Offline | |
|
Papakarlo | 26. Jul 2016, 13:56 |
#1158
|
|
 Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Uz spararata 100% |
Offline | |
|
AF  | 26. Jul 2016, 14:59 |
#1159
|
|
 Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Uz spararata protams!!  |
Offline | |
|
smudo  | 26. Jul 2016, 16:14 |
#1160
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3873
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
26 Jul 2016, 14:59:00 @AF rakstīja:
Uz spararata protams!! 
Kādu koeficientu izmantojāt, lai pārkonvertētu jaudu uz ruļļa uz spararata jaudu? |
Offline | |
|