Autors | Ziņojums |
trenners | |
 Kopš: 30. Jun 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 864
Braucu ar: navigāciju
| viena no versijām ir ka esot bijis pārbāzts un aizķēris sakaru torni. Nevis 500 m uz augšu bet 500m uz priekšu kamēr cēlās un 500m kamēr krita
no sovsport:
Свое предположение причины трагедии под Ярославлем высказал заслуженный летчик России, летчик-испытатель, пилот 1 класса, кандидат технических наук, специалист по безопасности полетов Владимир Герасимов:
- Причиной того, что самолет задел антенну радиомаяка могла стать его большая загруженность. Пустой самолет задирает нос высоко и взлетает почти вертикально, а груженый поднимается плавно. Видимо, они просто не успели набрать нужную высоту. Задели антенну они судя по всему носом. И рухнул он моментально. Вряд ли, как пишут в СМИ, пилоты пытались посадить его на воду. Если они разбились в километре от аэродрома, значит, 500 метров самолет набирал высоту, и еще 500 снижался. То есть на землю он упал через 7-8 секунд. У летчиков не было времени что-либо предпринять.
Вообще же самолет «Як-42» очень надежный. За последние 20-30 лет с этими лайнерами не было ни одного происшествия. |
Offline | |
|
daticho  | |
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11426
Braucu ar: FN-15
| Ko jus te lejat????? 
Žēl Zanes viņi gaida trešo... |
Offline | |
|
S_2 | |
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
07 Sep 2011, 18:47:37 91 rakstīja:
07 Sep 2011, 18:44:17 Schutzstaffel rakstīja:
TVNETā raxtīts ka sasniedza 500m augstumu bet nu tie atkal ir tādi kkādi neapstiprināti murgi.
Diez vai. Ja jau viņš izbrauca aiz skrejceļa un tikai tad cēlās (pēc dispečera teiktā), pēc tam trāpīja antenā - diez vai viņš būtu ticis līdz 500 m.
Itkā jau visām antenām un pārējiem pribambasiem, kas atrodas skrejceļa ass tuvumā būtu jābūt pietiekoši trausliem, lai kritiski netraumētu tāda izmēra lidaparātu, bet nu tā ir Krievija... tb varbūt antena nemaz nebija crasha iemesls. Bet nu jā, jāgaida precīzāka info. Pirmās ziņas, kā parasti, nav neko daudz ticamas. |
Offline | |
|
RVR  | |
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22665
Braucu ar: RVR
|
07 Sep 2011, 19:00:35 S_2 rakstīja:
Itkā jau visām antenām un pārējiem pribambasiem, kas atrodas skrejceļa ass tuvumā būtu jābūt pietiekoši trausliem, lai kritiski netraumētu tāda izmēra lidaparātu, bet nu tā ir Krievija... tb varbūt antena nemaz nebija crasha iemesls. Bet nu jā, jāgaida precīzāka info. Pirmās ziņas, kā parasti, nav neko daudz ticamas.
Nu tā tam būtu jābūt pēc ICAO standartiem, bet ej nu zini, kas viņiem tur Krievijā uzlikts. Tam lidlaukam pat METAR nav, lai varētu precīzi saprast kādi laika apstākļi bija. |
Offline | |
|
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
07 Sep 2011, 19:00:13 daticho rakstīja:
Ko jus te lejat????? 
Žēl Zanes viņi gaida trešo...
mnjaa par to arii dzirdeeju
izturiibu tuviniekiem |
Offline | |
|
Svintlis | |
 Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1091
Braucu ar: S - class, e36 , vw bora.
| No Tvnet
Notikuma vietā patlaban strādā piecas glābēju un mediķu komandas. Avārijas iemesls pagaidām nav zināms.
Pirms 30min skatijos Russ zinjas, un tur bija nedaudz plashak pastastits, kapec lidmashina nokritusi. Pec pacelshanas esot viens no motoriem esot sacis kupet, un lidmashina metajusies no vienas puses uz otru. |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Sep 2011, 19:00:09 trenners rakstīja:
- Причиной того, что самолет задел антенну радиомаяка могла стать его большая загруженность.
aha, eksperts...
lidmašīnā bija cik, ap 40 cilvēku. lidmašīnas ietilpība ir 100/120 vietas. ko tad viņi, svinu pārvadāja, vai? |
Offline | |
|
felo | |
 Kopš: 04. Oct 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 178
Braucu ar: Opel Ascona
|
07 Sep 2011, 18:56:14 Schutzstaffel rakstīja:
Es tāpat dodu 90% ka sudden power loss un ekipāža nogulēja aborted take off punktu/statusu un vnk izmisīgi mēģināja pacelties, kas, protams, nebija iespējams.
njaa.. šie vārdi kā sudden power loss vai aborted take off ir tik sarežģīti un nepārtulkojami latviešu valodā  |
Offline | |
|
|
dainz | |
 Kopš: 19. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 698
Braucu ar:
| Visi bojā gājušie
jūtu līdz... |
Offline | |
|
RVR  | |
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22665
Braucu ar: RVR
|
07 Sep 2011, 19:06:32 felo rakstīja:
njaa.. šie vārdi kā sudden power loss vai aborted take off ir tik sarežģīti un nepārtulkojami latviešu valodā 
Nu vispār tie ir termini un tos parasti sarunājoties netulko. Tāpat kā "pitstop" neviens F1 nemēģina tulkot par "tehnisko pieturu" vai vēl nezin kā.[ Šo ziņu laboja 91, 07 Sep 2011, 19:08:37 ] |
Offline | |
|
navrestyle | |
 Kopš: 11. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: trīs litriem
| Latvijas Ārlietu ministrija apstiprina, ka hokejists Kārlis Skrastiņš ir gājis bojā lidmašīnas avārijā Krievijā. Lai vieglas smiltis. |
Offline | |
|
JURCX  | |
 Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2690
Braucu ar: ///M
| 
 Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports also for MINI and ALPINA cars:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) |
Offline | |
|
viesulis | |
 Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| http://sportacentrs.com/hokejs/khl/07092011-sov...sakums_pie_arena |
Offline | |
|
Marteens | |
 Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10824
Braucu ar:
| Tiko braucu gar federāciju.Lipmanis svecītes jau izlicis. Fanu gan nebija. |
Offline | |
|
erwinn | |
 Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| "Советский спорт" опубликовал список 27-ми погибших в крушении Ан-42 в Туношне.
1 Лив С. вратарь 21.12.1980 Швеция
3 Траханов П. защитник 21.03.1978 Россия
4 Рахунек К. защитник 27.08.1979 Чехия
11 Галимов А. форвард 02.05.1985 Россия
13 Собченко Д. форвард 13.04.1991 Россия
15 Марек Я. форвард 31.12.1979 Чехия
17 Ткаченко И. форвард 09.11.1979 Россия
18 Васюнов А. форвард 22.04.1988 Россия
20 Дитрих Р. защитник 25.07.1986 Германия
21 Чурилов Г. форвард 05.05.1987 Россия
23 Клюкин Н. форвард 10.11.1989 Россия
24 Салей Р. защитник 02.11.1974 Беларусь
28 Калянин А. форвард 24.09.1987 Россия
32 Остапчук С. форвард 19.03.1990 Россия
35 Вьюхин А. вратарь 09.01.1973 Россия
37 Скрастиньш К. защитник 09.07.1974 Латвия
38 Демитра П. форвард 29.11.1974 Словакия
39 Баландин М. защитник 27.07.1980 Россия
57 Аникеенко В. защитник 02.01.1987 Россия
63 Вашичек Й. форвард 12.09.1980 Чехия
72 Ярчук А. форвард 03.05.1990 Россия
74 Калимулин М. защитник 20.08.1988 Россия
78 Романовский А. форвард 08.06.1987 Россия
81 Урычев Ю. защитник 03.04.1991 Россия
83 Кирюхин А. форвард 04.08.1987 Россия
95 Ердаков Д. форвард 04.06.1989 Россия
Маккриммон Б. тренер 29.03.1959 Канада |
Offline | |
|
sragdE | |
 Kopš: 30. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 142
Braucu ar: pirkstu pa dibenu!!!
| Cik jau gada laikā ir nokrituši Krievu musarņiki? Visu laiku lido, bet teh. apkalpošanu neveic.....  |
Offline | |
|
|
romizz | |
 Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4312
Braucu ar: VAG
| Gaļimovam arī RIP..  |
Offline | |
|
martink  | |
 Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
07 Sep 2011, 19:07:52 91 rakstīja:
07 Sep 2011, 19:06:32 felo rakstīja:
njaa.. šie vārdi kā sudden power loss vai aborted take off ir tik sarežģīti un nepārtulkojami latviešu valodā 
Nu vispār tie ir termini un tos parasti sarunājoties netulko. Tāpat kā "pitstop" neviens F1 nemēģina tulkot par "tehnisko pieturu" vai vēl nezin kā.
Pārsniedzot V2, netaisa aborted takeoff, tur ir jāceļas. Pašlaik tas, kas ir saprotams, ir tas, ka viņi arī cēlās, diemžēl objekti traucēja.
Izmeklēšanas slēdzienā tas viss būs, bet līdz tam brīdim interese par terminiem vairumam būs zudusi.
Līdzjūtības.  |
Offline | |
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| tautas balss mobilais reportieris 
google maps |
Offline | |
|
viesulis | |
 Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Twitteris, feisbuks ir pilni ar līdzjūtībām... |
Offline | |
|