Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Misterstvisters
06. May 2016, 08:32 #1121

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Sveiki, varbūt kāds mācēs pateikt, kā ir ar Megasquirt 2 un m50/m52 motoriem? Cik esmu shēmas papētijis man ir neizpratne kā pabarot 6 spoles ar vienu aidedzes signālu no MS2 vadības?
Otrs. Ja sanāk ņemties ar m52, MS2 nemāk vanos sistēmas, var atstāt gaisā karājamies, ja arī tas pasākums nav vajadzīgs?
Vai arī iesakiet kādu vietu, kur apgrozas zinoši cilvēki šajos jautājumos. Paldies
Offline
kjemals
27. Jun 2016, 22:31 #1122

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Halo! Kāds no šejienes čipotājiem māk piedabūt Siemens MS42 vadību (konkrēti m52TUb28 iekš e39), lai strādā ar turbīni? Nekas mega,doma iepūst līdz kādi 0,7-1.0bar priekš ielas. Ja ir kas piedāvājams,PM lūdzu!
Offline
AF
28. Jun 2016, 01:11 #1123

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Atbildēšu te- teorētiski var, bet nav jēgas maksāt par to 300+e par regulēšanu, kura nebūs tik ideāla kā to var dabūt ar aftermarketa vadību korvet vai vems


Galu galā tāpat būs dirsā darbs un motors

Tākā reāli, nem nost ms42 ar visu mutuli un ews un atslēgu pārdod un krāj normālai vadībai
Jo ms41/42/43 nav paredzēti tādām vajadzībām

P.s teorētiski līdz 0'5 bar šis dme pats degvielas sastāvu spēj noregulēt
Vienkārši nočipot stock atmo, jā varam, ātri un kvalitatīvi !

[ Šo ziņu laboja AF, 28 Jun 2016, 01:14:00 ]

Offline
kjemals
28. Jun 2016, 02:52 #1124

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Nav jau nekas arī par aftermarket vadību,vienīgi tas viss sadārdzina un sarežģī projektu, bet vairāk mani gan interesē, kā strādās ABS/ASC/klima/kruīzs utt. štelles, ja izravēs oem vadību?? Takā tas ir domāts ikdienas braucamajam ar kuru var arī +-komfortabli pārvietoties,tad diezgan svarīgi. Par ews gan vienalga..
Offline
karlsonss
28. Jun 2016, 06:43 #1125

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


28 Jun 2016, 02:52:00 @kjemals rakstīja:
Nav jau nekas arī par aftermarket vadību,vienīgi tas viss sadārdzina un sarežģī projektu, bet vairāk mani gan interesē, kā strādās ABS/ASC/klima/kruīzs utt. štelles, ja izravēs oem vadību?? Takā tas ir domāts ikdienas braucamajam ar kuru var arī +-komfortabli pārvietoties,tad diezgan svarīgi. Par ews gan vienalga..



Pasham neliekas ka tas ir DDD?
Offline
AF
28. Jun 2016, 07:20 #1126

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Jun 2016, 02:52:00 @kjemals rakstīja:
Nav jau nekas arī par aftermarket vadību,vienīgi tas viss sadārdzina un sarežģī projektu, bet vairāk mani gan interesē, kā strādās ABS/ASC/klima/kruīzs utt. štelles, ja izravēs oem vadību?? Takā tas ir domāts ikdienas braucamajam ar kuru var arī +-komfortabli pārvietoties,tad diezgan svarīgi. Par ews gan vienalga..


nav problēmu ja visu saliek kā vajag
Bet jā, protams ka tas visu sadārdzina, a ko darīt?? Turbo projekts ir turbo projekts.

Pietam, vai tiešām, tu vēlies taisīt turbo uz m52tu? Vai arī vēl plāno?
Ja plāno tad stipri neieteiktu uz tā motora likt pūtni

[ Šo ziņu laboja AF, 28 Jun 2016, 07:20:34 ]

Offline
kjemals
28. Jun 2016, 13:22 #1127

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Domas jau ir sen par to bijušas,bet tagad arī plānoju. Kolektors atnāca,tas jāpiekrukjii sākumā
Neiesaki,jo? Dēļ alumīnija bloka? 2anus? Kas vēl? Runa neiet par mega jaudām,vairāk tehniska interese kā tas viss strādātu uz šo motoru. Ikdienai ar saviem 350hp pilnīgi pietiktu domāju. Bimmerforums un arī youtub kautkur biju uzgājis uz m52 un m54 ar saviem 600+hp projektus, ko tādu gan klasiski pārsvarā būvē uz m50.
Offline
kjemals
28. Jun 2016, 14:32 #1128

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Vēl parakos pa e46fanatics un bimmerboost,nav tā ka neko nevar izdarīt, uz M52tu motoriem ar to pašu ms43 diezgan pieklājīgas jaudas 600 un vairāk ir sabūvētas.
Offline
AF
06. Jul 2016, 12:18 #1129

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Uz m52tu nāk ms42', uz m54 nāk ms43
Ja labi grib, var arī uz kosmosu aizlidot. Bet jautājums, cik esi gatavs tam naudu izmest?!

[ Šo ziņu laboja AF, 06 Jul 2016, 12:22:01 ]

Offline
kjemals
12. Jul 2016, 16:25 #1130

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Sākumam daudz nevajag, pietiks ar aizkata lambdu nahrenizēšanu (katalizatori ārā) un ja viņš līdz tiem 0,5 bar ar stock griezīsies,tas jau būs labi, jau standartā tas motors priekš ielas ir gana patīkams,ja vēl viņam "piepūstu" uz augšiņām, priekš ielas ikdienai -
Gribās pašam pabakstīt, definīcijas failus var sadabūt,bet kā ar cheksum korekciju priekš ms42,kāds var ieteikt ko? Atradu norvēģu čipster, var dabūt visus failus, itkā jau nav dārgi,bet vai ir kāda atsauksme?
Offline
///Meija
18. Jul 2016, 10:28 #1131

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1030

Braucu ar:

Varbūt kāds ir gana zinoš un var pakonsultēt - tieši cik slikti ir čipot auto garantijas laikā un vai to uzraiz dīleris pie regulāras apkopes var vienkārši noteikt?
Runa iet par VW grupas vāģi
Offline
HiJaCKeR
18. Jul 2016, 10:51 #1132

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4763

Braucu ar: BMW E90 330i

tak VW jau no rūpnīcas nāk čipoti
Offline
///Meija
18. Jul 2016, 10:58 #1133

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1030

Braucu ar:


18 Jul 2016, 10:51:01 @HiJaCKeR rakstīja:
tak VW jau no rūpnīcas nāk čipoti

Ne visi
Offline
Kidd
18. Jul 2016, 11:06 #1134

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8298

Braucu ar: 400Zs

ja būs šaize un ielīdīs dziļāk, tad tak simt punkti redzēs , ka čipots un atteiks garantiju. Kam Tev to vajag? brauc ar jaunu auto kamēr ir garantija un nečakarējies.
Offline
BirdzniekuJanis
18. Jul 2016, 11:21 #1135

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu

Nav problēmu
Gribu redzēt kā aizdzīsi čipotu bmw, audi, vw *whatever ko uz dīlera centru ar defektīvu kārbu, manuaļa gadījumā: nolocītu spararatu un uzteiksi remontu, jo redz tos tavus 600 (piemēram) Nm netur spararats, kas paredzēts pēc papīra uz 500 nm
Offline
Jonix
18. Jul 2016, 11:51 #1136

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Ja mēs nerunājam par tuningbox un citiem šitboxiem, tad pie reālas dzinēja vadības pārprogrammēšanas:

VAG, BMW, MB <-- ja grib, ļoti ātri ieraudzīs, ka ir čipots, bet, piemēram, VAG problēmu gadījumā vienmēr pastāv iespēja uzlikt pilnu oriģinālu.

Toyota <-- vēl šobrīd dīleris neredz, ja ir čipots pārprogrammējot dzinēja vadību.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
18. Jul 2016, 11:54 #1137

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Jā, pie mums regulāri brauc kaut kur čipoti auto, kuriem jābrauc pie dīlera un, lai neatceltu garantiju, ir jāuzliek atpakaļ oriģināli.

Tie, kurus es esmu čipojis oriģinālu prasa tikai rūpnīcas atsaukumu gadījumos un pēc tam brauc atpakaļ sačipot

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
18. Jul 2016, 12:45 #1138

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Jul 2016, 12:35:51 @FunnyBoY rakstīja:

18 Jul 2016, 11:51:08 @Jonix rakstīja:
Ja mēs nerunājam par tuningbox un citiem šitboxiem, tad pie reālas dzinēja vadības pārprogrammēšanas:

VAG, BMW, MB <-- ja grib, ļoti ātri ieraudzīs, ka ir čipots, bet, piemēram, VAG problēmu gadījumā vienmēr pastāv iespēja uzlikt pilnu oriģinālu.

Toyota <-- vēl šobrīd dīleris neredz, ja ir čipots pārprogrammējot dzinēja vadību.


VAG ar ODIS var nolasit visu atminu, nav dzirdets ka kads to gan butu izmantojis.
VAG uzšujot pa virsu FRF atjauninājuma vai downgreida softu neko nevar redzēt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
18. Jul 2016, 23:19 #1139

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4450

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

VW Gadījumā nav nekādu problēmu garantijas gadījumā atgriezt visu oriģinālu, lai dīlerim nebūtu nekādu aizdomu.
Ir taisīti desmitiem garantijas auto. Vēl nevienam nav atteikta garantija.

Daži piemēri. Praktiski jauni auto ar 20 000 - 30 000 km nobraukumu.







[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Jul 2016, 23:20:56 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
19. Jul 2016, 08:12 #1140

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Jul 2016, 11:11:22 @muldis rakstīja:
ir bijushi daudzi auto garantijas laika chipoti un patreiz ari ir - nav bijushas problemu ne audi, ne bmw, ne micu, ne tayatai
ja neskaita, ka moller ieputa audi ieksha jaunu softu un chips pa pipeliem


Savu nočipoju pie 10k km. Braucot pie dīlera uz apkopi uz Moller teicu, ka čipots un lai neliek pa virsu nekādus atjauninājumus. Attiecībā uz garantiju teica, ka noteikti tā zūd vadības blokam, jo tajā veikta iejaukšanās. Pārējo skatītos pēc būtības. Pēc mēneša būs 4 gadi un beidzas garantija. Vienīgā reize, kad nācās braukt pie dīlera 4 gadu laikā, bija 30tkm 2 gadu eļļas maiņa.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo