Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Misterstvisters | 06. May 2016, 08:32 |
#1121
|
| Kopš: 24. Nov 2013
Ziņojumi: 343
Braucu ar: ra ucuarB
| Sveiki, varbūt kāds mācēs pateikt, kā ir ar Megasquirt 2 un m50/m52 motoriem? Cik esmu shēmas papētijis man ir neizpratne kā pabarot 6 spoles ar vienu aidedzes signālu no MS2 vadības?
Otrs. Ja sanāk ņemties ar m52, MS2 nemāk vanos sistēmas, var atstāt gaisā karājamies, ja arī tas pasākums nav vajadzīgs?
Vai arī iesakiet kādu vietu, kur apgrozas zinoši cilvēki šajos jautājumos. Paldies | Offline | | |
kjemals | 27. Jun 2016, 22:31 |
#1122
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Halo! Kāds no šejienes čipotājiem māk piedabūt Siemens MS42 vadību (konkrēti m52TUb28 iekš e39), lai strādā ar turbīni? Nekas mega,doma iepūst līdz kādi 0,7-1.0bar priekš ielas. Ja ir kas piedāvājams,PM lūdzu! | Offline | | |
AF  | 28. Jun 2016, 01:11 |
#1123
|
|  Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Atbildēšu te- teorētiski var, bet nav jēgas maksāt par to 300+e par regulēšanu, kura nebūs tik ideāla kā to var dabūt ar aftermarketa vadību korvet vai vems
Galu galā tāpat būs dirsā darbs un motors 
Tākā reāli, nem nost ms42 ar visu mutuli un ews un atslēgu pārdod un krāj normālai vadībai 
Jo ms41/42/43 nav paredzēti tādām vajadzībām 
P.s teorētiski līdz 0'5 bar šis dme pats degvielas sastāvu spēj noregulēt
Vienkārši nočipot stock atmo, jā varam, ātri un kvalitatīvi !  [ Šo ziņu laboja AF, 28 Jun 2016, 01:14:00 ] | Offline | | |
kjemals | 28. Jun 2016, 02:52 |
#1124
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Nav jau nekas arī par aftermarket vadību,vienīgi tas viss sadārdzina un sarežģī projektu, bet vairāk mani gan interesē, kā strādās ABS/ASC/klima/kruīzs utt. štelles, ja izravēs oem vadību?? Takā tas ir domāts ikdienas braucamajam ar kuru var arī +-komfortabli pārvietoties,tad diezgan svarīgi. Par ews gan vienalga..
| Offline | | |
karlsonss | 28. Jun 2016, 06:43 |
#1125
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
28 Jun 2016, 02:52:00 @kjemals rakstīja:
Nav jau nekas arī par aftermarket vadību,vienīgi tas viss sadārdzina un sarežģī projektu, bet vairāk mani gan interesē, kā strādās ABS/ASC/klima/kruīzs utt. štelles, ja izravēs oem vadību?? Takā tas ir domāts ikdienas braucamajam ar kuru var arī +-komfortabli pārvietoties,tad diezgan svarīgi. Par ews gan vienalga..
Pasham neliekas ka tas ir DDD? | Offline | | |
AF  | 28. Jun 2016, 07:20 |
#1126
|
|  Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Jun 2016, 02:52:00 @kjemals rakstīja:
Nav jau nekas arī par aftermarket vadību,vienīgi tas viss sadārdzina un sarežģī projektu, bet vairāk mani gan interesē, kā strādās ABS/ASC/klima/kruīzs utt. štelles, ja izravēs oem vadību?? Takā tas ir domāts ikdienas braucamajam ar kuru var arī +-komfortabli pārvietoties,tad diezgan svarīgi. Par ews gan vienalga..
nav problēmu ja visu saliek kā vajag 
Bet jā, protams ka tas visu sadārdzina, a ko darīt?? Turbo projekts ir turbo projekts.
Pietam, vai tiešām, tu vēlies taisīt turbo uz m52tu? Vai arī vēl plāno?
Ja plāno tad stipri neieteiktu uz tā motora likt pūtni  [ Šo ziņu laboja AF, 28 Jun 2016, 07:20:34 ] | Offline | | |
kjemals | 28. Jun 2016, 13:22 |
#1127
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Domas jau ir sen par to bijušas,bet tagad arī plānoju. Kolektors atnāca,tas jāpiekrukjii sākumā 
Neiesaki,jo? Dēļ alumīnija bloka? 2anus? Kas vēl? Runa neiet par mega jaudām,vairāk tehniska interese kā tas viss strādātu uz šo motoru. Ikdienai ar saviem 350hp pilnīgi pietiktu domāju. Bimmerforums un arī youtub kautkur biju uzgājis uz m52 un m54 ar saviem 600+hp projektus, ko tādu gan klasiski pārsvarā būvē uz m50. | Offline | | |
kjemals | 28. Jun 2016, 14:32 |
#1128
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Vēl parakos pa e46fanatics un bimmerboost,nav tā ka neko nevar izdarīt, uz M52tu motoriem ar to pašu ms43 diezgan pieklājīgas jaudas 600 un vairāk ir sabūvētas. | Offline | | |
|
AF  | 06. Jul 2016, 12:18 |
#1129
|
|  Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Uz m52tu nāk ms42', uz m54 nāk ms43
Ja labi grib, var arī uz kosmosu aizlidot. Bet jautājums, cik esi gatavs tam naudu izmest?![ Šo ziņu laboja AF, 06 Jul 2016, 12:22:01 ] | Offline | | |
kjemals | 12. Jul 2016, 16:25 |
#1130
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Sākumam daudz nevajag, pietiks ar aizkata lambdu nahrenizēšanu (katalizatori ārā) un ja viņš līdz tiem 0,5 bar ar stock griezīsies,tas jau būs labi, jau standartā tas motors priekš ielas ir gana patīkams,ja vēl viņam "piepūstu" uz augšiņām, priekš ielas ikdienai - 
Gribās pašam pabakstīt, definīcijas failus var sadabūt,bet kā ar cheksum korekciju priekš ms42,kāds var ieteikt ko? Atradu norvēģu čipster, var dabūt visus failus, itkā jau nav dārgi,bet vai ir kāda atsauksme? | Offline | | |
///Meija | 18. Jul 2016, 10:28 |
#1131
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1030
Braucu ar:
| Varbūt kāds ir gana zinoš un var pakonsultēt - tieši cik slikti ir čipot auto garantijas laikā un vai to uzraiz dīleris pie regulāras apkopes var vienkārši noteikt?
Runa iet par VW grupas vāģi | Offline | | |
HiJaCKeR | 18. Jul 2016, 10:51 |
#1132
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4763
Braucu ar: BMW E90 330i
| tak VW jau no rūpnīcas nāk čipoti  | Offline | | |
///Meija | 18. Jul 2016, 10:58 |
#1133
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1030
Braucu ar:
|
18 Jul 2016, 10:51:01 @HiJaCKeR rakstīja:
tak VW jau no rūpnīcas nāk čipoti 
Ne visi | Offline | | |
Kidd | 18. Jul 2016, 11:06 |
#1134
|
|  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8298
Braucu ar: 400Zs
| ja būs šaize un ielīdīs dziļāk, tad tak simt punkti redzēs , ka čipots un atteiks garantiju. Kam Tev to vajag? brauc ar jaunu auto kamēr ir garantija un nečakarējies. | Offline | | |
BirdzniekuJanis | 18. Jul 2016, 11:21 |
#1135
|
|  Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
| Nav problēmu 
Gribu redzēt kā aizdzīsi čipotu bmw, audi, vw *whatever ko uz dīlera centru ar defektīvu kārbu, manuaļa gadījumā: nolocītu spararatu un uzteiksi remontu, jo redz tos tavus 600 (piemēram) Nm netur spararats, kas paredzēts pēc papīra uz 500 nm  | Offline | | |
Jonix  | 18. Jul 2016, 11:51 |
#1136
|
|  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Ja mēs nerunājam par tuningbox un citiem šitboxiem, tad pie reālas dzinēja vadības pārprogrammēšanas:
VAG, BMW, MB <-- ja grib, ļoti ātri ieraudzīs, ka ir čipots, bet, piemēram, VAG problēmu gadījumā vienmēr pastāv iespēja uzlikt pilnu oriģinālu.
Toyota <-- vēl šobrīd dīleris neredz, ja ir čipots pārprogrammējot dzinēja vadību.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Jonix  | 18. Jul 2016, 11:54 |
#1137
|
|  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Jā, pie mums regulāri brauc kaut kur čipoti auto, kuriem jābrauc pie dīlera un, lai neatceltu garantiju, ir jāuzliek atpakaļ oriģināli.
Tie, kurus es esmu čipojis oriģinālu prasa tikai rūpnīcas atsaukumu gadījumos un pēc tam brauc atpakaļ sačipot 
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix  | 18. Jul 2016, 12:45 |
#1138
|
|  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
18 Jul 2016, 12:35:51 @FunnyBoY rakstīja:
18 Jul 2016, 11:51:08 @Jonix rakstīja:
Ja mēs nerunājam par tuningbox un citiem šitboxiem, tad pie reālas dzinēja vadības pārprogrammēšanas:
VAG, BMW, MB <-- ja grib, ļoti ātri ieraudzīs, ka ir čipots, bet, piemēram, VAG problēmu gadījumā vienmēr pastāv iespēja uzlikt pilnu oriģinālu.
Toyota <-- vēl šobrīd dīleris neredz, ja ir čipots pārprogrammējot dzinēja vadību.
VAG ar ODIS var nolasit visu atminu, nav dzirdets ka kads to gan butu izmantojis.
VAG uzšujot pa virsu FRF atjauninājuma vai downgreida softu neko nevar redzēt.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross  | 18. Jul 2016, 23:19 |
#1139
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4450
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| VW Gadījumā nav nekādu problēmu garantijas gadījumā atgriezt visu oriģinālu, lai dīlerim nebūtu nekādu aizdomu.
Ir taisīti desmitiem garantijas auto. Vēl nevienam nav atteikta garantija.
Daži piemēri. Praktiski jauni auto ar 20 000 - 30 000 km nobraukumu.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Jul 2016, 23:20:56 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo  | 19. Jul 2016, 08:12 |
#1140
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3873
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jul 2016, 11:11:22 @muldis rakstīja:
ir bijushi daudzi auto garantijas laika chipoti un patreiz ari ir - nav bijushas problemu ne audi, ne bmw, ne micu, ne tayatai
ja neskaita, ka moller ieputa audi ieksha jaunu softu un chips pa pipeliem 
Savu nočipoju pie 10k km. Braucot pie dīlera uz apkopi uz Moller teicu, ka čipots un lai neliek pa virsu nekādus atjauninājumus. Attiecībā uz garantiju teica, ka noteikti tā zūd vadības blokam, jo tajā veikta iejaukšanās. Pārējo skatītos pēc būtības. Pēc mēneša būs 4 gadi un beidzas garantija. Vienīgā reize, kad nācās braukt pie dīlera 4 gadu laikā, bija 30tkm 2 gadu eļļas maiņa. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|