Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 259 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Jonjis
01. Aug 2025, 15:50 #10901

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1527

Braucu ar:

PWM mērīt ar kādu random multimetru - tur var rādīt laika prognozi, nevis kādus mērījumu, vienīgi, ko var noprast, ka nav pa nullēm, pieļaujams, ka signāls pienāk.

Beigās nav tā, ka vecais ventilators(oglītes, kolektors) ir bijis beigts un visu to laiku, iespējams, liki strādājošus regulatorus virsū, bet tagad nopirktais komplekts ir brāķis.



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
KillerE90
02. Aug 2025, 19:57 #10902

Kopš: 10. Aug 2020

Ziņojumi: 214

Braucu ar: pirkstu pa vēderu


01 Aug 2025, 15:50:53 @Jonjis rakstīja:
PWM mērīt ar kādu random multimetru - tur var rādīt laika prognozi, nevis kādus mērījumu, vienīgi, ko var noprast, ka nav pa nullēm, pieļaujams, ka signāls pienāk.

Beigās nav tā, ka vecais ventilators(oglītes, kolektors) ir bijis beigts un visu to laiku, iespējams, liki strādājošus regulatorus virsū, bet tagad nopirktais komplekts ir brāķis.



Ar ko varētu pamērīt PWM? Ja noņem ventilatora štekeri, tad regulators nedod nekādu strāvu Veco ventilatoru pieliku pie strāvas pa taisno, strādā
Offline
martins_usars
03. Aug 2025, 08:19 #10903

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: skatuve viens!

PWM mēra ar osciloskopu. Ventilatora vadībai būs pārsimt herci, ko redzēs arī aliexpress bluetooth pipuks - rigol tam nevajag

grafikā redzēsi ciklu no/līdz
Offline
R_S
18. Aug 2025, 11:11 #10904

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 814

Braucu ar: nākotnes klasiku

Labās puses priekšējā lukturī pārstāja degt gabarīts (enģelacis / Halo riņķi etc.)
Man par pārsteigumu vaina nav lukturī.
Vai FRM modulī var būt kāda kļūda, kas ''disable''o tikai vienas puses gabarītu? Ir kādam pieredze šādā gadījumā?
Online
Bender
18. Aug 2025, 11:25 #10905

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: E91

Izdegusi lampiņa?
Bet par to panelī it kā paziņojumam jābūt...

[ Šo ziņu laboja Bender, 18 Aug 2025, 11:26:16 ]

Offline
R_S
18. Aug 2025, 11:48 #10906

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 814

Braucu ar: nākotnes klasiku


18 Aug 2025, 11:25:54 @Bender rakstīja:
Izdegusi lampiņa?
Bet par to panelī it kā paziņojumam jābūt...

Kā jau minēju - vaina nav lukturī vai lampiņā. Visticamāk, ka kaut kas ar FRM moduli vai mazāk ticams - vadiem.
Ņemot vērā, ka te ir vairāki elektronikas guru, gribēju jautāt vai ir pieredze ar šādu problēmu un to vai caur NCS Expert varbūt var kaut ko ar FRM moduli izdarīt?
Online
Mikels
18. Aug 2025, 12:09 #10907

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5237

Braucu ar: cieņu

Nav bijis tā, ka ļoti ilgu laiku braukāji bez degoša gabarīta?

Lai kodēšanas eksperti precīzāk nokomentē, bet man reiz bija gadījies, ka pēc pāris mēnešu nobraukšanas bez degoša gabarīta, vajadzēja ne tikai nomainīt lampiņu, bet nomest arī kaut kādu tur skaitītāju ar kompi, lai viss sāktu darboties

[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Aug 2025, 12:10:21 ]

Offline
Martinsse
18. Aug 2025, 12:22 #10908

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2449

Braucu ar: Turbo Cosworth


18 Aug 2025, 11:11:35 @R_S rakstīja:
Labās puses priekšējā lukturī pārstāja degt gabarīts (enģelacis / Halo riņķi etc.)
Man par pārsteigumu vaina nav lukturī.
Vai FRM modulī var būt kāda kļūda, kas ''disable''o tikai vienas puses gabarītu? Ir kādam pieredze šādā gadījumā?


Kompī ir counteris katrai spuldzes izejai - ja ir visu laiku kāds īsais or something, tad tiek sasniegts konkrēta max pieļaujamā vērtība un konkrētā izeja tiek atslēgta.

Ar Tool32 to counteri var nomest. Es gan sāktu ar vadu pārbaudi pašā lukturī, jo 90% visiem e90 tie vadi lukturos ir sadrupuši un noteikti, ka iet uz īso.
Offline
R_S
18. Aug 2025, 12:58 #10909

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 814

Braucu ar: nākotnes klasiku


18 Aug 2025, 12:22:44 @Martinsse rakstīja:

18 Aug 2025, 11:11:35 @R_S rakstīja:
Labās puses priekšējā lukturī pārstāja degt gabarīts (enģelacis / Halo riņķi etc.)
Man par pārsteigumu vaina nav lukturī.
Vai FRM modulī var būt kāda kļūda, kas ''disable''o tikai vienas puses gabarītu? Ir kādam pieredze šādā gadījumā?


Kompī ir counteris katrai spuldzes izejai - ja ir visu laiku kāds īsais or something, tad tiek sasniegts konkrēta max pieļaujamā vērtība un konkrētā izeja tiek atslēgta.

Ar Tool32 to counteri var nomest. Es gan sāktu ar vadu pārbaudi pašā lukturī, jo 90% visiem e90 tie vadi lukturos ir sadrupuši un noteikti, ka iet uz īso.

Paldies, tad viss skaidrs.
Jā, vecajam lukturim gabarīts nedega un ar to tika kādu laiku pabarukt. Tagad gribēju ielikt jaunus lukturus un biju ārsteigts, ka arī jaunais nedeg.
Online
RSAWorkshop
18. Aug 2025, 13:42 #10910

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7716

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gan jau īssavienojuma aizsardzība, to var viegli izlabot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Stasss
23. Aug 2025, 12:14 #10911

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Bēda ar E91 LCI, N47 automātisko kārbu. Jau ilgu laiku un arvien vairāk uz zemiem apgriezieniem raustas kārba. Raustas visvairāk tieši pilsētas režīmā uz konstanta ātruma. Ar auto tiek braukts maz, līdz ar to īpaši nav traucējis. Bet nu jau sāk kaitināt. (Ieliekot sportā, kad apgriezieni ir virs 2k, viss ir ok un nekas neraustas) Speciem gan jau nekas svešs. Cik pastudēts, tad problēma vai nu termomuftā, vai eļļā.
Attiecīgi jautājums, vai ir jēga cerēt ka lai novērstu problēmu, pietiks tikai ar eļļas apkopi kārbai, vai nav jēgas smērēties, un ķerties klāt uzreiz muftai?
Paldies
Offline
HiJaCKeR
23. Aug 2025, 12:47 #10912

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4804

Braucu ar: BMW E90 330i

man škiet ja ir defekts HT, tad nevis raustās, bet peld apgriezieni
Offline
Stasss
23. Aug 2025, 13:29 #10913

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Jā, precīzi palaboji. Peld apgriezieni, kas attiecīgi izpaužas kā auto raustīšanās, vibrācijas.
Offline
hrjaz
23. Aug 2025, 13:48 #10914

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 763

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Es sāktu ar dzinēja diagnostiku, jo ar bojātu HT, vismaz manā pieredzē, vienīgā indikācija bija tahometrā, ka staigā apgriezieni. Nekas nevibrēja un neraustījās. Vai tik nebūs sprauslās problēma.
Offline
Dii
23. Aug 2025, 15:16 #10915

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 317

Braucu ar: e91


23 Aug 2025, 12:14:37 @Stasss rakstīja:
Bēda ar E91 LCI, N47 automātisko kārbu. Jau ilgu laiku un arvien vairāk uz zemiem apgriezieniem raustas kārba. Raustas visvairāk tieši pilsētas režīmā uz konstanta ātruma. Ar auto tiek braukts maz, līdz ar to īpaši nav traucējis. Bet nu jau sāk kaitināt. (Ieliekot sportā, kad apgriezieni ir virs 2k, viss ir ok un nekas neraustas) Speciem gan jau nekas svešs. Cik pastudēts, tad problēma vai nu termomuftā, vai eļļā.
Attiecīgi jautājums, vai ir jēga cerēt ka lai novērstu problēmu, pietiks tikai ar eļļas apkopi kārbai, vai nav jēgas smērēties, un ķerties klāt uzreiz muftai?
Paldies



Tā nav nekāda termomufta, bet hidrotransformators, iemet 90kmh kruīzā uz šosejas, ja peld tahometrā apgriezieni, jāmaina hidrotransformators, attiecīgi arī kārbā eļļa un tas ir jāliek jauns vai restaurēts, restaurētu varu sarūpēt par 250eur
Online
Asch
23. Aug 2025, 20:35 #10916

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4441

Braucu ar:

Bublikam parasti peld apgriezieni pie vienmerigas brauksanas. Labi var parbaudit uz sosejas, kad ieliek ap 90-100 kruiza.
Offline
cietaisrieksts
23. Aug 2025, 21:50 #10917

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Visiem e90 ir salīdzinoši smaga stūre vai ir kādi izņēmumi? Ar vairākiem sanācis pabraukt un visiem smaga stūre, pēc sajutām šķiet, ka pat e36 vieglāk griežas.
Ir kaut kas labojams vai neko labāku nedabūt?
Offline
Martinsse
23. Aug 2025, 22:58 #10918

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2449

Braucu ar: Turbo Cosworth

Ar elektroreiku aprīkotiem (325d 145kw M57, piemēram) stūre viegli griežas.
Offline
Mixzzz
24. Aug 2025, 18:51 #10919

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Aug 2025, 21:50:46 @cietaisrieksts rakstīja:
Visiem e90 ir salīdzinoši smaga stūre vai ir kādi izņēmumi? Ar vairākiem sanācis pabraukt un visiem smaga stūre, pēc sajutām šķiet, ka pat e36 vieglāk griežas.
Ir kaut kas labojams vai neko labāku nedabūt?
Visiem, kam hidro reika ir pasmaga stūre. Šķidruma maiņa parasti mazliet palīdz, bet nu nebūs nekāda lielā atšķirība. Iesaku gan paskatīties, kurš šķidrums ir īstais, jo var būt gan CHF, gan ATF.
Offline
Stasss
25. Aug 2025, 11:15 #10920

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar:


23 Aug 2025, 20:35:27 @Asch rakstīja:
Bublikam parasti peld apgriezieni pie vienmerigas brauksanas. Labi var parbaudit uz sosejas, kad ieliek ap 90-100 kruiza.


Tieši šādi tas arī izpaužas, ātrumā no 50-90kmh.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo